Hai Frummelquote:
Hey Enginequote:
Jahhhh... haha laat de drama maar komen...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Weer klaar voor een nieuwe dag BB drama?
Ik geloof dat er tot op zekere hoogte vooraf bedacht is wie ongeveer hoe ver gaar komen. Daarnaast houd liever mensen erin die TV maken of verhaallijntjes die kunnen worden uitgemolken. Ik geloof niet dat FEBO Jeffrey zo maar laat gaan, dat verhaallijntje met Jolleke is nog niet genoeg uitgemolken. Al keert de publieke opinie wel erg tegen hem dus wie weet is er een kans ...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt en ze kunnen ook manipuleren door bepaalde mensen een spel te laten doen waarvan ze weten dat degene er goed in is.
Manipuleren kunnen ze altijd.. of wat aansturen als iemand in de dbk zit.. of alleen in een spel zit.
Denk jij dat er een bepaald script is? In de zin van: dat ze op voorhand bedenken : die of die zouden we willen laten winnen?
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 05:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goodmorning Kissy..![]()
![]()
Ooh gelukkig dat is lekker...🤗
Je bent er weerquote:
Denk wel dat er ook een flinke sturing is..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik geloof dat er tot op zekere hoogte vooraf bedacht is wie ongeveer hoe ver gaar komen. Daarnaast houd liever mensen erin die TV maken of verhaallijntjes die kunnen worden uitgemolken. Ik geloof niet dat FEBO Jeffrey zo maar laat gaan, dat verhaallijntje met Jolleke is nog niet genoeg uitgemolken. Al keert de publieke opinie wel erg tegen hem dus wie weet is er een kans ...
Daarnaast moet er sturing zijn als de finale NL/BE moet zijn.
De hele week zelfsquote:
Ik meende gelezen te hebben dat jij nog een baan zochtquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
We gaan nomineren welke Fokker! er verplicht in moet.
Ooow lekker Engine... waar ga je naar toe, of ben je er al?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:50 schreef engine het volgende:
[..]
De hele week zelfsweekje op wintersport
Ben er al een paar daagjes jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooow lekker Engine... waar ga je naar toe, of ben je er al?
Helemaal niet jaloers haha..🚠
Ooh gaaf lekker groot skigebied... mooie sneeuw?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ben er al een paar daagjes jaSölden, Oostenrijk zitten we.
Lekker bier en leuke mevrouwen daarquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ben er al een paar daagjes jaSölden, Oostenrijk zitten we.
O lekker, genieten dan maar.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:50 schreef engine het volgende:
[..]
De hele week zelfsweekje op wintersport
Done thnx.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
@:Dotteke
Zou jij een bewoners-TT kunnen aanpassen? Eva Haarlem 23 jaar Haarlem staat er. Dat eerste Haarlem mag er wel tussen uit. Het is niet haar achternaam![]()
Ik zie die issues ook, maar hij ontkent ze compleet en laat weinig zelfreflectie zien. Ik gun hem dat hij kan werken aan die dingen, maar dan wel thuis, want dit gaat om het doorbreken van patronen en dat kost tijd en moeite. Die tijd is er in het BB huis niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:55 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze kijkt gewoon wat verder en dieper in de mens Jeffrey dan de meeste mensen hier en op SM die hem met de grond gelijk maken terwijl deze mensen hem niet eens op persoonlijk vlak kennen behalve van wat beelden op de streams/tv. Dat kan ik waarderen. Het is geen slechte jongen maar hij heeft duidelijk een hoop issues diep van binnen door wat hij heeft meegemaakt waardoor hij zo negatief en pessimistisch over komt.
Morguh Frumquote:
Ja hoor, daar ook?quote:
Volgens mij snot heel Hollandquote:Op woensdag 5 februari 2025 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker z'n gangie.. alleen een beetje snottie hi..
Ja inderdaad je hoort niet anders.. maar ja...quote:
Zit ik nu te kijken, wat is die Maarten mager geworden zeg pppffffffffquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad je hoort niet anders.. maar ja...![]()
Heb je de reünie al gezien van Winter Vol Liefde?
Ja echt hé, ik schrok er ook zo van... ja vreselijk..quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit ik nu te kijken, wat is die Maarten mager geworden zeg pppffffffff
Nare ziekte
Moest drie keer kijken of hij het wasquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt hé, ik schrok er ook zo van... ja vreselijk..
quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen vanuit mijn eigen ziekenboeg![]()
![]()
Er is vorige week veel sneeuw gevallen dus er ligt genoeg. Wij hebben nu al 4 dagen zonquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh gaaf lekker groot skigebied... mooie sneeuw?
Nou lekker genieten straks zeker zo'n grote gele rakker haha..
Zekerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lekker bier en leuke mevrouwen daar![]()
[ afbeelding ]
Nou beterschap dan maar en lekker kalm an doen...🤗quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen vanuit mijn eigen ziekenboeg![]()
![]()
Ja ik ook... triest hoor..quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest drie keer kijken of hij het was
Wauw gaaf hoor... en heerlijk met het zonnetje erbij...quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:10 schreef engine het volgende:
[..]
Er is vorige week veel sneeuw gevallen dus er ligt genoeg. Wij hebben nu al 4 dagen zon
[..]
Zekeralleen niet voor 3,50
Ja inderdaad maar naar wat ik begreep en ergens gelezen heb... is haar wel gevraagd er zich zoveel mogelijk mee te bemoeien... of het waar is weet ik niet... maar ook deze programma's worden gescript.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Het was te verwachten dat die moeder die relatie zou verpesten, moeder monique was wel erg aanwezig.
Ja welk programma niet. Dat is al jaren zo.quote:Op woensdag 5 februari 2025 08:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar naar wat ik begreep en ergens gelezen heb... is haar wel gevraagd er zich zoveel mogelijk mee te bemoeien... of het waar is weet ik niet... maar ook deze programma's worden gescript.
Klopt.. we worden lekker in de maling genomen met z'n allen hahaquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja welk programma niet. Dat is al jaren zo.
Heb zelf ooit aan een programma mee gedaan en met eigen ogen gezien hoe de boel besodemietert werd.
We laten ons in de maling nemen, want we blijven kijkenquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Klopt.. we worden lekker in de maling genomen met z'n allen haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |