SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan wel,maar de douche heeft ook ff een poets beurt nodigquote:Op zondag 2 februari 2025 10:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Jezelf schoonmaken in vieze douche is ook lastig
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou als je tijd hebt, mag je mijn rug wel ff doenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb wel even tijdquote:Op zondag 2 februari 2025 10:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als je tijd hebt, mag je mijn rug wel ff doen![]()
![]()
Ja dat hebben ze soms.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan wel,maar de douche heeft ook ff een poets beurt nodig
Maar vorig weekend de badkamerreiniger opgemaakt en nog geen nieuwe gehaald
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Maar als je m vorige week nog hebt schoongemaakt, zal het nu nog wel meevallen qua viezigheidquote:Op zondag 2 februari 2025 10:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze soms.
Maar vorig weekend de badkamerreiniger opgemaakt en nog geen nieuwe gehaald![]()
![]()
Ik heb t gisteren gedaanquote:Op zondag 2 februari 2025 09:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik moet er nog aan wennen dat woensdag de dag is om je bed te verschonen![]()
Helemaal.![]()
![]()
Ik doe nu ff snel met een schuurmiddelquote:Op zondag 2 februari 2025 10:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze soms.
Maar vorig weekend de badkamerreiniger opgemaakt en nog geen nieuwe gehaald
Meertal gebruik ik van Bison"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: