Dat geloof ik, het hier in de schaduw maar net boven 0.quote:
Morguh Spapaarsquote:Op maandag 3 februari 2025 06:44 schreef spapaars het volgende:
Goede morgen allen.
Knap dat YT bestuurbaar is op de computer, terwijl het afspeelt op tv.
Nog knapper dat door algoritme alleen de betere liedjes brengt, dus geen rotzooi als de Gerard Jolinkjes of Gorden gezwam zal afspelen.
[ afbeelding ]
Mogguh skeetie...quote:Op maandag 3 februari 2025 05:37 schreef Kissingbird het volgende:
@:frummelie ik vind de Belgische winter vol liefde serie niet op videoland. Of ik heb een blonT moment.
B&B vol liefde (Belgische) wel gevonden of bedoelde je die laatst?
Tevens hallo lieve Frummel![]()
![]()
![]()
Edit: de Ned en Begische zomer variant vind ik wel.
En zie net dit op internet https://www.jan-magazine.(...)fde-kandidaten-2025/
Elsje doet meeHeeft blijkbaar de smaak te pakken gekregen.
Ga maar eens aan b&b beginnen in Ned, ook nog niet gezien. Hoop er mee in slaap te vallen![]()
Nope helaas, een lichte terug val. Maar wel beter dan vorige week dus dat is al iets.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:16 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke weer helemaal/ bijna opgeknapt?
Langdurige ellende toch hé... maar toch verbetering dat is toch fijn hoe langzaam het ook gaat...🤗quote:Op maandag 3 februari 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope helaas, een lichte terug val. Maar wel beter dan vorige week dus dat is al iets.
Zeker, ieder vooruitgang is er eenquote:Op maandag 3 februari 2025 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Langdurige ellende toch hé... maar toch verbetering dat is toch fijn hoe langzaam het ook gaat...🤗
Zo is dat...quote:Op maandag 3 februari 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker, ieder vooruitgang is er een
Geen idee, ik kijk alleen ff steeds of er trs zijn ik zit in vergaderingquote:Op maandag 3 februari 2025 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo is dat...![]()
Het is rustigjes hé?
quote:Op maandag 3 februari 2025 08:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh skeetie...![]()
Volgens mij heb ik gezegd of of... maar weet het ook niet zeker meer hihi
Maar je hebt iets gevonden in ieder geval...
Ik had ook vergadering alleen was ik om 11.30 uur al klaarquote:Op maandag 3 februari 2025 15:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemiddag![]()
Vergadering klaar. Op naar huis.
Ik lees wat lichte drama![]()
Klinkt als een drukke maandag.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ook vergadering alleen was ik om 11.30 uur al klaar
Daarna alles bijgewerkt de finacieen van de maand januari in exel gezet en nog veel meer
En dan ga ik nu zo naar de fysio
Ik heb mij niet verveeld 😉quote:Op maandag 3 februari 2025 19:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Klinkt als een drukke maandag.
Ik weet na vandaag dat ik wel kan wennen aan een auto met chauffeur .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |