SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kus terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die maar de samenvatting dan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wil je niet weten...![]()
Ja, als de lichamelijke oorzaken uitgesloten zijn, dan gaan ze naar de geest kijken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
tot nu toe weten ze allemaal niks
ben nog steeds moe
werk halve dagen zodat ik naast werken ook soms nog een paar uur wakker kan zijn.
over een maand of 2 moet ik weer bij de bedrijfsarts komen maar dat schijnt te lang te zijn vogens bepaalde regeltjes enzo dus dat wachten we maar af.
hoop over een week of 5 te starten met en traject waarin ze gaan kijken of en waarom het tussen mijn oren zit en wat er uit te halen is.
en als ze echt niks meer weten dan blijft amputeren vanaf de schouder over.
Hopelijk doet een tijd rust je al goed. Al zou je misschien ipv halve dagen beter even helemaal thuis blijven. Maar goed, dat mag de bedrijfsarts (en vooral jij zelf) natuurlijk bepalen.
Gelukkig is er altijd de amputatie optie nog
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:![]()
Kijk dat wordt vast lekker slapen nu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop hetquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Kijk dat wordt vast lekker slapen nu.Gaat het alweer wat beter?
![]()
Ja ietsjes beter gelukkig.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hoop hetGaat het alweer wat beter?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat ik het zo zeggenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als de lichamelijke oorzaken uitgesloten zijn, dan gaan ze naar de geest kijken.
Hopelijk doet een tijd rust je al goed. Al zou je misschien ipv halve dagen beter even helemaal thuis blijven. Maar goed, dat mag de bedrijfsarts (en vooral jij zelf) natuurlijk bepalen.
Gelukkig is er altijd de amputatie optie nogtoen ik op 11 januari 2018 mezelf ziek melde met burnout klachten ben ik thuis komen zitten.
daarna een tornado aan gebeurtenissen maar de startdatum van mijn contract is 1 februari 2023 dus ik heb (omdat ik een paar maanden op therapeutische basis bezig ben geweest) 5 jaar thuis gezeten en ik ben heel eerlijk, dat is niks voor mij op lange termijn dus tot nu toe vermaak ik me prima met die paar halve daagjes
En ik weet dat ze niet zomaar amputeren dus mocht het echt allemaal de verkeerde kant op gaan dan doe ik de mensheid een plezier en zoek ik een flat of een gebouw dat hoog genoeg is ofzo maar dat is zorg voor later. voor nu ben ik nog positief en ga ik voor goud
wel 20kg aangekomen in 9 maanden maar goed dat is maar tijdelijk of een bericht van boven dat ik aan het verzamelen ben....... neeeeee dat nog niet![]()
![]()
Oh dan vooral halve daagjes blijven werken! Pff ik ben tijdens mn burnout in een jaar 15 kilo aangekomen, iets met weinig bewegen en veel etenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggentoen ik op 11 januari 2018 mezelf ziek melde met burnout klachten ben ik thuis komen zitten.
daarna een tornado aan gebeurtenissen maar de startdatum van mijn contract is 1 februari 2023 dus ik heb (omdat ik een paar maanden op therapeutische basis bezig ben geweest) 5 jaar thuis gezeten en ik ben heel eerlijk, dat is niks voor mij op lange termijn dus tot nu toe vermaak ik me prima met die paar halve daagjes
En ik weet dat ze niet zomaar amputeren dus mocht het echt allemaal de verkeerde kant op gaan dan doe ik de mensheid een plezier en zoek ik een flat of een gebouw dat hoog genoeg is ofzo maar dat is zorg voor later. voor nu ben ik nog positief en ga ik voor goud
wel 20kg aangekomen in 9 maanden maar goed dat is maar tijdelijk of een bericht van boven dat ik aan het verzamelen ben....... neeeeee dat nog nietnu met moeite er weer 5 af, maar het aankomen was toch een stuk makkelijker.
Mja 20 kilo zonder aantoonbare oorzaak is wel een beetje alarmerend?
Blijf jij maar gewoon laag bij de grond! En ook nog niet eronder
Want je weet het, In heaven there is no beer
Bier zet ook aan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dan vooral halve daagjes blijven werken! Pff ik ben tijdens mn burnout in een jaar 15 kilo aangekomen, iets met weinig bewegen en veel etennu met moeite er weer 5 af, maar het aankomen was toch een stuk makkelijker.
Want je weet het, In heaven there is no beerIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
op belgse zie ik nur de ventenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
als jij dat doet weet Frau Mutti dat je het niet lekker vindt![]()
dat is de hoogstsraf dat ik niks vragen kann![]()
![]()
tuffen de venten ook in het eten?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
op belgse zie ik nur de venten![]()
dat is de hoogstsraf dat ik niks vragen kann
en verder![]()
![]()
![]()
![]()
sjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
TrekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat ze daarboven geen bier hebben geloof ik geen zak van maar ik heb nog geen zin om het te gaan checkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dan vooral halve daagjes blijven werken! Pff ik ben tijdens mn burnout in een jaar 15 kilo aangekomen, iets met weinig bewegen en veel etennu met moeite er weer 5 af, maar het aankomen was toch een stuk makkelijker.
Want je weet het, In heaven there is no beerafgelopen week al weer contact gehad over een paar gevallen dus ik laat mijn plek voorlopig nog gewoon beschikbaar....
![]()
Ow dus het komt omdat ik in het afgelopen jaar ineens bier ben gaan drinkenquote:
Of omdat ik minder ben gaan drinken misschien![]()
Die onzin hoor ik al ruim 30 jaar en het enige moment dat ik echt richting de 100 ging was een paar jaar terug in de tijd dat ik bijna helemaal niet dronk dus daar geloof ik niet meer inoverigens ben ik nu de 100 net gepasseerd maar dat is niet omdat ik meer ben gaan drinken
![]()
![]()
groot gelijk welquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
En ik geef gewoon antwoord wanneer ik dat wil![]()
![]()
dat is ook voor het eerstquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier heb ik dan weer geen antwoord op
S T O P . D E . P E R S E N ! ! ! ! ! ! !![]()
ik roeo ook maar wat ;-)quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ow dus het komt omdat ik in het afgelopen jaar ineens bier ben gaan drinken
Die onzin hoor ik al ruim 30 jaar en het enige moment dat ik echt richting de 100 ging was een paar jaar terug in de tijd dat ik bijna helemaal niet dronk dus daar geloof ik niet meer inoverigens ben ik nu de 100 net gepasseerd maar dat is niet omdat ik meer ben gaan drinken
bier drink ik hooguit in de zomer af en toeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Rum daarentegenquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik roeo ook maar wat ;-)
bier drink ik hooguit in de zomer af en toe![]()
![]()
RumBoyquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik roeo ook maar wat ;-)
bier drink ik hooguit in de zomer af en toe![]()
![]()
![]()
Het was dan ook geen vraagquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
dat is ook voor het eerst
S T O P . D E . P E R S E N ! ! ! ! ! ! !![]()
![]()
Leeftijd speelt ook een rol. Je kan als 20 jarige meer aan dan 40 plus. Het paters klappen vanaf 10 uur in de ochtend gaat je geestelijk en lichamelijk vies opbreken. Jij leest dit niet maar andere hopelijk wel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ow dus het komt omdat ik in het afgelopen jaar ineens bier ben gaan drinken
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
En de vraag was wat doet nou de das om bij wie en wie zit er zwaar is zijn sas?quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
Meneer Van Dale wacht op antwoord![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
En de vraag was wat doet nou de das om bij wie en wie zit er zwaar is zijn sas?![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wie is (B)aad e(n) Das?quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
En de vraag was wat doet nou de das om bij wie en wie zit er zwaar is zijn sas?![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaa odie zeggen hij heeft pm gekregt![]()
![]()
EvaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
abnormaal inderdaadquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:23 schreef mario390 het volgende:
is toch niet normal,de slapen vor 23 00![]()
Hmm ben serie aan het kijken, ze zeggen "mannen horen van pijpen te houden, maar knuffelen is een rare fetish". Ik vraag me af of hier een kern van waarheid in zitCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ik denk meteen aan die ene tekening van Fokke en Sukkequote:Op donderdag 30 januari 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm ben serie aan het kijken, ze zeggen "mannen horen van pijpen te houden, maar knuffelen is een rare fetish". Ik vraag me af of hier een kern van waarheid in zit![]()
![]()
rare seriequote:Op donderdag 30 januari 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm ben serie aan het kijken, ze zeggen "mannen horen van pijpen te houden, maar knuffelen is een rare fetish". Ik vraag me af of hier een kern van waarheid in zitSame shit, different day
SC hopper present![]()
pijpen en gepijpt wordenquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm ben serie aan het kijken, ze zeggen "mannen horen van pijpen te houden, maar knuffelen is een rare fetish". Ik vraag me af of hier een kern van waarheid in zit![]()
![]()
Huh?quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
WaterpijpThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die ken ik denk ik nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:24 schreef maily het volgende:
[..]
ik denk meteen aan die ene tekening van Fokke en Sukke
Geen Rietveld?quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:37 schreef mario390 het volgende:
heb bijna met mijn stoel en ritberger gemakt
Uw ADH vitamine Worst
Hmm ja, dat verschil hebben de ondertitelaars niet gemaakt, maar ze bedoelden het laatstequote:
staan ze allebei met een pijp in hun bek, en dan de tekst; pijpen, ik vind het toch meer iets voor vrouwen.quote:
(zo ongeveer)
![]()
ik snap het nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:37 schreef mario390 het volgende:
heb bijna met mijn stoel en ritberger gemakt
doe een paintje?![]()
Ik wil weten wat een ritberger is, @mario390!geef antwoord bitteUw ADH vitamine Worst
Ik gok op een soort sliding, of valquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil weten wat een ritberger is, @:mario390!geef antwoord bitteCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Willen jullie ook op een originele Mario Ritbergerstoel zitten?Uw ADH vitamine Worst
hij praat weer romanequote:Op donderdag 30 januari 2025 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil weten wat een ritberger is, @:mario390!geef antwoord bitte![]()
Een ritberger is een soort pirouette in het kunstschaatsen?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
daar zijn ook dubbele vanquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Een ritberger is een soort pirouette in het kunstschaatsen?![]()
![]()
en een Rietberger is de het neukertje van een de Mol die zijn leuter niet onder controle kon houdenquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Een ritberger is een soort pirouette in het kunstschaatsen?![]()
Nu lijkt het of die de Mol zijn leuter niet onder controle kon houden. Is Linda een dom?quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
en een Rietberger is de het neukertje van een de Mol die zijn leuter niet onder controle kon houden
of een sletquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu lijkt het of die de Mol zijn leuter niet onder controle kon houden. Is Linda een dom?![]()
![]()
Nee, dat is die Rietberger dan. Ik denk dat Linda nog nooit vreemd gegaan isquote:![]()
Maar misschien hadden ze wel gewoon een open relatie. Geen idee of ze eigenlijk weer bij elkaar zijn.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Aha, dus sinds een maand zijn ze weer officieel bij elkaar.quote:Door RTL Boulevard·19 december 2024.
Linda de Mol (60) en Jeroen Rietbergen (53) zijn weer samen na een roerige periode. Dit bevestigt Linda's manager, Xenia Kasper, aan 'Shownieuws'.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
hij heeft haar al die tijd al volgeblaft denk ikquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aha, dus sinds een maand zijn ze weer officieel bij elkaar.![]()
![]()
Zou me niets verbazen. Maar het is dan ook haar grote liefde, dan kun je wel het eea door de vingers zien.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
hij heeft haar al die tijd al volgeblaft denk ik
Ja laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Maar het is dan ook haar grote liefde, dan kun je wel het eea door de vingers zien.
Persoonlijk denk ik dat hij El Familia gewoon in de tang heeft omdat hij dingen weet en dat ze het te duur vonden om hem of te romen maar goed ik ben dan ook geen fan van Linda de Snol en de rest van El Famillia dat mag duidelijk zijn![]()
![]()
Ja dat kan natuurlijk ook, maar ik ga van het positieve uit, dus ik geloof in de ware liefdequote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja laten we het daar maar op houden
Persoonlijk denk ik dat hij El Familia gewoon in de tang heeft omdat hij dingen weet en dat ze het te duur vonden om hem of te romen maar goed ik ben dan ook geen fan van Linda de Snol en de rest van El Famillia dat mag duidelijk zijn
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Yes, zin in weekend! Maar eerst morgen nog overleven, dus ik ga een slaappoging doen
Trusten!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Yes, zin in weekend! Maar eerst morgen nog overleven, dus ik ga een slaappoging doen♡♡♡♡![]()
bolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat is die Rietberger dan. Ik denk dat Linda nog nooit vreemd gegaan is![]()
Maar misschien hadden ze wel gewoon een open relatie. Geen idee of ze eigenlijk weer bij elkaar zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
OwDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
🟧🟧🟧🟧🟧🟧🟧🟧
Niks zijn gewoon vrolijk
🟧🟧🟧🟧🟧🟧🟧🟧♡♡♡♡![]()
ik zeg niksquote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ik draai zit ik in de knoop![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 00:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
andere kant op draaien dan ben je weer uit de knoop
♡♡♡♡![]()
En AdriaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja wel he jammer dat OJ weggaat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze zoeken een vervanger zonde OJ is een topper.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat wel echt een goeikequote:Op vrijdag 31 januari 2025 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze zoeken een vervanger zonde OJ is een topper.
