Op een berg in de pyreneeen? Hahaaha, ik wel, hij zag er ook lekker vermomd uit met die woeste pruik en baard.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:11 schreef S_E het volgende:
Wel pittig om het bijna een jaar geheim te moeten houden
Ja, want ze wonen ook allemaal op die ene bergquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Op een berg in de pyreneeen? Hahaaha, ik wel, hij zag er ook lekker vermomd uit met die woeste pruik en baard.
Dat vind ik sowieso een hele charmante lieve vrouwquote:
Alsof er sinds de voorstellingsronde ineens iedereen naar die berg vliegt om te kijken of Judith al 'gescoord' heeft. De omgeving van Bart zou hooguit achterdocht kunnen krijgen, maar ja, ze zullen allemaal wel een soort geheimhouding contract hebben moeten tekenen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:17 schreef S_E het volgende:
[..]
Ja, want ze wonen ook allemaal op die ene berg
Er doen meer mensen mee behalve Bart en Judith. Wil je het niet snappen ofzo?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Alsof er sinds de voorstellingsronde ineens iedereen naar die berg vliegt om te kijken of Judith al 'gescoord' heeft. De omgeving van Bart zou hooguit achterdocht kunnen krijgen, maar ja, ze zullen allemaal wel een soort geheimhouding contract hebben moeten tekenen.
Ja, eens. Een ijskonijn vind ik haar ook niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso een hele charmante lieve vrouw
Verder vond ik Antine heel sterk en als Mike die obsessieve navelstreng van mama niet gaat doorknippen dan blijft ie eeuw vrijgezel.
Bart en Judith
Nondedju, de deelnemers zelf hebben sowieso een contract getekend op straffe van een boete, wil jij het niet snappen ofso?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:30 schreef S_E het volgende:
[..]
Er doen meer mensen mee behalve Bart en Judith. Wil je het niet snappen ofzo?
Dus omdat je een contact tekent kun je je in het openbaar begeven waar de hele wereld kan zien hoe gek je op elkaar bent?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nondedju, de deelnemers hebben sowieso een contract getekend op straffe van een boete, wil jij het niet snappen ofso?
Jemig, hoe openbaar was die berg van Judith?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus omdat je een contact tekent kun je je in het openbaar begeven waar de hele wereld kan zien hoe gek je op elkaar bent?![]()
Ze moeten het een jaar verbergen. Lastig, lijkt me.
Gelukkig kunnen ze nu overal stralen.
Je denkt dat ROTTERDAMSE Bart dag en nacht (en een jaar lang) op die berg zit? Oh oké.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jemig, hoe openbaar was die berg van Judith?
Nja die had na 3 maanden al z’n eigen huis opgezegdquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je denkt dat ROTTERDAMSE Bart dag en nacht (en een jaar lang) op die berg zit? Oh oké.
Natuurlijk niet, hehehe.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je denkt dat ROTTERDAMSE Bart dag en nacht (en een jaar lang) op die berg zit? Oh oké.
Iets te veel Yvon Jaspers naar mijn smaak, maar zoveel beter dan Art.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:35 schreef Verida het volgende:
Ik vond dat Leonie het heel leuk deed met het aan elkaar praten van deze uitzending
gezellig, durfde door te vragen, enz
Knap verborgen gehouden voor de juice channels.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nja die had na 3 maanden al z’n eigen huis opgezegd
Eens, sowieso beter dan Art en ze deed het interview met Maarten empathisch.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Iets te veel Yvon Jaspers naar mijn smaak, maar zoveel beter dan Art.
Maar wacht even, niemand wist toch (buiten eigen kleine kring) wie de mensen waren die op de deelnemers hadden gereageerd?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Knap verborgen gehouden voor de juice channels.
zat wel wat overeenkomst in, maar ik vond Leonie lang niet zo sensatiezoekend als Yvon, vooral de laatste jaren, is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Iets te veel Yvon Jaspers naar mijn smaak, maar zoveel beter dan Art.
Ja, eens. Stelde ook goede vragen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:35 schreef Verida het volgende:
Ik vond dat Leonie het heel leuk deed met het aan elkaar praten van deze uitzending
Mja, misschien hebben de meeste er ook wel een leugentje van gemaakt? Meestal gaat het mis namelijk, ook met maar een handjevol mensen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar wacht even, niemand wist toch (buiten eigen kleine kring) wie de mensen waren die op de deelnemers hadden gereageerd?
Dit.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
Bart en Judith zijn zo leuk samen. Een verademing om mensen te zien die niet op hun hoede zijn, geen “muurtjes” hebben of afstandelijk doen. Dat is vrijwel geen enkel ander stel gelukt dit seizoen. Adrienne bleef maar stijfjes, Jan ging liegen over zijn gevoelens en over verliefdheid niet belangrijk vinden.
En ook met gewoon bellen. Mike heeft dus 0 privacy. Top.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:35 schreef Soury het volgende:
Antine liet even vallen dat een videogesprek met Mike zelfs niet één op één was. Daar kan je toch ook niks mee? En die moeder maar roepen dat ze het beste voor heeft voor Mike. Zag het verdriet in Mike's ogen, die het gooide op dat het moeilijk was om woonruimte te vinden. Antine ontkrachte dat gelijk.
Zou die het echt niet snappen of wil hij het op TV een beetje zozo houden om geen ruzie met mama te krijgen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo lang Mike nog denkt dat het louter om de woonsituatie gaat, is hij nog geen stap opgeschoten.
Ik denk wel dat hij het begrijpt, hij gaf ook aan dat zijn familie altijd heel close zou blijven.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo lang Mike nog denkt dat het louter om de woonsituatie gaat, is hij nog geen stap opgeschoten.
Die is inderdaad helemaal op haar plekquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:35 schreef Verida het volgende:
Je kan ook heel close met elkaar zijn als familie zijnde en toch elkaar de ruimte te gunnen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:41 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij het begrijpt, hij gaf ook aan dat zijn familie altijd heel close zou blijven.
Nee idd. Want Mo zal dan ook de sleutel krijgenquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat niet alleen, zij gaat natuurlijk ook schoonmaken en het halve huishouden runnen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee idd. Want Mo zal dan ook de sleutel krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |