Fototje van je eigen vrouw? Kunnen we even vergelijken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal geen mooie vrouw. Haar gedrag is niet in overeenstemming met haar (gebrek aan) sex-appeal. Maar of dat nou relevant is? Dat laat ik aan jou.²
Zonder snor is het natuurlijk lastig er een vrouw in te zien als moslim zijnde.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal geen mooie vrouw. Haar gedrag is niet in overeenstemming met haar (gebrek aan) sex-appeal. Maar of dat nou relevant is? Dat laat ik aan jou.²
Tsja. Mao dacht ook dat hij de juiste keuze had gemaakt met zijn Grote Sprong Voorwaarts.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig. Heb net zo veel met de Islam en het christendom als met het vliegende spaghettimonster.
Hoe dan ook is het wel degelijk zo dat er ook vrouwen het andere pad hebben bewandeld dan Gül en daar vanuit hun oogpunt de beste keuze ooit in hebben gemaakt. Wat ik zeg: referentiekader.
Ah. Dus als je je vrijwillig aansluit bij een religie kies je voor je eigen ondergang.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Tsja. Mao dacht ook dat hij de juiste keuze had gemaakt met zijn Grote Sprong Voorwaarts.
Some of them want to abuse you, some of them want to be abused. Er zijn mensen die voor hun eigen ondergang kiezen helaas.
Doe eens foto van jouw vrouw, kunnen we even kijken waarom je op Gül geilt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:21 schreef havanagila het volgende:
[..]
Fototje van je eigen vrouw? Kunnen we even vergelijken.
En zo'n burka dragen ze meestal niet voor niets.
ja, veel dieper gaat het weer niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:44 schreef Killumination het volgende:
[..]
Doe eens foto van jouw vrouw, kunnen we even kijken waarom je op Gül geilt.
Niet in absolute zin. Islam trekt bij de bekeerlingen vooral mensen aan die enigszins instabiel zijn en baat hebben bij het strakke kader dat de religie biedt. Niet zo gek ook, want als je als stabiel persoon de Koran doorleest vraag je je af wat je in hemelsnaam aan het lezen bent.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah. Dus als je je vrijwillig aansluit bij een religie kies je voor je eigen ondergang.
Dat is dan jouw mening. Prima. Oneens
Selectievettovanbelgie slaat weet toe.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, veel dieper gaat het weer niet.
Dat vraag je je ook af bij het Oude Testament. Zoals ik al zei doen die religies niet veel voor elkaar onder.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet in absolute zin. Islam trekt bij de bekeerlingen vooral mensen aan die enigszins instabiel zijn en baat hebben bij het strakke kader dat de religie biedt. Niet zo gek ook, want als je als stabiel persoon de Koran doorleest vraag je je af wat je in hemelsnaam aan het lezen bent.
Meer dan 75%, daar mag je me de bron van geven.quote:Je ziet ook dat als mensen weer een beetje bij hun zinnen komen, zoals een Jason Walters, ze de Islam ook weer verlaten. Wederom volkomen logisch. Het aantal bekeerlingen dat uiteindelijk weer weggaat is hoog: meer dan 75 procent. Het is vooral een tussenstation dus.
Je kan aan alles merken dat er geen vrouw in zijn leven is. Prima, iedereen zijn (domme) keuzes, maar we beginnen er last van te krijgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:47 schreef Killumination het volgende:
[..]
Selectievettovanbelgie slaat weet toe.
niet echt, je broeder begon over het uiterlijk van Gül, wellicht overheen gelezen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:47 schreef Killumination het volgende:
[..]
Selectievettovanbelgie slaat weet toe.
Juist wel. Daarom hoef ik ook niet krampachtig een religie te zoeken die stelt dat ik een vrouw verdien. Meerdere zelfs, niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan aan alles merken dat er geen vrouw in zijn leven is. Prima, iedereen zijn (domme) keuzes, maar we beginnen er last van te krijgen.²
Ja, hele volksstammen die zich laten leiden door het Oude Testament ja... Mozaïsche wet en al.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat vraag je je ook af bij het Oude Testament. Zoals ik al zei doen die religies niet veel voor elkaar onder.
[..]
Meer dan 75%, daar mag je me de bron van geven.
Dan ben je ongelukkig in je relatie. Maar daar is NWS niet voor.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juist wel. Daarom hoef ik ook niet krampachtig een religie te zoeken die stelt dat ik een vrouw verdien. Meerdere zelfs, niet?
De relatieadviezen van een salafistische incel neem ik net zo serieus als de haargroeiproducten van een kale verkoper.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan ben je ongelukkig in je relatie. Maar daar is NWS niet voor.²
En van mij? Want ik wil best met je meedenken. Als het vooral ingegeven door eigen belang.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De relatieadviezen van een salafistische incel neem ik net zo serieus als de haargroeiproducten van een kale verkoper.
En dus siert het om te vragen naar de pics van je vrouw / vriendin. Nice 👍quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
niet echt, je broeder begon over het uiterlijk van Gül, wellicht overheen gelezen.
Jee zeg, je hebt problemen met de objectivering van vrouwen...? Nou ja, wanneer het door een niet-lidmaat wordt gedaan?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:08 schreef Killumination het volgende:
[..]
En dus siert het om te vragen naar de pics van je vrouw / vriendin. Nice 👍
Ik deed precies hetzelfde schatje, haal diep adem.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jee zeg, je hebt problemen met de objectivering van vrouwen...? Nou ja, wanneer het door een niet-lidmaat wordt gedaan?
Hou toch op man, hypocriet...
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:11 schreef Killumination het volgende:
[..]
Ik deed precies hetzelfde schatje, haal diep adem.
Even een vraagje. Ben jij zo'n iemand die als het onderwerp gaat over het bestrijden van bosbranden altijd roept "JA MAAR AARDBEVINGEN ZIJN OOK HEEL ERG".quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat vraag je je ook af bij het Oude Testament. Zoals ik al zei doen die religies niet veel voor elkaar onder.
Tot 75 procent.quote:Meer dan 75%, daar mag je me de bron van geven.
Omdat het nogal voorspelbaar is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:13 schreef Killumination het volgende:
[..]
En toch val je enkel over mijn reactie Selectievetto.
Voorspelbaar ben je zeker. Is bagger niet relatief? Ik zit jouw posts achter elkaar uit te maken voor racist. Onterecht overigens, ik zit letterlijk het topic vol te spammen over hoe jij wel of niet problemen zou moeten hebben met donker huidskleur, komt er vervolgens een randdebiel posten dat er moord wordt goed gepraat. Terwijl het over jazz, blues, ouwe lullen muziek en semi racisme ging. Sorry, maar op dit forum is voorspelbaarheid, bagger en selectiviteit een natuurwet geworden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat het nogal voorspelbaar is.
Want laten we wel zijn, Banshee's bagger had je niet eens gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |