Noem je mij nu irrelevant?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In het relevante deel van dit land sneeuwt het niet hoor.
Onderzoek naar Parkinson is woke onzin ja!quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:09 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Nederland. Daar gaat weer een stukje kenniseconomie en INNOVATIE.
https://www.oost.nl/nieuw(...)eges-staan-deze-week?
Ook waanzinnig dom dat alles toegepast en multi-disciplinair moet zijn. Dat is echt alleen maar ok geld binnen te harken, niet om goed onderzoek te doen. Dat gaat echt ten koste van de kwaliteit.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:41 schreef Fretwork het volgende:
Klote als het nanolab zo interessante projecten gaat verliezen, dat trok toch wel studenten
TedGod heeft weer alle ATM's in Pattaya leeg getrokken genotquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
We mogen weer servers gaan dineren.
Ik zit in tweestrijd. Mooie plaatjes en ik gun mensen (kinderen) hun sneeuwplezier maar fietsen en al die sneeuwvlokken in je bakkes krijgen + gladde wegen zijn niet leuk.quote:
Ik ben bang dat ik doodvries vanavond in Rotterdam-Zuidquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit in tweestrijd. Mooie plaatjes en ik gun mensen (kinderen) hun sneeuwplezier maar fietsen en al die sneeuwvlokken in je bakkes krijgen + gladde wegen zijn niet leuk.
En het is teringkoud.
Met al dat brandhout in de selectie zou je het niet snel koud moeten krijgenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik doodvries vanavond in Rotterdam-Zuid
Om heel eerlijk te zijn werkt het wel zo, ik overweeg ons bedrijf nu weer te betrekken in een vrij toegepast PhD trajectquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook waanzinnig dom dat alles toegepast en multi-disciplinair moet zijn. Dat is echt alleen maar ok geld binnen te harken, niet om goed onderzoek te doen. Dat gaat echt ten koste van de kwaliteit.
Het vriest geeneensquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is ook prima, maar er moet ook gewoon ruimte blijven voor meer fundamenteel onderzoek.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn werkt het wel zo, ik overweeg ons bedrijf nu weer te betrekken in een vrij toegepast PhD traject
Ga je naar Feyenoord kijken?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sloebers die hurenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook al geen huurverlaging van de PVV
Absoluut, al is dit het ergens ook, maar met feedback uit het bedrijfsleven.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is ook prima, maar er moet ook gewoon ruimte blijven voor meer fundamenteel onderzoek.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook al geen huurverlaging van de PVV
Ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:20 schreef DecoAoreste het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)teitsfraude-toe.html
Ben ik de enige cynicus die denkt 'hij zal ook wel helemaal geen kanker hebben gehad dan'?
Oprechte vraag: hoe kom je tot zo'n cynische gedachte?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:20 schreef DecoAoreste het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)teitsfraude-toe.html
Ben ik de enige cynicus die denkt 'hij zal ook wel helemaal geen kanker hebben gehad dan'?
Er zijn dus helaas mensen die dat soort geintjes flikken, een ernstige ziekte (meestal kanker) in scène zetten. Je komt ze vaak tegen in programma's van een Thijs Zeeman of een Kees van der Spek. En als je al van iemand weet dat-ie toegegeven heeft zich schuldig te hebben gemaakt aan identiteitsfraude, dan is het m.i. geen gekke gedachte dat dat een soort persoon is die ook tot zoiets in staat is.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oprechte vraag: hoe kom je tot zo'n cynische gedachte?
Als dat je gazon zou zijn dan zou je toch alles omploegen en opnieuw beginnen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fascinerend 'haar' bij 2 voor 12.
🧐😏quote:
Exact ditquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:01 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben niet verslaafd ofzo maar zat wel uit gewoonte steeds naar FOK! te gaan.
Toch een stukje beleving erbij met sport.
Ik miste vandaag een chatfunctie op de sitequote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:08 schreef Pino112 het volgende:
Maar nu wel mokertjesnel, dat was ook janken de afgelopen dagen
Nee joh, wijzijnwielrennen is gewoon FOK!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://sedo.com/search/d(...)igin=sales_lander_15
500 euro!
Stef Blok denkt hier anders overquote:Op maandag 17 februari 2025 06:55 schreef Steven184 het volgende:
Symboolpolitiek, want geringe impact. Alle comments op haar X bericht gaan over alle immigranten die huizen van Australiërs jatten. Stukje drek.
Overigens zelfs met geringe impact ben ik niet tegen dit idee. Binnenlandse huisjesmelkers zijn erg genoeg.
Woningmarkt Australië voorlopig verboden terrein voor buitenlandse investeerders
is dit een quiz?quote:Op maandag 17 februari 2025 08:18 schreef Pino112 het volgende:
https://x.com/raccocns
Welk groot wieleraccount met 104k volgers was dit? Stukje gehackt.
Stukje aardsconservatief land vol bogans. Heb ooit voor de afweging gestaan om te emigreren en dat ging me toch te ver qua land.quote:Op maandag 17 februari 2025 06:55 schreef Steven184 het volgende:
Symboolpolitiek, want geringe impact. Alle comments op haar X bericht gaan over alle immigranten die huizen van Australiërs jatten. Stukje drek.
Overigens zelfs met geringe impact ben ik niet tegen dit idee. Binnenlandse huisjesmelkers zijn erg genoeg.
Woningmarkt Australië voorlopig verboden terrein voor buitenlandse investeerders
Het land van al die geheime ministersposten van de premierquote:Op maandag 17 februari 2025 09:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Stukje aardsconservatief land vol bogans. Heb ooit voor de afweging gestaan om te emigreren en dat ging me toch te ver qua land.
Gewoon jezelf 5 ministerposten stiekem toe eigenen in coronatijd. Bananenrepubliekquote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het land van al die geheime ministersposten van de premier
Daar waren ze al fan van deporteren (naar o.a. Cambodja en Nauru) voordat het weer populair werd.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gewoon jezelf 5 ministerposten stiekem toe eigenen in coronatijd. Bananenrepubliek
Merk ook dat Australische collega's allemaal een tand rechtser zijn dan normaal is/was in NL.
Schitterend land verder
Een forum bouwen was vroeger echt poepsimpel, denk nog steeds wel. Heb zelf ook ooit wel een forum gehad met Invision. Dus als Fok echt dood is moet een backup mogelijk zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 09:33 schreef Fretwork het volgende:
Is Pino al een WLR backup aan het bouwen voor als de Russen komen?
Toch staan NZ en Australië nog op mijn lijstje mocht Europa echt een shitshow worden.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Stukje aardsconservatief land vol bogans. Heb ooit voor de afweging gestaan om te emigreren en dat ging me toch te ver qua land.
WLR meet in Mauritiusquote:Op maandag 17 februari 2025 11:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Toch staan NZ en Australië nog op mijn lijstje mocht Europa echt een shitshow worden.
Ik wil terug naar Nieuw-Zeelandquote:Op maandag 17 februari 2025 11:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Toch staan NZ en Australië nog op mijn lijstje mocht Europa echt een shitshow worden.
quote:
Nadeel van NZ en Mauritius is dat economie niet geweldig is.quote:
Robbie McEwenquote:Op maandag 17 februari 2025 08:18 schreef Pino112 het volgende:
https://x.com/raccocns
Welk groot wieleraccount met 104k volgers was dit? Stukje gehackt.
Werd ze niet tegengewerkt door Faber?quote:Op maandag 17 februari 2025 22:07 schreef Steven184 het volgende:
Ik las vandaag dat Mona in een klap het woningtekort heeft opgelost.
Die gaat voor een klap minder instroom zorgen!quote:Op maandag 17 februari 2025 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Werd ze niet tegengewerkt door Faber?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:53 schreef noodgang het volgende:
Hartelijk Promenade allen!Een beetje troost voor wanneer we onherroepelijk het ravijn in donderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel een 'Ach, de paus' aankomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaat het wel goed met de paus?
Witte rook?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaat het wel goed met de paus?
Wordt een paus niet altijd begraven?quote:
Vast wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wordt een paus niet altijd begraven?
Ik vermoed dat Elon paus wil worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Als deze paus gaat hemelen, ben ik wel benieuwd of de conservatieve wind ook in Rome weer extra hard gaat waaien. Een echte hardliner daar kan er ook nog wel bij
Dit scenario had ik nog niet eens bij stilgestaan. Anti-woke retoriek uit het Vaticaanquote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Als deze paus gaat hemelen, ben ik wel benieuwd of de conservatieve wind ook in Rome weer extra hard gaat waaien. Een echte hardliner daar kan er ook nog wel bij
Komen dan ook oude 'tradities' als kindermisbruik weer terug?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Terug? Alsof die ooit zijn weggeweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Komen dan ook oude 'tradities' als kindermisbruik weer terug?
De paus heeft vlak voor het definiteve einde van z'n tijdperk nog een afkeurende brief naar JD Vance geschreven, dat kunnen we dan vergeten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Terug? Alsof die ooit zijn weggeweest.
Sowieso best raar om bang te zijn voor een hardliner of conservatieve wind in het Vaticaan. Hebben jullie de afgelopen 2000 jaar gemist ofzo?
Laten we nou niet doen of zo'n nikszeggende brief voor de bühne ook maar enige waarde heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De paus heeft vlak voor het definiteve einde van z'n tijdperk nog een afkeurende brief naar JD Vance geschreven, dat kunnen we dan vergeten.
De invloed van de paus bestaat alleen maar uit dat soort communicatie, dan kunnen we hem net zo goed volledig irrelevant verklaren.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen of zo'n nikszeggende brief voor de bühne ook maar enige waarde heeft.
Ja en daartegenover staat dat hij maar pro-Russische / two sides bullshit blijft spuien dus ook al is het minder erg dan die Hitlerjugend-paus, ook deze man is fout.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De paus heeft vlak voor het definiteve einde van z'n tijdperk nog een afkeurende brief naar JD Vance geschreven, dat kunnen we dan vergeten.
Niet heel veel denk ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:45 schreef Pistolero het volgende:
Hoe veel hersencellen zou Theo Hernandez hebben?
Verplicht naar de kapper om dat belachelijk haar er af te halen als straf zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:45 schreef Pistolero het volgende:
Net zoveel als Paixaoquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:45 schreef Pistolero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |