Dat zeiden ze ook in Libanon voordat ze werden overgenomen. Turkse seculiere Nederlanders waarschuwen ons voor wat in Turkije is gebeurd.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je nou een beetje oplet wist je dat dit juist níet het geval is. Want daarmee zou ik meegaan in de hersenscheet dat de Islam een le-vens gevaarlijke religie is. Er wonen er een miljoen van in Nederland, stop gewoon lekker met die mensen één op één te linken aan Charlie Hebdo en Theo van Gogh. Kinderachtig, infantiel gezever joh.
Oh nu worden we zelfs overgenomen? De sharia staat op het punt van invoering. Ik snap best dat je aversie hebt tegen een fundamentalistische tak binnen een religie, maar waarom moeten types als jij het altijd zo in het extreme belachelijke trekken om een punt te maken. Dan neemt toch niemand je serieus? Maargoed, het zal wel ergens in jouw hoofd een vorm van logica hebben. Ik word er geen seconde warm van.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook in Libanon voordat ze werden overgenomen. Turkse seculiere Nederlanders waarschuwen ons voor wat in Turkije is gebeurd.
Maar goed, slaap lekker. Sweet dreams are made of these, who am I to disagree?
Spiegeltje spiegeltje aan de wand....quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als hij eens wat meer plezier met het vrouwtje zou hebben zou dat hopelijk ook doorklinken in zijn posts. Noem me naïef, maar dat denk ik echt. Hij heeft nu de venijnigheid die je normaliter alleen bij ruwe maagden ziet.²
Ik zeg ook nergens dat je ze moet importeren. Maar ze deporteren daar ben ik ook bepaald geen voorstander van.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Oh, omdat we zelf gekken hebben is het prima om er dan maar tienduizenden meer te importeren.
Logisch.
Oh, nu is het wel ineens een verwarde man? Dat is het doorgaans niet als een psychisch zieke moslim iets naars doet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een ernstig verwarde man, zo wordt de moordenaar van Els Borst omschreven.
Lekker voorbeeld weer hoor Hex. Ben je zo wanhopig?
Ja wederom speculeren wat ik ergens zou posten op een hypothetische situatie.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:52 schreef Richestorags het volgende:
Beken overigens maar kleur @:Hexagon
Als er morgen iemand in Staphorst wordt vermoord ga jij dan in de discussie lopen schreeuwen "Ja maar we hebben ook een hoop gekke moslims" en "hey jij zei dat het Christendom een gevaarlijke religie is, je wil iedereen zuiveren"?
Nee, natuurlijk niet. Dit is waarom mensen die neptolerantie van lui zoals jij elke keer doorprikken.
Nou dat is al een wat beter verhaal dan reacties die iedereen die de islam aanhangt per definitie tot verdachte en "gevaar" maken. Helaas ontbreekt die verfijning in menig reactie.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:31 schreef Accordtje het volgende:
Dat iedereen die meent in naam van een religie hier de wetten aan z'n laars kan lappen zwaar gestraft wordt. Zo'n eerwraak moord kent wat mij betreft maar één mogelijke straf: levenslang. Ik zie geen enkele reden om die straf niet toe te passen.
Volgens mij uit ik me niet zo vaak over het christendom hier. Daar worden hier ook geen honderdduizend topics over geopend.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm ja, op het christendom heb je wat meer kritiek...
Geen idee wat D66 van Lale Gul vind. Moet je Rob Jetten maar mailen.quote:
Vrouwen willen van nature graag moeder worden. Die miljoenen, als ze die al heeft, zijn niks waard.quote:Op zondag 2 februari 2025 01:14 schreef havanagila het volgende:
Ondertussen heeft mevrouw Gul een paar miljoen op de bank staan. Dankjewel bedreigers.
Kun je heel wat luiers van kopen, heb als 'het mannetje' veel meer tijd om te bidden en fok te vergallen.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vrouwen willen van nature graag moeder worden. Die miljoenen, als ze die al heeft, zijn niks waard.²
Ten eerste: zie jij christenen hun vrouwen/dochters/zonen afmaken want "familieeer" of omdat ze andere leven willen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat vraag je je ook af bij het Oude Testament. Zoals ik al zei doen die religies niet veel voor elkaar onder.
[..]
Meer dan 75%, daar mag je me de bron van geven.
Grappig hoe jij je meer druk maakt om islamkritiek dan een vrouw die met de dood wordt bedreigt omdat ze in vrijheid wil leven.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Omdat het verwerpen van de islamofobische drek voorrang heeft op dat moment.
Ik maak me niet druk om islamkritiek. Ik maak me druk om islamofobiequote:
Ach dat beetje islamofobie.... maak je liever druk om een vrouw dat met de dood wordt bedreigt.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om islamkritiek. Ik maak me druk om islamofobie
Dat is natuurlijk veel erger dan iemand met de dood bedreigen omdat die sterk genoeg is om in vrijheid te willen leven.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
"een beetje racisme" is ook niet ok.
Mag jij vinden.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:55 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk veel erger dan iemand met de dood bedreigen omdat die sterk genoeg is om in vrijheid te willen leven.
Waarschijnlijk lopen er over 10 jaar wel een paar kinderen van haar rond als ze het echt zo graag wil.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vrouwen willen van nature graag moeder worden. Die miljoenen, als ze die al heeft, zijn niks waard.²
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 10:55 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk veel erger dan iemand met de dood bedreigen omdat die sterk genoeg is om in vrijheid te willen leven.
Ik denk dus dat ze het niet graag genoeg wil. Anders had ze wel een betere risicoanalyse gemaakt.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lopen er over 10 jaar wel een paar kinderen van haar rond als ze het echt zo graag wil.
Zie jij die 1 miljoen moslims die in Nederland wonen elk weekend een familielid executeren omdat ze keuzes maken die hen niet bevallen? Eerwraak is dus niet de norm.quote:Op zondag 2 februari 2025 10:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Ten eerste: zie jij christenen hun vrouwen/dochters/zonen afmaken want "familieeer" of omdat ze andere leven willen?
Ten tweede: whataboutisme.
Jij komt met een whataboutisme aan. DIt gaat over een schrijfster die met de dood wordt bedreigt en niet over christenen.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zie jij die 1 miljoen moslims die in Nederland wonen elk weekend een familielid executeren omdat ze keuzes maken die hen niet bevallen? Eerwraak is dus niet de norm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |