11. Maar zoals @Ama eerder zei, er loopt een topic hier over.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:40 schreef Mubassie het volgende:
Hoe fucking ziek ben je als je dit gedrag laat zien.
Zo'n weerloos meisje![]()
Staat er nu nergens hoe oud ze was/is?
Dit.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:41 schreef Rnie het volgende:
Normaal wel interesse in rechtzaken, maar na een beetje inhoud te hebben gelezen op de welbekende nieuwssites, haak ik af.![]()
Dit gaat door merg en been, ik ben er gewoon echt, echt, echt naar van.
EN STEEK JE KOP, MAAR IN HET ZAND, EN STEEK JE KOP MAAR IN HET ZAND!1!!!1!quote:Op donderdag 6 november 2025 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit.
Niet te doen. Wat een details.
Ik werd als kind thuis mishandeld. Als er 1 of ander sociaal werker figuur langskwam, of belde, was mijn moeder zo'n leuke open gezellige vrouw. Hartelijk. Grapjes. Ruimdenkend.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:34 schreef Toine51 het volgende:
Triest zeg...
Dat deze monsters sowieso pleegouder konden zijn is mij toch een raadsel.....
Zelf ook het traject doorlopen om pleegouders te worden.
Daar gaat toch een heel streng traject aan vooraf....
Mensen die hun handen niet thuis kunnen houden zijn idd altijd de liefste mensen in de spotlight. Charmant, alles.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik werd als kind thuis mishandeld. Als er 1 of ander sociaal werker figuur langskwam, of belde, was mijn moeder zo'n leuke open gezellige vrouw. Hartelijk. Grapjes. Ruimdenkend.
Moest je eens weten wat er gebeurde als ze weggingen.
NWS / Meisje (10) zwaargewond; pleegouders opgepakt - poging tot doodslag #3quote:Op donderdag 6 november 2025 13:09 schreef oppiedoppie het volgende:
Hoe is het nu met dat meisje, gaat het al wat beter of is die 'doomed'?
En dat volk, geen woorden voor, hoop een enorme straf, levenslang graag.
Dit verhaal gaat je door merg en been toch.
Ga toch weg. Opgesloten, haar afgeschoren, mishandeld. Als je niet snapt dat dit totaal niet okay is moet je nodig in therapie.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:54 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Mag dat ja, banaanvragen? Het rechtvaardigd niet wat de pleegouders gedaan hebben maar komop, als je dat zonleest, klinkt dat dan niet als een horrorkind? Jatten, vernielen, van school gestuurd, badkamer beklad. Ga er maar aan staan.
Dan bel je pleegzorg en zegt dat je de problemen van het kind niet aan kunt en dat ze haar meteen ergens anders moeten plaatsen. Dat deden ze niet omdat ze dan de 1400¤ die ze voor de pleegzorg kregen kwijt zouden raken.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:54 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Mag dat ja, banaanvragen? Het rechtvaardigd niet wat de pleegouders gedaan hebben maar komop, als je dat zonleest, klinkt dat dan niet als een horrorkind? Jatten, vernielen, van school gestuurd, badkamer beklad. Ga er maar aan staan.
Ik sta versteld dat ze zelf nog kunnen denken dat er een context is waarin je een kind opsluit in een kooi onder stroom. Die berichtjes onderling ookquote:Op donderdag 6 november 2025 12:04 schreef Mommychilgrad het volgende:
Prima dat deze mensen nog een podium krijgen voor hun kant van het verhaal, het bewijst keer dat het monsters zijn.
https://x.com/SaskiaBelleman/status/1986405595843362839quote:Hij raakte het zicht kwijt op wat goed en fout was, zegt Johnny vd B. "Het heeft niet alleen met haar gedrag te maken. Maar de druk van de biologische moeder, de instanties." #pleegmeisje
Ik denk dat maar weinig mensen toegeven dat ze zelf kwaadaardig zijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik sta versteld dat ze zelf nog kunnen denken dat er een context is waarin je een kind opsluit in een kooi onder stroom. Die berichtjes onderling ook
Op zich geruststellend dat ze zo opzeker hun eigen graf graven richting een hele lange straf.
Jullie zijn ondergewaardeerde mensen.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik heb zelf een pleegkind van 0-21 grootgebracht, en wij werden vooraf wel doorgelicht. Maar dat zijn natuurlijk ook maar gesprekken, een "assessment". Het punt met dit soort gestoorde mensen is vaak dat ze heel goed zijn in mooi weer spelen.
Er zijn grove fouten gemaakt, en dat is tragisch voor de slachtoffers. Tegelijkertijd is het ook heel jammer voor alle jeugdzorgwerkers die zich wél dagelijks met hart en ziel inzetten om kinderen een veilige omgeving te kunnen bieden. Die zijn er genoeg, ik ben er in die 21 heel wat tegengekomen waar je dat echt aan kon zien.
Ik vermoed wel dat hun advocaat heeft gezegd dat ze moeten bekennen en zeggen dat het ze spijt. Maar alsnog gaan ze vol in slachtofferrol.... Zet wel kracht bij dat ze mentaal gezien idd helemaal niet sporen en misschien nooit meer buiten komen te staan na TBS.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat maar weinig mensen toegeven dat ze zelf kwaadaardig zijn.
Ze kunnen alleen maar TBS krijgen als ze in hun periode tussen arrestatie en de Rechtbank, een onderzoek hebben gehad in het Pieter Baan centrum.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vermoed wel dat hun advocaat heeft gezegd dat ze moeten bekennen en zeggen dat het ze spijt. Maar alsnog gaan ze vol in slachtofferrol.... Zet wel kracht bij dat ze mentaal gezien idd helemaal niet sporen en misschien nooit meer buiten komen te staan na TBS.
Ja die hebben ze gehad.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:50 schreef Treinmeneer het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen maar TBS krijgen als ze in hun periode tussen arrestatie en de Rechtbank, een onderzoek hebben gehad in het Pieter Baan centrum.
Ik heb niet genoeg gevolgd of dit het geval is in deze zaak.
Mooi. Dan is de kans groot dat ze inderdaad na hun celstraf een lang traject in gaan. En de kans dat ze zonder beperkingen de buitenwereld zien, is enorm klein.quote:
Kans op herhaling is bij beide groot zeiden ze.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:54 schreef Treinmeneer het volgende:
[..]
Mooi. Dan is de kans groot dat ze inderdaad na hun celstraf een lang traject in gaan. En de kans dat ze zonder beperkingen de buitenwereld zien, is enorm klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |