Hai Frummelquote:
Hey Enginequote:
Jahhhh... haha laat de drama maar komen...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Weer klaar voor een nieuwe dag BB drama?
Ik geloof dat er tot op zekere hoogte vooraf bedacht is wie ongeveer hoe ver gaar komen. Daarnaast houd liever mensen erin die TV maken of verhaallijntjes die kunnen worden uitgemolken. Ik geloof niet dat FEBO Jeffrey zo maar laat gaan, dat verhaallijntje met Jolleke is nog niet genoeg uitgemolken. Al keert de publieke opinie wel erg tegen hem dus wie weet is er een kans ...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt en ze kunnen ook manipuleren door bepaalde mensen een spel te laten doen waarvan ze weten dat degene er goed in is.
Manipuleren kunnen ze altijd.. of wat aansturen als iemand in de dbk zit.. of alleen in een spel zit.
Denk jij dat er een bepaald script is? In de zin van: dat ze op voorhand bedenken : die of die zouden we willen laten winnen?
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 05:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goodmorning Kissy..![]()
![]()
Ooh gelukkig dat is lekker...🤗
Je bent er weerquote:
Denk wel dat er ook een flinke sturing is..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik geloof dat er tot op zekere hoogte vooraf bedacht is wie ongeveer hoe ver gaar komen. Daarnaast houd liever mensen erin die TV maken of verhaallijntjes die kunnen worden uitgemolken. Ik geloof niet dat FEBO Jeffrey zo maar laat gaan, dat verhaallijntje met Jolleke is nog niet genoeg uitgemolken. Al keert de publieke opinie wel erg tegen hem dus wie weet is er een kans ...
Daarnaast moet er sturing zijn als de finale NL/BE moet zijn.
De hele week zelfsquote:
Ik meende gelezen te hebben dat jij nog een baan zochtquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
We gaan nomineren welke Fokker! er verplicht in moet.
Ooow lekker Engine... waar ga je naar toe, of ben je er al?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:50 schreef engine het volgende:
[..]
De hele week zelfsweekje op wintersport
Ben er al een paar daagjes jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooow lekker Engine... waar ga je naar toe, of ben je er al?
Helemaal niet jaloers haha..🚠
Ooh gaaf lekker groot skigebied... mooie sneeuw?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ben er al een paar daagjes jaSölden, Oostenrijk zitten we.
Lekker bier en leuke mevrouwen daarquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ben er al een paar daagjes jaSölden, Oostenrijk zitten we.
O lekker, genieten dan maar.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:50 schreef engine het volgende:
[..]
De hele week zelfsweekje op wintersport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |