Ook waanzinnig dom dat alles toegepast en multi-disciplinair moet zijn. Dat is echt alleen maar ok geld binnen te harken, niet om goed onderzoek te doen. Dat gaat echt ten koste van de kwaliteit.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:41 schreef Fretwork het volgende:
Klote als het nanolab zo interessante projecten gaat verliezen, dat trok toch wel studenten
TedGod heeft weer alle ATM's in Pattaya leeg getrokken genotquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
We mogen weer servers gaan dineren.
Ik zit in tweestrijd. Mooie plaatjes en ik gun mensen (kinderen) hun sneeuwplezier maar fietsen en al die sneeuwvlokken in je bakkes krijgen + gladde wegen zijn niet leuk.quote:
Ik ben bang dat ik doodvries vanavond in Rotterdam-Zuidquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zit in tweestrijd. Mooie plaatjes en ik gun mensen (kinderen) hun sneeuwplezier maar fietsen en al die sneeuwvlokken in je bakkes krijgen + gladde wegen zijn niet leuk.
En het is teringkoud.
Met al dat brandhout in de selectie zou je het niet snel koud moeten krijgenquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik doodvries vanavond in Rotterdam-Zuid
Om heel eerlijk te zijn werkt het wel zo, ik overweeg ons bedrijf nu weer te betrekken in een vrij toegepast PhD trajectquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook waanzinnig dom dat alles toegepast en multi-disciplinair moet zijn. Dat is echt alleen maar ok geld binnen te harken, niet om goed onderzoek te doen. Dat gaat echt ten koste van de kwaliteit.
Het vriest geeneensquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is ook prima, maar er moet ook gewoon ruimte blijven voor meer fundamenteel onderzoek.quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:36 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn werkt het wel zo, ik overweeg ons bedrijf nu weer te betrekken in een vrij toegepast PhD traject
Ga je naar Feyenoord kijken?quote:Op woensdag 12 februari 2025 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sloebers die hurenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook al geen huurverlaging van de PVV
Absoluut, al is dit het ergens ook, maar met feedback uit het bedrijfsleven.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is ook prima, maar er moet ook gewoon ruimte blijven voor meer fundamenteel onderzoek.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook al geen huurverlaging van de PVV
Ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:20 schreef DecoAoreste het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)teitsfraude-toe.html
Ben ik de enige cynicus die denkt 'hij zal ook wel helemaal geen kanker hebben gehad dan'?
Oprechte vraag: hoe kom je tot zo'n cynische gedachte?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:20 schreef DecoAoreste het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)teitsfraude-toe.html
Ben ik de enige cynicus die denkt 'hij zal ook wel helemaal geen kanker hebben gehad dan'?
Er zijn dus helaas mensen die dat soort geintjes flikken, een ernstige ziekte (meestal kanker) in scène zetten. Je komt ze vaak tegen in programma's van een Thijs Zeeman of een Kees van der Spek. En als je al van iemand weet dat-ie toegegeven heeft zich schuldig te hebben gemaakt aan identiteitsfraude, dan is het m.i. geen gekke gedachte dat dat een soort persoon is die ook tot zoiets in staat is.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oprechte vraag: hoe kom je tot zo'n cynische gedachte?
Als dat je gazon zou zijn dan zou je toch alles omploegen en opnieuw beginnen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fascinerend 'haar' bij 2 voor 12.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |