Een echte gentlemen zou hem wel nemen ook om te laten zien dat ie niet bang is en vertrouwd dat het wel goed komtquote:Op zondag 2 februari 2025 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
Jeff: ik ga hem niet nemen (tegen Mathhie)
meer een puppy zo te zienquote:Op zondag 2 februari 2025 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane: Ik ga niet huilen ... I am a big dog
True, maar Jeffrey moet eruit. Aan de andere kant komen er vast nog meer games waar nominaties te 'winnen' vallen en aangezien Jeffrey altijd alle spellen verliest, heb ik goede hoop dat hij alsnog een nominatie pakt deze week.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jane heeft niets te verliezen, ze wint van iedereen op de bank, go get it girl ....![]()
Die krijgt ie ook welquote:Op zondag 2 februari 2025 10:53 schreef Verity het volgende:
Misschien dat Jeffrey hem wel pakt, in de hoop dat mensen dat dan zien als iets "goeds/liefs". En hoopt hiermee stemmen te krijgen van de kijkers.
bb?quote:Op zondag 2 februari 2025 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie: het moet .. ik denk dat die koppige kloot sterk genoeg is om het vol te doen.
dit is typisch man.. we worden gewoon aan alle kanten geneukt
Math: hoe kwam dat?
Jeff: rolde gewoon eraf.. hij op 2 benen. 1 was moeilijker dacht hij. Ze heeft korte benen, kon zich vast houden aan hem. (iets met op een touw?)
BB: elsa en milena kom naar de bb
Ben daar ook bang voorquote:Op zondag 2 februari 2025 10:54 schreef IkFok het volgende:
mattie kan met zijn ding dat die gekocht heeft nog iemand wissellen voor de nominatie. Die zal hem wel redden
Ow fuck, die is er ook nogquote:Op zondag 2 februari 2025 10:54 schreef IkFok het volgende:
mattie kan met zijn ding dat die gekocht heeft nog iemand wissellen voor de nominatie. Die zal hem wel redden
verplicht jaquote:Op zondag 2 februari 2025 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan nooooit te veel zijn![]()
je hebt gister ook veel gekeken
Hij zou gek zijn... zo'n ding gebruik je alleen voor jezelf. Daarbij dan maar hopen dat Matt ook genomineerd wordt.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:54 schreef IkFok het volgende:
hij is niet oneindig geldigquote:Op zondag 2 februari 2025 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zou gek zijn... zo'n ding gebruik je alleen voor jezelf. Daarbij dan maar hopen dat Matt ook genomineerd wordt.
Die gebruikt dat alleen voor zichzelfquote:Op zondag 2 februari 2025 10:54 schreef IkFok het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |