SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Opmerking: WinRAR is geen gratis software. Na een proefperiode van 40 dagen dient u een licentie te kopen of het product van uw computer te verwijderen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Linux proberenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Opmerking: WinRAR is geen gratis software. Na een proefperiode van 40 dagen dient u een licentie te kopen of het product van uw computer te verwijderen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja die melding krijg ik al een jaartje of 20.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Opmerking: WinRAR is geen gratis software. Na een proefperiode van 40 dagen dient u een licentie te kopen of het product van uw computer te verwijderen.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is nieuwquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oeiquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Opmerking: WinRAR is geen gratis software. Na een proefperiode van 40 dagen dient u een licentie te kopen of het product van uw computer te verwijderen.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Imgur doet het eindelijk weer![]()
Vd Valkquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:54 schreef drakin het volgende:
Imgur doet het eindelijk weer![]()
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Deed imgur het niet?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Maar dit is geen valk en nog een jonkiequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik zei toch vd Valk en geen valkquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dit is geen valk en nog een jonkie
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het is inderdaad een Toekan, een vogel die je bij elke Van Der Valk hotel zietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dit is geen valk en nog een jonkie![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik krijg steeds foutmeldingen dat het te druk is en ik later moet terugkomenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lievvvvvquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is inderdaad een Toekan, een vogel die je bij elke Van Der Valk hotel ziet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vd Toekanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is inderdaad een Toekan, een vogel die je bij elke Van Der Valk hotel ziet
Ik heb getwijfeld over Belgiëquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:03 schreef JustinK het volgende:
Is vd Valk een plek waar hij naar toekan?![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:05 schreef maily het volgende:
Weer twee Nederlanders omgekomen door lawine![]()
![]()
Maar die anderen waren Noren.. maar wel ergquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:05 schreef maily het volgende:
Weer twee Nederlanders omgekomen door lawine
Ja ook Noren vorige week.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar die anderen waren Noren.. maar wel erg![]()
En waren ze ook weer buiten de piste?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:05 schreef maily het volgende:
Weer twee Nederlanders omgekomen door lawineDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Eerder deze week kwamen vier Noren om bij een lawine in de Franse Alpen. Toen berichtte het Franse persbureau AFP foutief dat het de slachtoffers Nederlands waren. Deze keer is een officieel statement uitgegeven door de Zwiterse politie.![]()
Nee op de piste met een skileraarquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:07 schreef drakin het volgende:
[..]
En waren ze ook weer buiten de piste?![]()
Nog wel erg, maar iedere keer blijkt wel dat omgekomen sneeuwsporters buiten de piste warenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
denk het nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:07 schreef drakin het volgende:
[..]
En waren ze ook weer buiten de piste?https://www.rtl.nl/nieuws(...)ee-nederlanders-doodquote:Ze waren met een skileraar en een andere skiër onderweg toen er twee lawines na elkaar plaatsvonden, rond 13.00 uur vanmiddag. Dat gebeurde op een hoogte van ruim 2700 meter.
De politie meldt dat de slachtoffers volledig onder de sneeuw bedolven raakten. Er werd een grote hulpactie opgestart met onder meer twee traumahelikopters en lawinehonden, maar dat mocht voor de Nederlandse slachtoffers niet meer baten. Een van de andere skiërs werd deels bedolven, maar kon worden gered.![]()
Dat is zeldzaam danquote:
Maar zijn er nu En Noren En nederlanders omgekomen? 4 mensen totaal?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zo heb ik het wel begrepenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is zeldzaam dan
Maar zijn er nu En Noren En nederlanders omgekomen? 4 mensen totaal?
EDIT: Nee, vier Noren en 2 NL'ers![]()
Brrr
Wandelaar filmt 'spinnenregen' in Brazilië https://www.nu.nl/314336/(...)gen-in-brazilie.html (via @nunl)"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
4 Noren en nu 2 Nederlandersquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is zeldzaam dan
Maar zijn er nu En Noren En nederlanders omgekomen? 4 mensen totaal?![]()
shit zegquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:09 schreef maily het volgende:
[..]
denk het niet
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ee-nederlanders-dood![]()
Zo'n Lawine is als een blok beton als je er in vast komt te zittenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
zulke idioten dus:quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:10 schreef drakin het volgende:
[..]
shit zeg![]()
Zo'n Lawine is als een blok beton als je er in vast komt te zitten
https://www.nu.nl/314313/(...)awine-in-italie.html![]()
ieuwquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:10 schreef Lovely het volgende:
Brrr
Wandelaar filmt 'spinnenregen' in Brazilië https://www.nu.nl/314336/(...)gen-in-brazilie.html (via @:NUnl)![]()
Idioten iddquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:11 schreef maily het volgende:
[..]
zulke idioten dus:
https://www.nu.nl/314313/(...)awine-in-italie.html![]()
![]()
Ze zouden maar vallen terwijl je er onder looptquote:![]()
Wel voorzorgsmaatregelen genomen, ik wist niet eens dat er lawineairbags bestondenquote:De tourskiërs waren allemaal uitgerust met lawinepiepers en -airbagsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel voorzorgsmaatregelen genomen, ik wist niet eens dat er lawineairbags bestonden
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja. Volgens mij zijn die in de belangstelling gekomen na het ongeluk van Prins Friso.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel voorzorgsmaatregelen genomen, ik wist niet eens dat er lawineairbags bestonden![]()
Dat blaast wel langzaam opquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mond en neus dichtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze zouden maar vallen terwijl je er onder loopt![]()
![]()
![]()
Pakje is er
quote:
![]()
![]()
Nog effe volhouden.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
It's a big boxDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: