SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan wel,maar de douche heeft ook ff een poets beurt nodigquote:Op zondag 2 februari 2025 10:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Jezelf schoonmaken in vieze douche is ook lastig
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou als je tijd hebt, mag je mijn rug wel ff doenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb wel even tijdquote:Op zondag 2 februari 2025 10:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als je tijd hebt, mag je mijn rug wel ff doen![]()
![]()
Ja dat hebben ze soms.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan wel,maar de douche heeft ook ff een poets beurt nodig
Maar vorig weekend de badkamerreiniger opgemaakt en nog geen nieuwe gehaald
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Maar als je m vorige week nog hebt schoongemaakt, zal het nu nog wel meevallen qua viezigheidquote:Op zondag 2 februari 2025 10:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze soms.
Maar vorig weekend de badkamerreiniger opgemaakt en nog geen nieuwe gehaald![]()
![]()
Ik heb t gisteren gedaanquote:Op zondag 2 februari 2025 09:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik moet er nog aan wennen dat woensdag de dag is om je bed te verschonen![]()
Helemaal.![]()
![]()
Ik doe nu ff snel met een schuurmiddelquote:Op zondag 2 februari 2025 10:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze soms.
Maar vorig weekend de badkamerreiniger opgemaakt en nog geen nieuwe gehaald
Meertal gebruik ik van Bison"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoi hoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
MogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Maak hem altijd schoon na het douchen, de was tafel gelijk als ik hem gebruikt heb en de toilet maak ik sowieso iedere dag schoon.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar als je m vorige week nog hebt schoongemaakt, zal het nu nog wel meevallen qua viezigheid
Heb nooit echt veel werk aan de badkamerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het ruikt lekker hier in huis, de appelcake is klaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 2 februari 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
Het ruikt lekker hier in huis, de appelcake is klaar![]()
![]()
![]()
Lekker!quote:Op zondag 2 februari 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
Het ruikt lekker hier in huis, de appelcake is klaar
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
kom er aanquote:Op zondag 2 februari 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
Het ruikt lekker hier in huis, de appelcake is klaar
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is nog afwachtenquote:
Dat is lief,quote:
Lekkerquote:Op zondag 2 februari 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
Het ruikt lekker hier in huis, de appelcake is klaar![]()
Zit nu aan greysies arretjecake
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker![]()
Zit nu aan greysies arretjecake![]()
nu al![]()
Ik heb dat een keer bij AH gekocht. Ondanks dat ik gek ben op chocolade vond ik die arretjescake niet zo bijzonder.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker![]()
Zit nu aan greysies arretjecake
Waarschijnlijk als die zelf gemaakt wordt is hij veel lekkerderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 2 februari 2025 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker![]()
Zit nu aan greysies arretjecake![]()
![]()
![]()
Niet te vergelijkenquote:Op zondag 2 februari 2025 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer bij AH gekocht. Ondanks dat ik gek ben op chocolade vond ik die arretjescake niet zo bijzonder.
Waarschijnlijk als die zelf gemaakt wordt is hij veel lekkerder
Robquote:Op zondag 2 februari 2025 11:01 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
Sp3c!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Spannend gesprek
Moeilijk te volgen voor een buitenstaanderquote:
te lange zinquote:Op zondag 2 februari 2025 11:18 schreef mario390 het volgende:
wat is deze kutvent jeff en eifersüchtige knilch
want?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:18 schreef mario390 het volgende:
wat is deze kutvent jeff en eifersüchtige knilchThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Knokkelsquote:
dat was 2 uur geledenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat hij bijna boos is met jolien, nur om dat jordy naast haar gelegen is![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
? gezellig weer hier
veel plezier weer samen
![]()
![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
45 min weiniger is bijna 2 uren yepquote:, oke ik ben bijna te schneel gelopen 100 kmh om dat bijna
![]()
Goed verhaalquote:Op zondag 2 februari 2025 11:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
45 min weiniger is bijna 2 uren yep, oke ik ben bijna te schneel gelopen 100 kmh om dat bijna
![]()
Ik menstrueerquote:
Jij menstrueert
?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Meer koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
we hebben geen schneequote:Op zondag 2 februari 2025 11:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
45 min weiniger is bijna 2 uren yep, oke ik ben bijna te schneel gelopen 100 kmh om dat bijna
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 2 februari 2025 11:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff afvegen en broek weer ophalen!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:29 schreef mario390 het volgende:
mist mijn hoop klebt in wcpot al van vannacht , gaat niet spoelen![]()
Wat een lucht zal daar hangenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:29 schreef mario390 het volgende:
mist mijn hoop klebt in wcpot al van vannacht , gaat niet spoelen![]()
Mario je kunt toch zelf wel je drol doorspoelenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee het klevt ik moet wachten,
tot mutti komt,nee grapjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee het klevt ik moet wachten,
tot mutti komt,nee grapje_!
![]()
is geen drolquote:Op zondag 2 februari 2025 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario je kunt toch zelf wel je drol doorspoelen![]()
Je hebt wat goed te maken nu...quote:Op zondag 2 februari 2025 11:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sorry![]()
Zal de volgende keer niet vergeten![]()
![]()
Zeikwijfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeikwijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jwz
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:18 schreef mario390 het volgende:
wat is deze kutvent jeff en eifersüchtige knilchquote:Op zondag 2 februari 2025 11:18 schreef mario390 het volgende:
wat is deze kutvent jeff en eifersüchtige knilch![]()
![]()
eet smakkelijkquote:Op zondag 2 februari 2025 11:46 schreef mario390 het volgende:
de haufen is weggespoelt
moest met papier wegscheven
wat blijvt is nog lekker puddingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekkere puddingquote:Op zondag 2 februari 2025 11:46 schreef mario390 het volgende:
de haufen is weggespoelt
wat blijvt is nog lekker pudding![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:46 schreef mario390 het volgende:
de haufen is weggespoelt
wat blijvt is nog lekker pudding![]()
![]()
jwztquote:Op zondag 2 februari 2025 11:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat heeft die advocaat ermee te maken?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet nog somige keer spoelen,om dat ik de burste weggoien
kann wegen de pudding wanneer ik de burste nehm![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
spoel die ook door de pleequote:Op zondag 2 februari 2025 11:49 schreef mario390 het volgende:
kann wegen de pudding wanneer ik de burste nehmThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zeg dat wel greys bquote:Op zondag 2 februari 2025 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaaahaaa
Justin K
dat krijg je er van![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:49 schreef mario390 het volgende:
kann wegen de pudding wanneer ik de burste nehm![]()
![]()
een Jus doet dat toch nietquote:Op zondag 2 februari 2025 11:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja een normaal mens doet dat toch niet
teleurstellendquote:Op zondag 2 februari 2025 11:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, een kloontje nam het van me overThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat klo is sauber ,nu hebben dann morgen
de kanalwerkers dat problem dat ze brennende
oogen gaan kregen![]()
![]()
Whahahaquote:Op zondag 2 februari 2025 11:53 schreef mario390 het volgende:
dat klo is sauber ,nu hebben dann morgen
de kanalwerkers dat problem dat ze brennende
oogen gaan kregen![]()
![]()
Ik wens ze succes![]()
![]()
Na sowasquote:Op zondag 2 februari 2025 11:53 schreef mario390 het volgende: