Op een berg in de pyreneeen? Hahaaha, ik wel, hij zag er ook lekker vermomd uit met die woeste pruik en baard.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:11 schreef S_E het volgende:
Wel pittig om het bijna een jaar geheim te moeten houden
Ja, want ze wonen ook allemaal op die ene bergquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Op een berg in de pyreneeen? Hahaaha, ik wel, hij zag er ook lekker vermomd uit met die woeste pruik en baard.
Dat vind ik sowieso een hele charmante lieve vrouwquote:
Alsof er sinds de voorstellingsronde ineens iedereen naar die berg vliegt om te kijken of Judith al 'gescoord' heeft. De omgeving van Bart zou hooguit achterdocht kunnen krijgen, maar ja, ze zullen allemaal wel een soort geheimhouding contract hebben moeten tekenen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:17 schreef S_E het volgende:
[..]
Ja, want ze wonen ook allemaal op die ene berg
Er doen meer mensen mee behalve Bart en Judith. Wil je het niet snappen ofzo?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Alsof er sinds de voorstellingsronde ineens iedereen naar die berg vliegt om te kijken of Judith al 'gescoord' heeft. De omgeving van Bart zou hooguit achterdocht kunnen krijgen, maar ja, ze zullen allemaal wel een soort geheimhouding contract hebben moeten tekenen.
Ja, eens. Een ijskonijn vind ik haar ook niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso een hele charmante lieve vrouw
Verder vond ik Antine heel sterk en als Mike die obsessieve navelstreng van mama niet gaat doorknippen dan blijft ie eeuw vrijgezel.
Bart en Judith
Nondedju, de deelnemers zelf hebben sowieso een contract getekend op straffe van een boete, wil jij het niet snappen ofso?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:30 schreef S_E het volgende:
[..]
Er doen meer mensen mee behalve Bart en Judith. Wil je het niet snappen ofzo?
Dus omdat je een contact tekent kun je je in het openbaar begeven waar de hele wereld kan zien hoe gek je op elkaar bent?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nondedju, de deelnemers hebben sowieso een contract getekend op straffe van een boete, wil jij het niet snappen ofso?
Jemig, hoe openbaar was die berg van Judith?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus omdat je een contact tekent kun je je in het openbaar begeven waar de hele wereld kan zien hoe gek je op elkaar bent?![]()
Ze moeten het een jaar verbergen. Lastig, lijkt me.
Gelukkig kunnen ze nu overal stralen.
Je denkt dat ROTTERDAMSE Bart dag en nacht (en een jaar lang) op die berg zit? Oh oké.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jemig, hoe openbaar was die berg van Judith?
Nja die had na 3 maanden al z’n eigen huis opgezegdquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je denkt dat ROTTERDAMSE Bart dag en nacht (en een jaar lang) op die berg zit? Oh oké.
Natuurlijk niet, hehehe.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je denkt dat ROTTERDAMSE Bart dag en nacht (en een jaar lang) op die berg zit? Oh oké.
Iets te veel Yvon Jaspers naar mijn smaak, maar zoveel beter dan Art.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:35 schreef Verida het volgende:
Ik vond dat Leonie het heel leuk deed met het aan elkaar praten van deze uitzending
gezellig, durfde door te vragen, enz
Knap verborgen gehouden voor de juice channels.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nja die had na 3 maanden al z’n eigen huis opgezegd
Eens, sowieso beter dan Art en ze deed het interview met Maarten empathisch.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Iets te veel Yvon Jaspers naar mijn smaak, maar zoveel beter dan Art.
Maar wacht even, niemand wist toch (buiten eigen kleine kring) wie de mensen waren die op de deelnemers hadden gereageerd?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Knap verborgen gehouden voor de juice channels.
zat wel wat overeenkomst in, maar ik vond Leonie lang niet zo sensatiezoekend als Yvon, vooral de laatste jaren, is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Iets te veel Yvon Jaspers naar mijn smaak, maar zoveel beter dan Art.
Ja, eens. Stelde ook goede vragen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:35 schreef Verida het volgende:
Ik vond dat Leonie het heel leuk deed met het aan elkaar praten van deze uitzending
Mja, misschien hebben de meeste er ook wel een leugentje van gemaakt? Meestal gaat het mis namelijk, ook met maar een handjevol mensen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar wacht even, niemand wist toch (buiten eigen kleine kring) wie de mensen waren die op de deelnemers hadden gereageerd?
Dit.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
Bart en Judith zijn zo leuk samen. Een verademing om mensen te zien die niet op hun hoede zijn, geen “muurtjes” hebben of afstandelijk doen. Dat is vrijwel geen enkel ander stel gelukt dit seizoen. Adrienne bleef maar stijfjes, Jan ging liegen over zijn gevoelens en over verliefdheid niet belangrijk vinden.
En ook met gewoon bellen. Mike heeft dus 0 privacy. Top.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:35 schreef Soury het volgende:
Antine liet even vallen dat een videogesprek met Mike zelfs niet één op één was. Daar kan je toch ook niks mee? En die moeder maar roepen dat ze het beste voor heeft voor Mike. Zag het verdriet in Mike's ogen, die het gooide op dat het moeilijk was om woonruimte te vinden. Antine ontkrachte dat gelijk.
Zou die het echt niet snappen of wil hij het op TV een beetje zozo houden om geen ruzie met mama te krijgen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo lang Mike nog denkt dat het louter om de woonsituatie gaat, is hij nog geen stap opgeschoten.
Ik denk wel dat hij het begrijpt, hij gaf ook aan dat zijn familie altijd heel close zou blijven.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo lang Mike nog denkt dat het louter om de woonsituatie gaat, is hij nog geen stap opgeschoten.
Die is inderdaad helemaal op haar plekquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:35 schreef Verida het volgende:
Je kan ook heel close met elkaar zijn als familie zijnde en toch elkaar de ruimte te gunnen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:41 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij het begrijpt, hij gaf ook aan dat zijn familie altijd heel close zou blijven.
Nee idd. Want Mo zal dan ook de sleutel krijgenquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat niet alleen, zij gaat natuurlijk ook schoonmaken en het halve huishouden runnen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee idd. Want Mo zal dan ook de sleutel krijgen
Denise kan prima skiën. Kan toch dat ze daarheen geweest is voor gezelligheid. Mike had geen romantische klik met haar.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik lees op Twitter dat Denise een weekje terug is geweest, nadat het uitging tussen Mike en Antine.
In Boulevard vertelde ze enige tijd terug al dat ze 'gezellig op uitnodiging van Mo bij haar was langs geweest.'
Kortom: Nadat het uit was met Antine, heeft Mo Denise laten invliegen voor Mike.
80% doet gewoon mee voor al die tv-programma’s.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:35 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Antine ziet het bn"er leven wel zitten.
Doel bereikt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:35 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Antine ziet het bn"er leven wel zitten.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denise kan prima skiën. Kan toch dat ze daarheen geweest is voor gezelligheid. Mike had geen romantische klik met haar.
[..]
80% doet gewoon mee voor al die tv-programma’s.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denise kan prima skiën. Kan toch dat ze daarheen geweest is voor gezelligheid. Mike had geen romantische klik met haar.
[..]
Ja precies, ik vroeg mij gisteren ook al af wie van de kandidaten er echt voor open had gestaan om te verhuizen. vooral naar de plekken waar niet veel te doen is. En dat zijn er denk ik maar een paar geweest. Ik verwacht dat ze ook mee doen voor het avontuur op zich.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Er zijn nogal wat BN’ers zonder gunfactor, dus dat zegt niet zoveelquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:01 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Antine erg weinig gunfactor hebben dus ik denk niet dat ze een bn'er zal worden
Misschien nog eens in van die uitgerangeerde programmas zoals echte meisjes in de jungle of dergelijke pulp.
Wat een shitshow als dit waar is.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:24 schreef DaniqueV het volgende:
Begint inmiddels een leuke day after the show te worden![]()
Vanavond ook bezoek van rtl boulevaard bij Mike en natuurlijk weer zijn moeder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja de sneeuwbalgevechten gaan goed rond als ik het allemaal mag geloven daarquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat een shitshow als dit waar is.
Dat gaat niet werken, Denise heeft een appendix genaamd Moniquequote:Op donderdag 6 februari 2025 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja de sneeuwbalgevechten gaan goed rond als ik het allemaal mag geloven daar
Bij Boer zoekt Vrouw spreken mensen ook nog wel eens met een andere kandidaat af als het met de nummer 1 niks is geworden. Maar dit gaat met iets meer drama.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:24 schreef DaniqueV het volgende:
Begint inmiddels een leuke day after the show te worden![]()
Vanavond ook bezoek van rtl boulevard op de tv bij Mike en natuurlijk weer zijn moeder.![]()
https://www.rtl.nl/boulev(...)l-liefde-blikt-terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, Denise heeft een appendix genaamd Monique![]()
God wat erg dit
Ja dat dus, en ook hierin zit Monique weer verwevenquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Boer zoekt Vrouw spreken mensen ook nog wel eens met een andere kandidaat af als het met de nummer 1 niks is geworden. Maar dit gaat met iets meer drama.
Wat gênant.
Iedereen wijst naar elkaar.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een heerlijke man voor in de zorg, die Yan. (Bij Boulevard nu.) Zouden er meer van mogen zijn.
Nee, ook niet tegen al die berichtjes als je haar mag geloven, ze blijft zich erin mengen hoor, daar kom je nooit vanafquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens Monique wilde Denise met haar moeder langskomen. “Ik kan dan toch geen nee zeggen.”
Er wordt ook wel her en der gesuggereerd dat vanwege de schulden, Mike moet meebetalen aan het huishouden en dat hij daardoor ook niet makkelijk kan verhuizen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of dit hier al bekend is? ik ben vandaag een beetje gaan googelen nadat de ellende aan het losbarsten is.
Dit is ook geen positief verhaal![]()
https://www.shownieuws.nl(...)r-vol-liefde-monique
“Ik heb Mike twee jaar geleden opgegeven, maar toen besloot hij niet mee te doen. Een jaar later werd hij gebeld met de vraag of hij er nog een keer over na wilde denken. De redactie is hierna bij ons komen eten om kennis te maken. Ik vond het ontzettend leuk om te doen en de crew is een soort familie van mij geworden."quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat dus, en ook hierin zit Monique weer verwevenrondbellen voor werk en zo pfff
https://www.shownieuws.nl(...)ge-periode-ingestort
Zijn zelfs met zijn 4en naar Spanje geweest![]()
Dank!quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:55 schreef DaniqueV het volgende:
Voor de liefhebbers![]()
Bart heeft nu ook instagram![]()
https://www.instagram.com/klopstokklopper/
En Judith
https://www.instagram.com/chez.judith/
Antine
https://www.instagram.com/antine91/
Denise
https://www.instagram.com/denisevdlaanx/
Mike
https://www.instagram.com/mike_hansl/
Ennuhh. moeders M,![]()
https://www.instagram.com/mootje_hansler_spiering/
Ik las dat van die schulden vandaag ook pasquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er wordt ook wel her en der gesuggereerd dat vanwege de schulden, Mike moet meebetalen aan het huishouden en dat hij daardoor ook niet makkelijk kan verhuizen.
En ik las ook dat Mo hen heeft opgegeven voor WVL. <— zei ze zelf in een interview. Mike heeft toen eerst alsnog afgezegd, maar toen is het er uiteindelijk toch van gekomen. Maar zijn moeder heeft hem dus opgegeven, niet eens hij zelf.
Ze zal die overduidelijk deal metdat restaurant/hotel waar Mike die meiden mee naar toe nam, ook wel eigenhandig geregeld hebben. Mooi lokaal slaatje geslagen uit de hele situatie. Dat was ook waar ze met Antine afsprak na de gourmetavond. En maar steeds dat hotel noemen.
Dat dus ja, die vrouw moeten ze geen podium meer gevenquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
“Ik heb Mike twee jaar geleden opgegeven, maar toen besloot hij niet mee te doen. Een jaar later werd hij gebeld met de vraag of hij er nog een keer over na wilde denken. De redactie is hierna bij ons komen eten om kennis te maken. Ik vond het ontzettend leuk om te doen en de crew is een soort familie van mij geworden."
Het draait allemaal om Mo.
DerksenGENOTquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:57 schreef DaniqueV het volgende:
https://www.tiktok.com/@:vandaaginside/video/7468203615610572065
Borstvoeding![]()
![]()
Aran wist duidelijk meer. Die zei tegen Mike: Denise zegt dat zelfs haar kleren nog bij je liggen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik las dat van die schulden vandaag ook pas![]()
Daar zeg je mij wat, dat hotel kwam wel vaker naar voren, zo ver had ik eigenlijk nog niet gedacht![]()
Ja moeders wilt meeliften op zoonlief zijn "bekendheid" lijkt inmiddels wel duidelijkwat een vrouw.
Laatst geplaatste filmpje, daar is Denise ook bij RTL boulevard. ze haalde daar aan dat zij het had over een relatie met Mike. Dit ontkende ze, zij zei ook dat ze en met haar moeder er was geweest 2 dagen, daarna is ze weer terug gegaan voor Mike , Die vraag is ook gesteld aan Mike en Mo, beide ontkennen het, zeiden zelfs dat er niets was gebeurt tussen hun, moeders zat zoals gewoonlijk ook weer overal bij. Kreeg de indruk dat Denise dit niet zo leuk vond wat ze antwoorden aan haar gezicht te zien. Volgens mij gaat dit ook nog een staartje krijgen![]()
Ja ik vond Denise ook apart reageren op dat verhaal dat Monique een baan voor haar had gezocht, toen hij haar om bevestiging deed vragen, haar manier van kijken en gezichtsuitdrukking, ja vond het apart. Mijn gevoel was bij het zien van al die beelden dat zij ook zoiets had van, wat zeggen Monique en Mike nu allemaal? waarom? Ben benieuwd of daar meer van omhoog komt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aran wist duidelijk meer. Die zei tegen Mike: Denise zegt dat zelfs haar kleren nog bij je liggen.
En Denise daarna maar gauw tralala, toen er aan de desk verder naar werd gevraagd.Iedreen draait en liegt en kan anderszijds zijn mond niet houden. Wat een lui allemaal.
Het grappige bij Boulevard was natuurlijk dat Monique ging antwoorden nog voor Mike iets kon zeggen over wel of niet daten / relatie. Hoe bedoel je veelzeggend.......quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik las dat van die schulden vandaag ook pas![]()
Daar zeg je mij wat, dat hotel kwam wel vaker naar voren, zo ver had ik eigenlijk nog niet gedacht![]()
Ja moeders wilt meeliften op zoonlief zijn "bekendheid" lijkt inmiddels wel duidelijkwat een vrouw.
Laatst geplaatste filmpje, daar is Denise ook bij RTL boulevard. ze haalde daar aan dat zij het had over een relatie met Mike. Dit ontkende ze, zij zei ook dat ze en met haar moeder er was geweest 2 dagen, daarna is ze weer terug gegaan voor Mike , Die vraag is ook gesteld aan Mike en Mo, beide ontkennen het, zeiden zelfs dat er niets was gebeurt tussen hun, moeders zat zoals gewoonlijk ook weer overal bij. Kreeg de indruk dat Denise dit niet zo leuk vond wat ze antwoorden aan haar gezicht te zien. Volgens mij gaat dit ook nog een staartje krijgen![]()
Met dat korstige hondje erbijquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:44 schreef DaniqueV het volgende:
https://www.instagram.com/p/DFuONNIokzl/
En ze leert er nog niets van, alles ligt aan een ander en niet aan haarowww en al die reacties erbij
Hahaha zelfs die zijn naar hequote:
Klopt, ook op die vragen met antwoord ja of nee, was Monique de eerste dan volgde Mike, best wel sneu voor een man van 34 jaar oud waar moeders nog steeds alles doet en zegt, vereeuwigd op filmbeeldenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 06:30 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Het grappige bij Boulevard was natuurlijk dat Monique ging antwoorden nog voor Mike iets kon zeggen over wel of niet daten / relatie. Hoe bedoel je veelzeggend.......
Die omschrijving ookquote:
Vreselijk mensquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:07 schreef Zonnige het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)isch-verleden-ouders
Ze willen ook wel heel erg graag aandacht zeg! 😅
Te erg gewoon, alles voor de aandacht en alles goed proberen te praten. En Mike, bijna 35 jaar oud is mede door haar gedrag en opvoeding daar weer de duppe van.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:07 schreef Zonnige het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)isch-verleden-ouders
Ze willen ook wel heel erg graag aandacht zeg! 😅
Leukquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:29 schreef DaniqueV het volgende:
Raven van Dorst kent Judith, komen uit hetzelfde hol
Ik ruik ze gewoonquote:
Dit klinkt echt smerigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:29 schreef DaniqueV het volgende:
Raven van Dorst kent Judith, komen uit hetzelfde hol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |