Ja het was dat of met het vliegtuig naar Brusselquote:Op maandag 3 februari 2025 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb mij niet verveeld 😉
Wat een luxe. Een auto met chauffeur
Jij reist nogal of nietquote:Op maandag 3 februari 2025 19:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja het was dat of met het vliegtuig naar Brussel
Ja ik zit nu op een opdracht waarvoor ik meer moet reizen.quote:
Ja dat zit achter de exit van Niels en uitzending is gestopt bij die exitquote:Op maandag 3 februari 2025 19:38 schreef Hznootje het volgende:
Krijgen vanavond het feestje inde uitzending toch?
Dat is wel fijn dan. Alleen dingen doen die je leuk vindt.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja ik zit nu op een opdracht waarvoor ik meer moet reizen.
Vorige opdracht had dat weer minder
Daarvoor rees ik heel veel omdat ik eigen bedrijf had, maar dat heb ik verkocht.
Nu doe ik alleen nog opdrachten en dingen die ik leuk vindt.
Goodmorning Kissy..quote:Op maandag 3 februari 2025 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Goedemiddag!
Jaa ik heb het wel gevonden en ik kon nog even slapen (gelukkig)
Hey Frum,quote:
Ooh lekker... niet veel gehoest?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frum,
Voor mijn doen wel. En jij?
Nee, vannacht amper gehoest gelukkig.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 06:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh lekker... niet veel gehoest?
Ja ut gaat, kan altijd beter..
Nou dat gaat dan de goede kant op Dotje...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, vannacht amper gehoest gelukkig.
ut gaat, ut kan beter betekend dat het niet helemaal goed gaat?
Ik moet nog denken wat ik ga eten. EErst zo maar eens ontbijtenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:06 schreef Frummelie het volgende:
Zo m'n soeppie staat ook lekker te trekken.. zin in..
Ooh ja dat moet ook gebeuren hé..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet nog denken wat ik ga eten. EErst zo maar eens ontbijten
Ik had gisteren geeen zin om te koken, had een drukke dag.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja dat moet ook gebeuren hé..![]()
Ja dat eten elke dag...pfff
Ik denk dat ik lekker makkelijk doe..loempia en een soeppie of zoiets...
Ja dan schiet het er wel eens bij in hé... nou is ook lekker hoor.. ben gek op eierenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had gisteren geeen zin om te koken, had een drukke dag.
Dus eitje gekookt en maar brood gegeten
Ja ik ook, al had ik na corona een tijdje dat een ei mij niet meer smaaktequote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dan schiet het er wel eens bij in hé... nou is ook lekker hoor.. ben gek op eieren
Ja maf is dat... ik had na corona dat heel veel dingen niet meer smaakte m'n smaak was gewoon weg... zo irritant.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, al had ik na corona een tijdje dat een ei mij niet meer smaakte
Bakte eerder iedere vrijdag een ei. Maar al tijden niet meer gedaan. Ook gekookt smaakte niet meer.
Maar gisteren was het weer ouderwets lekker.
Heb nog wel hoor dat veel dingen anders of niet meer smaken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maf is dat... ik had na corona dat heel veel dingen niet meer smaakte m'n smaak was gewoon weg... zo irritant.
Nou gelukkig kunnen we er weer van genieten...👍
We doen het er maar mee...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nog wel hoor dat veel dingen anders of niet meer smaken.
Maar ja het is niet anders
Jip, het is niet anders he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |