SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bijna weekend!
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Het is veel te vroeg voor straaljagers nu![]()
Zou er wat aan de hand zijn?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De Duitsers komen!11!!!!1 (maar dat is maandag pas)quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:38 schreef drakin het volgende:
Zou er wat aan de hand zijn?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Groenland slaat terug, alleen de GPS stond verkeerd ingesteldquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:38 schreef drakin het volgende:
Zou er wat aan de hand zijn?![]()
Staat niks geplandDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja die staan in de agenda, voor vandaag stond er geen vliegerij op de planningquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
De Duitsers komen!11!!!!1 (maar dat is maandag pas)Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Groenland staat nooit voor 8 uur opquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Groenland slaat terug, alleen de GPS stond verkeerd ingesteldDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je vergat je bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
@sinterklaaskapoentje vandaag wel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Groenland staat nooit voor 8 uur op
Die moet de tafels dekken![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
@:sinterklaaskapoentje vandaag wel.
![]()
![]()
Ik heb gevraagd maar ook vandaag geven ze voor 8 uur geen antwoordquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Die moet de tafels dekken
Het is nooit te vroeg voor straaljagersquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:38 schreef drakin het volgende:
Zou er wat aan de hand zijn?
Flauwquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd maar ook vandaag geven ze voor 8 uur geen antwoord![]()
![]()
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Toen ik wakker was heeft iemand anders dat al gedaan... Ik mag de afwas doen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Goeiemorgen
:')![]()
Die oude dame?quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen ik wakker was heeft iemand anders dat al gedaan... Ik mag de afwas doen.
Goeiemorgen![]()
Moguh![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen ik wakker was heeft iemand anders dat al gedaan... Ik mag de afwas doen.
Goeiemorgen![]()
![]()
![]()
Goedemorgen iedereen
Koffie?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
KoffieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En een colaatjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oeh. Thee, koffie en cola.
Oké, komt eraan.
* gebrokenglas drentelt naar de DTS keuken en probeert het een en ander te regelen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze man hequote:Op donderdag 30 januari 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Oké, komt eraan.
* gebrokenglas drentelt naar de DTS keuken en probeert het een en ander te regelen.![]()
* gebrokenglas gooit de reeds voor ToT ingeschonken kop koffie leeg in de plantenbak.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vroeg voor jouquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Nee gelukkig niet. Die is weer gestopt waarschijnlijk.quote:quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gooit de reeds voor ToT ingeschonken kop koffie leeg in de plantenbak.![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gooit de reeds voor ToT ingeschonken kop koffie leeg in de plantenbak.![]()
![]()
![]()
Ja nee ja, hij pakt zelf koffie. Dus ja, dan blijft hier koffie over. 🤷♂️quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Neem jij toch een extra bakkiequote:Op donderdag 30 januari 2025 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee ja, hij pakt zelf koffie. Dus ja, dan blijft hier koffie over. 🤷♂️![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hier ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:15 schreef ToT het volgende:
Owjah, koffie! Ga ik ook ff pakken hier.
Kun je altijd wel iemand blij mee maken!quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee ja, hij pakt zelf koffie. Dus ja, dan blijft hier koffie over. 🤷♂️![]()
![]()
Ze geven antwoord nuquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
FF vertalenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oja, dat is een idee.quote:
Nou, voor de volgende keer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zijn niet uw zaken
Maar we gaan het bod op Groenland van u morgenochtend na 8 uur over vergaderenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, dat is een idee.
Nou, voor de volgende keer![]()
![]()
Morgen dus meerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dikke vliegtuigcrash in Amerika.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja trainingshelikopter tegen een passagiersvliegtuig. Een veiligheidssysteem is compleet genegeerd.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Dikke vliegtuigcrash in Amerika.sinterklaaskapoentje
![]()
Geen school?quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:24 schreef ToT het volgende:
Zo, er zitten hier weer 2 koters kleurplaten in te kleuren.:')![]()
en een koffie voor Greysquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Oké, komt eraan.
* gebrokenglas drentelt naar de DTS keuken en probeert het een en ander te regelen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
aah jij bent de go to dad bij dergelijke gevallenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Yup, maar voor Mini-ToT is het ook fijn dat hij weer lekker kan ravotten met 1 van z'n dinnetjes.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah jij bent de go to dad bij dergelijke gevallen![]()
![]()
Dat had ik nog niet gelezen. Aiii.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja trainingshelikopter tegen een passagiersvliegtuig. Een veiligheidssysteem is compleet genegeerd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh dan had je die voor ToT wel kunnen krijgen. Ik moet even verse zetten. Sorry.....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik wil geen 2de hands koffiequote:Op donderdag 30 januari 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh dan had je die voor ToT wel kunnen krijgen. Ik moet even verse zetten. Sorry.....
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
NWS / [breaking] Vliegtuig en Helicopter Botsing Washingtonquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gelezen. Aiii.![]()
En in Assen-Noord zat er een debiel met een wapen boven op de Mc Donalds.
NWS / McDonalds bij Assen-Noord ontruimd, gewapende man op dak![]()
beter een gek boven je dan onder jequote:Op donderdag 30 januari 2025 08:34 schreef ToT het volgende:
En in Assen-Noord zat er een debiel met een wapen boven op de Mc Donalds.
NWS / McDonalds bij Assen-Noord ontruimd, gewapende man op dak
ofzoiets
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tsja, de mensen van de controletoren zullen wel een beetje in de stress hebben gezeten omdat iemand hun baan op de toch gezet heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
NWS / [breaking] Vliegtuig en Helicopter Botsing Washington
FAFO![]()
Een soortgelijke opmerking is idd ook in het topic gemaakt!quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tsja, de mensen van de controletoren zullen wel een beetje in de stress hebben gezeten omdat iemand hun baan op de toch gezet heeft.
FAFO
Doet me trouwens gelijk denken aan:![]()
![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
+tquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tsja, de mensen van de controletoren zullen wel een beetje in de stress hebben gezeten omdat iemand hun baan op de toch gezet heeft.
FAFOThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind de reactie van Trump ook weer heerlijk Trumpiaansquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Een soortgelijke opmerking is idd ook in het topic gemaakt!
Doet me trouwens gelijk denken aan:
[ afbeelding ]![]()
![]()
asbest verwijder gasten maar aangesproken omdat ik niks hoor van woningbouw.Do what you love, love what you do!![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)ld-s-bij-assen-noord
Ow die kerel in Assen was niet van plan iets uit te voeren bij de McDonalds, hij verstopte zich daar voor de politie, hij was dus op de vlucht.![]()
blijf zitten waar je zitquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:42 schreef ToT het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ld-s-bij-assen-noord
Ow die kerel in Assen was niet van plan iets uit te voeren bij de McDonalds, hij verstopte zich daar voor de politie, hij was dus op de vlucht.
en verroer je nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En toen antwoordden die: "Rucham twoją matkę"?quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:41 schreef kree het volgende:
asbest verwijder gasten maar aangesproken omdat ik niks hoor van woningbouw.![]()
neuh ff kort. maar omdat ik er eerder wat over zei, leg even uit wat het nu is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Oh het gaat nu over asbest, voor de komende 12 uue
Blijkbaar dus de ondervloer zijn planken (nu ligt er bij mij nog eikenhout op). wat ik natuurlijk zei laat maar lekker zitten toen ik het huurde.
daaronder dus planken. en daaronder draagbinten, tussen die planken en de draagbinten zitten opvulplaatjes van asbest blijkbaar. zo begreep ik. nu van de experts rechtstreeks.
`Nou zonder meer zit dat hier ook natuurlijk. en de hele wijk hier (dus snap de woningbouw al dat ze niet gewoon antwoord geven)
Maar voor hier kan dat dus geen kwaad. omdat vloer er nog boven.
ze boden excuses aan voor het piepende apparaat. en rest was binnenshuis af getaped (zoals beetje gedacht)
dus tja al met al? hoef me geen zorgen te maken, wel beetje jammer dat de woningbouw me geen antwoord geeft. want volgens hun moet er een rapport van zijn.
Dus nog een keer bellen he, want is beetje principe kwestie aan t worden nu.Do what you love, love what you do!![]()
saai verhaal hequote:. LOL totdat je er zelf woont
het maakt mij niet uit of het er zit, maar verwacht wel eerlijkheid. en nu krijg ik dat niet omdat ze wss denken de eerste de beste sociale huurder hebben. Oeh. daar vergissen ze zich dan toch in. tot de bodem ga ik dit uitzoeken bij hun ook.Do what you love, love what you do!![]()
Wat?quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:38 schreef Paul het volgende:
zou mn mammie @:dotteke het vergeten zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je verjaardag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
was gewoon Hollander, aardige gast ook wel, ff staan kletsen en peukje gedaan enzo nog.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:43 schreef ToT het volgende:
[..]
En toen antwoordden die: "Rucham twoją matkę"?
,maar iig verteld hij mij wel het verhaal. terwijl de woningbouw dat aan mij had moeten doen natuurlijk. maargoed nu weet ik meer en ga ik ze zo eens bellenDo what you love, love what you do!![]()
jaaquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alstublieft! Verse koffie
[ afbeelding ]
Ik moet eigenlijk een keer nieuwe AI koffie genereren
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Heftig...quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:34 schreef ToT het volgende:
[..]
NWS / [breaking] Vliegtuig en Helicopter Botsing Washington:')![]()
Het sterft in de USA van beveiligingscamera's maar de beelden van de crash zijn zo slechtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Da's meestal zo met grote rampen, ook met 9/11 enzo. (Althans de enige vrijgegeven beveiligingscamera-beelden.)quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:59 schreef greysbones het volgende:
Het sterft in de USA van beveiligingscamera's maar de beelden van de crash zijn zo slecht![]()
9/11 is ook 2 decennia geledenquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's meestal zo met grote rampen, ook met 9/11 enzo. (Althans de enige vrijgegeven beveiligingscamera-beelden.)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor het eerst?quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo om 11.00 uur gesprek met de arts.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook toen had je al echt veel betere opnamemogelijkheden dan wat er is vrijgegeven.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
9/11 is ook 2 decennia geleden
De opnames van telefoons die mensen op straat hebben gemaakt, waren veel beter.![]()
Lekker kort, Henkquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:46 schreef kree het volgende:
[..]
neuh ff kort. maar omdat ik er eerder wat over zei, leg even uit wat het nu is.
Blijkbaar dus de ondervloer zijn planken (nu ligt er bij mij nog eikenhout op). wat ik natuurlijk zei laat maar lekker zitten toen ik het huurde.
daaronder dus planken. en daaronder draagbinten, tussen die planken en de draagbinten zitten opvulplaatjes van asbest blijkbaar. zo begreep ik. nu van de experts rechtstreeks.
`Nou zonder meer zit dat hier ook natuurlijk. en de hele wijk hier (dus snap de woningbouw al dat ze niet gewoon antwoord geven)
Maar voor hier kan dat dus geen kwaad. omdat vloer er nog boven.
ze boden excuses aan voor het piepende apparaat. en rest was binnenshuis af getaped (zoals beetje gedacht)
dus tja al met al? hoef me geen zorgen te maken, wel beetje jammer dat de woningbouw me geen antwoord geeft. want volgens hun moet er een rapport van zijn.
Dus nog een keer bellen he, want is beetje principe kwestie aan t worden nu.![]()
PicsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
...om vervolgens lekker te gaan zitten bolken?quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vanochtend maar meteen sportkleren aangedaan![]()
![]()
Picsquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vanochtend maar meteen sportkleren aangedaansinterklaaskapoentje
![]()
Voor het eerst sinds de intake idd. Een keer per week maar.quote::')![]()
Maar je zit er nu toch al twee weken?quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds de intake idd. Een keer per week maar.
Ga je het weekend weer naar huis?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Ik zit er nu ruim een week. Ja dit weekend naar huis en naar mijn ouders en films kijken met een vriene. En nu echt niks drinken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je zit er nu toch al twee weken?
Ga je het weekend weer naar huis?:')![]()
* ToT haalt het bakkie koffie weg bij Kapoentje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit er nu ruim een week. Ja dit weekend naar huis en naar mijn ouders en films kijken met een vriene. En nu echt niks drinken.![]()
Een heel weekend of één nachtje?quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit er nu ruim een week. Ja dit weekend naar huis en naar mijn ouders en films kijken met een vriene. En nu echt niks drinken.
Jammer dat je Klodder niet ziet dit weekend.
Ik hoop voor jezelf dat je woord houdt aan het niet drinken dit weekend.
Of niet drinken zou niet best zijn, maar het niet drinken van alcohol bedoel ik natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is nog geen weekend, dus geef dat kopje maar weer terugquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
* ToT haalt het bakkie koffie weg bij Kapoentje.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Nee Nee ik neem er straks nog een. En dan de krant lezen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
* ToT haalt het bakkie koffie weg bij Kapoentje.Ik mag een nachtje thuis slapen. Ik ga echt niks drinken want ze doen blijkbaar een plastest en dat is 5 dagen later nog te meten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een heel weekend of één nachtje?
Jammer dat je Klodder niet ziet dit weekend.
Ik hoop voor jezelf dat je woord houdt aan het niet drinken dit weekend.
Of niet drinken zou niet best zijn, maar het niet drinken van alcohol bedoel ik natuurlijk.:')![]()
Ja maar hij mocht niks meer drinken!quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nog geen weekend, dus geef dat kopje maar weer terug![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja geef hier die koffie *slirp*quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nog geen weekend, dus geef dat kopje maar weer terug:')![]()
Tsss zit je daar een beetje de regels te overtreden?quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja geef hier die koffie *slirp*![]()
![]()
Vertel!quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen, ik zit in een discussie met iemand, ik heb jullie mening nodig![]()
![]()
Welquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
[..]
Hoezo. Valt niks te zien![]()
Helemaal naakt vind ik niet prettig
Toch ja gekliktOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Hoi.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb besloten nu helemaal geen neuk meer te gevenquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb jij met krieltje gedaan?!![]()
HulloDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oh een celibataire relatie dus?quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb besloten nu helemaal geen neuk meer te geven![]()
woningbouw gebeld nog een keer. ze nemen weer even contact op...
wel excuses enzo, want ok nu had ik natuurlijk een concreet punt. niet dat ik het weet door hun. maargoed.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
K ga hier geen alcohol drinken! Dan word ik er vast uit gegooidquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Tsss zit je daar een beetje de regels te overtreden?:')![]()
Hey koekiequote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja nee je had het neit over alcohol, je had het over drinken!quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
K ga hier geen alcohol drinken! Dan word ik er vast uit gegooidEn koffie drink je ook!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja en veel ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee je had het neit over alcohol, je had het over drinken!En koffie drink je ook!
Alcohol kan ook in koffieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Niet gewoon als een pro koffiebonen kauwen en met heet water spoelen.quote:I'm surrounded by morons!
Nooit van Irish Coffee gehoord?quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zon rare comboDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Jawel maar die combi van verdovende alcohol en opwekkende koffie is wat raar.quote::')![]()
Wodka Red Bull?quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jawel maar die combi van verdovende alcohol en opwekkende koffie is wat raar.![]()
![]()
En rumquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet gewoon als een pro koffiebonen kauwen en met heet water spoelen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Niks raars aan, maar gewoon lekkerquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jawel maar die combi van verdovende alcohol en opwekkende koffie is wat raar.
Het gaat vooral om de smaak
![]()
Er zijn hier wel kruiswoordenboekjes maar die zijn te moeilijk
![]()
Smaak vind ik eigenlijk ook niksquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Niks raars aan, maar gewoon lekker
Het gaat vooral om de smaak
O jee, ben je de vorige keer betraptquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee Nee ik neem er straks nog een. En dan de krant lezen.
[..]
Ik mag een nachtje thuis slapen. Ik ga echt niks drinken want ze doen blijkbaar een plastest en dat is 5 dagen later nog te meten.
![]()
Het weekend ToT het weekend en het is pas donderdagquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar hij mocht niks meer drinken!
![]()
Hey Fogelquote:
![]()
Hey Dotquote:
Is er ook woordzoeken met pijpneger enzo?quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zijn hier wel kruiswoordenboekjes maar die zijn te moeilijk![]()
![]()
ToTgod!quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Is er ook woordzoeken met pijpneger enzo?
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ja alles toegegevenquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, ben je de vorige keer betrapt:')![]()
Oeh, ik ook!quote:
Misschien zaterdag of zondag, dan zit ik in Apeldoorn, dat klinkt wel als patatland
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ja die was wel mooiquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Is er ook woordzoeken met pijpneger enzo?
Woordzoeker vind ik niet zoveel aan. Kruiswoorden zijn wel leuk als ze niet een te hoog niveau zijn.:')![]()
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Ik ga zaterdag vette hap bestellen. Ik eet al genoeg gezonds hier.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, ik ook!
Misschien zaterdag of zondag, dan zit ik in Apeldoorn, dat klinkt wel als patatland:')![]()
Wat ga jij in apeldoorn doenquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, ik ook!
Misschien zaterdag of zondag, dan zit ik in Apeldoorn, dat klinkt wel als patatlandik heb net aardappelpartjes uit de vriezer gehaald
![]()
![]()
Als je er maar geen alcohol bij drinkt danquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag vette hap bestellen. Ik eet al genoeg gezonds hier.
Mja gezond kan ook lekker zijn, maar vette hap ook natuurlijk
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
#hetisfrietI'm surrounded by morons!
Op visite bij vrienden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat ga jij in apeldoorn doenik heb net aardappelpartjes uit de vriezer gehaald
Ik heb net chinees uit de vriezer gehaald
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee!quote:
* Fogel steekt tong uitI'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Nee die fout maak ik echt niet meer. Dan ben ik de lul. Heb ook met een vriend afgesproken die nauwelijks tot niet drinktquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je er maar geen alcohol bij drinkt dan
Mja gezond kan ook lekker zijn, maar vette hap ook natuurlijk:')sinterklaaskapoentje
![]()
Wat maak je je toch druk, ze zijn buiten aan het werk, alles is goed afgeschermd. Wat is dan het probleem?quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:24 schreef kree het volgende:
woningbouw gebeld nog een keer. ze nemen weer even contact op...
wel excuses enzo, want ok nu had ik natuurlijk een concreet punt. niet dat ik het weet door hun. maargoed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hiep hiep hiep hoeraaaa, van harte gefeliciteerd Paul, dat je maar een grote jongen mag worden.quote:![]()
![]()
![]()
MOrguh StevenHydequote:
Wie feliciteer je?quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hiep hiep hiep hoeraaaa, van harte gefeliciteerd Paul, dat je maar een grote jongen mag worden.![]()
![]()
![]()
![]()
Niet met gespleten tong sprekenquote:
Vanavond macaroni en geen patat voor jouDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Goedzo draakje pak hem! Die vreemde fogelquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet met gespleten tong spreken
Vanavond macaroni en geen patat voor jousinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij worden matties ook omdat je met mijn fokvriendin gaat
Ja dat rare dialect van die zuiderlingen altijdquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Goedzo draakje pak hem! Die vreemde fogelDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan koop je in het weekend een boekje wat niet zo moeilijk isquote:Op donderdag 30 januari 2025 09:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zijn hier wel kruiswoordenboekjes maar die zijn te moeilijk
Hey Koekiequote:
O lekker de lekker.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Goeie tip ja. Ga ik doen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan koop je in het weekend een boekje wat niet zo moeilijk is:')![]()
Eitjequote:Op donderdag 30 januari 2025 10:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog 4000 en je staat op 1![]()
Stoppen met bolken dan allemaal
Zo krijt patat geen puntquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah ik heb net even een wc pauze ingelastDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
wat ik me afvroeg, aangezien anders toch alleen bolk
ik zat er tijdje geleden eens over te denken moet ik mijn vliegbevret niet eens gaan halen?
ben altijd wel geïnteresseerd erin enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Jawelquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bijna volWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nu weet ik dat we wel piloten hebben hier op fok enzo. en lucht verkeersleiders want ook topic over.
Ik denk opzich dat het me nl wel lukt. iig PPL license ofzo halen.
maar het is allemaal weer ver weg en duur en hoe kom je er altijd. maar heb dit in mijn gedachten.Do what you love, love what you do!![]()
Bolk opquote:
Niet lullen maar actiie ondernemenquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:45 schreef kree het volgende:
nu weet ik dat we wel piloten hebben hier op fok enzo. en lucht verkeersleiders want ook topic over.
Ik denk opzich dat het me nl wel lukt. iig PPL license ofzo halen.
maar het is allemaal weer ver weg en duur en hoe kom je er altijd. maar heb dit in mijn gedachten.![]()
Wat heb je nodig voor een vliegbrevet?
Voor de afgifte van het brevet moet u een opleiding volgen bij een Declared Training Organisation (DTO), Approved Training Organisation (ATO) of een geregistreerde opleidingsinstelling (RTF). Daarnaast heeft u een medisch certificaat nodig. De opleiding sluit u af met een theorie- en praktijkexamen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mss maak ik er ff ander topic over, hier voor het idee, elders voor serieus enzo
Do what you love, love what you do!![]()
nou weet niet of dat het omvat. Private Piliot Licence gaat het om. dan mag je alleen in een vliegtuigje met 1 motor voorzover ik weet. en dan nog op visual flight rules.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet lullen maar actiie ondernemen![]()
Wat heb je nodig voor een vliegbrevet?
Voor de afgifte van het brevet moet u een opleiding volgen bij een Declared Training Organisation (DTO), Approved Training Organisation (ATO) of een geregistreerde opleidingsinstelling (RTF). Daarnaast heeft u een medisch certificaat nodig. De opleiding sluit u af met een theorie- en praktijkexamen.
In MS flight simulator lukt t me wel al. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Doe maar
Begin bij het punt: heb ik ca 16.000 euro liggen om dat brevet te gaan halen?quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet niet of dat het omvat. Private Piliot Licence gaat het om. dan mag je alleen in een vliegtuigje met 1 motor voorzover ik weet. en dan nog op visual flight rules.
In MS flight simulator lukt t me wel al. hahahahaI'm surrounded by morons!
Geen dank, graag gedaanquote:
t kost euro of 15.000 ongeveer voor zover ik kon vinden. mss in us goedkoperquote:Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Zo, dat is geen kattenpisquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Begin bij het punt: heb ik ca 16.000 euro liggen om dat brevet te gaan halen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee tuurlijk niet, of kan wel maar met iemand erbij dan. maar bedoel dus echt die licentie halen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
@:kree wil je hobby vliegen? Kan dat zomaar?Do what you love, love what you do!![]()
En dat heb jij gewoon in een ouwe sok ergens liggen?quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:51 schreef kree het volgende:
[..]
t kost euro of 15.000 ongeveer voor zover ik kon vinden. mss in us goedkoperWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wat wil je daarmee dan?quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:51 schreef kree het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, of kan wel maar met iemand erbij dan. maar bedoel dus echt die licentie halen.:')![]()
Maar dan moet je wel ook nog naar de VS. Het is duur daar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:51 schreef kree het volgende:
[..]
t kost euro of 15.000 ongeveer voor zover ik kon vinden. mss in us goedkoperI'm surrounded by morons!
min of meer onderhand wel, niet dat ik het gelijk zo wil uitgeven.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat heb jij gewoon in een ouwe sok ergens liggen?Do what you love, love what you do!![]()
Vliegen is leukquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee dan?
nouja dat denk ik dus....?quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee dan?
geen idee het lijkt me leuk om te kunnen. en dat zou wss nog lukken ook en kan ik betalen.
maarja daarna? vliegtuigje huren ofzo? weet ik veel. lijkt als vooral een grote put om geld in te gooien voor een dure hobby, dus moet er ook wat uit komen.
Kan ook maar weet niet hoe dat in elkaar zitDo what you love, love what you do!![]()
Maaruh @kree probeer eerst eens een proefles: https://www.vlieglessen.nl/nl/
Ennuh, die 16k is pas het begin, want vliegen is niet goedkoop. Vliegtuig kopen/huren alle service, benzine... loopt flink in de papieren.I'm surrounded by morons!
Heb jij een brevet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
weet ik. het lijkt me dus onwijs gaaf wel. maarja is het het waard he? moet er iets mee kunnen verdienen ook want anders......quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:54 schreef Fogel het volgende:
Maaruh @:kree probeer eerst eens een proefles: https://www.vlieglessen.nl/nl/
Ennuh, die 16k is pas het begin, want vliegen is niet goedkoop. Vliegtuig kopen/huren alle service, benzine... loopt flink in de papieren.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, wel over nagedacht maar het is er nog niet van gekomen. Wel een paar keer gevlogen.quote:I'm surrounded by morons!
Dan heb je al meteen een probleem, want met het goedkoopste brevet mag je niet vliegen voor geld.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:55 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik. het lijkt me dus onwijs gaaf wel. maarja is het het waard he? moet er iets mee kunnen verdienen ook want anders......I'm surrounded by morons!
jawel toch met PPL?quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan heb je al meteen een probleem, want met het goedkoopste brevet mag je niet vliegen voor geld.Do what you love, love what you do!![]()
ik durf te wedden trouwens als ik in een vliegtuig zit en de piloten begeven het, dat ik nog een eind kom met een vliegtuig aan de grond zetten alleen al door MS flight simulator
Do what you love, love what you do!![]()
Jammer, maar wel lekker dat je dan toch een paar keer gevlogen hebt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, wel over nagedacht maar het is er nog niet van gekomen. Wel een paar keer gevlogen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: