Nee joh, wijzijnwielrennen is gewoon FOK!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://sedo.com/search/d(...)igin=sales_lander_15
500 euro!
Stef Blok denkt hier anders overquote:Op maandag 17 februari 2025 06:55 schreef Steven184 het volgende:
Symboolpolitiek, want geringe impact. Alle comments op haar X bericht gaan over alle immigranten die huizen van Australiërs jatten. Stukje drek.
Overigens zelfs met geringe impact ben ik niet tegen dit idee. Binnenlandse huisjesmelkers zijn erg genoeg.
Woningmarkt Australië voorlopig verboden terrein voor buitenlandse investeerders
is dit een quiz?quote:Op maandag 17 februari 2025 08:18 schreef Pino112 het volgende:
https://x.com/raccocns
Welk groot wieleraccount met 104k volgers was dit? Stukje gehackt.
Stukje aardsconservatief land vol bogans. Heb ooit voor de afweging gestaan om te emigreren en dat ging me toch te ver qua land.quote:Op maandag 17 februari 2025 06:55 schreef Steven184 het volgende:
Symboolpolitiek, want geringe impact. Alle comments op haar X bericht gaan over alle immigranten die huizen van Australiërs jatten. Stukje drek.
Overigens zelfs met geringe impact ben ik niet tegen dit idee. Binnenlandse huisjesmelkers zijn erg genoeg.
Woningmarkt Australië voorlopig verboden terrein voor buitenlandse investeerders
Het land van al die geheime ministersposten van de premierquote:Op maandag 17 februari 2025 09:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Stukje aardsconservatief land vol bogans. Heb ooit voor de afweging gestaan om te emigreren en dat ging me toch te ver qua land.
Gewoon jezelf 5 ministerposten stiekem toe eigenen in coronatijd. Bananenrepubliekquote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het land van al die geheime ministersposten van de premier
Daar waren ze al fan van deporteren (naar o.a. Cambodja en Nauru) voordat het weer populair werd.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gewoon jezelf 5 ministerposten stiekem toe eigenen in coronatijd. Bananenrepubliek
Merk ook dat Australische collega's allemaal een tand rechtser zijn dan normaal is/was in NL.
Schitterend land verder
Een forum bouwen was vroeger echt poepsimpel, denk nog steeds wel. Heb zelf ook ooit wel een forum gehad met Invision. Dus als Fok echt dood is moet een backup mogelijk zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 09:33 schreef Fretwork het volgende:
Is Pino al een WLR backup aan het bouwen voor als de Russen komen?
Toch staan NZ en Australië nog op mijn lijstje mocht Europa echt een shitshow worden.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Stukje aardsconservatief land vol bogans. Heb ooit voor de afweging gestaan om te emigreren en dat ging me toch te ver qua land.
WLR meet in Mauritiusquote:Op maandag 17 februari 2025 11:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Toch staan NZ en Australië nog op mijn lijstje mocht Europa echt een shitshow worden.
Ik wil terug naar Nieuw-Zeelandquote:Op maandag 17 februari 2025 11:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Toch staan NZ en Australië nog op mijn lijstje mocht Europa echt een shitshow worden.
quote:
Nadeel van NZ en Mauritius is dat economie niet geweldig is.quote:
Robbie McEwenquote:Op maandag 17 februari 2025 08:18 schreef Pino112 het volgende:
https://x.com/raccocns
Welk groot wieleraccount met 104k volgers was dit? Stukje gehackt.
Werd ze niet tegengewerkt door Faber?quote:Op maandag 17 februari 2025 22:07 schreef Steven184 het volgende:
Ik las vandaag dat Mona in een klap het woningtekort heeft opgelost.
Die gaat voor een klap minder instroom zorgen!quote:Op maandag 17 februari 2025 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Werd ze niet tegengewerkt door Faber?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |