onzeker mennekequote:Op zondag 2 februari 2025 10:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff is gewoon een ouderwetse zak hooi
Spontaan he na de opmerkingen van jolienquote:Op zondag 2 februari 2025 10:06 schreef Kissingbird het volgende:
Jeff wil wat doen voor haar, maar wil het achter vragen.....
nou meer iets vanquote:Op zondag 2 februari 2025 10:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien kan BB naast de individuele gesprekken met de psych ook relatie therapie bieden
Zij accepteert het in teh end en dat is zooo fout he.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:06 schreef marky het volgende:
Die zijn beide op hun eigen manier toxic.
Hij komt uit een huis met alleen nog maar mannen .. en zn vader is doof dus die heeft ook niet veel te zeggen..quote:Op zondag 2 februari 2025 10:06 schreef Koos1958 het volgende:
Hij draait het zo dat alles jolien haar schuld is. Als vader van meiden zou ik als ik dit gedrag zie me echt zorgen gaan maken.
Moesten ze dat niet, ze is toch een duo met Jordy?quote:
moest een beetje lachenquote:Op zondag 2 februari 2025 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij komt uit een huis met alleen nog maar mannen .. en zn vader is doof dus die heeft ook niet veel te zeggen..
Is er gehannes tussen die twee?quote:Op zondag 2 februari 2025 10:08 schreef Kissingbird het volgende:
jeff: trouwens axel weet meer over u dan ik.. hij wist de naam van uw ouders.. ik niet.
Met axel maar ze hoeven niet samen in 1 bed te liggenquote:Op zondag 2 februari 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moesten ze dat niet, ze is toch een duo met Jordy?
jordy en mattquote:Op zondag 2 februari 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee Jordy met Mattie, zij met Axel. Zij was met Jordy aan het praten over Niels geloof ikquote:Op zondag 2 februari 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
"Ja die vuist op je wang was hard, maar ja, je liep er wel zelf tegenaan toen je probeerde te vluchten..."quote:Op zondag 2 februari 2025 10:06 schreef Koos1958 het volgende:
Hij draait het zo dat alles jolien haar schuld is. Als vader van meiden zou ik als ik dit gedrag zie me echt zorgen gaan maken.
Niet geslapen alleen liggen kletsenquote:Op zondag 2 februari 2025 10:07 schreef Droopie het volgende:
[poll=8451]
Edit: de optie kan dat bed van Jefflien niet buiten het huis gezet worden heb ik bewust niet geplaatst.
Ja dat is omdat lullo jeff zoveel interesse toontquote:Op zondag 2 februari 2025 10:08 schreef Kissingbird het volgende:
jeff: trouwens axel weet meer over u dan ik.. hij wist de naam van uw ouders.. ik niet.
Nee Jordy is bij Matt en Jolien bij Axel. Daar zou ze dus niet mee gaan praten in zijn bed vertelde ze.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met axel is ze een duo, jordy met mattiequote:Op zondag 2 februari 2025 10:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee met Mattie, ze was met hem aan het praten over Niels geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |