Noem je mij nu irrelevant?quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In het relevante deel van dit land sneeuwt het niet hoor.
Onderzoek naar Parkinson is woke onzin ja!quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:09 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Nederland. Daar gaat weer een stukje kenniseconomie en INNOVATIE.
https://www.oost.nl/nieuw(...)eges-staan-deze-week?
Ook waanzinnig dom dat alles toegepast en multi-disciplinair moet zijn. Dat is echt alleen maar ok geld binnen te harken, niet om goed onderzoek te doen. Dat gaat echt ten koste van de kwaliteit.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:41 schreef Fretwork het volgende:
Klote als het nanolab zo interessante projecten gaat verliezen, dat trok toch wel studenten
TedGod heeft weer alle ATM's in Pattaya leeg getrokken genotquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
We mogen weer servers gaan dineren.
Ik zit in tweestrijd. Mooie plaatjes en ik gun mensen (kinderen) hun sneeuwplezier maar fietsen en al die sneeuwvlokken in je bakkes krijgen + gladde wegen zijn niet leuk.quote:
Ik ben bang dat ik doodvries vanavond in Rotterdam-Zuidquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit in tweestrijd. Mooie plaatjes en ik gun mensen (kinderen) hun sneeuwplezier maar fietsen en al die sneeuwvlokken in je bakkes krijgen + gladde wegen zijn niet leuk.
En het is teringkoud.
Met al dat brandhout in de selectie zou je het niet snel koud moeten krijgenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik doodvries vanavond in Rotterdam-Zuid
Om heel eerlijk te zijn werkt het wel zo, ik overweeg ons bedrijf nu weer te betrekken in een vrij toegepast PhD trajectquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook waanzinnig dom dat alles toegepast en multi-disciplinair moet zijn. Dat is echt alleen maar ok geld binnen te harken, niet om goed onderzoek te doen. Dat gaat echt ten koste van de kwaliteit.
Het vriest geeneensquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is ook prima, maar er moet ook gewoon ruimte blijven voor meer fundamenteel onderzoek.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn werkt het wel zo, ik overweeg ons bedrijf nu weer te betrekken in een vrij toegepast PhD traject
Ga je naar Feyenoord kijken?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sloebers die hurenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook al geen huurverlaging van de PVV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |