DerksenGENOTquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:57 schreef DaniqueV het volgende:
https://www.tiktok.com/@:vandaaginside/video/7468203615610572065
Borstvoeding![]()
![]()
Aran wist duidelijk meer. Die zei tegen Mike: Denise zegt dat zelfs haar kleren nog bij je liggen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik las dat van die schulden vandaag ook pas![]()
Daar zeg je mij wat, dat hotel kwam wel vaker naar voren, zo ver had ik eigenlijk nog niet gedacht![]()
Ja moeders wilt meeliften op zoonlief zijn "bekendheid" lijkt inmiddels wel duidelijkwat een vrouw.
Laatst geplaatste filmpje, daar is Denise ook bij RTL boulevard. ze haalde daar aan dat zij het had over een relatie met Mike. Dit ontkende ze, zij zei ook dat ze en met haar moeder er was geweest 2 dagen, daarna is ze weer terug gegaan voor Mike , Die vraag is ook gesteld aan Mike en Mo, beide ontkennen het, zeiden zelfs dat er niets was gebeurt tussen hun, moeders zat zoals gewoonlijk ook weer overal bij. Kreeg de indruk dat Denise dit niet zo leuk vond wat ze antwoorden aan haar gezicht te zien. Volgens mij gaat dit ook nog een staartje krijgen![]()
Ja ik vond Denise ook apart reageren op dat verhaal dat Monique een baan voor haar had gezocht, toen hij haar om bevestiging deed vragen, haar manier van kijken en gezichtsuitdrukking, ja vond het apart. Mijn gevoel was bij het zien van al die beelden dat zij ook zoiets had van, wat zeggen Monique en Mike nu allemaal? waarom? Ben benieuwd of daar meer van omhoog komt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aran wist duidelijk meer. Die zei tegen Mike: Denise zegt dat zelfs haar kleren nog bij je liggen.
En Denise daarna maar gauw tralala, toen er aan de desk verder naar werd gevraagd.Iedreen draait en liegt en kan anderszijds zijn mond niet houden. Wat een lui allemaal.
Het grappige bij Boulevard was natuurlijk dat Monique ging antwoorden nog voor Mike iets kon zeggen over wel of niet daten / relatie. Hoe bedoel je veelzeggend.......quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik las dat van die schulden vandaag ook pas![]()
Daar zeg je mij wat, dat hotel kwam wel vaker naar voren, zo ver had ik eigenlijk nog niet gedacht![]()
Ja moeders wilt meeliften op zoonlief zijn "bekendheid" lijkt inmiddels wel duidelijkwat een vrouw.
Laatst geplaatste filmpje, daar is Denise ook bij RTL boulevard. ze haalde daar aan dat zij het had over een relatie met Mike. Dit ontkende ze, zij zei ook dat ze en met haar moeder er was geweest 2 dagen, daarna is ze weer terug gegaan voor Mike , Die vraag is ook gesteld aan Mike en Mo, beide ontkennen het, zeiden zelfs dat er niets was gebeurt tussen hun, moeders zat zoals gewoonlijk ook weer overal bij. Kreeg de indruk dat Denise dit niet zo leuk vond wat ze antwoorden aan haar gezicht te zien. Volgens mij gaat dit ook nog een staartje krijgen![]()
Met dat korstige hondje erbijquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:44 schreef DaniqueV het volgende:
https://www.instagram.com/p/DFuONNIokzl/
En ze leert er nog niets van, alles ligt aan een ander en niet aan haarowww en al die reacties erbij
Hahaha zelfs die zijn naar hequote:
Klopt, ook op die vragen met antwoord ja of nee, was Monique de eerste dan volgde Mike, best wel sneu voor een man van 34 jaar oud waar moeders nog steeds alles doet en zegt, vereeuwigd op filmbeeldenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 06:30 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Het grappige bij Boulevard was natuurlijk dat Monique ging antwoorden nog voor Mike iets kon zeggen over wel of niet daten / relatie. Hoe bedoel je veelzeggend.......
Die omschrijving ookquote:
Vreselijk mensquote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:07 schreef Zonnige het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)isch-verleden-ouders
Ze willen ook wel heel erg graag aandacht zeg! 😅
Te erg gewoon, alles voor de aandacht en alles goed proberen te praten. En Mike, bijna 35 jaar oud is mede door haar gedrag en opvoeding daar weer de duppe van.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:07 schreef Zonnige het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)isch-verleden-ouders
Ze willen ook wel heel erg graag aandacht zeg! 😅
Leukquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:29 schreef DaniqueV het volgende:
Raven van Dorst kent Judith, komen uit hetzelfde hol
Ik ruik ze gewoonquote:
Dit klinkt echt smerigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:29 schreef DaniqueV het volgende:
Raven van Dorst kent Judith, komen uit hetzelfde hol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |