abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 februari 2025 @ 23:20:20 #226
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216515202
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:19 schreef Killumination het volgende:

[..]
Voorspelbaar ben je zeker. Is bagger niet relatief? Ik zit jouw posts achter elkaar uit te maken voor racist. Onterecht overigens, ik zit letterlijk het topic vol te spammen over hoe jij wel of niet problemen zou moeten hebben met donker huidskleur, komt er vervolgens een randdebiel posten dat er moord wordt goed gepraat. Terwijl het over jazz, blues, ouwe lullen muziek en semi racisme ging. Sorry, maar op dit forum is voorspelbaarheid, bagger en selectiviteit een natuurwet geworden.
That makes no sense whatsoever.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216515248
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:15 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Even een vraagje. Ben jij zo'n iemand die als het onderwerp gaat over het bestrijden van bosbranden altijd roept "JA MAAR AARDBEVINGEN ZIJN OOK HEEL ERG".

Het gaat hier om mevrouw Gül. Hoeveel Christelijke varianten ken je die niet meer over straat kunnen of die in Zweden worden doodgeschoten?

Los van dat het duidelijk is dat je de Koran nooit hebt gelezen. Het is echt totaal niet te vergelijken met de Bijbel.
[..]
Tot 75 procent.

https://www.reddit.com/r/(...)_within_a_few_years/
Reddit. 9 jaar geleden. Echt?
Dit, dus.
pi_216515255
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
That makes no sense whatsoever.
Ik zou zeggen ik ben dronken, maar dat is uitgesloten.
pi_216515315
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:44 schreef Killumination het volgende:

[..]
Doe eens foto van jouw vrouw, kunnen we even kijken waarom je op Gül geilt.
Om de wijze woorden van Willie Wartaal te gebruiken. Het is niet mijn type hoor, maar ik wil dr wel wiepe hoor.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 23:33:22 #230
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216515342
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Reddit. 9 jaar geleden. Echt?
Artikelen staan gewoon in de OP. En 9 jaar geleden was het natuurlijk heeeeeeel anders dan nu. Je mag zelf een beetje moeite doen. Ik wist dat het te veel gevraagd was. Maak jij je maar lekker druk om Christenen hoor.

De hoeveelheid moeite die ik in een post steek heeft een correlatie met de mate van interesse die ik merk. Jij bent redelijk "lost cause". Point proven.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 23:35:50 #231
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216515360
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:19 schreef Killumination het volgende:

Ik zit jouw posts achter elkaar uit te maken voor racist. Onterecht overigens, ik zit letterlijk het topic vol te spammen over hoe jij wel of niet problemen zou moeten hebben met donker huidskleur, komt er vervolgens een randdebiel posten dat er moord wordt goed gepraat. Terwijl het over jazz, blues, ouwe lullen muziek en semi racisme ging. Sorry, maar op dit forum is voorspelbaarheid, bagger en selectiviteit een natuurwet geworden.
Als hij eens wat meer plezier met het vrouwtje zou hebben zou dat hopelijk ook doorklinken in zijn posts. Noem me naïef, maar dat denk ik echt. Hij heeft nu de venijnigheid die je normaliter alleen bij ruwe maagden ziet. :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216515392
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:33 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Artikelen staan gewoon in de OP. En 9 jaar geleden was het natuurlijk heeeeeeel anders dan nu. Je mag zelf een beetje moeite doen. Ik wist dat het te veel gevraagd was. Maak jij je maar lekker druk om Christenen hoor.

De hoeveelheid moeite die ik in een post steek heeft een correlatie met de mate van interesse die ik merk. Jij bent redelijk "lost cause". Point proven.
Ik vind het altijd een beetje flauw als zaken bijzonder uit z’n context worden getrokken. Zeker als je dan een bron aanhaalt van buiten Nederland, 9 jaar geleden. Dat is gewoon discussiëren op niveau kleuterschool. En teksten als Lost Cause? Dat interesseert me niet heel veel :)
Dit, dus.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 23:40:20 #233
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216515398
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik vind het altijd een beetje flauw als zaken bijzonder uit z’n context worden getrokken. Zeker als je dan een bron aanhaalt van buiten Nederland, 9 jaar geleden. Dat is gewoon discussiëren op niveau kleuterschool. En teksten als Lost Cause? Dat interesseert me niet heel veel :)
|:(
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216515417
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
|:(
:z “proest” en nu deze.

Ik heb het idee dat de argumenten op zijn, kan het kloppen?
Dit, dus.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 23:44:23 #235
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216515429
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]
:z “proest” en nu deze.

Ik heb het idee dat de argumenten op zijn, kan het kloppen?
Klopt helemaal; alsof je tegen een betonnen muur praat.

Succes met de oogkleppen verder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216515440
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Klopt helemaal; alsof je tegen een betonnen muur praat.

Succes met de oogkleppen verder.
Joe, dank je wel.
Dit, dus.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 23:56:47 #237
396550 Richestorags
pi_216515540
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Joe, dank je wel.
Laten we dan even een andere angle aansnijden.

Waar komt de behoefte vandaan om over het Christendom te beginnen als het over de Islam gaat?

Waar zie jij paralellen? Ik vroeg je al of je een Christelijke variant kent van Lale Gül of onze Koranverbrander (inclusief juichende Nedermoslims op Twitter). Samuel Paty? Theo van Gogh? Het is veelzeggend dat Theo van Gogh Joden en Christenen ongekend hard aanviel maar door een moslim werd vermoord.

Je kunt het nog over het Christendom hebben maar we hebben dat juk al van ons afgeschud. Dat was een lang en tergend proces. Waarom wil je dat tegenhouden als het de Islam betreft?
  zondag 2 februari 2025 @ 00:01:07 #238
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216515591
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:56 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Laten we dan even een andere angle aansnijden.

Waar komt de behoefte vandaan om over het Christendom te beginnen als het over de Islam gaat?
Dat doe ik niet. Anderen proberen een vorm van hypocrisie te veinzen door te beginnen over bijvoorbeeld de SGP of de Bible-belt.

Volgens mij kent elk geloof een tak van fanatiekelingen, maar wat er nu gebeurt is dat we de excessen die Gül meemaakt wordt veroorzaakt door een gemiddelde moslim. Dat is niet waar.
Dit, dus.
pi_216515610
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 09:02 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Typootje. Of bewust?
Typo. Thanks.

quote:
Ah oke.
Corporate translator
  zondag 2 februari 2025 @ 00:07:42 #240
396550 Richestorags
pi_216515639
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 00:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat doe ik niet. Anderen proberen een vorm van hypocrisie te veinzen door te beginnen over bijvoorbeeld de SGP of de Bible-belt.

Volgens mij kent elk geloof een tak van fanatiekelingen, maar wat er nu gebeurt is dat we de excessen die Gül meemaakt wordt veroorzaakt door een gemiddelde moslim. Dat is niet waar.
Heb je het haar gevraagd?

Waarom gebeurt het überhaupt bij haar en niet bij iemand die zich uitspreekt over het Christendom? Ik wil verklaringen van je. Nikszeggende statements over dat iedere geloofstak fanatici kent nemen we geen genoegen meer mee in 2025. Niet met de huidige terreur van de Islamisten. Deze is ongekend ten opzichte van andere geloven in Europa.

Waarom spreken moslims zich hier niet tegen uit en gaan ze massaal achter Lale Gül staan om duidelijk te maken dat ze het hier niet mee eens zijn? Of, zijn ze het er stiekem wel mee eens, zoals de moord op de Koranverbrander uitgebreid werd gevierd op social media?

Waarom wordt er een leraar onthoofd zodra er (op basis van een roddel) iets over Mohammed is gezegd?

Waarom wordt de redactie van Charlie Hebdo afgeslacht?

Waarom lag Theo van Gogh met een mes in zijn borst met Koranverzen erin gepind terwijl hij Joden tot aan de Holocaust aan toe beledigde en Christenen idem dito?
pi_216515648
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Als hij eens wat meer plezier met het vrouwtje zou hebben zou dat hopelijk ook doorklinken in zijn posts. Noem me naïef, maar dat denk ik echt. Hij heeft nu de venijnigheid die je normaliter alleen bij ruwe maagden ziet. :?

Eigenlijk is het onze schuld. We hadden hem moeten bekeren tot de islam en vanuit de gemeenschap het initiatief moeten nemen om hem te koppelen aan Latifa. Nu is hij gewoon gefrustreerd omdat wij onze plichten niet nakomen.
  zondag 2 februari 2025 @ 00:13:56 #242
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216515673
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 00:08 schreef Killumination het volgende:

[..]
Eigenlijk is het onze schuld. We hadden hem moeten bekeren tot de islam en vanuit de gemeenschap het initiatief moeten nemen om hem te koppelen aan Latifa. Nu is hij gewoon gefrustreerd omdat wij onze plichten niet nakomen.
Helemaal mee eens. Een langharige Latifa aan je zijde doet je humeur heel anders beïnvloeden dan Katja met haar korte kapsel de hele dag zeurend op de bank. We kunnen hem alleen maar adviseren. Uiteindelijk is het aan hem.

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 02-02-2025 00:19:37 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 2 februari 2025 @ 00:16:34 #243
396550 Richestorags
pi_216515681
Twee klonen die lekker op elkaar reageren. The internet is dead conspiracy ga ik toch maar serieuzer nemen.
pi_216515683
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:02 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ah, de false balance drogreden.
Dat kan je makkelijk roepen zonder uitleg, maar dat is het niet. Beiden, Gul als Simons, werden ernstig bedreigd, jarenlang, en gezien als nestbevuilers. In het geval van Simons moest zelfs de NCTV er aan te pas komen om haar te beveiligen en werd ze openlijk jarenlang verguist, vernederd, gehaat, bedreigd, omdat ze zich uitsprak tegen het bestaan van racisme, discriminatie en xenofobie in Nederland. Tientallen Nederlanders zijn daarvoor veroordeeld en het OM moest onderzoek naar tienduizenden hatelijke opmerkingen staken omdat het de middelen er niet voor had.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 2 februari 2025 @ 00:25:41 #245
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216515726
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 00:07 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Heb je het haar gevraagd?

Waarom gebeurt het überhaupt bij haar en niet bij iemand die zich uitspreekt over het Christendom?

Waarom spreken moslims zich hier niet tegen uit en gaan ze massaal achter Lale Gül staan om duidelijk te maken dat ze het hier niet mee eens zijn? Of, zijn ze het er stiekem wel mee eens, zoals de moord op de Koranverbrander uitgebreid werd gevierd op social media?

Waarom wordt er een leraar onthoofd zodra er (op basis van een roddel) iets over Mohammed is gezegd?

Waarom wordt de redactie van Charlie Hebdo afgeslacht?

Waarom lag Theo van Gogh met een mes in zijn borst met Koranverzen erin gepind terwijl hij Joden tot aan de Holocaust aan toe beledigde en Christenen idem dito?
Dus wat je wilt is het zo draaien alsof de gemiddelde moslim dit allemaal op z’n geweten heeft? Dat is onzin.
Dit, dus.
  zondag 2 februari 2025 @ 00:33:34 #246
396550 Richestorags
pi_216515743
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 00:25 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dus wat je wilt is het zo draaien alsof de gemiddelde moslim dit allemaal op z’n geweten heeft? Dat is onzin.
Heeft je moeder je nooit geleerd dat het niet netjes is om tegenvragen te stellen?

Je hebt geen antwoorden op mijn vragen. Oké, het is nog te moeilijk of te pijnlijk om te accepteren. Terwijl er een Koranverbrander is doodgeschoten en Lale Gül inmiddels wel erg lang verstoppertje speelt ben jij als de band op de Titanic.

Voor meningen zoals die van jou is gelukkig steeds minder tolerantie en die ruimte gaat alleen maar afnemen.
  zondag 2 februari 2025 @ 00:38:09 #247
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216515753
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 00:33 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Voor meningen zoals die van jou is gelukkig steeds minder ruimte en die ruimte gaat alleen maar afnemen.
Hè gezellig zeg :') Ah je hebt snel geëdit zodat je niet een tikkeltje extreem overkomt. Te laat :)
Dit, dus.
  zondag 2 februari 2025 @ 00:43:16 #248
396550 Richestorags
pi_216515762
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 00:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Hè gezellig zeg :')
Dit is geen gezellig onderwerp. Mensen zoals jij hebben de discussie lang genoeg verstoord. Kijk, het is je eigen schuld.

Door zelf naar het Christendom te wijzen elke keer dat de discussie over de Islam gaat of geen vragen te beantwoorden diskwalificeer je jezelf als serieuze discussiepartner. Mensen krijgen steeds meer door hoe progressief Nederland werkt (en jij als exponent daarvan) en we zien dat terug in een verminderd aantal stemmen.

Dus ja, het is wel mooi geweest met jou wat dit onderwerp betreft. Desalniettemin, een fijne avond gewenst.
  zondag 2 februari 2025 @ 00:44:45 #249
396550 Richestorags
pi_216515772
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2025 00:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Hè gezellig zeg :') Ah je hebt snel geëdit zodat je niet een tikkeltje extreem overkomt. Te laat :)
Neuh, was een betere woordkeuze. Maar dat je geen realiteitszin had was me al bekend. Fijne avond :)
  zondag 2 februari 2025 @ 00:48:50 #250
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216515787
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 00:43 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dit is geen gezellig onderwerp. Mensen zoals jij hebben de discussie lang genoeg verstoord. Kijk, het is je eigen schuld.

Door zelf naar het Christendom te wijzen elke keer dat de discussie over de Islam gaat
Als je nou een beetje oplet wist je dat dit juist níet het geval is. Want daarmee zou ik meegaan in de hersenscheet dat de Islam een le-vens gevaarlijke religie is. Er wonen er een miljoen van in Nederland, stop gewoon lekker met die mensen één op één te linken aan Charlie Hebdo en Theo van Gogh. Kinderachtig, infantiel gezever joh.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')