SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kus terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die maar de samenvatting dan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wil je niet weten...![]()
Ja, als de lichamelijke oorzaken uitgesloten zijn, dan gaan ze naar de geest kijken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
tot nu toe weten ze allemaal niks
ben nog steeds moe
werk halve dagen zodat ik naast werken ook soms nog een paar uur wakker kan zijn.
over een maand of 2 moet ik weer bij de bedrijfsarts komen maar dat schijnt te lang te zijn vogens bepaalde regeltjes enzo dus dat wachten we maar af.
hoop over een week of 5 te starten met en traject waarin ze gaan kijken of en waarom het tussen mijn oren zit en wat er uit te halen is.
en als ze echt niks meer weten dan blijft amputeren vanaf de schouder over.
Hopelijk doet een tijd rust je al goed. Al zou je misschien ipv halve dagen beter even helemaal thuis blijven. Maar goed, dat mag de bedrijfsarts (en vooral jij zelf) natuurlijk bepalen.
Gelukkig is er altijd de amputatie optie nog
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:![]()
Kijk dat wordt vast lekker slapen nu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop hetquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Kijk dat wordt vast lekker slapen nu.Gaat het alweer wat beter?
![]()
Ja ietsjes beter gelukkig.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hoop hetGaat het alweer wat beter?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat ik het zo zeggenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als de lichamelijke oorzaken uitgesloten zijn, dan gaan ze naar de geest kijken.
Hopelijk doet een tijd rust je al goed. Al zou je misschien ipv halve dagen beter even helemaal thuis blijven. Maar goed, dat mag de bedrijfsarts (en vooral jij zelf) natuurlijk bepalen.
Gelukkig is er altijd de amputatie optie nogtoen ik op 11 januari 2018 mezelf ziek melde met burnout klachten ben ik thuis komen zitten.
daarna een tornado aan gebeurtenissen maar de startdatum van mijn contract is 1 februari 2023 dus ik heb (omdat ik een paar maanden op therapeutische basis bezig ben geweest) 5 jaar thuis gezeten en ik ben heel eerlijk, dat is niks voor mij op lange termijn dus tot nu toe vermaak ik me prima met die paar halve daagjes
En ik weet dat ze niet zomaar amputeren dus mocht het echt allemaal de verkeerde kant op gaan dan doe ik de mensheid een plezier en zoek ik een flat of een gebouw dat hoog genoeg is ofzo maar dat is zorg voor later. voor nu ben ik nog positief en ga ik voor goud
wel 20kg aangekomen in 9 maanden maar goed dat is maar tijdelijk of een bericht van boven dat ik aan het verzamelen ben....... neeeeee dat nog niet![]()
![]()
Oh dan vooral halve daagjes blijven werken! Pff ik ben tijdens mn burnout in een jaar 15 kilo aangekomen, iets met weinig bewegen en veel etenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggentoen ik op 11 januari 2018 mezelf ziek melde met burnout klachten ben ik thuis komen zitten.
daarna een tornado aan gebeurtenissen maar de startdatum van mijn contract is 1 februari 2023 dus ik heb (omdat ik een paar maanden op therapeutische basis bezig ben geweest) 5 jaar thuis gezeten en ik ben heel eerlijk, dat is niks voor mij op lange termijn dus tot nu toe vermaak ik me prima met die paar halve daagjes
En ik weet dat ze niet zomaar amputeren dus mocht het echt allemaal de verkeerde kant op gaan dan doe ik de mensheid een plezier en zoek ik een flat of een gebouw dat hoog genoeg is ofzo maar dat is zorg voor later. voor nu ben ik nog positief en ga ik voor goud
wel 20kg aangekomen in 9 maanden maar goed dat is maar tijdelijk of een bericht van boven dat ik aan het verzamelen ben....... neeeeee dat nog nietnu met moeite er weer 5 af, maar het aankomen was toch een stuk makkelijker.
Mja 20 kilo zonder aantoonbare oorzaak is wel een beetje alarmerend?
Blijf jij maar gewoon laag bij de grond! En ook nog niet eronder
Want je weet het, In heaven there is no beer
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Bier zet ook aan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dan vooral halve daagjes blijven werken! Pff ik ben tijdens mn burnout in een jaar 15 kilo aangekomen, iets met weinig bewegen en veel etennu met moeite er weer 5 af, maar het aankomen was toch een stuk makkelijker.
Want je weet het, In heaven there is no beerIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
op belgse zie ik nur de ventenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
als jij dat doet weet Frau Mutti dat je het niet lekker vindt![]()
dat is de hoogstsraf dat ik niks vragen kann![]()
![]()
tuffen de venten ook in het eten?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
op belgse zie ik nur de venten![]()
dat is de hoogstsraf dat ik niks vragen kann
en verder![]()
![]()
![]()
![]()
sjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
TrekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat ze daarboven geen bier hebben geloof ik geen zak van maar ik heb nog geen zin om het te gaan checkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dan vooral halve daagjes blijven werken! Pff ik ben tijdens mn burnout in een jaar 15 kilo aangekomen, iets met weinig bewegen en veel etennu met moeite er weer 5 af, maar het aankomen was toch een stuk makkelijker.
Want je weet het, In heaven there is no beerafgelopen week al weer contact gehad over een paar gevallen dus ik laat mijn plek voorlopig nog gewoon beschikbaar....
![]()
Ow dus het komt omdat ik in het afgelopen jaar ineens bier ben gaan drinkenquote:
Of omdat ik minder ben gaan drinken misschien![]()
Die onzin hoor ik al ruim 30 jaar en het enige moment dat ik echt richting de 100 ging was een paar jaar terug in de tijd dat ik bijna helemaal niet dronk dus daar geloof ik niet meer inoverigens ben ik nu de 100 net gepasseerd maar dat is niet omdat ik meer ben gaan drinken
![]()
![]()
groot gelijk welquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
En ik geef gewoon antwoord wanneer ik dat wil![]()
![]()
dat is ook voor het eerstquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier heb ik dan weer geen antwoord op
S T O P . D E . P E R S E N ! ! ! ! ! ! !![]()
ik roeo ook maar wat ;-)quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ow dus het komt omdat ik in het afgelopen jaar ineens bier ben gaan drinken
Of omdat ik minder ben gaan drinken misschien![]()
Die onzin hoor ik al ruim 30 jaar en het enige moment dat ik echt richting de 100 ging was een paar jaar terug in de tijd dat ik bijna helemaal niet dronk dus daar geloof ik niet meer inoverigens ben ik nu de 100 net gepasseerd maar dat is niet omdat ik meer ben gaan drinken
bier drink ik hooguit in de zomer af en toeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Rum daarentegenquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik roeo ook maar wat ;-)
bier drink ik hooguit in de zomer af en toe![]()
![]()
RumBoyquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik roeo ook maar wat ;-)
bier drink ik hooguit in de zomer af en toe![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: