SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 30-01-2025 19:14:34 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht aan iets met seks, maar kan zo niets bedenken met GGG
Wat een TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
GrootGlaasjeGin?quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik heb gegoogledquote:GGG means “Good, giving, and game.” This signifies that you're good in bed, give equally to your partner, and game to try new things in the bedroom. On Tinder and other dating apps, GGG can mean that you're searching for hookups.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Bolke&Bolke werken momenteel naarstig aan de eerste bolkrijm van 2025, verwacht wordt dat ze er op tijd klaar mee zijn om 'm ergens morgenavond ter perse te laten gaan@JustinK
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maakt niet uit, als ik GGG zie denk ik GebrokenGlasGod
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Maakt niet uit, als ik GGG zie denk ik GebrokenGlasGodDit!
![]()
Dank jequote:Op donderdag 30 januari 2025 19:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Maakt niet uit, als ik GGG zie denk ik GebrokenGlasGod
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas haalt weer opgelucht adem
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas haalt weer opgelucht adem![]()
![]()
Owja, dat moet ook gebeuren. Nou er is nog tijd....quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolke&Bolke werken momenteel naarstig aan de eerste bolkrijm van 2025, verwacht wordt dat ze er op tijd klaar mee zijn om 'm ergens morgenavond ter perse te laten gaan@:JustinK
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet zeggen dat het toch altijd wel snel gaat, zo'n maandquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owja, dat moet ook gebeuren. Nou er is nog tijd....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
We wachten in spanning afquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolke&Bolke werken momenteel naarstig aan de eerste bolkrijm van 2025, verwacht wordt dat ze er op tijd klaar mee zijn om 'm ergens morgenavond ter perse te laten gaan@:JustinK
![]()
![]()
Ja dit 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:![]()
Dat is inderdaad gewoon gezond, maar ik vind GG meestal niet zo oversekst overkomen
(jajaja in tegenstelling tot mezelf, ik weet het ik weet het)Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Meestal niet?quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Dat is inderdaad gewoon gezond, maar ik vind GG meestal niet zo oversekst overkomen
(jajaja in tegenstelling tot mezelf, ik weet het ik weet het)
Ik kan me niet herinneren dat hij ooit een schunnige opmerking heeft gemaakt!![]()
![]()
Jawel, ik wel! Ik verslikte me toen in mn colaquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Meestal niet?
Ik kan me niet herinneren dat hij ooit een schunnige opmerking heeft gemaakt!
Dus je zegt nu dat charlzzz al die jaren heeft lopen kloten bij Ferrari en Hamilton helemaal opnieuw moet beginnenquote:Op donderdag 30 januari 2025 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel jaar had Schumacher nodig in een Ferrari voor zijn reeks van 5? Hoeveel jaar had Vettel nodig in een RB wagen voor zijn reeks van 4? Hoeveel jaar had Verstappen nodig in een RBR voor een reeks van 4?
Dus dat zijn allemaal prutsers en Louise is de ultieme GOAT?![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, ik wel! Ik verslikte me toen in mn cola!
![]()
ZThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wanneer dan?quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, ik wel! Ik verslikte me toen in mn cola
* gebrokenglas is zich van geen kwaad bewust.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pff dat weet ik niet meer, ook niet meer wat, weet alleen nog dat ik geschokt wasquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wanneer dan?
* gebrokenglas is zich van geen kwaad bewust.![]()
Nou, dit heb ik nooit geweten....quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pff dat weet ik niet meer, ook niet meer wat, weet alleen nog dat ik geschokt was
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
GG en colaquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:47 schreef ToT het volgende:
https://mycroft.fok.nl/in(...)ch_fields=all&page=1
Je hebt het nogal eens over cola zeg!
Hij kan zich misschien omdopen naar gebrokencolaglasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, ik ben er dol op!quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:47 schreef ToT het volgende:
https://mycroft.fok.nl/in(...)ch_fields=all&page=1
Je hebt het nogal eens over cola zeg!
Jij hebt het wel vaak over bier!
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_descCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
In dit geval was het Amy!quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
GG en cola
Hij kan zich misschien omdopen naar gebrokencolaglas![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik ben er dol op!
Jij hebt het wel vaak over bier!
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc![]()
!
![]()
Amy heeft het vaak over cola ?quote:
Denk meer als reactie op ..
Welke cola drinken we
Allemaal de schuld van @gebrokenglas
Maar ik zocht dus op cola om te kijken waardoor je je nou verslikt had.
Zoeken op "verslik" hielp ook niet echt.![]()
![]()
Sowieso de schuld van @gebrokenglasquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amy heeft het vaak over cola ?
Denk meer als reactie op ..
Welke cola drinken we
Allemaal de schuld van @:Gebrokenglas
Hmjaquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:52 schreef Lovely het volgende:
Gebrokenglas![]()
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
* gebrokenglas kucht ervanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik denk dat koffie vaker wordt gebruiktquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmja
* gebrokenglas kucht ervanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat koffie vaker wordt gebruikt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O maar dat kan ik wel nagaan, via mijn puntenteller.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie zou het vaakst koffie zeggen hier ?
Maar ik denk dat ik het zelf ben.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
heb je van alle woorden een teller gemaaktquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar dat kan ik wel nagaan, via mijn puntenteller.
Maar ik denk dat ik het zelf ben.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Dat niet, ik moet dan zoeken op het woord koffie en dat tellen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je van alle woorden een teller gemaaktAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kan het ook niet meer vindenquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
Zoeken op "verslik" hielp ook niet echt.
Heeft iemand hier al een van de drie nieuwe lays smaken geprobeerd?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
In 1 DTS topic is 45 keer het woord koffie gevallen, dat was topic 2729342.
Toevallig vandaag: ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17673] puncktenpackerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat... Topic TWEE MILJOEN?!quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
In 1 DTS topic is 45 keer het woord koffie gevallen, dat was topic 2729342.
Toevalig vandaag: ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17673] puncktenpackerWell, life can be a riot
Nee. De lekkerste chips zijn nog altijd patatje Joppie chips.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:09 schreef Lovely het volgende:
Heeft iemand hier al een van de drie nieuwe lays smaken geprobeerd?![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nooit gegetenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee. De lekkerste chips zijn nog altijd patatje Joppie chips.![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou, is dat zo raar? Na meer dan 25 jaar FOK?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zijn 80k topics per jaar. Elke maand 7000 topics, lol.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, is dat zo raar? Na meer dan 25 jaar FOK?Well, life can be a riot
Ehhh. Hmja dat is wat veel misschien? Ik heb geen idee. Nouja het is het topic id.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat zijn 80k topics per jaar. Elke maand 7000 topics, lol.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zal wel loslopen danquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehhh. Hmja dat is wat veel misschien? Ik heb geen idee. Nouja het is het topic id.Well, life can be a riot
Doe eensquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar dat kan ik wel nagaan, via mijn puntenteller.
Maar ik denk dat ik het zelf ben.
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Dat kost me wel tijd.quote:
Die 45 even snel gevonden door een count op het woord 'koffie' te doen, dus overal waar dat woord voorkomt, inclusief quotes.
Dus ik zal het eens programmeren, is wel handig, kunnen zoeken op bepaalde woorden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En bolk dan?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kost me wel tijd.
Die 45 even snel gevonden door een count op het woord 'koffie' te doen, dus overal waar dat woord voorkomt, inclusief quotes.
Dus ik zal het eens programmeren, is wel handig, kunnen zoeken op bepaalde woorden.
Google eens op "toetsenbord" ?quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
Zoeken op "verslik" hielp ook niet echt.![]()
Awwwwww.quote:
Deed ik met m'n ex ook, videobellen via Discord. Was in het begin super leuk, maar werd op het laatst al gauw een moetje, inclusief "je wil met mij bellen om mij in de gaten te houden"
Als ik 't weekend bij d'r was geweest en ik was Maandagavond 7 uur thuis dan waren we om 19:15 alweer aan 't videobellen. En dat heeft niet bijgedragen![]()
Blij dat ik dat niet meer met iemand doe. Probeer daar ook voor te waken SKK, dat het geen sleur gaat worden en dat je op een gegeven moment elkaar niks meer te vertellen hebt en je dus dan maar belt puur om het bellen en eigenlijk allebei wat anders doet op de computer terwijl je elkaar op een 2e scherm hebt staan![]()
Well, life can be a riot
telling looptquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Oh ik ben er vrolijk van. Genoeg te besprekenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Awwwwww.
Deed ik met m'n ex ook, videobellen via Discord. Al was 't op het laatst meer een "moetje" want als ik 't weekend bij d'r was geweest en ik was Maandagavond 7 uur thuis dan waren we om 19:15 alweer aan 't videobellen. En dat werd wel een sleur![]()
Blij dat ik dat niet meer met iemand doe. Probeer daar ook voor te waken SKK, dat het geen sleur gaat worden en dat je op een gegeven moment elkaar niks meer te vertellen hebt en je dus dan maar belt puur om het bellen en eigenlijk allebei wat anders doet op de computer terwijl je elkaar op een 2e scherm hebt staan![]()
:')![]()
Het is je gegundquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ik ben er vrolijk van. Genoeg te bespreken![]()
Well, life can be a riot
Niks uitgekomen met @kree?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:27 schreef ToT het volgende:
Oh, en de kameraad gaat op zoek naar een goede zekeringskast voor me.Well, life can be a riot
Gvd wat is dittttquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Nee joh als het veel werk isquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kost me wel tijd.
Dus ik zal het eens programmeren, is wel handig, kunnen zoeken op bepaalde woorden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
TUquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:27 schreef ToT het volgende:
Oh, en de kameraad gaat op zoek naar een goede zekeringskast voor me.
Over de afgelopen maanden, sinds ik aan het tellen ben, is het aantal keer dat het woord bolk of bolken voorkomt in een topic (ook in quotes helaas):quote:
115 keer ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17538] andijvie
111 keer ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17625] Dikke Bolke
100 keer ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17491] to swans or not to swan
95 keer ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17602] Ijskonijn
92 keer ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17479] TarwemailyAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Valt nog best wel meequote:Op donderdag 30 januari 2025 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over de afgelopen maanden, sinds ik aan het tellen ben, is het aantal keer dat het woord bolk of bolken voorkomt in een topic (ook in quotes helaas):
115 keer ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17538] andijvie
111 keer ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17625] Dikke Bolke
100 keer ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17491] to swans or not to swan
95 keer ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17602] Ijskonijn
92 keer ONZ / [ronde 77 Het Dodetopicspel #17479] Tarwemaily
Als hij niet hier met meetapparatuur kan komen, kan hij niet meer verder helpen.quote:
Ik heb er zelf onvoldoende kennis van. Ik gok dat als ik ga kijken welk kleurtje kabel van de oude kookplaat welke functie heeft, dat ik IETS verder zou kunnen komen, maar dat er misschien idd iets in de stoppenkast anders aangesloten zal moeten worden vanwege een verschil in functionaliteit in beide kookplaten.
Maar die kameraad wilde sowieso de zekeringskast hier een keer aanpakken, en dan kan hij dus meteen hier ook naar kijken.![]()
![]()
Eigenlijk wel ja.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat hele TopicID verhaal is nonsens trouwens. We zitten nu op topicnummer 17676. In 25 jaar. Dat zijn 750 topics per jaar. 60 Per Maand. Stuk normaler, schrok me al helemaal een hoedje.
Wat jij @Hoedje ?Well, life can be a riot
Ah, dat lijkt beter.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:33 schreef Grotetijd het volgende:
Dat hele TopicID verhaal is nonsens trouwens. We zitten nu op topicnummer 17676. In 25 jaar. Dat zijn 750 topics per jaar. 60 Per Maand. Stuk normaler, schrok me al helemaal een hoedje.
Wat jij @:hoedje ?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh Hoedje heeft in 2001 2 posts gemaakt en is daarna vertrokkenRip hoedje.
Well, life can be a riot
Er waren nog een paar meer van deze kwaliteit toen dit uit kwam, maar ik kan ze niet meer zo snel voor de geest halen.quote:
Dit was toen wel de ergste, sowieso!![]()
![]()
Hij is zich zeker eentje van zichzelf geschrokken van hoe men hier elkaar te woord staat.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:34 schreef Grotetijd het volgende:
Oh Hoedje heeft in 2001 2 posts gemaakt en is daarna vertrokkenRip hoedje.
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Er waren nog een paar meer van deze kwaliteit toen dit uit kwam, maar ik kan ze niet meer zo snel voor de geest halen.
Dit was toen wel de ergste, sowieso!
deze banger nog:')![]()
Denk het jaquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is zich zeker eentje van zichzelf geschrokken van hoe men hier elkaar te woord staat.
Of z'n papier was op en hij was uitgevouwenWell, life can be a riot
Die is van een stukkie later. Ook best wel vrij ernstig idd!quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
deze banger nog
Ja zo hebben we nog wel meer Nederlandstalige tegenhangers van:
Bekijk deze YouTube-video![]()
WAAROM ZINGT ZE ZO LUID EN STACCATO?!quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
deze banger nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Dude, en dan de beste vergeten?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is van een stukkie later. Ook best wel vrij ernstig idd!
Ja zo hebben we nog wel meer Nederlandstalige tegenhangers van:
Bizar om te beseffen. Die zijn nu allemaal eind 20 begin 30
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dude, en dan de beste vergeten?
Bekijk deze YouTube-videoHoly bloody fuck!!!!!
![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
o jeah wat goedquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zo zie je maar weer: als je school een hel vindt, kun je altijd nog met een rapcarrière beginnen!quote:![]()
![]()
Ik ruik de frikandelbroodjesquote:Well, life can be a riot
Juist, deze bedoelde ik!
Maar die is marginaal minder ernstig dan die vlinders.![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer: als je school een hel vindt, kun je altijd nog met een rapcarrière beginnen!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Dit soort CKV projectenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dude, en dan de beste vergeten?
Bizar om te beseffen. Die zijn nu allemaal eind 20 begin 30![]()
Heb ooit eens geprobeerd wat te maken van haar zangquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:42 schreef ToT het volgende:
Juist, deze bedoelde ik!
Maar die is marginaal minder ernstig dan die vlinders.Gewoon met AI de zang los gehaald van de muziek en beetje gekloot met autotune/pitch correctie. Was oprecht niets mee te beginnen
Well, life can be a riot
au au au wat goedquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:42 schreef ToT het volgende:
Juist, deze bedoelde ik!
Maar die is marginaal minder ernstig dan die vlinders.
![]()
Die ontsnapte TBS'er moet de leuke man voorstellen...quote::')![]()
God, ik ben ook nog in een gênant project op dit gebied te vinden op Youtube!quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit soort CKV projecten
Een ander project was veel en veel gaver, maar volgens mij is die nooit online gekomen.![]()
hier heb je een vlinder
Deze nog niet, nee!quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kende je deze VMBO shit nog niet?![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb ooit eens geprobeerd wat te maken van haar zangGewoon met AI de zang los gehaald van de muziek en beetje gekloot met autotune/pitch correctie. Was oprecht niets mee te beginnen
Damn, als zelfs autotune er niks mee kan, is het wel HEEL erg!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja nu wil ik die zien ook hequote:Op donderdag 30 januari 2025 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
God, ik ben ook nog in een gênant project op dit gebied te vinden op Youtube!
Een ander project was veel en veel gaver, maar volgens mij is die nooit online gekomen.:')![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die ontsnapte TBS'er moet de leuke man voorstellen...Echt he!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik grijp de kans om even tequote:Op donderdag 30 januari 2025 20:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar jou werd het niet gevraagd'en
Was vooral drama omdat d'r stem echt alle kanten op ging qua "tussendoor nootjes" en aan eindes/beginnetjes. Dus om het een béétje normaal te krijgen moest ik hele rare sprongen maken en dan werd 't net Cherquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]Damn, als zelfs autotune er niks mee kan, is het wel HEEL erg!
Well, life can be a riot
Ik speelde een combinatie van een knappe prins op een wit paar en Knight Rider, maar die klootviolen die de nabewerking deden, hebben de The A-Team tune er onder gegooid!quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja nu wil ik die zien ook he![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik speelde een combinatie van een knappe prins op een wit paar en Knight Rider, maar die klootviolen die de nabewerking deden, hebben de The A-Team tune er onder gegooid!![]()
Nu wil ik hem nog grager zien:')![]()
Picsquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik speelde een combinatie van een knappe prins op een wit paar en Knight Rider, maar die klootviolen die de nabewerking deden, hebben de The A-Team tune er onder gegooid!![]()
DoowhooheLEEEEAAAVEiwuvaftewuvaftewuvaftewuv....quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was vooral drama omdat d'r stem echt alle kanten op ging qua "tussendoor nootjes" en aan eindes/beginnetjes. Dus om het een béétje normaal te krijgen moest ik hele rare sprongen maken en dan werd 't net Cher![]()
Doe laten zien then!quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik speelde een combinatie van een knappe prins op een wit paar en Knight Rider, maar die klootviolen die de nabewerking deden, hebben de The A-Team tune er onder gegooid!
KlootvioolWell, life can be a riot
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]![]()
Nu wil ik hem nog grager zienquote:![]()
![]()
Preciesquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
DoowhooheLEEEEAAAVEiwuvaftewuvaftewuvaftewuv....sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:52 schreef ToT het volgende:
Crap, ik kan hem niet meer terug vinden.
![]()
Gezocht op de naam van de vestiging waar ik zat en van de overkoepelende organisatie, maar nada.quote:sinterklaaskapoentje
![]()
Misschien verwijderdquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezocht op de naam van de vestiging waar ik zat en van de overkoepelende organisatie, maar nada.:')![]()
Denk het ja, het was ook ernstig slecht!quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien verwijderd
Ging over dat je geen drop-out moest zijn van school.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
Slaap je al ja?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:07 schreef ToT het volgende:
21.07 pas!Het voelt alsof het al 23.07 is!
!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Gelukkig nog wat tijd voor het slapenquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:07 schreef ToT het volgende:
21.07 pas!Het voelt alsof het al 23.07 is!
!
quote:Ja dat bericht van hem tussen 6 plankjes terwijl hij 6 zakken bloed kreeg was wel wat apart, ja!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]Ja dat bericht van hem tussen 6 plankjes terwijl hij 6 zakken bloed kreeg was wel wat apart, ja!
![]()
![]()
![]()
En een gloeiende spijker dwars door z'n nagel heen rammen omdat de vinger ineens blauw was en hij zich wazig globaal iets zou kunnen voorstellen hoe dat zo gekomen is, was ook wel weer een kree-momentje!quote:![]()
![]()
![]()
Zo is het!quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:14 schreef ToT het volgende:
Maar in ieder geval was hij wel behulpzaam, en dat was sowieso wel tof!![]()
![]()
En dan zijn ze rustigquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, als je die in je buik hebt, proef je ze niet meer!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Justinkkaas?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
Hint: de K in JustinK is niet van kaas![]()
![]()
Deze vrouw weetquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
Hint: de K in JustinK is niet van kaas![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-01-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4235 / +108 / +32 / 12385 / 13513
2. _UserName_ / 1891 / +33 / +7 / 1853 / 2409
3. Harrie / 1249 / +0 / +0 / 3273 / 3757
4. Dr.Mikey / 910 / +44 / +12 / 1264 / 1639
5. KillemWieft / 748 / +44 / +20 / 989 / 1330
6. kree / 665 / +12 / +97 / 3240 / 3706
7. Lovely / 634 / +2 / +47 / 3169 / 3642
8. ToT / 605 / +18 / +42 / 4699 / 5098
9. drakin / 572 / +0 / +35 / 1931 / 2258
10. sinterklaaskapoentje / 459 / +23 / +33 / 2852 / 3254
11. hemarookworst / 447 / +17 / +29 / 1641 / 1949
12. gebrokenglas / 405 / +56 / +20 / 2386 / 2728
13. AardappelSchotel / 395 / +74 / +42 / 2124 / 2449
14. HappyCharly / 383 / +28 / +8 / 2200 / 2472
15. maily / 351 / +22 / +12 / 2702 / 3008
16. sp3c / 336 / +42 / +40 / 1222 / 1417
17. MizzezAmy / 305 / +0 / +11 / 2633 / 2924
18. mascara-klodder / 286 / +0 / +0 / 1578 / 1813
19. devzero / 276 / +56 / +0 / 612 / 718
20. roos94 / 211 / +15 / +29 / 430 / 528SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
BedanktThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Maar heeft niemand andere associaties met GGG?quote::')![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar heeft niemand andere associaties met GGG?![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar heeft niemand andere associaties met GGG?!!!
![]()
Ik dacht dat het GebrokenGlasGenotjes betekendequote:Op donderdag 30 januari 2025 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar heeft niemand andere associaties met GGG?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
[..]
Maar heeft niemand andere associaties met GGG?
Harrie!quote:![]()
Ik denk alleen maar aan GebrokenGlasGod, maar blijkbaar zijn er meer betekenissenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
BBB als sport bestond al voor BBB als partij bestondquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
![]()
Wil ik die wetenquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Harrie!![]()
Ik denk alleen maar aan GebrokenGlasGod, maar blijkbaar zijn er meer betekenissen
Hoi![]()
![]()
Voor wie dan?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, is ook niet waar
Vandaar de![]()
![]()
Ik ben wel nieuwsgierigquote:
Hoi! Hoe is het met je? Moest je niet naar de dokter voor de vermoeidheid?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Iemand die er gelukkig van wordt?quote:
Ja ik weet ook niet wie
Ik neem maar gewoon aan dat ie voor mij isquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iemand die er gelukkig van wordt?
Ja ik weet ook niet wie![]()
![]()
Oh haha natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik neem maar gewoon aan dat ie voor mij is! KusJus
tot nu toe weten ze allemaal niksquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig
Hoi! Hoe is het met je? Moest je niet naar de dokter voor de vermoeidheid?
ben nog steeds moe
werk halve dagen zodat ik naast werken ook soms nog een paar uur wakker kan zijn.
over een maand of 2 moet ik weer bij de bedrijfsarts komen maar dat schijnt te lang te zijn vogens bepaalde regeltjes enzo dus dat wachten we maar af.
hoop over een week of 5 te starten met en traject waarin ze gaan kijken of en waarom het tussen mijn oren zit en wat er uit te halen is.
en als ze echt niks meer weten dan blijft amputeren vanaf de schouder over.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: