SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat ik dit nog mee mag makenquote:Op maandag 13 januari 2025 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
Ben groente liefhebber maar niet van andijvie![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Kan wel of een gewone Indiase gele curryquote:Op maandag 13 januari 2025 00:45 schreef Harrie het volgende:
maar andijvie gaat ook niet zo goed in een lekkere thaise curry of welUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
jij propt ook elke groente gewoon overal inquote:Op maandag 13 januari 2025 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan wel of een gewone Indiase gele curry![]()
![]()
Vind curry ideaal om allerlei rest groente erin te tyfen iddquote:Op maandag 13 januari 2025 00:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij propt ook elke groente gewoon overal inUw ADH vitamine Worst
Ik eet ook wel eens een curry om wat groenten binnen te krijgenquote:Op maandag 13 januari 2025 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind curry ideaal om allerlei rest groente erin te tyfen idd
geen idee meer van wie ik die gouden tip ook weer kreeg
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2025 00:52:07 ]![]()
Groente is ook gewoon lekker.quote:Op maandag 13 januari 2025 00:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij propt ook elke groente gewoon overal in![]()
Heb je ook al een langoor in huisquote:Op maandag 13 januari 2025 00:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat vind mijn K(H)onijn ook en ik nietUw ADH vitamine Worst
Ik ga mijn hol in. WelterustenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nee heb geen konijn (meer)quote:Op maandag 13 januari 2025 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je ook al een langoor in huis
Maar ik vind zo'n Franse Hangoor echt wel heel erg leuk dus het zou zomaar kunnen dat er binnenkort.....![]()
Gezellig druk hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
OhThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh goed zoeken danThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NahThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat ik dit jaar veel patertjes ga klappen met de terugkeer van HarrieUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 13 januari 2025 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar veel patertjes ga klappen met de terugkeer van Harrie![]()
![]()
Gezelligquote:Op maandag 13 januari 2025 01:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je motiveert me om patertjes te klappenPaters klappen met Hema is wel 1 van mijn doelen voor 2025
![]()
![]()
Maar de St Jan beklim ik niet dit jaarquote:Op maandag 13 januari 2025 01:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
GezelligPaters klappen met Hema is wel 1 van mijn doelen voor 2025
Uw ADH vitamine Worst
Dan moeten we op zoek naar een andere geschikte locatie dusquote:Op maandag 13 januari 2025 01:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar de St Jan beklim ik niet dit jaar![]()
![]()
Tilburg en stripclub De Nacht toch @Grrrrrrrrquote:Op maandag 13 januari 2025 01:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan moeten we op zoek naar een andere geschikte locatie dusUw ADH vitamine Worst
Had jouw bevestiging gemist sorry maar dat is een prima optie jaquote:Op maandag 13 januari 2025 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tilburg en stripclub De Nacht toch @:grrrrrrrr![]()
![]()
Even 400 puntenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja had er alweer 10 kunnen hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Onweer
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
OnweerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ondertussen gamen toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Marvel rivals ps5They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jammer man kan wel teammates gebruikenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb er wel aan gedacht om er 1 te kopenmaar ik heb veel te weinig tijd om te gamen en dan vind ik het zonde van het geld
![]()
![]()
Ja ik doe het vooral in de nacht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan trouwens tegenwoordig bijna hele dagen slapenlag er zaterdag avond rond 23.30 uur al in en ik was pas rond 1500 uur weer uit bed en toen heb ik deze avond nog een paar uurtjes op de bank liggen slapen
![]()
![]()
Ik vergeet dat weleens, dat er hier mensen zijn die in de nacht slapenUw ADH vitamine Worst
Klinkt niet goedquote:Op maandag 13 januari 2025 01:48 schreef Harrie het volgende:
Ik kan trouwens tegenwoordig bijna hele dagen slapenlag er zaterdag avond rond 23.30 uur al in en ik was pas rond 1500 uur weer uit bed en toen heb ik deze avond nog een paar uurtjes op de bank liggen slapen
Uw ADH vitamine Worst
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
wat romantisch een schuurtje in het licht van de zon achter een wolkquote:Op maandag 13 januari 2025 01:50 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo, diner achter de kiezen en terug naar de hut.
Tevens bolk.![]()
![]()
5 of 3 gangen door je kanaal geperst![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Het is de maan.quote:Op maandag 13 januari 2025 01:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat romantisch een schuurtje in het licht van de zon achter een wolk![]()
![]()
5 of 3 gangen door je kanaal geperst
Het is 1 geworden. En da’s maar goed ook. Uitbuiken!I'm surrounded by morons!
Als je maar geniet ouwequote:Op maandag 13 januari 2025 02:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is de maan.
Het is 1 geworden. En da’s maar goed ook. Uitbuiken!![]()
![]()
Ik eet thus ook meestal 1 gang, maar dan 1 enorme gangUw ADH vitamine Worst
Met volle teugen en een volle buik!quote:I'm surrounded by morons!
Tijd voor wijnI'm surrounded by morons!
Nee. Hou van visjes.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Leef je met je hoofd in een vissenkom?
En weerwolfjes.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Als ik verander in een weerwolfje weet ik dat niet.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:23 schreef Harrie het volgende:
gezellig samen met de visjes onderwaterbolken houdt de weervolven niet weg tochWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja had ik ook gezien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja duh, als je een hut tussen de druivenplanten hebt op een wijnboerderij… tja, dan is er ook wijn aanwezig.quote:I'm surrounded by morons!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-01-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1953 / +129 / +0 / 7311 / 7670
2. Harrie / 783 / +9 / +61 / 1784 / 2017
3. Dr.Mikey / 386 / +108 / +6 / 645 / 804
4. _UserName_ / 334 / +20 / +0 / 650 / 809
5. KillemWieft / 286 / +52 / +0 / 432 / 560
6. drakin / 235 / +73 / +2 / 578 / 686
7. mascara-klodder / 190 / +0 / +0 / 1058 / 1210
8. ToT / 175 / +8 / +0 / 2304 / 2438
9. sinterklaaskapoentje / 148 / +0 / +0 / 1366 / 1517
10. HappyCharly / 145 / +17 / +0 / 959 / 1060
11. roos94 / 143 / +5 / +0 / 406 / 485
12. hemarookworst / 134 / +14 / +7 / 674 / 782
13. MizzezAmy / 124 / +8 / +0 / 1489 / 1643
14. AardappelSchotel / 103 / +0 / +0 / 1067 / 1176
15. sp3c / 99 / +0 / +0 / 363 / 412
16. Lovely / 97 / +18 / +0 / 1280 / 1418
17. kree / 92 / +0 / +0 / 1203 / 1282
18. FreshFruit / 77 / +0 / +0 / 343 / 394
19. gebrokenglas / 76 / +2 / +0 / 1139 / 1252
20. maily / 75 / +9 / +0 / 1071 / 1175SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiėle liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Lang geleden dat ik zoveel posts in een topic heb gelezen. Meestal scroll ik er snel doorheen, maar dit dat echt genieten.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ken heel die hannah niet wie is dat danquote:Op maandag 13 januari 2025 02:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zoveel posts in een topic heb gelezen. Meestal scroll ik er snel doorheen, maar dit dat echt genieten.![]()
![]()
Een fantast.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ken heel die hannah niet wie is dat danProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Palindroomquote:Op maandag 13 januari 2025 02:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ken heel die hannah niet wie is dat danUw ADH vitamine Worst
maar er is natuurlijk door overijverige mods al zoveel weggegooid dat het niet meer terug te lezen is allemaalquote:![]()
![]()
Dat mag.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik geloof in het goede van de mens![]()
@:KillemWieftProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
!I'm surrounded by morons!
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien niet altijd een goed ideeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Loopt wel hoog op daar.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zoveel posts in een topic heb gelezen. Meestal scroll ik er snel doorheen, maar dit dat echt genieten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zij ook alquote:Op maandag 13 januari 2025 02:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld.![]()
![]()
Jij ookquote:Op maandag 13 januari 2025 02:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld.![]()
![]()
Iedereen is nepI'm surrounded by morons!
Met mijn fopneusquote:I'm surrounded by morons!
Hoe weet je dat we geen simulatie zijn?quote:Op maandag 13 januari 2025 02:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Daarom mijn vertrouwen in mensen.I'm surrounded by morons!
Ik wel. Althans, geschreven.quote:I'm surrounded by morons!
We leven in een simulatie.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe weet je dat we geen simulatie zijn?
Ik heb een DTS-er in mijn bed liggenquote:Op maandag 13 januari 2025 02:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe weet je dat we geen simulatie zijn?![]()
![]()
100% fake.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar wat denk jij @:KillemWieft? Is ze nep of niet?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Trueman showThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jeroentje is een DTS’er?quote:Op maandag 13 januari 2025 02:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een DTS-er in mijn bed liggen
quote:jezelf?quote:Op maandag 13 januari 2025 02:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een DTS-er in mijn bed liggenHet hoofdstuk waar iemand door een wolf opgevroten wordt?quote:Op maandag 13 januari 2025 02:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja maar jij leeft dan ook in een sprookjesboek (en niet in het eerste hoofdstuk)I'm surrounded by morons!
Een fantast.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Met wie heb ik dan urenlang gesprekken gehadProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
een weerwolf zelfsquote:Op maandag 13 januari 2025 02:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
jezelf?
[..]
Het hoofdstuk waar iemand door een wolf opgevroten wordt?en ik begreep dat het op pakjesavond gebeurde
![]()
Oei. Morgen weer?quote:Op maandag 13 januari 2025 02:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
een weerwolf zelfsen ik begreep dat het op pakjesavond gebeurde
Zo rollen sommige mensen.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe dan? Dan ben je toch echt wel ziek in je hoofdProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 02:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die slaapt nooit. @:sp3c waar ben?![]()
![]()
Nu even wel, bij jou ishet al de 13e, hier pas over een dik uur.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:50 schreef Harrie het volgende:
morgen is dan pas, ik kan niet in de toekomst kijken vogelaer
Harrie, living in the future
quote:Op maandag 13 januari 2025 02:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu even wel, bij jou ishet al de 13e, hier pas over een dik uur.
Harrie, living in the future![]()
![]()
Ik ben mijn tijd al veel langer ver vooruit dus ik ben er wel een beetje aan gewendquote:Op maandag 13 januari 2025 02:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu even wel, bij jou ishet al de 13e, hier pas over een dik uur.
Harrie, living in the future![]()
![]()
Wat jij nodig hebt is een bord noodles!quote:Op maandag 13 januari 2025 02:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb er moeite mee om dat te geloven.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
noodlesquote:Op maandag 13 januari 2025 02:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is een bord noodles!![]()
![]()
Ik probeer hier alles te laten slapen. Als ik opsta worden ze wakkerquote:Op maandag 13 januari 2025 02:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is een bord noodles!![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 02:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben mijn tijd al veel langer ver vooruit dus ik ben er wel een beetje aan gewend
Hoeveel mensen heb je in huis?quote:Op maandag 13 januari 2025 02:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik probeer hier alles te laten slapen. Als ik opsta worden ze wakkerEn waarom zijn wij niet uitgenodigd?
Ga weer slapen. Als de hoest weg blijft that is.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Alleen Sint en Jeroen.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb je in huis?En waarom zijn wij niet uitgenodigd?
![]()
Ik weet wel waarom ik geen uitnodiging heb gekregen denk ikquote:Op maandag 13 januari 2025 02:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb je in huis?En waarom zijn wij niet uitgenodigd?
![]()
![]()
Ahhh beterschap.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga weer slapen. Als de hoest weg blijft that is.![]()
BoeI'm surrounded by morons!
Je zou haar….?quote:Op maandag 13 januari 2025 02:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom ik geen uitnodiging heb gekregen denk ikProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nah, ik ga slapen. Morgen een uur of 6-8 rondtuffen, de Andes in.quote:I'm surrounded by morons!
Truste
klinkt weer heeeeeeeeel erg vervelend allemaalquote:Op maandag 13 januari 2025 03:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nah, ik ga slapen. Morgen een uur of 6-8 rondtuffen, de Andes in.![]()
Have fun![]()
Ik denk dat je wel kunt raden wat ik heb gebruikt.quote:Op maandag 13 januari 2025 02:58 schreef Harrie het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat heb jij gehad
die wil ik ook proberen
#zwaarlevenquote:Op maandag 13 januari 2025 03:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
klinkt weer heeeeeeeeel erg vervelend allemaal![]()
Have funI'm surrounded by morons!
Ik heb geen ideequote:Op maandag 13 januari 2025 03:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel kunt raden wat ik heb gebruikt.![]()
![]()
Ik zeg altijd maar zooquote:Op maandag 13 januari 2025 03:07 schreef Harrie het volgende:
zoo ken ik weldat is korter dan dierentuin
♡♡♡♡![]()
HelaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 03:07 schreef Harrie het volgende:
zoo ken ik weldat is korter dan dierentuin
Oh ik dacht aan Thaise of Indiase curry.quote:Op maandag 13 januari 2025 03:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
zonder curry geen frikandellen speciaal.....
daarover gesproken....Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die zijnquote:Op maandag 13 januari 2025 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan Thaise of Indiase curry.![]()
![]()
Ook maar daar heb ik nu geen trek inquote:Op maandag 13 januari 2025 03:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh ik dacht aan Thaise of Indiase curry.![]()
![]()
Er is ruimte want Jeroen is op de bank bij mijquote:Op maandag 13 januari 2025 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is er nog plek in jouw bed dan?![]()
![]()
Wisseling van de wacht?quote:Op maandag 13 januari 2025 03:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, ga vanmiddag wat bijslapen![]()
Dan ga ik lekker lepelen met Poentje.quote:Op maandag 13 januari 2025 03:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is ruimte want Jeroen is op de bank bij mijProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
We hebben wel even samen geslapen maar werd wakker en ze heeft een wat typische ademhaling dus ben er maar uit gegaanquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oehhhh wist niet dat jij daarvoor in wasquote:Op maandag 13 januari 2025 03:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker lepelen met Poentje.![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2025 03:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
We hebben wel even samen geslapen maar werd wakker en ze heeft een wat typische ademhaling dus ben er maar uit gegaan![]()
![]()
![]()
Je moest eens weten waar ik allemaal voor in ben.quote:Op maandag 13 januari 2025 03:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oehhhh wist niet dat jij daarvoor in was
quote:Op maandag 13 januari 2025 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik allemaal voor in ben.![]()
![]()
![]()
Deze manquote:Op maandag 13 januari 2025 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik allemaal voor in ben.![]()
Mag ik toekijken![]()
![]()
Killem is gay!quote:Op maandag 13 januari 2025 03:22 schreef _UserName_ het volgende:
Zo, hier worden even dingen op tafel gelegd![]()
SatéThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik had al trekquote:Op maandag 13 januari 2025 03:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nokken nou, krijg opeens trek!![]()
![]()
Kwam er gisteren achter dat ik nog steeds m’n zomerdekbed gebruikte. Geen wonder dat ik het koud had.quote:
Neeeeeequote:Op maandag 13 januari 2025 03:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kwam er gisteren achter dat ik nog steeds m’n zomerdekbed gebruikte. Geen wonder dat ik het koud had.![]()
Moet je bij mij liggen, teveel dekbedden![]()
![]()
als er iets is dat goor is, dan is het wel teveel dekbedden waardoor je zwetend wakker wordt
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Teveel mannen ook.quote:Op maandag 13 januari 2025 03:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neeeeee![]()
Moet je bij mij liggen, teveel dekbedden
Ben ijskoud wijf. Veel dekbedden nodigquote:Op maandag 13 januari 2025 03:34 schreef _UserName_ het volgende:
als er iets is dat goor is, dan is het wel teveel dekbedden waardoor je zwetend wakker wordt![]()
![]()
Indischequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Erger vind ik warme kussens.quote:Op maandag 13 januari 2025 03:34 schreef _UserName_ het volgende:
als er iets is dat goor is, dan is het wel teveel dekbedden waardoor je zwetend wakker wordt
Ijskonijnquote:Op maandag 13 januari 2025 03:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben ijskoud wijf. Veel dekbedden nodig
die kan je nog enigszins makkelijk omdaaien, een dekbed minder makkelijkquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jaquote:Op maandag 13 januari 2025 03:34 schreef _UserName_ het volgende:
Te warm nu
Ben al warm v mezelf♡♡♡♡![]()
Alleen op m’n perineum.quote:Op maandag 13 januari 2025 03:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Warme kusjes zijn toch fijn?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Daarom ook niet verwarming aan op de slaapkamer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beter iddquote:Op maandag 13 januari 2025 03:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daarom ook niet verwarming aan op de slaapkamer.♡♡♡♡![]()
Dat doe ik niet altijd.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Raam open?quote:Op maandag 13 januari 2025 03:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daarom ook niet verwarming aan op de slaapkamer.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: