Ik heb stiekem een beetje hoop dat ik hem over een maandje voor mijn verjaardag krijg van een vriend.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:40 schreef Sarabi het volgende:
Die krans ga ik denk ik ook bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Heb je het al met een andere browser geprobeerd? Recent heb ik 2 keer missende steentjes aangevraagd. Via Firefox krijg ik steeds dezelfde melding als jij, maar via Edge lukte het wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het 'missende blokjes afhandel'-mannetje zal wel met vakantie zijn, ik probeer het over een tijdje nog wel een keer
Yes, meerdere firefox varianten en chrome. oh en zelfs Safari nog.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:54 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Heb je het al met een andere browser geprobeerd? Recent heb ik 2 keer missende steentjes aangevraagd. Via Firefox krijg ik steeds dezelfde melding als jij, maar via Edge lukte het wel.
Ja had bijna het zelfde. Alleen dan werkte het niet met Brave. En wel met Edgequote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:54 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Heb je het al met een andere browser geprobeerd? Recent heb ik 2 keer missende steentjes aangevraagd. Via Firefox krijg ik steeds dezelfde melding als jij, maar via Edge lukte het wel.
Ik ga er binnenkort nog wel even mee stoeien. Kan ook een plug-in zijn wellichtquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja had bijna het zelfde. Alleen dan werkte het niet met Brave. En wel met Edge
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:15 schreef exode het volgende:
Lego heeft vandaag een Willy Wonka set aangekondigd, erg leuk!
https://www.lego.com/nl-n(...)colate-factory-21360
Wij zijn nu in Billund en wat een prijzen voor de sets. We wisten het al maar toch schrikken. Zo 15% duurder dan in Nederland.
Vandaag meegedaan als test gezin met de Lego Masters Academy in Lego House, heel leuk! We deden level 2, je maakt dan een poppetje zoals ze in Miniland Legoland staan. Level 3 leren ze je rond bouwen (ik begreep een sneeuwbal) en level 4 is nog in ontwikkeling die zal alleen voor volwassenen zijn. De expert versie.
Ik hoopte de Lego House boom te kunnen scoren in de winkel omdat ze die af en toe in de winkel zetten ook al is deze al uit de handel, maar helaas.
Bij ons ook niet maar daar bouwen we wel omheenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:02 schreef mschol het volgende:
opzich leuk dat willy wonka setje.. maar zou nergens bij passen voor mij
dat moet waarschijnlijk het fluorescent geel van de britse wagens ofzo voorstellenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 19:22 schreef Da hopman het volgende:
Had van iemand voor de gein deze gekregen. Was erg verbaasd over de lelijke kleur geel in de politiewagen.
[ afbeelding ]
Sinds ik gezien heb hoeveel euro aan dozen ik bij het oud papier heb gezet (o.a. café corner en grand carrousel) bewaar ik zequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:32 schreef summer2bird het volgende:
Hey, wat doen jullie eigenlijk met de dozen? Is het wat waard om ze te bewaren ofzo?
En weten jullie of er een app of website is die je kan vertellen wat je nog meer kan bouwen nadat je een grote set uit elkaar hebt gehaald? Zit erover te denken om een bepaalde set te ontmantelen en er iets anders van te bouwen
Ik gebruik voor zoonlief Rebrickable https://rebrickable.com/quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:32 schreef summer2bird het volgende:
En weten jullie of er een app of website is die je kan vertellen wat je nog meer kan bouwen nadat je een grote set uit elkaar hebt gehaald? Zit erover te denken om een bepaalde set te ontmantelen en er iets anders van te bouwen
https://www.footyheadline(...)ase.html?4ZfeC=uqo5Nquote:Collaboration: Nike and Lego are partnering to release special-edition Mercurial football boots in summer 2026, marking their first collaboration on soccer cleats.
Product Details: The Nike x Lego Mercurial soccer cleats will be available only in junior sizes, with two colorways expected to feature bright designs.
Release Date: The Nike x Lego Mercurial soccer cleats will be available from around June 2026.
Nike will release special-edition Mercurial boots in cooperation with Lego in summer 2026. It is the first time that the two brands have worked together on football boots.
The Nike x Lego Mercurial soccer boots will be available only in junior sizes. We have no info on the exact look yet, but there will be two colorways, and we expect bright looks.
Nike and Lego already teamed up in 2025, releasing a range of Air Max sneakers that drew mixed reactions, with many fans calling them a miss.
The Nike x Lego Mercurial soccer cleats will be available from around June 2026.
Do you like the idea of Nike x Lego Mercurials? Let us know in the comments below.
40 euro, valt nog meequote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:32 schreef Ama het volgende:
Ik wil deze dus echt zo graag:
[ afbeelding ]
En ergens in de komende paar maanden zal deze worden bezorgd:
[ afbeelding ]
Zodat je ooit meer krijgt bij verkopen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Sinds ik gezien heb hoeveel euro aan dozen ik bij het oud papier heb gezet (o.a. café corner en grand carrousel) bewaar ik ze.
Maar... alleen van grote exclusieve sets. Rest gaat gewoon weg.
Alleen van de duurdere sets eigenlijk. De setjes die 50 euro zijn enz bewaar ik de dozen niet van, heb ook niet de intentie om dat ooit te verkopen en heb ook echt geen ruimte om alles te bewaren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:32 schreef summer2bird het volgende:
Hey, wat doen jullie eigenlijk met de dozen? Is het wat waard om ze te bewaren ofzo?
Gewoon altijd?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:18 schreef Sarabi het volgende:
De Halloweenkrans is binnenmeteen ook maar de zwarte dahlia van Wednesday en Altaar van de doden meebesteld.
Eens nadenken hoe ik deze in combinatie met Nightmare before christmas een mooie plekje in huis kan geven deze herfst.
Ik heb in mijn leven nog maar 1 keer een set verkocht. Dus dat kan niet uit. Maar het fascinerende is dat de doos alleen al gauw 50 dollar oplevert. Maar goed, misschien ga ik de dozen die op zolder liggen wel gebruiken als behang op mijn mancavequote:Op woensdag 27 augustus 2025 01:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Zodat je ooit meer krijgt bij verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |