SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Opmerking: WinRAR is geen gratis software. Na een proefperiode van 40 dagen dient u een licentie te kopen of het product van uw computer te verwijderen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Linux proberenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Opmerking: WinRAR is geen gratis software. Na een proefperiode van 40 dagen dient u een licentie te kopen of het product van uw computer te verwijderen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja die melding krijg ik al een jaartje of 20.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Opmerking: WinRAR is geen gratis software. Na een proefperiode van 40 dagen dient u een licentie te kopen of het product van uw computer te verwijderen.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is nieuwquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oeiquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Opmerking: WinRAR is geen gratis software. Na een proefperiode van 40 dagen dient u een licentie te kopen of het product van uw computer te verwijderen.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Imgur doet het eindelijk weer![]()
Vd Valkquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:54 schreef drakin het volgende:
Imgur doet het eindelijk weer![]()
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Deed imgur het niet?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Maar dit is geen valk en nog een jonkiequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik zei toch vd Valk en geen valkquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dit is geen valk en nog een jonkie
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het is inderdaad een Toekan, een vogel die je bij elke Van Der Valk hotel zietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dit is geen valk en nog een jonkie![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik krijg steeds foutmeldingen dat het te druk is en ik later moet terugkomenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lievvvvvquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is inderdaad een Toekan, een vogel die je bij elke Van Der Valk hotel ziet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vd Toekanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is inderdaad een Toekan, een vogel die je bij elke Van Der Valk hotel ziet
Ik heb getwijfeld over Belgiëquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:03 schreef JustinK het volgende:
Is vd Valk een plek waar hij naar toekan?![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:05 schreef maily het volgende:
Weer twee Nederlanders omgekomen door lawine![]()
![]()
Maar die anderen waren Noren.. maar wel ergquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:05 schreef maily het volgende:
Weer twee Nederlanders omgekomen door lawine
Ja ook Noren vorige week.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar die anderen waren Noren.. maar wel erg![]()
En waren ze ook weer buiten de piste?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:05 schreef maily het volgende:
Weer twee Nederlanders omgekomen door lawineDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Eerder deze week kwamen vier Noren om bij een lawine in de Franse Alpen. Toen berichtte het Franse persbureau AFP foutief dat het de slachtoffers Nederlands waren. Deze keer is een officieel statement uitgegeven door de Zwiterse politie.![]()
Nee op de piste met een skileraarquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:07 schreef drakin het volgende:
[..]
En waren ze ook weer buiten de piste?![]()
Nog wel erg, maar iedere keer blijkt wel dat omgekomen sneeuwsporters buiten de piste warenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
denk het nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:07 schreef drakin het volgende:
[..]
En waren ze ook weer buiten de piste?https://www.rtl.nl/nieuws(...)ee-nederlanders-doodquote:Ze waren met een skileraar en een andere skiër onderweg toen er twee lawines na elkaar plaatsvonden, rond 13.00 uur vanmiddag. Dat gebeurde op een hoogte van ruim 2700 meter.
De politie meldt dat de slachtoffers volledig onder de sneeuw bedolven raakten. Er werd een grote hulpactie opgestart met onder meer twee traumahelikopters en lawinehonden, maar dat mocht voor de Nederlandse slachtoffers niet meer baten. Een van de andere skiërs werd deels bedolven, maar kon worden gered.![]()
Dat is zeldzaam danquote:
Maar zijn er nu En Noren En nederlanders omgekomen? 4 mensen totaal?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zo heb ik het wel begrepenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is zeldzaam dan
Maar zijn er nu En Noren En nederlanders omgekomen? 4 mensen totaal?
EDIT: Nee, vier Noren en 2 NL'ers![]()
Brrr
Wandelaar filmt 'spinnenregen' in Brazilië https://www.nu.nl/314336/(...)gen-in-brazilie.html (via @nunl)"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
4 Noren en nu 2 Nederlandersquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is zeldzaam dan
Maar zijn er nu En Noren En nederlanders omgekomen? 4 mensen totaal?![]()
shit zegquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:09 schreef maily het volgende:
[..]
denk het niet
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ee-nederlanders-dood![]()
Zo'n Lawine is als een blok beton als je er in vast komt te zittenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
zulke idioten dus:quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:10 schreef drakin het volgende:
[..]
shit zeg![]()
Zo'n Lawine is als een blok beton als je er in vast komt te zitten
https://www.nu.nl/314313/(...)awine-in-italie.html![]()
ieuwquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:10 schreef Lovely het volgende:
Brrr
Wandelaar filmt 'spinnenregen' in Brazilië https://www.nu.nl/314336/(...)gen-in-brazilie.html (via @:NUnl)![]()
Idioten iddquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:11 schreef maily het volgende:
[..]
zulke idioten dus:
https://www.nu.nl/314313/(...)awine-in-italie.html![]()
![]()
Ze zouden maar vallen terwijl je er onder looptquote:![]()
Wel voorzorgsmaatregelen genomen, ik wist niet eens dat er lawineairbags bestondenquote:De tourskiërs waren allemaal uitgerust met lawinepiepers en -airbagsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel voorzorgsmaatregelen genomen, ik wist niet eens dat er lawineairbags bestonden
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja. Volgens mij zijn die in de belangstelling gekomen na het ongeluk van Prins Friso.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel voorzorgsmaatregelen genomen, ik wist niet eens dat er lawineairbags bestonden![]()
Dat blaast wel langzaam opquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mond en neus dichtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze zouden maar vallen terwijl je er onder loopt![]()
![]()
![]()
Pakje is er
quote:
![]()
![]()
Nog effe volhouden.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
It's a big boxDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jullie hebben ook niet zo veel te vertellen dus.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Vertel jij eens iets dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben ook niet zo veel te vertellen dus.![]()
Hmm zal ik een discussie starten dan? Door gewoon iets controversieel te zeggen en dat dan te verdedigen terwijl ik het niet meen?Trotste mama van Ambar
Bier is vies ofzo?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik kom hier om vermaakt te worden, niet om het vermaak te zijnquote:Trotste mama van Ambar
Dit al gelezen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm zal ik een discussie starten dan? Door gewoon iets controversieel te zeggen en dat dan te verdedigen terwijl ik het niet meen?
JUI / De sims 1 wordt ge re-released voor Windows 10&11![]()
Dingen vertellen? Wat is dat. De meeste zitten hier alleen maar om "bolk" te roepen, en om een normaal gesprek onmogelijk te maken door een stroom aan emoticons los te latenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben ook niet zo veel te vertellen dus.
Snap dat het een spel is, maar het is voor sommigen echt too much
Well, life can be a riot
Ja maar Sims 1 is niet zo boeiend meerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:41 schreef maily het volgende:
[..]
Dit al gelezen?
JUI / De sims 1 wordt ge re-released voor Windows 10&11Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dingen vertellen? Wat is dat. De meeste zitten hier alleen maar om "bolk" te roepen, en om een normaal gesprek onmogelijk te maken door een stroom aan emoticons los te laten
Snap dat het een spel is, maar het is voor sommigen echt too much![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel al paaseitjes gekocht trouwensTrotste mama van Ambar
Ik heb ze zelfs al gegetenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel al paaseitjes gekocht trouwens![]()
![]()
Now you're talkingquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel al paaseitjes gekocht trouwens![]()
Welke smaken?![]()
Sommig bier is vies.quote:
Volgens de spellingcontrole is sommig geen woord, maar hoor het toch echt gebruikt worden om mij heen, conclusie. Sommig is een woord.
Sommige bier klinkt ook niet. Dan ben je net een petjesachterstevorenklinkerkoperWell, life can be a riot
Een zak met allemaal gevulde eitjesquote:Trotste mama van Ambar
"Sommige bieren" een optie?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sommig bier is vies.
Volgens de spellingcontrole is sommig geen woord, maar hoor het toch echt gebruikt worden om mij heen, conclusie. Sommig is een woord.
Sommige bier klinkt ook niet. Dan ben je net een petjesachterstevorenklinkerkoper![]()
![]()
Ik heb ook een zak met gev.... Nee laat maar![]()
Well, life can be a riot
is beter. Maar in mijn hoofd doet dat raar klinkenquote:
Well, life can be a riot
Er worden veel woorden gebruikt die niet correct Nederlands zijn, maar dan hoef je dat toch niet meteen over te nemen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sommig bier is vies.
Sommige bier klinkt ook niet. Dan ben je net een petjesachterstevorenklinkerkoper
Sommige bieren is hetDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar een aantal bieren is beterDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Sja.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee maar deze uit verhouding duur.
In B4 het is toch niet meer te betalen.![]()
Die kost nog steeds 7 gulden 50 per uur ja.quote:Well, life can be a riot
Jawel hoor, anders had ik ze nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:45 schreef maily het volgende:
[..]
Sja.
In B4 het is toch niet meer te betalen.![]()
![]()
Ja is zo. Maar soms klinkt het logischer als 't niet correct isquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Er worden veel woorden gebruikt die niet correct Nederlands zijn, maar dan hoef je dat toch niet meteen over te nemen?
Sommige bieren is het
Well, life can be a riot
Het is ook een spel en geen gezellig kletstopicquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dingen vertellen? Wat is dat. De meeste zitten hier alleen maar om "bolk" te roepen, en om een normaal gesprek onmogelijk te maken door een stroom aan emoticons los te laten
Snap dat het een spel is, maar het is voor sommigen echt too much
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dan hoor je het te vaak verkeerdquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja is zo. Maar soms klinkt het logischer als 't niet correct isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja maar, ja maar... Ja maarquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook een spel en geen gezellig kletstopic
BOLK VERDORIE
Well, life can be a riot
Genoeg SC's te vinden een deurtje verderquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook een spel en geen gezellig kletstopic![]()
![]()
Dat is weer wat andersquote:
Well, life can be a riot
Ja maar, ja maarquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... Ja maar
BOLK VERDORIE![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En zo is dat.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Genoeg SC's te vinden een deurtje verder
Nee, eigenlijk niet. Ja mijn werkdag zit er wel op, en tegenstelling tot die van Justin.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben ook niet zo veel te vertellen dus.
Nu nadenken wat ik vanavond ga eten. Ik neig naar een lekkere pizza.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier denk je ook dat bolk een normaal woord is toch?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Waarom is het tegenwoordig zo moeilijk om stoffen te maken van 100% katoen of linnen?
Trotste mama van Ambar
Met tonijnquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ja mijn werkdag zit er wel op, en tegenstelling tot die van Justin.
Nu nadenken wat ik vanavond ga eten. Ik neig naar een lekkere pizza.
Lekker man.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ja mijn werkdag zit er wel op, en tegenstelling tot die van Justin.
Nu nadenken wat ik vanavond ga eten. Ik neig naar een lekkere pizza.
Ik heb vanavond 2 tosti's vlak voor 't repeteren
Well, life can be a riot
Dat hoeft nu ook weer nietquote:
Hier bloemkool. Draadjes vlees staat al vanaf 11 uur te pruttelen. Komkomer staat al in het zoetzuur. Aardappelen geschild, bloemkool schoongemaaktquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu nadenken wat ik vanavond ga eten. Ik neig naar een lekkere pizza.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe durf je bloemkool te verpesten door het te eten met draadjesvleesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier bloemkool. Draadjes vlees staat al vanaf 11 uur te pruttelen. Komkomer staat al in het zoetzuur. Aardappelen geschild, bloemkool schoongemaakt
Trotste mama van Ambar
Oeh draadjesvlees
Well, life can be a riot
De structuur alleen al van dat vlees brrrTrotste mama van Ambar
Ga je mond wassen. Draadjesvlees is 10/10.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
De structuur alleen al van dat vlees brrrWell, life can be a riot
Man³quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:54 schreef drakin het volgende:
En weer een terugroepactie
https://www.rtl.nl/nieuws(...)jes-mond-veroorzaken
Ja, misschien.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Neequote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ga je mond wassen. Draadjesvlees is 10/10.Trotste mama van Ambar
* gebrokenglas schuift straks aan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier bloemkool. Draadjes vlees staat al vanaf 11 uur te pruttelen. Komkomer staat al in het zoetzuur. Aardappelen geschild, bloemkool schoongemaaktAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ja goedzo, pleister op de mond en niet etenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nou je zou het bijna doen maarjaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:56 schreef drakin het volgende:
[..]
ja goedzo, pleister op de mond en niet eten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heerlijk juistquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe durf je bloemkool te verpesten door het te eten met draadjesvleesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar anders krijg je dus wondjes in je mondquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja lekker he,quote:
Krijg net een telefoontje, plannen zijn veranderd
Eten kan staan tot morgen dus vlees maar uitgezet.
Natuurlijk niet zonder een stukje gepakt te hebben
B O L Kquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:56 schreef StevenHyde het volgende:
Pfff nog een uurtje werken. Ik val bijna om van mijn stoel zzzz![]()
![]()
![]()
![]()
Tja en dan kan je helemaal niet meer eten en ik hou er juisg vanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar anders krijg je dus wondjes in je mond"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kan, ik vind het wel lekkerquote:
Ga je naar de Griek?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker he,
Natuurlijk niet zonder een stukje gepakt te hebben
Gaat niet goed de laatste tijd ppfff ellende zegquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:54 schreef drakin het volgende:
En weer een terugroepactie
https://www.rtl.nl/nieuws(...)jes-mond-veroorzakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat ga je eten vanavond?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja en dan kan je helemaal niet meer eten en ik hou er juisg vanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En geheel terecht ook. Gewoon even een stukje mee etenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker he,
Natuurlijk niet zonder een stukje gepakt te hebbenDaarvoor is 't te lekker om het niet te doen
Well, life can be a riot
Het blijft staan tot morgenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schuift straks aan.(helaas had er zo zin in)
Daar weer niet?quote:![]()
Misschien morgen bij Grees wel
![]()
Hai Birdie Bird![]()
![]()
Was vanmorgen iemand in de winkel een man die vielquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:56 schreef StevenHyde het volgende:
Pfff nog een uurtje werken. Ik val bijna om van mijn stoel zzzz
Het was zo druk maar niemand kwam naar hem toe om te helpen
Ik ben er heen gereden en zo kon hij steunend aan mijn scoormobiel weer omhoog komen.
Egoistisch mensen zeg bah bahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hallo Lovely Lovequote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar weer niet?![]()
Misschien morgen bij Grees wel
![]()
Hai Birdie Bird![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope.. hele dag grijze lucht.. vanmorgen wat miezer gehad.
Mag hopen dat bij @greysbones morgen de zon schijnt
Smile, it's free therapy.![]()
Ik ben de normaalste persoon op aardequote:Trotste mama van Ambar
Hallo JuStNkkkkkkquote:![]()
![]()
Proficiat met de overwinning deze maand![]()
![]()
Goed iedereen gebolkt
Dat is correct en tevens juistquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben de normaalste persoon op aarde![]()
Zo dan!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was vanmorgen iemand in de winkel een man die viel
Het was zo druk maar niemand kwam naar hem toe om te helpen
Ik ben er heen gereden en zo kon hij steunend aan mijn scoormobiel weer omhoog komen.
Egoistisch mensen zeg bah bah
wat erg dat niemand hem ging helpen.. moest jij dat in de scoot doen..Smile, it's free therapy.![]()
Ah bah..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hallo Lovely Love![]()
![]()
![]()
Nope.. hele dag grijze lucht.. vanmorgen wat miezer gehad.
Mag hopen dat bij @:greysbones morgen de zon schijnt![]()
Anders stuur ik de zon die kant wel op
Dankuquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hallo JuStNkkkkkk![]()
![]()
Proficiat met de overwinning deze maand![]()
![]()
Goed iedereen gebolkt![]()
![]()
![]()
![]()
En trotsquote:
Well, life can be a riot
Nee dat niet, maar iets wat ik niet eens echt lekker vind.quote:
Naar de kwalitaria.
Henk is naar het ziekenhuis voor een behandeling, hij krijgt zo een injectie in zijn oog. Dochterlief is met hem mee en samen hebben die twee besloten naar de cafetaria te gaan. DOchter lief gaat spijt krijgen want ze weet niet dat ik haar lievelings eten heb gemaakt
hier ook kipquote:
Nog even bedenken wat erbij gaatDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah bah..![]()
Anders stuur ik de zon die kant wel opMorgen richting Grees
Zondag hierheen
Ook lekker, ik hou van sperzieboontjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mensen durven niks meer want: Of ze worden raar aangekeken. Of ze worden aangevallen. Of het staat binnen no-time op internet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo dan!
wat erg dat niemand hem ging helpen.. moest jij dat in de scoot doen..Well, life can be a riot
Gezelli naar greysiequote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Morgen richting Grees
Zondag hierheen![]()
![]()
Kan.. of meer op zichzelf.. geen idee.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mensen durven niks meer want: Of ze worden raar aangekeken. Of ze worden aangevallen. Of het staat binnen no-time op internet.Smile, it's free therapy.![]()
Oh klinkt wel eng een naald in het oogquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar iets wat ik niet eens echt lekker vind.
Naar de kwalitaria.
Henk is naar het ziekenhuis voor een behandeling, hij krijgt zo een injectie in zijn oog. Dochterlief is met hem mee en samen hebben die twee besloten naar de cafetaria te gaan. DOchter lief gaat spijt krijgen want ze weet niet dat ik haar lievelings eten heb gemaakt![]()
Misschien dan zeggen als je in de cafetaria bent
Kwalitaria.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar iets wat ik niet eens echt lekker vind.
Naar de kwalitaria.
Henk is naar het ziekenhuis voor een behandeling, hij krijgt zo een injectie in zijn oog. Dochterlief is met hem mee en samen hebben die twee besloten naar de cafetaria te gaan. DOchter lief gaat spijt krijgen want ze weet niet dat ik haar lievelings eten heb gemaakt![]()
Wat vervelend Dot.
Laatst moest je ook al mee naar een pannenkoekenrestaurant.![]()
![]()
Ik ook en waren in de aanbieding en zagen er ook goed uitquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook lekker, ik hou van sperzieboontjes
Zellufquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook en waren in de aanbieding en zagen er ook goed uit![]()
![]()
Ja te zot voor woorden, en allemaal er voorbij lopen en hun kop omdraaien om te zien wat er gebeurd bah bah bahquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo dan!
wat erg dat niemand hem ging helpen.. moest jij dat in de scoot doen..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij mag vast en zeker ook komenquote:![]()
![]()
EN
krijg je , als je lust, Limburgse vlaai
Bah.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja te zot voor woorden, en allemaal er voorbij lopen en hun kop omdraaien om te zien wat er gebeurd bah bah bah![]()
![]()
Heb daar een jaartje terug voor 't laatst gegeten met ex en vond op zich die hamburger met ei wel lekkerquote:
Zit er hier ook een op een paar 100 Meter afstand maar heb niet de behoefte gehad om er wat te bestellen, dus blijkbaar toch niet zó lekker
Well, life can be a riot
Oehquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jij mag vast en zeker ook komen![]()
![]()
EN
krijg je , als je lust, Limburgse vlaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke Sims?quote:Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jah jah
De naam. Kwalitaria. Wie verzint zoiets.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb daar een jaartje terug voor 't laatst gegeten met ex en vond op zich die hamburger met ei wel lekker
Zit er hier ook een op een paar 100 Meter afstand maar heb niet de behoefte gehad om er wat te bestellen, dus blijkbaar toch niet zó lekker![]()
![]()
Frituurquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:10 schreef maily het volgende:
[..]
De naam. Kwalitaria. Wie verzint zoiets.
Waarom niet de echte old school 1 of 2?!quote:
Well, life can be a riot
Sja.. Je weet dan al dat het tóp spul gaat zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:10 schreef maily het volgende:
[..]
De naam. Kwalitaria. Wie verzint zoiets.Well, life can be a riot
oe echte?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jij mag vast en zeker ook komen![]()
![]()
EN
krijg je , als je lust, Limburgse vlaai
Omdat bouwen en inrichten veel minder leuk is met diequote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom niet de echte old school 1 of 2?!Trotste mama van Ambar
Oh, geen ideequote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat bouwen en inrichten veel minder leuk is met die
Well, life can be a riot
Jan Patat had vroeger prima friet en dat was ook een kwalitariaTrotste mama van Ambar
Oké jammer. Dan ga ik even een pozza halen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het blijft staan tot morgen(helaas had er zo zin in)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oké jammer. Dan ga ik even een pozza halen.![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan dit niet maken met 1 of 2
[ afbeelding ]![]()
Wauwquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan dit niet maken met 1 of 2
[ afbeelding ]Nee dat is met Sims 1 niet te doen.
Je zal vast in de buurt kunnen komen, maar holy shit wat ziet dat er grafisch goed uit.
Echt te lang niet meer naar gekeken
Well, life can be a riot
Tenten met de naam kwalitaria heb ik toch altijd een "quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Jan Patat had vroeger prima friet en dat was ook een kwalitaria" bij
Well, life can be a riot
Te laat ze is al binnen en baalt nuquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh klinkt wel eng een naald in het oog![]()
Misschien dan zeggen als je in de cafetaria bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotmeetquote:
Well, life can be a riot
Ik moet mij altijd opofferenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Kwalitaria.![]()
Wat vervelend Dot.
Laatst moest je ook al mee naar een pannenkoekenrestaurant.![]()
IK hou wel van frites maar niet van de cafetariaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vraag of ze patat hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet mij altijd opofferen![]()
IK hou wel van frites maar niet van de cafetaria![]()
![]()
Goede tip. Patat is veel lekkerderderderderquote:Well, life can be a riot
Dus geen bloemkool maar patat?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet mij altijd opofferen![]()
IK hou wel van frites maar niet van de cafetaria
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te laat ze is al binnen en baalt nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Pozzaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oké jammer. Dan ga ik even een pozza halen.![]()
![]()
Oven staat aan hier
Gezelliquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JAAA @:greysbones en ik zijn dan toch al in de buurt![]()
![]()
![]()
![]()
ok ik kom eraanquote:
Je kan ook de draadjesvlees gewoon laten staan he? Neem ik die welquote:Well, life can be a riot
ik wil er niet eens bij in de buurt komenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan ook de draadjesvlees gewoon laten staan he? Neem ik die welTrotste mama van Ambar
Wat recalcitrantquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik wil er niet eens bij in de buurt komenWell, life can be a riot
![]()
Nee hoor er zijn gewoon sommige voedseldingen waar ik graag bij uit de buurt blijf. Zelfde als mensen die kauwgombellen maken enzo.quote:
Ik moet er gewoon van kokhalzen.Trotste mama van Ambar
Heb ik met kaasquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn gewoon sommige voedseldingen waar ik graag bij uit de buurt blijf. Zelfde als mensen die kauwgombellen maken enzo.
Ik moet er gewoon van kokhalzen.![]()
![]()
Kauwgombellen vind ik ook smerig jaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn gewoon sommige voedseldingen waar ik graag bij uit de buurt blijf. Zelfde als mensen die kauwgombellen maken enzo.
Ik moet er gewoon van kokhalzen.
Well, life can be a riot
Kaasquote:
Well, life can be a riot
kaasquote:
Je tipt hem om daar te gaan poetsenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:52 schreef maily het volgende:
WGR / Fatsoenlijke schoonmaakster vinden
@:kree
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je tipt hem om daar te gaan poetsen![]()
![]()
Nee. Wou dat topic niet vervuilenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je tipt hem om daar te gaan poetsen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:52 schreef maily het volgende:
WGR / Fatsoenlijke schoonmaakster vinden
@:kree
Well, life can be a riot
Een pozza speciaal gehaald. Met salami. Oehquote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tonijn hieroquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een pozza speciaal gehaald. Met salami. Oeh![]()
Ja, mooi hè? Ik kan niet wachten tot het weer een echte voorjaarsavond is.quote:![]()
Lekker buiten zitten, in het avondzonnetje...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier is hij met rode en oranje accenten, door de sluierbewolking.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
De zon schijnt zelfs nog uitbundig maar binnen hierAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: