SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou ik vond een zon kind wel genoeg hoorMet die oudste er bij is het serieus echt dikke lol!
![]()
![]()
Zo, weer thuis. Niks meer doen, veel te vermoeiend al die afsprakenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja lekker ff chillenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:10 schreef _UserName_ het volgende:
Zo, weer thuis. Niks meer doen, veel te vermoeiend al die afspraken![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik hou liever mijn broek aan met dit weerquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:11 schreef Harrie het volgende:
lekker chillen in die blote billen..... ja dat zou iedereen wel willen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
verwacht hem in 3,2........... Incommingquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
is @:Mario390 al geweest?
echt een mario topic
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2025 16:12:56 ]![]()
Ja die heeft duidelijk interesse in al dan niet afgeknipte schwanzen!quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
is @:Mario390 al geweest?
echt een mario topic![]()
![]()
Nou vooruit, buiten danquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou liever mijn broek aan met dit weer![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:14 schreef _UserName_ het volgende:
Morgen rustig dagje, komt mijn nieuwe telefoon ook binnen.![]()
![]()
Die kekke 3310?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:14 schreef _UserName_ het volgende:
Morgen rustig dagje, komt mijn nieuwe telefoon ook binnen.Die schijnen best sterk te zijn!
![]()
![]()
Nooit meer overtroffenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kekke 3310?Die schijnen best sterk te zijn!
![]()
![]()
Die heb ik wel ooit gehad, gebruik ik nog steeds overigens ik kwam een baksteen te kort bij het bouwen van het huisTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Stevig huis welquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:17 schreef _UserName_ het volgende:
Die heb ik wel ooit gehad, gebruik ik nog steeds overigens ik kwam een baksteen te kort bij het bouwen van het huis![]()
![]()
Veel succes met die camera die zonder optimalisatie waardeloze foto's maakt he..quote:
Ik had een S24 Ultra en heb letterlijk elke setting geprobeerd in de camera, optimalisatie aan/gemiddeld/uit. 12 MP/50MP/200MP, zelfs camera assistant gebruikt. Maar als je foto's maakt in minder dan perfecte situaties (veel licht of op een statief) zijn ze wazig. Foto's van je huisdier? 9/10 zijn ze wazig. Mijn iPhone kan daar ondanks de op papier veel mindere camera veel beter mee overweg.
Die Camera's van die S24 Ultra lopen onwijs achter, het is bijna schandalig.
iPhone 14 op 't strand vorige week laat in de avond uit de losse pols:
S24 Ultra in een goed verlichtte parkeergarage uit de losse pols, en ja in beide gevallen liep ik. Weliswaar langzaam. Maar ik liep:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
de 6310i met gouden front was gewoon echt een topper van de bovenste plankquote:
Heb nooit meer zo'n geweldige telefoon gezien
Zit te twijfelen om er alsnog 1 te bestellen weer![]()
![]()
Staat ook wel aangeschreven als één van de beste (zo niet de beste) telefoon ooitquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
de 6310i met gouden front was gewoon echt een topper van de bovenste plank
Heb nooit meer zo'n geweldige telefoon gezien
Zit te twijfelen om er alsnog 1 te bestellen weer![]()
![]()
en dat is niet zonder reden........quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Staat ook wel aangeschreven als één van de beste (zo niet de beste) telefoon ooit![]()
![]()
Een oom van mij gebruikt nog steeds een 6210iHeeft 'm ooit nieuw gekocht en het enige wat 'ie doet is af en toe de accu vervangen. Niet kapot te knuppelen die dingen.
Mijn 3510i doet het ook nog steeds na bijna 20 jaar.Well, life can be a riot
Als ik professionele foto's wil maken zou ik wel een fotocamera pakken, alle specificaties enzo boeien mij weinig en heb nooit wat te klagen gehad over Samsung. Daarnaast vind ik Apple zwaar overprijsd en ken ik die telefoon verder nietquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Veel succes met die camera die zonder optimalisatie waardeloze foto's maakt he..
Ik had een S24 Ultra en heb letterlijk elke setting geprobeerd in de camera, optimalisatie aan/gemiddeld/uit. 12 MP/50MP/200MP, zelfs camera assistant gebruikt. Maar als je foto's maakt in minder dan perfecte situaties (veel licht of op een statief) zijn ze wazig. Foto's van je huisdier? 9/10 zijn ze wazig. Mijn iPhone kan daar ondanks de op papier veel mindere camera veel beter mee overweg.
Die Camera's van die S24 Ultra lopen onwijs achter, het is bijna schandalig.
iPhone 14 op 't strand vorige week laat in de avond uit de losse pols:
[ afbeelding ]
S24 Ultra in een goed verlichtte parkeergarage uit de losse pols, en ja in beide gevallen liep ik. Weliswaar langzaam. Maar ik liep:
[ afbeelding ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Samsung en Apple heeft beide een hoop fanboys die alles wat ze maken geweldig vindenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als ik professionele foto's wil maken zou ik wel een fotocamera pakken, alle specificaties enzo boeien mij weinig en heb nooit wat te klagen gehad over Samsung. Daarnaast vind ik Apple zwaar overprijsd en ken ik die telefoon verder niet![]()
Gewoon lekker kopen waar je zelf blji van wordtik zou voor de Nokia 6310i gaan en een
pakken
![]()
Een S24 Ultra is qua prijs/kwaliteit minder dan een iPhone 15/16 Pro Max hoorquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als ik professionele foto's wil maken zou ik wel een fotocamera pakken, alle specificaties enzo boeien mij weinig en heb nooit wat te klagen gehad over Samsung. Daarnaast vind ik Apple zwaar overprijsd en ken ik die telefoon verder nietHet nadeel van Android vind ik (als vroegere Android gebruiker) dat apps niet geoptimaliseerd zijn voor de specifieke telefoon. iOS apps zijn geoptimaliseerd en dat merk je meteen in snelheid, in gebruiksgemak in efficiëntie. Mijn S24 Ultra was een werelds toestel op de camera na en ongemakken van Android waar ik echt bijna van moest huilen
Enige wat ik vind dat Android voor heeft op iOS is het "alle apps sluiten"Well, life can be a riot
Hoe waren de onderzoeken en hoe was de echo en de doorbloeding?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als ik professionele foto's wil maken zou ik wel een fotocamera pakken, alle specificaties enzo boeien mij weinig en heb nooit wat te klagen gehad over Samsung. Daarnaast vind ik Apple zwaar overprijsd en ken ik die telefoon verder nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
heerlijk dat mensen een ander proberen te overtuigen om een veel te dure kut telefoon van een ander merk te nemen op basis van eigen ervaringen........![]()
Het zijn allebei schandalig dure toestellenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:31 schreef Harrie het volgende:
heerlijk dat mensen een ander proberen te overtuigen om een veel te dure kut telefoon van een ander merk te nemen op basis van eigen ervaringen........Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:31 schreef Harrie het volgende:
heerlijk dat mensen een ander proberen te overtuigen om een veel te dure kut telefoon van een ander merk te nemen op basis van eigen ervaringen........![]()
![]()
gewoon lachwekkend
Ik vind ook vooral al de inovatieve verniewingen van de iPhone vanaf de 8 tot nu mega geweldig voor mensen die weinig foto's maken.
na het weg laten van de 3,5 jack aansluiting is alleen de camera en de opslag meer en groter enzo geworden en verder is het allemaal meer en meer en nog meer van precies hetzelfde
ja ik ben jaloersheb mijn iphone ooit terug aan mijn baas gegeven omdat ik het echt zwaar KUT vind maar dat is een persoonlijke mening
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Misschien dat ze elkaar dan ook bezig houden ipv jouquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]Met die oudste er bij is het serieus echt dikke lol!
:')![]()
Dat ze ooit die 3.5 mm jack hebben weggehaald is te kansloos voor woordenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:35 schreef Harrie het volgende:
gewoon lachwekkend
Ik vind ook vooral al de inovatieve verniewingen van de iPhone vanaf de 8 tot nu mega geweldig voor mensen die weinig foto's maken.
na het weg laten van de 3,5 jack aansluiting is alleen de camera en de opslag meer en groter enzo geworden en verder is het allemaal meer en meer en nog meer van precies hetzelfde
ja ik ben jaloersheb mijn iphone ooit terug aan mijn baas gegeven omdat ik het echt zwaar KUT vind maar dat is een persoonlijke mening
Well, life can be a riot
maar Apple komt overal mee weg want ze zijn geweldigquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat ze ooit die 3.5 mm jack hebben weggehaald is te kansloos voor woorden![]()
![]()
Nou mensen lopen er alsnog over te zeiken hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar Apple komt overal mee weg want ze zijn geweldig
Niet iedereen wil een dongle kopen of van die bluetooth dingen.Well, life can be a riot
Mijn broer had de ultra maar die kreeg daar een ingegroeide bolkduim van dus die heeft ook een Iphone gekochtquote:![]()
Maar ze kopen wel elke weer een nieuwequote:Op woensdag 8 januari 2025 16:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou mensen lopen er alsnog over te zeiken hoor.
Niet iedereen wil een dongle kopen of van die bluetooth dingen.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik koop gewoon de telefoon die de consumentenbond aanprijst. Ga me er niet verder in verdiepen.:')![]()
lekker zeiken en dan toch een nieuwe bestellenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet iedereen wil een dongle kopen of van die bluetooth dingen.met niks nieuws alleen wat extra geheugen en nog meer net niet camera zooi er op
![]()
Naja wat is elke keer?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ze kopen wel elke weer een nieuwe
Mijn iPhone 13 heb ik 3 jaar mee gedaan. Ik heb daar niet echt FOMO voor. Nu een iPhone 14, werkt prima.Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ik prefereer kabels. Ook omdat me het nooit is gelukt die draadloze dingen te connecten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet iedereen wil een dongle kopen of van die bluetooth dingen.:')![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik gebruik af en toe een Google Nest als draadloze speaker in huis maar koptelefoon wil ik echt met draad hebben. Is gewoon een veel betere verbinding. In de auto heb ik Carplay, ook bedraad.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik prefereer kabels. Ook omdat me het nooit is gelukt die draadloze dingen te connecten.Well, life can be a riot
Heb de laatste 15-20 jaar Samsung gehad, die telefoon ken ik en kan ik dus het best mee overweg. Het is ook niet zo dat ik fanboy ben, wat telefoons betreft ben ik een simpele ziel. Beetje FOK!ken, Facebook en gamen dan houdt het wel op, naast enkele Google dingen zoals agenda.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Samsung en Apple heeft beide een hoop fanboys die alles wat ze maken geweldig vinden![]()
Gewoon lekker kopen waar je zelf blji van wordtik zou voor de Nokia 6310i gaan en een
pakken
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Elke keer dat ze voor een nieuwe gaan.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Naja wat is elke keer?
Mijn iPhone 13 heb ik 3 jaar mee gedaan. Ik heb daar niet echt FOMO voor. Nu een iPhone 14, werkt prima.![]()
Vind dat zulke nonsens.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Elke keer dat ze voor een nieuwe gaan.Well, life can be a riot
Met de laatste software update kan dat welquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
die kun je niet connecten met een scootmobiel dus ik gok van niet![]()
![]()
Dat was vanochtend al, moeten nu om de dag voor ctgquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe waren de onderzoeken en hoe was de echo en de doorbloeding?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik bedoelde jou ook niet met de fanbasequote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb de laatste 15-20 jaar Samsung gehad, die telefoon ken ik en kan ik dus het best mee overweg. Het is ook niet zo dat ik fanboy ben, wat telefoons betreft ben ik een simpele ziel. Beetje FOK!ken, Facebook en gamen dan houdt het wel op, naast enkele Google dingen zoals agenda.en er is met beide niks mis alleen ik heb er niks mee
![]()
![]()
Ik heb er nog nooit een gekochtquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ze kopen wel elke weer een nieuwe![]()
Kreeg altijd de tel van mijn dochter, schoonzoon of mijn vader als die een nieuwe kochten.
EN dan doe ik er echt nog een lange tijd mee
Ik heb nu een oudere van mijn pa, die heeft zijn parnter gebruikt en na haar dood kreeg ik hem.
Dat was in het eerste jaar van corona en ik heb hem nog. DOet het primaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Scheelt je een hoop geldquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een gekocht![]()
Kreeg altijd de tel van mijn dochter, schoonzoon of mijn vader als die een nieuwe kochten.
EN dan doe ik er echt nog een lange tijd mee
Ik heb nu een oudere van mijn pa, die heeft zijn parnter gebruikt en na haar dood kreeg ik hem.
Dat was in het eerste jaar van corona en ik heb hem nog. DOet het prima![]()
![]()
Niet verder vertellen joh, gaat ze niets aan. Dan gaat iedereen die kopenquote:
Maar dan ben je verplicht om je foto's naar de cloud te uploadenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met de laatste software update kan dat wel![]()
![]()
Daarom tik ik ze af via abonnement, en krijg er een smartwatch bij twv 319 die ik weer voor 250 kan verkopenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het zijn allebei schandalig dure toestellen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Even goed, hoe was de echo, was de kleine wel iets gegroeid?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat was vanochtend al, moeten nu om de dag voor ctgWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohjaquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet verder vertellen joh, gaat ze niets aan. Dan gaat iedereen die kopen![]()
![]()
Alleen dickpicsquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Maar dan ben je verplicht om je foto's naar de cloud te uploaden![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik weet niet eens wat voor telefoon ik hebquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb de laatste 15-20 jaar Samsung gehad, die telefoon ken ik en kan ik dus het best mee overweg. Het is ook niet zo dat ik fanboy ben, wat telefoons betreft ben ik een simpele ziel. Beetje FOK!ken, Facebook en gamen dan houdt het wel op, naast enkele Google dingen zoals agenda.
Een Xiaomi maar geen idee welk type:')![]()
Die echo is volgende week. Nu was de echo enkel voor de doorbloedingquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even goed, hoe was de echo, was de kleine wel iets gegroeid?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik hoef er allen maar mee te bellen in noodgevallen als ik onderweg benquote:
Ik hou niet zo van die dingen, sinds die er zijn wordt er verwacht dat je 24 uur per dag bereikbaar bent
IK neem hem ook niet op als ik in de winkel ben, jammer dan bel je wel terug als ik zin hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi spulquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat voor telefoon ik heb
Een Xiaomi maar geen idee welk typekost geen drol en kan net zo veel
![]()
![]()
Ik mag wel een agenda gaan bij houdenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die echo is volgende week. Nu was de echo enkel voor de doorbloedingniet meer te volgen
Hey Mutske
De Sintphone 7Rquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een Xiaomi maar geen idee welk type![]()
![]()
Ben benieuwd naar die special price.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb er nog wel 1 in de aanbieding voor weinig special price for u![]()
![]()
Ik zal je mijn agenda delenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mag wel een agenda gaan bij houdenniet meer te volgen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Ja qua specs net zo goed als de duurdere merkenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mooi spulkost geen drol en kan net zo veel
:')![]()
Ik moet trouwens serieus binnenkort toch op zoek naar een nieuw toestel. Heb een Motorola die niet meer optimaal is.![]()
Kapot gebolkt?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef Shii het volgende:
Ik moet trouwens serieus binnenkort toch op zoek naar een nieuw toestel. Heb een Motorola die niet meer optimaal is.![]()
![]()
Voor u heb ik ook nog wel een mooi toestelletje liggen als u wilt (Ook special price 4 u my friend)quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een Xiaomi maar geen idee welk type
De Siemens MijterPhone FU24 blackface Edition (Beter bestaat niet)
Kun je ook aansluiten op een stoomturbine op zee en standaard aansluiting Darkweb![]()
![]()
Dan moet je ook een beetje voorzichtig bolkenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik bolk meestal op m'n laptop en die gaat inderdaad ook niet meer zolang mee.
en op tijd drinken![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien dat ze elkaar dan ook bezig houden ipv jouHell no!
![]()
![]()
En niet andersomquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan moet je ook een beetje voorzichtig bolken
en op tijd drinken![]()
![]()
trek ik toch weer een koude pater open terwijl ik eigenlijk mijn buikspek eerst ff in de pekel moet gooien zodat die alvast rustig zijn ding kan gaan doenmaar ik heb weer eens geen energie vandaag......
![]()
Ja dat moest zelfs omgezet worden vroeg ik aan zou dat binnen een uur geregeld zijn maar pas in de ochtend kreeg ik daar mail van.quote:Op woensdag 8 januari 2025 15:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Kon je geen digitale code krijgen dan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Als in bier?quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:53 schreef Harrie het volgende:
trek ik toch weer een koude pater open terwijl ik eigenlijk mijn buikspek eerst ff in de pekel moet gooien zodat die alvast rustig zijn ding kan gaan doenmaar ik heb weer eens geen energie vandaag......
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben tevreden met mijn huidige hoor. Heb hem nog maar een paar maandenquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Voor u heb ik ook nog wel een mooi toestelletje liggen als u wilt (Ook special price 4 u my friend)
De Siemens MijterPhone FU24 blackface Edition (Beter bestaat niet)
Kun je ook aansluiten op een stoomturbine op zee en standaard aansluiting Darkweb:')![]()
Black swan krijgt zo weer een hele nieuwe betekenis bij mij als ik de TT lees
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
er is weinig vraag naar omdat er geen antenne in zit en deze rechtstreeks op de mijter dient te worden aangesloten dus mocht uw huidige toestel kapot gaan, informeer dan gerust naar de mogelijkheiden....quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mijn huidige hoor. Heb hem nog maar een paar maanden![]()
Mila kunisquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Black swan krijgt zo weer een hele nieuwe betekenis bij mij als ik de TT leesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
once you goquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Black swan krijgt zo weer een hele nieuwe betekenis bij mij als ik de TT lees![]()
Keiraquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Black swan krijgt zo weer een hele nieuwe betekenis bij mij als ik de TT lees![]()
![]()
Nee dat was een Black Dove!quote:
Die heb ik vorige week afgekeken, goede serie wel
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Eenschquote:Op woensdag 8 januari 2025 16:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee dat was een Black Dove!
Die heb ik vorige week afgekeken, goede serie wel![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Haha. Zal ik doen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 16:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
er is weinig vraag naar omdat er geen antenne in zit en deze rechtstreeks op de mijter dient te worden aangesloten dus mocht uw huidige toestel kapot gaan, informeer dan gerust naar de mogelijkheiden....:')![]()
Warm welkom aan @wilmaflintstonequote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen enkel leger?
Er is een klein plaatsje dat dapper weerstand biedt .....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
DTS?quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen enkel leger?
Er is een klein plaatsje dat dapper weerstand biedt .....![]()
![]()
Ze zijn niet voldoende te motiveren om het te proberenquote:beter gewoon sluiten en af laten zinken dus
![]()
![]()
Genoeg gemotiveerd hoor!quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ze zijn niet voldoende te motiveren om het te proberenbeter gewoon sluiten en af laten zinken dus
![]()
![]()
Anderhalve literkan met mojito aan het strand met zon en 30 graden bolk!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Niet jaloers bolkquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:14 schreef Fogel het volgende:
Anderhalve literkan met mojito aan het strand met zon en 30 graden bolk!![]()
![]()
Geniet ervan!quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:14 schreef Fogel het volgende:
Anderhalve literkan met mojito aan het strand met zon en 30 graden bolk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gaan we vanavond wel saampjes BB kijken op de bank onder dekentje mopquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dan moet je van goede huizen komenquote:
Bolkhuizenquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je van goede huizen komen![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:14 schreef Fogel het volgende:
Anderhalve literkan met mojito aan het strand met zon en 30 graden bolk!Godver!
![]()
![]()
![]()
Nu snap ik waarom Wilma mij zo vaak belt tegenwoordigquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:21 schreef Paul het volgende:
[..]
gaan we vanavond wel saampjes BB kijken op de bank onder dekentje mop![]()
Zo, dat doe je goed Fogel, lekker genieten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:14 schreef Fogel het volgende:
Anderhalve literkan met mojito aan het strand met zon en 30 graden bolk!
Neequote:Op woensdag 8 januari 2025 17:21 schreef Paul het volgende:
[..]
gaan we vanavond wel saampjes BB kijken op de bank onder dekentje mop![]()
Ja, onder anderequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Zoek maar een ander liefie mopje om mee onder een dekentje te kruipen.![]()
![]()
![]()
Have funquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:26 schreef Shii het volgende:
De stemmen zijn geteld, ik ga zo nog even naar buiten.Tot later.
![]()
![]()
ik wacht op jequote:Op woensdag 8 januari 2025 17:26 schreef Shii het volgende:
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Veel plezier en ontspanning gewenstquote:Op woensdag 8 januari 2025 17:26 schreef Shii het volgende:
:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: