onzeker mennekequote:Op zondag 2 februari 2025 10:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff is gewoon een ouderwetse zak hooi
Spontaan he na de opmerkingen van jolienquote:Op zondag 2 februari 2025 10:06 schreef Kissingbird het volgende:
Jeff wil wat doen voor haar, maar wil het achter vragen.....
nou meer iets vanquote:Op zondag 2 februari 2025 10:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien kan BB naast de individuele gesprekken met de psych ook relatie therapie bieden
Zij accepteert het in teh end en dat is zooo fout he.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:06 schreef marky het volgende:
Die zijn beide op hun eigen manier toxic.
Hij komt uit een huis met alleen nog maar mannen .. en zn vader is doof dus die heeft ook niet veel te zeggen..quote:Op zondag 2 februari 2025 10:06 schreef Koos1958 het volgende:
Hij draait het zo dat alles jolien haar schuld is. Als vader van meiden zou ik als ik dit gedrag zie me echt zorgen gaan maken.
Moesten ze dat niet, ze is toch een duo met Jordy?quote:
moest een beetje lachenquote:Op zondag 2 februari 2025 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij komt uit een huis met alleen nog maar mannen .. en zn vader is doof dus die heeft ook niet veel te zeggen..
Is er gehannes tussen die twee?quote:Op zondag 2 februari 2025 10:08 schreef Kissingbird het volgende:
jeff: trouwens axel weet meer over u dan ik.. hij wist de naam van uw ouders.. ik niet.
Met axel maar ze hoeven niet samen in 1 bed te liggenquote:Op zondag 2 februari 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moesten ze dat niet, ze is toch een duo met Jordy?
jordy en mattquote:Op zondag 2 februari 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee Jordy met Mattie, zij met Axel. Zij was met Jordy aan het praten over Niels geloof ikquote:Op zondag 2 februari 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
"Ja die vuist op je wang was hard, maar ja, je liep er wel zelf tegenaan toen je probeerde te vluchten..."quote:Op zondag 2 februari 2025 10:06 schreef Koos1958 het volgende:
Hij draait het zo dat alles jolien haar schuld is. Als vader van meiden zou ik als ik dit gedrag zie me echt zorgen gaan maken.
Niet geslapen alleen liggen kletsenquote:Op zondag 2 februari 2025 10:07 schreef Droopie het volgende:
[poll=8451]
Edit: de optie kan dat bed van Jefflien niet buiten het huis gezet worden heb ik bewust niet geplaatst.
Ja dat is omdat lullo jeff zoveel interesse toontquote:Op zondag 2 februari 2025 10:08 schreef Kissingbird het volgende:
jeff: trouwens axel weet meer over u dan ik.. hij wist de naam van uw ouders.. ik niet.
Nee Jordy is bij Matt en Jolien bij Axel. Daar zou ze dus niet mee gaan praten in zijn bed vertelde ze.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met axel is ze een duo, jordy met mattiequote:Op zondag 2 februari 2025 10:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee met Mattie, ze was met hem aan het praten over Niels geloof ik
nou irethquote:Op zondag 2 februari 2025 10:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Ja die vuist op je wang was hard, maar ja, je liep er wel zelf tegenaan toen je probeerde te vluchten..."
O zo, thnxquote:
gezellig kletsenquote:Op zondag 2 februari 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo, thnx
Waarom is ze dan bij Jordy in bed gaan liggen
Zo te horen is het weer goed, ze smakken wat af
Ze zei er wel wat van.. maar laat zich ompraten..quote:Op zondag 2 februari 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ireth
Jolien is hier net zo goed schuld aan
dit toxic gedoe
die heeft ook geen ruggengraad
je hoeft dit gedrag niet te accepteren
Omdat ze gewoon een gesprekje hadden en er zat 1 meter tussenquote:Op zondag 2 februari 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo, thnx
Gewoon gezellig praten met hem.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo, thnx
Ja uiteraard! Want die zou na die vuist ook nog vragen of zijn vuist niet zeer doetquote:Op zondag 2 februari 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ireth
Jolien is hier net zo goed schuld aan
dit toxic gedoe
die heeft ook geen ruggengraad
je hoeft dit gedrag niet te accepteren
Thnxquote:Op zondag 2 februari 2025 10:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee Jordy met Mattie, zij met Axel. Zij was met Jordy aan het praten over Niels geloof ik
Dan moet je van slapen praten maken. Je verdraaid de boel zoquote:Op zondag 2 februari 2025 10:07 schreef Droopie het volgende:
[poll=8451]
Edit: de optie kan dat bed van Jefflien niet buiten het huis gezet worden heb ik bewust niet geplaatst.
Ik jen genoeg moslim-relaties die verl vrijer zijn naar/over elkaar dan dit koppel!quote:Op zondag 2 februari 2025 10:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
Het is dat hij gisteren zei dat hij christelijk is zou eerder denken moslim
Zoals hij reageert ze mag niks
Ging over een liedje dat ze met 3 gingen zingen. Niet zozeer over de kast.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:17 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff zegt wij 3 met elkaar met de kast, jordy zegt welke 3. Jmk zegt Jeff. Jordy besefte gelijk waar hij stond.
En een nominatiepin die ze mogen opspelden, bij Jeffquote:Op zondag 2 februari 2025 10:19 schreef Koos1958 het volgende:
Als het kan om vrijstelling gaat hopelijk dan axel en jolien die gun ik het wel.b
Jochies Mietjes Kinderenquote:Op zondag 2 februari 2025 10:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ging over een liedje dat ze met 3 gingen zingen. Niet zozeer over de kast.
JMK als bandnaampje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mattie snapt alles als je 1 op 1 met hem praat maar later met anderen praat die weer anders. een gladde aal is hetquote:Op zondag 2 februari 2025 10:28 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie snapt.dat jordy zegt dat sharice.en milena even uit elkaar zouden moeten. Dat jordy met sharice of mattie haf gekozen zelf.
Kan jane wel vergeten gunt hij haar nooit.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
Ik geloof jane en jeffrey niet
zeggen dat 1 van hun genomineerd is
moeten ze verdelen tussen hun 2
Doet ie noooit. Stel je voor dat Jolien naar iemand anders trekt als hij er uit is. Dan gaat ie stalken en breekt ie de BB hut afquote:Op zondag 2 februari 2025 10:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou hopelijk laat jeff zien dat hij een man is en pakt hij de nominatie
Een echte gentlemen zou hem wel nemen ook om te laten zien dat ie niet bang is en vertrouwd dat het wel goed komtquote:Op zondag 2 februari 2025 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
Jeff: ik ga hem niet nemen (tegen Mathhie)
meer een puppy zo te zienquote:Op zondag 2 februari 2025 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane: Ik ga niet huilen ... I am a big dog
True, maar Jeffrey moet eruit. Aan de andere kant komen er vast nog meer games waar nominaties te 'winnen' vallen en aangezien Jeffrey altijd alle spellen verliest, heb ik goede hoop dat hij alsnog een nominatie pakt deze week.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jane heeft niets te verliezen, ze wint van iedereen op de bank, go get it girl ....![]()
Die krijgt ie ook welquote:Op zondag 2 februari 2025 10:53 schreef Verity het volgende:
Misschien dat Jeffrey hem wel pakt, in de hoop dat mensen dat dan zien als iets "goeds/liefs". En hoopt hiermee stemmen te krijgen van de kijkers.
bb?quote:Op zondag 2 februari 2025 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie: het moet .. ik denk dat die koppige kloot sterk genoeg is om het vol te doen.
dit is typisch man.. we worden gewoon aan alle kanten geneukt
Math: hoe kwam dat?
Jeff: rolde gewoon eraf.. hij op 2 benen. 1 was moeilijker dacht hij. Ze heeft korte benen, kon zich vast houden aan hem. (iets met op een touw?)
BB: elsa en milena kom naar de bb
Ben daar ook bang voorquote:Op zondag 2 februari 2025 10:54 schreef IkFok het volgende:
mattie kan met zijn ding dat die gekocht heeft nog iemand wissellen voor de nominatie. Die zal hem wel redden
Ow fuck, die is er ook nogquote:Op zondag 2 februari 2025 10:54 schreef IkFok het volgende:
mattie kan met zijn ding dat die gekocht heeft nog iemand wissellen voor de nominatie. Die zal hem wel redden
verplicht jaquote:Op zondag 2 februari 2025 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan nooooit te veel zijn![]()
je hebt gister ook veel gekeken
Hij zou gek zijn... zo'n ding gebruik je alleen voor jezelf. Daarbij dan maar hopen dat Matt ook genomineerd wordt.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:54 schreef IkFok het volgende:
hij is niet oneindig geldigquote:Op zondag 2 februari 2025 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zou gek zijn... zo'n ding gebruik je alleen voor jezelf. Daarbij dan maar hopen dat Matt ook genomineerd wordt.
Die gebruikt dat alleen voor zichzelfquote:Op zondag 2 februari 2025 10:54 schreef IkFok het volgende:
Als Jeff er deze week maar uit gaat gun ik milena het welquote:
Als ik hier of in het SV schrijf :quote:
Met de camera op de stream erbij graag .. @FEBOquote:Op zondag 2 februari 2025 10:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou BB roep Jane en Jeff maar naar de DBK
neeee wil haar ook weg met dat gejank om de kientjes en schelle stemquote:
tis nog steeds een mensquote:Op zondag 2 februari 2025 11:00 schreef Cupfighter het volgende:
Wat is een misverstand?
De geboorte van Jeff?
Ik zou demonstratief me slaapzak en waterfles meenemen de db kamer in.. zo van heb u even want deze gaan we uitzittenquote:Op zondag 2 februari 2025 10:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou BB roep Jane en Jeff maar naar de DBK
Lekker laten zittenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neeee wil haar ook weg met dat gejank om de kientjes en schelle stem
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik zou demonstratief me slaapzak en waterfles meenemen de db kamer in.. zo van heb u even want deze gaan we uitzitten
Alle appeltjes die er liggen meepakken.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik zou demonstratief me slaapzak en waterfles meenemen de db kamer in.. zo van heb u even want deze gaan we uitzitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Pootje kwam ook al even bij het gesprek van jeff en jolienquote:Op zondag 2 februari 2025 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
haha.. wat komt Pootje nou weer doen.
axel zegt tegen janequote:Op zondag 2 februari 2025 11:02 schreef Kodiak100 het volgende:
AXEL zeg tegen Jeffrey je bent toch een winnaar dus laat zien dat je een strijder bent
hmmmquote:Op zondag 2 februari 2025 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof dat iedereen in dat huis Jeff erop wil hebben.
Ja zie het nu ookquote:Op zondag 2 februari 2025 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof dat iedereen in dat huis Jeff erop wil hebben.
Die tellen nietquote:Op zondag 2 februari 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
ik hoorde matt en jolien wat anders zeggen
er stond dit BB: elsa en milena kom naar de bb verder lezend begreep ik dat het DBK moest zijnquote:Op zondag 2 februari 2025 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als ik hier of in het SV schrijf :
BB
Dan bedoel ik daarmee dat BB , de stem van BB iets zegt tegen de bewoners.
ja 1 van hun 2 moet hem krijgen .quote:Op zondag 2 februari 2025 11:04 schreef Flow3r het volgende:
Moeten Jane en Jeff bepalen wie een nominatie target krijgt ?
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:04 schreef Ireth het volgende:
Wie zit daar zo irritant te trommelen??? Genomineerd!!
Jeff gaat nooit toegevenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja 1 van hun 2 moet hem krijgen .
Volgens mij allebei genomineerdquote:Op zondag 2 februari 2025 11:05 schreef Hznootje het volgende:
Wat zou er gebeuren als je allebei niet toegeeft?
Echte nominatie, geen targetquote:Op zondag 2 februari 2025 11:04 schreef Flow3r het volgende:
Moeten Jane en Jeff bepalen wie een nominatie target krijgt ?
Dat denk ik ook niet.. die gaat manipuleren.. dreigen..quote:
geluid is echt slecht geregeld dit seizoen.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:06 schreef greysbones het volgende:
BB denkt
laten we alle stemmen door elkaar doen
Hoezo ze verdedigd hem juistquote:Op zondag 2 februari 2025 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.. die gaat manipuleren.. dreigen..![]()
Ohh Jolien vindt niet dat jeff het moet afgeven aan Jane omdat ze nieuw is.
Oeiii als Jeff dit hoort![]()
Worden de gamechangers eindelijk gebruikt!quote:Op zondag 2 februari 2025 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
Zou toch wat zijn als Jeff de nominatie pakt, Mattheus hem dan met de Redding redt en dat Sharice 'm er gewoon weer op zet met de Zwarte Gamechanger.
Naïef maar logischquote:Op zondag 2 februari 2025 11:06 schreef Ireth het volgende:
Jolien zit haar vriendje loverboy te verdedigen...
Precies en dan als kers op de taart Jeffrey eruit.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:07 schreef Verity het volgende:
[..]
Worden de gamechangers eindelijk gebruikt!
Of de spelers van Ajax en Feyenoord mogen beslissen, vlak voor ze het veld opgaan...quote:Op zondag 2 februari 2025 11:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Of de kijker straks met een korte poll
Daarom geeft hij ook niet toe... is hij denk ik echt te koppig voor.. liever beiden dan afgeven denk ikquote:Op zondag 2 februari 2025 11:07 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey zijn ego als hij nu eruit komt met een nominatie![]()
Hoe gaat ie dat moeten uitleggen aan de boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |