SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Fiko
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Of fith
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
O hij is jarig vandaag,quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
Gefeliciteerd @:justink! Fijne verjaardag vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weg weer hier, dingen doen
Gefeliciteerd Jussie![]()
![]()
![]()
Nee met st juttemis pasquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hij is jarig vandaag,
Gefeliciteerd Jussie![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:40 schreef drakin het volgende:
Met de uitdrukking 'met of op Sint-Juttemis' wordt gewoonlijk 'nooit' bedoeld. Hierdoor denken veel mensen dat deze dag niet bestaat. Sint-Juttemis bestaat echter wel degelijk: de uitdrukking wordt in 1577 voor het eerst vermeld in de Kroniek van Roermond.
Sint-Juttemis valt op 17 augustus. Jutte is een koosvorm van Judith, en haar naamdag is op 17 augustus. De volledige uitdrukking was dan ook met Sint-Juttemis, als de kalveren op het ijs dansen. In augustus ligt er natuurlijk geen ijs, en kalveren kunnen niet dansen, vandaar de betekenis nooit. Ook in andere landen heeft Sint-Juttemis een soortgelijke betekenis. In Duitsland krijgt de dag bijvoorbeeld de naam Sankt Nimmerlein.![]()
![]()
quote:
2 postst boven jequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bolk die justinIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Duurt toch bijna een uur van umc naar mijn huis... En heb mijn oordopjes niet mee dus geen muziek.:')![]()
Have fun U2quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
Gefeliciteerd @:justink! Fijne verjaardag vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weg weer hier, dingen doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelf zingenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Duurt toch bijna een uur van umc naar mijn huis... En heb mijn oordopjes niet mee dus geen muziek.![]()
![]()
Doe je best djmo
Hihi ik weet hetquote:
Maar hij is niet 17 augustus jarig
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Dat wil ik de mensen in deze trein niet aandoen...quote::')![]()
Krijg je misschien wel lekker veel ruimte om je heenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat wil ik de mensen in deze trein niet aandoen...
Ik moet ook altijd aan jou denkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moest aan jou denken
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Altijd is wel erg vaakquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd aan jou denken
Hij reageerde zelf 1 dag later op 16 augustus.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi ik weet het
Maar hij is niet 17 augustus jarigDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zoveel punten en niet kunnen tellen
16 +1 =Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Met de vraag of het 1 dag later beter wasquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij reageerde zelf 1 dag later op 16 augustus.![]()
![]()
Taxi spelen
Zal wel
Geen zwarte kat voor jouDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Ik kwam gisteren nog een kat//poes tegen onderweg en die ging voor mij op de grond liggen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Awwquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:59 schreef Lovely het volgende:
Ik kwam gisteren nog een kat//poes tegen onderweg en die ging voor mij op de grond liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:59 schreef Lovely het volgende:
Ik kwam gisteren nog een kat//poes tegen onderweg en die ging voor mij op de grond liggen
:')![]()
Maar wel voor mij, dat is waar hij op doeldequote:
Ik ben niet voor niets fan van #17Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
AwwEn dan hopen dat ik je over je bolletje aai zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kloptquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:20 schreef maily het volgende:
[..]
kippesoep was beter geweest ... elke dag ....Maar ging gister op de bonnefooi langs bij moeders en toen was 't "eet je een broodje hamburger mee" ?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan hopen dat ik je over je bolletje aai zeker![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
AwwOp de grond liggen ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Voor Liev welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op de grond liggen ja?![]()
![]()
Voel je je alweer iets beter?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat kloptMaar ging gister op de bonnefooi langs bij moeders en toen was 't "eet je een broodje hamburger mee" ?
![]()
![]()
Het is idd koud en nog geen zon wat ze beloofd hebben
Hier wel zonquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:06 schreef Lovely het volgende:
Het is idd koud en nog geen zon wat ze beloofd hebben![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hier wel zonquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:06 schreef Lovely het volgende:
Het is idd koud en nog geen zon wat ze beloofd hebben
En koud:')![]()
Jawel, maar nog niet optimaal. Stem is wel weer aan 't terugkerenquote:
Well, life can be a riot
Vooral in.quote:Well, life can be a riot
Hier ook lekker zonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gisteren we zon hier, maar misschien komt de zon nog wel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hier ook. Hoog aan de hemelquote:Well, life can be a riot
Volgens de berichten een hele week droog en zonquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zolang het niet overdag gaat vriezen en glad word vind ik alles prima.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens de berichten een hele week droog en zonWell, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zolang het niet overdag gaat vriezen en glad word vind ik alles prima.:')![]()
Dank je wel Pietquote:Well, life can be a riot
Zin in frietquote:Well, life can be a riot
![]()
Vriezen mag van mij wel, mooi en lekker voor de longenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zolang het niet overdag gaat vriezen en glad word vind ik alles prima.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vinger in je gat!quote:Well, life can be a riot
De gefelicitatie in de TT is voor zijn overwinning in DTS voor de maand januari
Gefeliciteerd met je verjaardagKOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey Fogel
Santiago
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoi Dotquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Is een stad in Chili.quote:I'm surrounded by morons!
Gaat naar MilanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De kogel is door de kerk.. volgende week kijken naar andere auto
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Leuk en spannendquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:53 schreef _UserName_ het volgende:
De kogel is door de kerk.. volgende week kijken naar andere auto
Welke?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:53 schreef _UserName_ het volgende:
De kogel is door de kerk.. volgende week kijken naar andere autoI'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:53 schreef _UserName_ het volgende:
De kogel is door de kerk.. volgende week kijken naar andere autowat heeft je voorkeur?
![]()
Nog niet weg?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je lieve MA![]()
![]()
Gaat zeker lukken
Ff ontbijt en koffie nu![]()
![]()
Wel even kijken dat de peugeot niet van die natte riem generatie isquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:53 schreef _UserName_ het volgende:
De kogel is door de kerk.. volgende week kijken naar andere autoCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wat voor auto?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:53 schreef _UserName_ het volgende:
De kogel is door de kerk.. volgende week kijken naar andere autoWell, life can be a riot
De wattes?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel even kijken dat de peugeot niet van die natte riem generatie isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Eh... Ohquote:Hopelijk heb je een aardige garagist..
Well, life can be a riot
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eh... OhHopelijk heb je een aardige garagist..
Is ook hopeloos overdreven. Als je gewoon netjes olie ververst met goede olie (en niet die olie die je voor 2 euro bij de Action haalt), dan is er niks aan de handquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel even kijken dat de peugeot niet van die natte riem generatie is![]()
Lekker natquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel even kijken dat de peugeot niet van die natte riem generatie is
Ik ga maar eens ontbijtenI'm surrounded by morons!
Heb auto onderdehuis naast me, haal daar m'n spullen.. olie is geloof ik van mobilquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is ook hopeloos overdreven. Als je gewoon netjes olie ververst met goede olie (en niet die olie die je voor 2 euro bij de Action haalt), dan is er niks aan de handTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Geloof dat deze generatie Peugeots niet als best betrouwbaar te boek staanquote:
Well, life can be a riot
Eigenlijk is een auto ern beetje zoals een man
Een man moet je ook geen goedekope bier geven
De koekendoosjes?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geloof dat deze generatie Peugeots niet als best betrouwbaar te boek staanWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Heb nu 206 uit dezelfde tijd maar nooit echt problemen..quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Geloof dat deze generatie Peugeots niet als best betrouwbaar te boek staanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Deze vrouw weetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:58 schreef Lovely het volgende:
Een man moet je ook geen goedekope bier geven![]()
![]()
Oh, ik hoor mn zus er vooral over klagen, geloof dat die al 2x een njeuwe distributieriem erop heeft moeten laten leggen nu.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is ook hopeloos overdreven. Als je gewoon netjes olie ververst met goede olie (en niet die olie die je voor 2 euro bij de Action haalt), dan is er niks aan de hand
Ik in mn 23 jaar oude Mazda maar 1 keer
Nee maar een 206 is tóch een generatie eerder.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb nu 206 uit dezelfde tijd maar nooit echt problemen..
Kan wel uit dezelfde tijd komen, maar is eerder ontwikkeld.Well, life can be a riot
Iedereen gaat altijd commentaar hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb nu 206 uit dezelfde tijd maar nooit echt problemen..
Niks van aantrekken.
Dit is voor jullie nu een prima auto.![]()
![]()
Dat klopt wel weer, maar dat stond dan ook gewoon in het onderhoudschema die je kan inzien voordat je zo'n auto kooptquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik hoor mn zus er vooral over klagen, geloof dat die al 2x een njeuwe distributieriem erop heeft moeten laten leggen nu.
Ik in mn 23 jaar oude Mazda maar 1 keer![]()
Ik heb nu gewoon een ketting![]()
Motorisch is hij in perfecte staat, krijg er wss nog wat voor terug zei de garagist. Enige is lelijke deuk wielkas, distributieriem en oliesector.. maar is ook een rook auto en wil m'n kind daar niet in vervoeren, wil ook een ruimere, echt een gezinsautoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
En van die motoren zijn miljoenen exemplaren van gemaakt, allicht dat er eens eentje kapot gaatTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Man mag blij zijn dat hij nog iets krijgt!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:58 schreef Lovely het volgende:
Een man moet je ook geen goedekope bier geven
#singleforever
Heb j'm ook al 23 jaar?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik hoor mn zus er vooral over klagen, geloof dat die al 2x een njeuwe distributieriem erop heeft moeten laten leggen nu.
Ik in mn 23 jaar oude Mazda maar 1 keerDan zou ik dat engeltje op je schouder toch echt even bedanken
Gemiddeld gaat zo'n distributie riem 60k of 5 jaar mee
Well, life can be a riot
Kloptquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee maar een 206 is tóch een generatie eerder.
Kan wel uit dezelfde tijd komen, maar is eerder ontwikkeld.
Maar heb er geen problemen mee, iedereen heeft wel een voorkeurTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Is ook zo. Heb zelf ook mazzel gehad met Franse auto's, maar ook veel pechquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt
Maar heb er geen problemen mee, iedereen heeft wel een voorkeur
Well, life can be a riot
Hmm nee, volgens mij om de 100k ofzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb j'm ook al 23 jaar?Dan zou ik dat engeltje op je schouder toch echt even bedanken
Gemiddeld gaat zo'n distributie riem 60k of 5 jaar mee
Ik heb er nu 180k mee gereden.
Maar gaat netjes elk jaar naar de garage voor onderhoud, ik neem aan dat die het wel aangeeft als de riem vervangen moet worden.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Die riem ligt er al op vanaf 2017 hier.. vervangen kost de helft wat de andere auto moet kosten. En dan overige reparaties nog, ben goedkoper uit met sndere auto, lekker vertrouwd peugeotjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is ook zo. Heb zelf ook mazzel gehad met Franse auto's, maar ook veel pech
626quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Welke mazda heb je @:MizzezAmy?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Man mag blij zijn dat hij nog iets krijgt!
#singleforever
Dit is de rookauto?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Motorisch is hij in perfecte staat, krijg er wss nog wat voor terug zei de garagist. Enige is lelijke deuk wielkas, distributieriem en oliesector.. maar is ook een rook auto en wil m'n kind daar niet in vervoeren, wil ook een ruimere, echt een gezinsauto![]()
![]()
Bazenbakquote:
Well, life can be a riot
Uhu, is in gerookt eerder dus wilde er sl van af. Zeker nu de APK in zicht komt (7 maart)quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ben confuus.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Uhu, is in gerookt eerder dus wilde er sl van af. Zeker nu de APK in zicht komt (7 maart)
Gisteren (?) had je het over 2 keuzes en een daarvan was een rookauto.![]()
Futloos vooralquote:Well, life can be a riot
Die staan er gekleurd op.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
DJ All tha FOKK
Friese Oudejaarsvereniging zeker met weer een stunt?![]()
Hoe was de groeiecho gisteren?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:53 schreef _UserName_ het volgende:
De kogel is door de kerk.. volgende week kijken naar andere autoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oooh zou daar het woord Fokk van komen, ik dacht dat het iemand van hier wasquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Die staan er gekleurd op.
Friese Oudejaarsvereniging zeker met weer een stunt?
Nee ik bedoel het optreden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh zou daar het woord Fokk van komen, ik dacht dat het iemand van hier was
En er staat Friesland op die ruit.![]()
Mooie auto UNWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh nu zie ik het ook! Visit Leeuwarden!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:21 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het optreden.
En er staat Friesland op die ruit.
Ben benieuwd of ik het straks met carnaval hoor, zou t daar wel een prima liedje voor vindenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Twee keuzes? Niet dat ik weet? Ik heb het niet over een rook auto gehad gister. Sowieso niet over auto's geloof ik, dat idee kwam gisteravond pas eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben confuus.
Gisteren (?) had je het over 2 keuzes en een daarvan was een rookauto.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Goed hoor, weer mooi gegroeid maar niet alles was te meten.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hoeveel was ze gegroeid?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goed hoor, weer mooi gegroeid maar niet alles was te meten.
Wel fijn dat ze het mooi doet![]()
![]()
Moeilijk te zeggen omdat niet alle metingen correct zijn. Haar bovenbeen zit op schema, buikomtrek loopt 2 weken achter. Hoofdje is te klein gemeten. Ze zou rond de 1500 gram wegen, ruwe gokquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel was ze gegroeid?
Wel fijn dat ze het mooi doet![]()
O dat is netjes toch de vorig keer zat ze rond de 1250 dacht ik toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen omdat niet alle metingen correct zijn. Haar bovenbeen zit op schema, buikomtrek loopt 2 weken achter. Hoofdje is te klein gemeten. Ze zou rond de 1500 gram wegen, ruwe gokWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt iddquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is netjes toch de vorig keer zat ze rond de 1250 dacht ik toch?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Of eergisteren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Twee keuzes? Niet dat ik weet? Ik heb het niet over een rook auto gehad gister. Sowieso niet over auto's geloof ik, dat idee kwam gisteravond pas eigenlijk.
Anyway.![]()
![]()
Als ze dat iedere week groeit dan schiet het hard opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal keus zijn geweest tussen deze houden of een andere. Maar rook auto heb ik net pas voor het eerst benoemd. In ieder geval, woensdag ga ik kijken als het goed is en dan de week er op ophalen. Vind het wel een mooie auto waar ik hopelijk 5 tot 8 jaar mee door kan.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Groei echo is elke 2 weken. Maar dan nog, 8 weken verder en je zit op 2500 gram bij 40 weken dus dikke prima dacht ik zoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze dat iedere week groeit dan schiet het hard opTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is netjesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Groei echo is elke 2 weken. Maar dan nog, 8 weken verder en je zit op 2500 gram bij 40 weken dus dikke prima dacht ik zo
Nee, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:32 schreef Puzzie het volgende:
Aww .... is @:JustinK jarig?
Van Harte lekkere Lepelman![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
![]()
Dankuquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:23 schreef HappyCharly het volgende:
@:Justink
Nog niet gezien maar gefeliciteerd!![]()
Bolkkoning van dts![]()
![]()
Maf zequote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:39 schreef _UserName_ het volgende:
Tijd voor middagdutje.. was weer vroeg vandaag
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Laat ze maar lekker maffen
Morgen aan de krachtvoer.quote:Well, life can be a riot
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoera! Bijstand is toegekend![]()
Well, life can be a riot
![]()
Was ook echt nodig. Door al mn spaargeld heen gegaan de afgelopen maanden.quote::')![]()
O dat is minderquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was ook echt nodig. Door al mn spaargeld heen gegaan de afgelopen maanden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat voor kaas?quote:Well, life can be a riot
![]()
Ja zeker. Had flink wat gespaard voor mijn oude dag maar voor bijstand mag je niet te veel vermogen hebbenquote:Ik kan anders echt niet meer teruggekomen. Ben dus wel blij.quote::')![]()
Terugkomen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja zeker. Had flink wat gespaard voor mijn oude dag maar voor bijstand mag je niet te veel vermogen hebben
[..]
Ik kan anders echt niet meer teruggekomen. Ben dus wel blij.♡♡♡♡![]()
Ohquote:Ik dacht oude
Well, life can be a riot
Lekker wandelweer zou ik straks even?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oehquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
*geeft broodje hagelslag voor jk*![]()
![]()
Ja dat is ellende he, ik had het trouwens aan de kant gelegd anders.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja zeker. Had flink wat gespaard voor mijn oude dag maar voor bijstand mag je niet te veel vermogen hebben
[..]
Ik kan anders echt niet meer teruggekomen. Ben dus wel blij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeker doen, ik ga ook straks een rondjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker wandelweer zou ik straks even?![]()
![]()
Goed planquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker wandelweer zou ik straks even?♡♡♡♡![]()
Wandelen is nooit verkeerdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker wandelweer zou ik straks even?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar wandel jij?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zeker doen, ik ga ook straks een rondje♡♡♡♡![]()
Well, life can be a riot
quote:
quote:
Nee joh.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker wandelweer zou ik straks even?![]()
Goeiemiddagquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Natuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker wandelweer zou ik straks even?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja wandeld wel het makkelijkstquote:
Onder je bed in een ouwe sokquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ellende he, ik had het trouwens aan de kant gelegd anders.![]()
![]()
Heyquote:
Hoihoi. Sta je al op 1?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat een genot,quote:
Hier is Dot!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, of bij mijn ouders o pde rekening. Het is zo zonde omdat het eerst op te eten.quote:
Nu heb je niets meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helemaal in mijn sasquote:
Hier is gebroken glas
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, of bij mijn ouders o pde rekening. Het is zo zonde omdat het eerst op te eten.
Nu heb je niets meer![]()
![]()
Yesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal in mijn sas
Hier is gebroken glas
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
![]()
Ja, bij je leidinggevende, als eerste op de lijst voor een voortgangsgesprekquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gaat prima, lekker zo doorgaanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, bij je leidinggevende, als eerste op de lijst voor een voortgangsgesprek![]()
![]()
Hij krijgt vast een speldje als beste werkbolker van zijn baasquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, bij je leidinggevende, als eerste op de lijst voor een voortgangsgesprek
Nooit je werk perfect doen, managers willen altijd ergens kritiek op kunnen geven.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb ik al ontvangenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij krijgt vast een speldje als beste werkbolker van zijn baas![]()
![]()
quote:![]()
EN terrecht verdiend
Mijn eerste februaribolk voor Justin
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: