BB zou gewoon in de woonkamer op een scherm constant de regels moeten tonen en elke keer een regel overtreden wordt een sanctie. Geen warme douche, geen kussen of dekens om te slapen, geld uit hun pot,...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het is ook dat BB ze niet aanspreekt...
alles kan en mag blijkbaar..
net als het tig x vragen wie gaat spelen.. fluisteren, in bed liggen overdag , slapen in de woonkamer..
etc
Eens.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
jaa
Met baard ziet het idd wel beter uit. Kan dan wel sexy/ stoer zijn
maar alleen die snor vind ik 3x niks.
Idd, met de beelden van de actie erbijquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
BB zou gewoon in de woonkamer op een scherm constant de regels moeten tonen en elke keer een regel overtreden wordt een sanctie. Geen warme douche, geen kussen of dekens om te slapen, geld uit hun pot,...
Sturing/script absoluut!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik geloof in sturing, maar ze kunnen nooit een Jeff lang in het huis laten zitten of een Eva laten winnen.
De kijker kan je geen tv voorschotelen wat compleet buiten de realiteit staat.
Ja lijkt lang he van Jeffreyquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:27 schreef Droopie het volgende:
Keanu lijkt hem te knijpen?
En Jeff blijft prima lang weg.
Dat er gestuurd en gescript wordt, absoluut maar ik geloof niet zo in manipulatie van de spellen die er gespeeld worden..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er gemanipuleerd , door BB maar ook door bewoners zelf.
Maar dat is wel zo , dat is bijna de basis van het spelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat er gestuurd en gescript wordt, absoluut maar ik geloof niet zo in manipulatie van de spellen die er gespeeld worden..
En ze mogen ook zelf kiezen wie er nu ging spelen..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat er gestuurd en gescript wordt, absoluut maar ik geloof niet zo in manipulatie van de spellen die er gespeeld worden..
BB is een groot spelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En ze mogen ook zelf kiezen wie er nu ging spelen..
Denk ook niet dat de spellen zelf gemanipuleerd worden.
Bij iedere overtreding van de regels een waarschuwing. Alle waarschuwingen van de bewoners op een scherm in de woonkamer. Bij de tiende waarschuwing van een bewoner moet die het huis meteen verlatenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:32 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet gewoon zeggen er overpraten is een direct nominatie
Ja Puzzie, ieder z'n dingetje..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is wel zo , dat is bijna de basis van het spel
Klopt en ze kunnen ook manipuleren door bepaalde mensen een spel te laten doen waarvan ze weten dat degene er goed in is.quote:
Ik ook echt niet.. voor de rest ja duhhh..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En ze mogen ook zelf kiezen wie er nu ging spelen..
Denk ook niet dat de spellen zelf gemanipuleerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |