abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze donderdag 21 augustus 2025 @ 12:50:34 #226
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218554797
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 12:40 schreef Sarabi het volgende:
Die krans ga ik denk ik ook bestellen O+
Ik heb stiekem een beetje hoop dat ik hem over een maandje voor mijn verjaardag krijg van een vriend. :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 21 augustus 2025 @ 12:52:42 #227
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218554816
Verder heb ik vooral nog op de planning om wat dingen te kopen uit de Harry Potter collectie die eruit gaan. Gelukkig heb ik de grote Hedwig al. _O_
pi_218556843
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 12:25 schreef Gehenna het volgende:

[..]
Het 'missende blokjes afhandel'-mannetje zal wel met vakantie zijn, ik probeer het over een tijdje nog wel een keer
Heb je het al met een andere browser geprobeerd? Recent heb ik 2 keer missende steentjes aangevraagd. Via Firefox krijg ik steeds dezelfde melding als jij, maar via Edge lukte het wel.
pi_218556946
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 17:54 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Heb je het al met een andere browser geprobeerd? Recent heb ik 2 keer missende steentjes aangevraagd. Via Firefox krijg ik steeds dezelfde melding als jij, maar via Edge lukte het wel.
Yes, meerdere firefox varianten en chrome. oh en zelfs Safari nog.
Robert Moog died for our synths
pi_218556964
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 17:54 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Ja had bijna het zelfde. Alleen dan werkte het niet met Brave. En wel met Edge
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_218556984
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 18:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja had bijna het zelfde. Alleen dan werkte het niet met Brave. En wel met Edge
Ik ga er binnenkort nog wel even mee stoeien. Kan ook een plug-in zijn wellicht
Robert Moog died for our synths
pi_218557263
Lego heeft vandaag een Willy Wonka set aangekondigd, erg leuk!

https://www.lego.com/nl-n(...)colate-factory-21360

Wij zijn nu in Billund en wat een prijzen voor de sets. We wisten het al maar toch schrikken. Zo 15% duurder dan in Nederland.

Vandaag meegedaan als test gezin met de Lego Masters Academy in Lego House, heel leuk! We deden level 2, je maakt dan een poppetje zoals ze in Miniland Legoland staan. Level 3 leren ze je rond bouwen (ik begreep een sneeuwbal) en level 4 is nog in ontwikkeling die zal alleen voor volwassenen zijn. De expert versie.

Ik hoopte de Lego House boom te kunnen scoren in de winkel omdat ze die af en toe in de winkel zetten ook al is deze al uit de handel, maar helaas.
pi_218557491
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 19:15 schreef exode het volgende:
Lego heeft vandaag een Willy Wonka set aangekondigd, erg leuk!

https://www.lego.com/nl-n(...)colate-factory-21360

Wij zijn nu in Billund en wat een prijzen voor de sets. We wisten het al maar toch schrikken. Zo 15% duurder dan in Nederland.

Vandaag meegedaan als test gezin met de Lego Masters Academy in Lego House, heel leuk! We deden level 2, je maakt dan een poppetje zoals ze in Miniland Legoland staan. Level 3 leren ze je rond bouwen (ik begreep een sneeuwbal) en level 4 is nog in ontwikkeling die zal alleen voor volwassenen zijn. De expert versie.

Ik hoopte de Lego House boom te kunnen scoren in de winkel omdat ze die af en toe in de winkel zetten ook al is deze al uit de handel, maar helaas.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_218557797
opzich leuk dat willy wonka setje.. maar zou nergens bij passen voor mij :D
pi_218558093
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 20:02 schreef mschol het volgende:
opzich leuk dat willy wonka setje.. maar zou nergens bij passen voor mij :D
Bij ons ook niet maar daar bouwen we wel omheen :) De Italiaanse riviera gaan we ook kopen maar die past ook niet bij ons Kerstdorp, Disney tafereel of modulaire stad. We make it work.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 13:55:49 #236
35189 Troel
scherp en bot
pi_218562797
Ik heb een half uurtje geleden een mailtje gestuurd naar de LEGO over een andere tint lichtblauw in mijn Tudor-set en zo waar al binnen no time een mailtje terug met de vraag om het batchnummer, foto's en om hoeveel steentjes het gaat. Ik was even vergeten hoe fijn die klantenservice is!

Herkennen meer mensen dit trouwens? De 3x1 steentjes en de 2x1 snots die echt een andere tint lichtblauw hebben dan de rest?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 19:22:46 #237
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_218573760
Had van iemand voor de gein deze gekregen. Was erg verbaasd over de lelijke kleur geel in de politiewagen.
De mensen zijn gek geworden
pi_218573774
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 19:22 schreef Da hopman het volgende:
Had van iemand voor de gein deze gekregen. Was erg verbaasd over de lelijke kleur geel in de politiewagen.
[ afbeelding ]
dat moet waarschijnlijk het fluorescent geel van de britse wagens ofzo voorstellen
  zondag 24 augustus 2025 @ 09:16:03 #239
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_218577650
Gister voor het eerst in de Lego store in Amsterdam geweest. Leuke winkel, even een bakje gevuld bij de pab en drie figuurtjes gemaakt met m’n kinderen.

Verder nog wat kleine dingen meegenomen.
Rivendell zien staan in de doos :9~
pi_218598150
De Halloweenkrans is binnen *O* meteen ook maar de zwarte dahlia van Wednesday en Altaar van de doden meebesteld.

Eens nadenken hoe ik deze in combinatie met Nightmare before christmas een mooie plekje in huis kan geven deze herfst.
pi_218598716
Hey, wat doen jullie eigenlijk met de dozen? Is het wat waard om ze te bewaren ofzo?

En weten jullie of er een app of website is die je kan vertellen wat je nog meer kan bouwen nadat je een grote set uit elkaar hebt gehaald? Zit erover te denken om een bepaalde set te ontmantelen en er iets anders van te bouwen :)
Twiddel
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 17:35:30 #242
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_218598738
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 17:32 schreef summer2bird het volgende:
Hey, wat doen jullie eigenlijk met de dozen? Is het wat waard om ze te bewaren ofzo?

En weten jullie of er een app of website is die je kan vertellen wat je nog meer kan bouwen nadat je een grote set uit elkaar hebt gehaald? Zit erover te denken om een bepaalde set te ontmantelen en er iets anders van te bouwen :)
Sinds ik gezien heb hoeveel euro aan dozen ik bij het oud papier heb gezet (o.a. café corner en grand carrousel) bewaar ik ze :') .

Maar... alleen van grote exclusieve sets. Rest gaat gewoon weg.
pi_218598801
quote:

Ik gebruik voor zoonlief Rebrickable https://rebrickable.com/
Er zijn daar betaalde en gratis handleidingen voor MOC's of Alternate Builds te vinden.

Mochten er nog meer dergelijke sites zijn, dan houd ik me ook aanbevolen.
pi_218599884
Nike × LEGO

quote:
Collaboration: Nike and Lego are partnering to release special-edition Mercurial football boots in summer 2026, marking their first collaboration on soccer cleats.

Product Details: The Nike x Lego Mercurial soccer cleats will be available only in junior sizes, with two colorways expected to feature bright designs.

Release Date: The Nike x Lego Mercurial soccer cleats will be available from around June 2026.

Nike will release special-edition Mercurial boots in cooperation with Lego in summer 2026. It is the first time that the two brands have worked together on football boots.

The Nike x Lego Mercurial soccer boots will be available only in junior sizes. We have no info on the exact look yet, but there will be two colorways, and we expect bright looks.

Nike and Lego already teamed up in 2025, releasing a range of Air Max sneakers that drew mixed reactions, with many fans calling them a miss.

The Nike x Lego Mercurial soccer cleats will be available from around June 2026.

Do you like the idea of Nike x Lego Mercurials? Let us know in the comments below.
https://www.footyheadline(...)ase.html?4ZfeC=uqo5N
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 22:29:51 #245
370431 drakin
vurig typje
pi_218601261
quote:
17s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 12:32 schreef Ama het volgende:
Ik wil deze dus echt zo graag:
[ afbeelding ]
En ergens in de komende paar maanden zal deze worden bezorgd:
[ afbeelding ]
40 euro, valt nog mee

Ik heb zitten twijfelen om die te bestellen, maar er is al wat anders onderweg
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 27 augustus 2025 @ 01:07:16 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_218601664
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 17:35 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Sinds ik gezien heb hoeveel euro aan dozen ik bij het oud papier heb gezet (o.a. café corner en grand carrousel) bewaar ik ze :') .

Maar... alleen van grote exclusieve sets. Rest gaat gewoon weg.
Zodat je ooit meer krijgt bij verkopen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  roze woensdag 27 augustus 2025 @ 01:54:48 #247
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218601712
quote:

Alleen van de duurdere sets eigenlijk. De setjes die 50 euro zijn enz bewaar ik de dozen niet van, heb ook niet de intentie om dat ooit te verkopen en heb ook echt geen ruimte om alles te bewaren.

Alle boekjes bewaar ik wel.
  roze woensdag 27 augustus 2025 @ 01:56:28 #248
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218601715
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 16:18 schreef Sarabi het volgende:
De Halloweenkrans is binnen *O* meteen ook maar de zwarte dahlia van Wednesday en Altaar van de doden meebesteld.

Eens nadenken hoe ik deze in combinatie met Nightmare before christmas een mooie plekje in huis kan geven deze herfst.
Gewoon altijd? _O_ Ik ben van plan om die krans gewoon permanent aan de muur in de woonkamer te hangen. Maar goed ik hou sowieso van dingen die met Halloween te maken hebben en dat blijft hier ook gewoon het hele jaar staan.
  woensdag 27 augustus 2025 @ 09:52:13 #249
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_218602852
quote:
2s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 01:07 schreef Troel het volgende:

[..]
Zodat je ooit meer krijgt bij verkopen?
Ik heb in mijn leven nog maar 1 keer een set verkocht. Dus dat kan niet uit. Maar het fascinerende is dat de doos alleen al gauw 50 dollar oplevert. Maar goed, misschien ga ik de dozen die op zolder liggen wel gebruiken als behang op mijn mancave ;) .
  roze woensdag 27 augustus 2025 @ 10:10:34 #250
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218603054
Niet echt LEGO maar ik krijg vanavond deze opbergbox van een vriend cadeau. O+ Ik zag hem vorig weekend op de LEGO site en gaf aan dat ik die graag wil kopen als hij weer ging bestellen. :D

Ik ben gek op roze (kleur van mijn naam verklapt het wel een beetje hehe) dus dit ding schreeuwde echt mijn naam toen ik het zag. :+ Maar ik heb de laatste tijd ook veel pech gehad dus hij wou mij opvrolijken, wel heel lief van hem.

https://www.lego.com/nl-n(...)-storage-box-5009342
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')