humor
scherp
goeie effects![]()
![]()
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-01-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4248 / +45 / +0 / 12417 / 13555
2. _UserName_ / 1891 / +7 / +0 / 1853 / 2409
3. Harrie / 1303 / +10 / +44 / 3295 / 3791
4. Dr.Mikey / 927 / +14 / +15 / 1268 / 1648
5. KillemWieft / 757 / +20 / +9 / 990 / 1334
6. kree / 665 / +97 / +0 / 3240 / 3706
7. Lovely / 634 / +47 / +0 / 3169 / 3642
8. ToT / 606 / +43 / +0 / 4706 / 5107
9. drakin / 572 / +35 / +0 / 1936 / 2266
10. sinterklaaskapoentje / 461 / +35 / +0 / 2857 / 3260
11. hemarookworst / 452 / +34 / +0 / 1651 / 1963
12. gebrokenglas / 405 / +20 / +0 / 2387 / 2729
13. HappyCharly / 400 / +10 / +15 / 2217 / 2495
14. AardappelSchotel / 395 / +42 / +0 / 2125 / 2450
15. maily / 372 / +33 / +0 / 2732 / 3047
16. sp3c / 336 / +40 / +0 / 1222 / 1417
17. MizzezAmy / 328 / +25 / +9 / 2653 / 2955
18. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
19. devzero / 276 / +0 / +0 / 612 / 718
20. mario390 / 215 / +14 / +5 / 368 / 547SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
bolkMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
nog een holkje dan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
okéMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
KillieMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
zwaaiMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
doeiMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
saaiMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
![]()
neinMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
nicht jetztMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
auch nichtMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
nicht holkenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
NervenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nein, nein, neinMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Lekker gebraden konijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
* Homijn is diep geschokt en getraumatiseerdMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
BiokThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
HulloDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ga nu slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ineens komt er iemand met veel lawaai binnen
Mogguh
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Had ik op kantoor ook wel eens... Zit je alleen in een kamer te werken, met de deur dicht, heerlijk stil, en ineens komt er iemand zonder kloppen de kamer binnenstormen... Dat je hart een slag overslaat van schrik.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
ja en dat is het probleem niet, maar klop dan ff
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Glas, dat kapot valtquote:
Toch wel een mooi geluid.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
wanneer de glasbak wordt geleegd idd, zo'n alles overheersend geluidquote:Op vrijdag 31 januari 2025 06:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Glas, dat kapot valt
Toch wel een mooi geluid.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, dat is eigenlijk te hard en teveel.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
wanneer de glasbak wordt geleegd idd, zo'n alles overheersend geluidAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Graciasquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
GG
Ik heb er één en ik ben er trots op
De laatste werkdag. Even zin maken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik lig nog in bed, met een schuin oog naar de klok kijkend.
Misschien even een kop koffie pakken inderdaad
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als een echte koffieverslaafde een koffiezetapparaat op het kussen naast jequote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik lig nog in bed, met een schuin oog naar de klok kijkend.
Misschien even een kop koffie pakken inderdaadLuitjes!
![]()
Tip: begin daar niet over borstvoeding vs flesvoeding!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
even OUD gespamd.. als ik er straks dan toch een ben![]()
![]()
![]()
Flesvoeding want medicatie. Geen discussie over mogelijkquote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Tip: begin daar niet over borstvoeding vs flesvoeding!![]()
Ik dacht eerst altijd dat OUD een forum was voor oudere mensen, voor senioren. En niet voor Oudersquote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:14 schreef _UserName_ het volgende:
even OUD gespamd.. als ik er straks dan toch een ben![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou ja, ik geloof wel dat je letterlijk ouder wordt wanneer je een kind hebt, maar dat heeft dan meer met de zorgen te maken die je er gratis bij krijgtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht eerst altijd dat OUD een forum was voor oudere mensen, voor senioren. En niet voor Ouders![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht eerst altijd dat OUD een forum was voor oudere mensen, voor senioren. En niet voor Ouders![]()
Herkenbaar!
![]()
![]()
Ha onze koterslinger!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Als een echte koffieverslaafde een koffiezetapparaat op het kussen naast jeLuitjes!
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O, ik ben dus niet de enige.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oja, het gaat. Met jou? Mini-ToT is dit weekend weer bij zijn mama?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jawel, hier gaat-ie wel hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, het gaat. Met jou? Mini-ToT is dit weekend weer bij zijn mama?
Gisteren de hele tijd met de koters in de weer geweest, ook toen ik met m'n meissie aan het videobellen was. Ze vond het geweldig te zien dat ik zo met ze rond aan het pleuren was enzo!![]()
Ben nu ff een bakkie koffie aan het zetten.
Mini gaat vanmiddag idd weer naar zijn moeder toe en hij heeft daar helemaal geen zin in!
Woensdag was hij zijn tandjes aan het poetsen van: "Lalalala, morgen is het donderdag, dan ben ik nog bij papa!.......oh, maar daarna is het weer vrijdag, dan moet ik weer naar mama.
" en direct daarna zat hij weer heerlijk vrolijk te doen, gelukkig!
![]()
![]()
ik zie Mini dan ook wel grappen uithalen of opmerkingen hebben waarbij je zoiets hebt van: wtf haal je dat vandaanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, hier gaat-ie wel hoor.
Gisteren de hele tijd met de koters in de weer geweest, ook toen ik met m'n meissie aan het videobellen was. Ze vond het geweldig te zien dat ik zo met ze rond aan het pleuren was enzo!![]()
Ben nu ff een bakkie koffie aan het zetten.
Mini gaat vanmiddag idd weer naar zijn moeder toe en hij heeft daar helemaal geen zin in!
Woensdag was hij zijn tandjes aan het poetsen van: "Lalalala, morgen is het donderdag, dan ben ik nog bij papa!.......oh, maar daarna is het weer vrijdag, dan moet ik weer naar mama.
" en direct daarna zat hij weer heerlijk vrolijk te doen, gelukkig!
Ik vind de dynamiek leuk om te lezen van jou en Mini ToT
Hahaha, ja hij pikt ook heel veel van school op.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik zie Mini dan ook wel grappen uithalen of opmerkingen hebben waarbij je zoiets hebt van: wtf haal je dat vandaanIk vind de dynamiek leuk om te lezen van jou en Mini ToT
Hij is nu opnieuw in z'n "Bro!"-fase!![]()
![]()
Yo Bro.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hahaha, ja hij pikt ook heel veel van school op.
Hij is nu opnieuw in z'n "Bro!"-fase!
Papa, ik wil hagelslag op mijn brood broAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Haha! Ik hoop ook zo hard dat als ik thuis kom van werk en de kleine een jaar of 2-3 is, dat moeders dan wat bekokstoofd heeft met haar.. al is het maar een kutgeintje als water in een flesje (0.0) bier met de dop erop.. Kijk er echt naar uitquote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hahaha, ja hij pikt ook heel veel van school op.
Hij is nu opnieuw in z'n "Bro!"-fase!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-01-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4248 / +45 / +0 / 12417 / 13555
2. _UserName_ / 1924 / +7 / +33 / 1862 / 2425
3. Harrie / 1303 / +10 / +44 / 3295 / 3791
4. Dr.Mikey / 1017 / +14 / +105 / 1272 / 1657
5. KillemWieft / 763 / +20 / +15 / 994 / 1346
6. kree / 665 / +97 / +0 / 3240 / 3706
7. Lovely / 634 / +47 / +0 / 3169 / 3642
8. drakin / 616 / +35 / +44 / 1937 / 2271
9. ToT / 606 / +43 / +0 / 4711 / 5113
10. sinterklaaskapoentje / 461 / +35 / +0 / 2857 / 3260
11. hemarookworst / 452 / +34 / +0 / 1651 / 1963
12. gebrokenglas / 421 / +20 / +16 / 2393 / 2744
13. HappyCharly / 400 / +10 / +15 / 2217 / 2495
14. AardappelSchotel / 399 / +42 / +4 / 2126 / 2454
15. maily / 372 / +33 / +0 / 2732 / 3047
16. sp3c / 336 / +40 / +0 / 1222 / 1417
17. MizzezAmy / 328 / +25 / +9 / 2653 / 2955
18. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
19. devzero / 276 / +0 / +0 / 612 / 718
20. mario390 / 219 / +14 / +9 / 368 / 548SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Echt, bro!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yo Bro.
Papa, ik wil hagelslag op mijn brood bro
Mini-ToTdinnetje had zo'n fase en daar nam hij het van over.
Zij is er nu mee gestopt, maar nu zijn andere kinderen op school daar weer mee begonnen, en pikt hij het weer op.
Hij heeft ook tijdenlang over hakkie en takkie gehad, en ik had echt zoiets: "WTF is dat voor random gedoe?"Blijkt dat dat tekenfilmfiguurtjes zijn van school!
![]()
![]()
12e plek. Netjes. Volgende maand nieuwe kansen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehehe snap ik!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Haha! Ik hoop ook zo hard dat als ik thuis kom van werk en de kleine een jaar of 2-3 is, dat moeders dan wat bekokstoofd heeft met haar.. al is het maar een kutgeintje als water in een flesje (0.0) bier met de dop erop.. Kijk er echt naar uit
Of dat ze de hond in een tas proppen of zo!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, bro!
Mini-ToTdinnetje had zo'n fase en daar nam hij het van over.
Zij is er nu mee gestopt, maar nu zijn andere kinderen op school daar weer mee begonnen, en pikt hij het weer op.
Hij heeft ook tijdenlang over hakkie en takkie gehad, en ik had echt zoiets: "WTF is dat voor random gedoe?"Blijkt dat dat tekenfilmfiguurtjes zijn van school!
Leuk, al die fases.
Bereid je maar voor, straks komt ineens de vraag: "Papa, wat is dat eigenlijk, neuken?"
"Nou dat vertel ik nog wel eens een keer"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij weet al dat baby's "uit het kontje komen".quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leuk, al die fases.
Bereid je maar voor, straks komt ineens de vraag: "Papa, wat is dat eigenlijk, neuken?"
"Nou dat vertel ik nog eens een keer"
Zijn mama was een tijd geleden zwaar geschokt toen hij dat bij haar thuis had verteld!
(Hij wilde hier kitten-filmpjes zien, en in 1 filmpje werden er kittens geboren.)![]()
Ja bijvoorbeeld. Maar dat zeg ik ook tegen mijn vrouw, die is ook altijd wel in voor een geintje. Gewoon kleine dingen die geen kwaad kunnen. Gister ging zij vis bakken, maar de katten hebben een vis knuffel om mee te spelen. Had ik die in de pan gedaan, deksel erop: "heb de vis er al in zitten schat".. zij het vuur aan, deksel omhoog..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:33 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Of dat ze vieze tactieken uitvoeren met je TicTacs.Love it
O, het ooievaarverhaal werkt niet meer?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij weet al dat baby's "uit het kontje komen".
Zijn mama was een tijd geleden zwaar geschokt toen hij dat bij haar thuis had verteld!
(Hij wilde hier kitten-filmpjes zien, en in 1 filmpje werden er kittens geboren.)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Neuquen is een plaats in Argentinië kind, zoek maar op... (succes op school de volgende dag)quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leuk, al die fases.
"Nou dat vertel ik nog wel eens een keer"Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. Maar dat zeg ik ook tegen mijn vrouw, die is ook altijd wel in voor een geintje. Gewoon kleine dingen die geen kwaad kunnen. Gister ging zij vis bakken, maar de katten hebben een vis knuffel om mee te spelen. Had ik die in de pan gedaan, deksel erop: "heb de vis er al in zitten schat".. zij het vuur aan, deksel omhoog..Love it
Dat soort shit voer ik ook wel met Mini-ToT uit!
"Wat eten we vandaag, papa?"
- "Cavia".
En dan neem ik er eentje mee naar de keuken.Hij vrolijk: "Nee papa, niet mijn cavia bakken!"
![]()
![]()
"Gekke pappaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:37 schreef ToT het volgende:
[..]Dat soort shit voer ik ook wel met Mini-ToT uit!
"Wat eten we vandaag, papa?"
- "Cavia".
En dan neem ik er eentje mee naar de keuken.Hij vrolijk: "Nee papa, niet mijn cavia bakken!"
"
Oh we hebben altijd verteld dat baby's in de buik groeien.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, het ooievaarverhaal werkt niet meer?![]()
![]()
Oeh het is al twintig voor acht?
Snel aankleden en aan het werk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Thuis of kantoor?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Snel aankleden en aan het werkUw ADH vitamine Worst
Whehe, succes!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Snel aankleden en aan het werk![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: