Dikke tip voor jou: je kan ook in je eentje in een Whatsappgroep gaan zitten. Dan kan je de hele dag dingen horen waar je het mee eens bent. Mocht je geen smartphone hebben dan kan je ook met jezelf in de spiegel gaan pratenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 02:27 schreef Eagles89 het volgende:
Prima showtje. Trump en Vance gelijk gegeven, geen masaal Wildersje bashen, en ondanks wat kritische noten wad het toch gewoon een lekker rechtse uitzending, zo wil ik elke keer wel blijven kijken.
Hij is dan ook totaal ongeschikt en omhooggevallen en doet iets wat hij niet aan kanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:03 schreef Dutch_view het volgende:
Die Schoof krijgt steeds dikkere wallen
Kun je achteraf ook over Balkenende zeggen. Was ook de paljas van de politiek indertijd. Punt is, die had een democratische partij, terecht dat Derksen dat weer naar voren riep. Wilders haat democratie en is uit op een dictatuur.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij is dan ook totaal ongeschikt en omhooggevallen en doet iets wat hij niet aan kan
Wow wat een goede tip. Maar ik kijk lekker VI als ze pro Trump zijn, en anti links. Waarom zou ik dan naar mezelf moeten gaan luisteren? Luister jij ook naar jezelf en praat je tegen jezelf in de spiegel als je naar die linkse praatprogrammas kijkt op NPO en RTL dan? Ik kijk soms VI, beetje afhankelijk van de toon in de eerste 5-10 minuten, en welke gast. Bij Wierd kijk ik sowieso zonder uitzondering de volledige aflevering. Bij een Olcay kijk ik helemaal niet meer, bij Hendriks vaak ook niet meer, soms nog wel. Bij AJ Boekesteijn kijk ik sowieso nooit meer. Maar vanavond is het weer prima te doen, minutenlang Timmermans en links belachelijk gemaakt en een positieve kijk op de VS en hun regering.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 06:31 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dikke tip voor jou: je kan ook in je eentje in een Whatsappgroep gaan zitten. Dan kan je de hele dag dingen horen waar je het mee eens bent. Mocht je geen smartphone hebben dan kan je ook met jezelf in de spiegel gaan praten
Zielige eenzijdige blik heb jij, je had nog iets van Bolkestein kunnen leren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 01:26 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wow wat een goede tip. Maar ik kijk lekker VI als ze pro Trump zijn, en anti links. Waarom zou ik dan naar mezelf moeten gaan luisteren? Luister jij ook naar jezelf en praat je tegen jezelf in de spiegel als je naar die linkse praatprogrammas kijkt op NPO en RTL dan? Ik kijk soms VI, beetje afhankelijk van de toon in de eerste 5-10 minuten, en welke gast. Bij Wierd kijk ik sowieso zonder uitzondering de volledige aflevering. Bij een Olcay kijk ik helemaal niet meer, bij Hendriks vaak ook niet meer, soms nog wel. Bij AJ Boekesteijn kijk ik sowieso nooit meer. Maar vanavond is het weer prima te doen, minutenlang Timmermans en links belachelijk gemaakt en een positieve kijk op de VS en hun regering.
quote:[b]Op woensdag 19 februari 2025 01:26 schreef Eagles89 vanavond is het weer prima te doen, minutenlang Timmermans en links belachelijk gemaakt en een positieve kijk op de VS en hun regering.
DIT IS EEN NSFW ITEMquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Voor de stagiaire bij VI
Treinvertraging https://www.dumpert.nl/item/100115687_ab9604a7
haha ja en dat sloeg op Maik de Boerquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:31 schreef DrDentz het volgende:
Johan: Ik vind het zo definitief zo'n tatoeage..
Albert: Ah dat maakt ook niet meer uit voor die laatste paar jaartjes
_0_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |