En waar is dat fragment nou van van post 259quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:16 schreef RipCity het volgende:
Voor de liefhebbers. Boskamp heeft nu wekelijkse podcast met Kleine gijp
https://pca.st/podcast/c4028950-d001-013d-46cd-02bb5ef11301
Nepo Gijp junior.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:16 schreef RipCity het volgende:
Voor de liefhebbers. Boskamp heeft nu wekelijkse podcast met Kleine gijp
https://pca.st/podcast/c4028950-d001-013d-46cd-02bb5ef11301
Zelfs als dat al zou zijn (quod non), dan is het nog altijd een meer dan welkom geluid tegenover de overvloed aan pro-Democraten-analisten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 09:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij is niet neutraal. Hij is voor de Republikeinse Partij. Niks mis mee maar noem dat niet neutraal.
Ladyshave gaat er niet over beginnen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:31 schreef ISVV het volgende:
Johan zei gisteren dat er een gast aan tafel had gezeten die aangaf dat ie zijn kind de deur uit zou trappen wanneer ie homo blijkt te zijn. Ben erg benieuwd om wie dat gaat.
Farid Azarkan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:31 schreef ISVV het volgende:
Johan zei gisteren dat er een gast aan tafel had gezeten die aangaf dat ie zijn kind de deur uit zou trappen wanneer ie homo blijkt te zijn. Ben erg benieuwd om wie dat gaat.
Jan Boskamp zou wel kunnenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:31 schreef ISVV het volgende:
Juist omgooien.. Rutger, knoepert en Hélène lozen. Meer variatie en meer durf tonen in tafelgasten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:42 schreef mitt het volgende:
Ik begin steeds verder achter te lopen. Zit nu bij Annemarie van Gaal, dat is toch helemaal niks.
Sowieso wat nieuwe gasten die er niet passen, houd het dan voor nu met de vaste kern.
Eigenlijk hebben ze heel veel slechte tafelgasten als ik er zo over nadenk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:48 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Juist omgooien.. Rutger, knoepert en Hélène lozen. Meer variatie en meer durf tonen in tafelgasten.
Bijna met verlof en daarna zien we haar niet meer terugquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:41 schreef casita het volgende:
Godverdomme weeeeer die zwangere vervelende ouwehoereTRUT
Precies. Gewoon blijven testen met nieuwe tafelgasten, er lopen er vast nog wel rond waarmee een goede klik is. Maar dit begint te eentonig te worden. En dat terwijl ze voor de vakantie nog zaten te hypen met nieuwe tafelgasten...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:01 schreef mitt het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze heel veel slechte tafelgasten als ik er zo over nadenk.
Maar even een nieuw blik opentrekken is heel erg moeilijk.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:48 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Juist omgooien.. Rutger, knoepert en Hélène lozen. Meer variatie en meer durf tonen in tafelgasten.
Dit ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:48 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gesolliciteerd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:16 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Precies. Gewoon blijven testen met nieuwe tafelgasten, er lopen er vast nog wel rond waarmee een goede klik is. Maar dit begint te eentonig te worden. En dat terwijl ze voor de vakantie nog zaten te hypen met nieuwe tafelgasten...
Ze moeten juist mensen hebben die wat te melden hebben en niet alleen uit hun nek zitten te lullen. Ik snap wel waarom je niet op gesprek mag komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gesolliciteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |