SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bijna weekend!
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Het is veel te vroeg voor straaljagers nu![]()
Zou er wat aan de hand zijn?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De Duitsers komen!11!!!!1 (maar dat is maandag pas)quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:38 schreef drakin het volgende:
Zou er wat aan de hand zijn?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Groenland slaat terug, alleen de GPS stond verkeerd ingesteldquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:38 schreef drakin het volgende:
Zou er wat aan de hand zijn?![]()
Staat niks geplandDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja die staan in de agenda, voor vandaag stond er geen vliegerij op de planningquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
De Duitsers komen!11!!!!1 (maar dat is maandag pas)Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Groenland staat nooit voor 8 uur opquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Groenland slaat terug, alleen de GPS stond verkeerd ingesteldDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je vergat je bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
@sinterklaaskapoentje vandaag wel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Groenland staat nooit voor 8 uur op
Die moet de tafels dekken![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
@:sinterklaaskapoentje vandaag wel.
![]()
![]()
Ik heb gevraagd maar ook vandaag geven ze voor 8 uur geen antwoordquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Die moet de tafels dekken
Het is nooit te vroeg voor straaljagersquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:38 schreef drakin het volgende:
Zou er wat aan de hand zijn?
Flauwquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd maar ook vandaag geven ze voor 8 uur geen antwoord![]()
![]()
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Toen ik wakker was heeft iemand anders dat al gedaan... Ik mag de afwas doen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Goeiemorgen
:')![]()
Die oude dame?quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen ik wakker was heeft iemand anders dat al gedaan... Ik mag de afwas doen.
Goeiemorgen![]()
Moguh![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen ik wakker was heeft iemand anders dat al gedaan... Ik mag de afwas doen.
Goeiemorgen![]()
![]()
![]()
Goedemorgen iedereen
Koffie?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
KoffieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En een colaatjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oeh. Thee, koffie en cola.
Oké, komt eraan.
* gebrokenglas drentelt naar de DTS keuken en probeert het een en ander te regelen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze man hequote:Op donderdag 30 januari 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Oké, komt eraan.
* gebrokenglas drentelt naar de DTS keuken en probeert het een en ander te regelen.![]()
* gebrokenglas gooit de reeds voor ToT ingeschonken kop koffie leeg in de plantenbak.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vroeg voor jouquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Nee gelukkig niet. Die is weer gestopt waarschijnlijk.quote:quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gooit de reeds voor ToT ingeschonken kop koffie leeg in de plantenbak.![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas gooit de reeds voor ToT ingeschonken kop koffie leeg in de plantenbak.![]()
![]()
![]()
Ja nee ja, hij pakt zelf koffie. Dus ja, dan blijft hier koffie over. 🤷♂️quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Neem jij toch een extra bakkiequote:Op donderdag 30 januari 2025 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee ja, hij pakt zelf koffie. Dus ja, dan blijft hier koffie over. 🤷♂️![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hier ookquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:15 schreef ToT het volgende:
Owjah, koffie! Ga ik ook ff pakken hier.
Kun je altijd wel iemand blij mee maken!quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee ja, hij pakt zelf koffie. Dus ja, dan blijft hier koffie over. 🤷♂️![]()
![]()
Ze geven antwoord nuquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
FF vertalenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oja, dat is een idee.quote:
Nou, voor de volgende keer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat zijn niet uw zaken
Maar we gaan het bod op Groenland van u morgenochtend na 8 uur over vergaderenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, dat is een idee.
Nou, voor de volgende keer![]()
![]()
Morgen dus meerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dikke vliegtuigcrash in Amerika.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja trainingshelikopter tegen een passagiersvliegtuig. Een veiligheidssysteem is compleet genegeerd.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Dikke vliegtuigcrash in Amerika.sinterklaaskapoentje
![]()
Geen school?quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:24 schreef ToT het volgende:
Zo, er zitten hier weer 2 koters kleurplaten in te kleuren.:')![]()
en een koffie voor Greysquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Oké, komt eraan.
* gebrokenglas drentelt naar de DTS keuken en probeert het een en ander te regelen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
aah jij bent de go to dad bij dergelijke gevallenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Yup, maar voor Mini-ToT is het ook fijn dat hij weer lekker kan ravotten met 1 van z'n dinnetjes.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah jij bent de go to dad bij dergelijke gevallen![]()
![]()
Dat had ik nog niet gelezen. Aiii.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja trainingshelikopter tegen een passagiersvliegtuig. Een veiligheidssysteem is compleet genegeerd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh dan had je die voor ToT wel kunnen krijgen. Ik moet even verse zetten. Sorry.....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik wil geen 2de hands koffiequote:Op donderdag 30 januari 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh dan had je die voor ToT wel kunnen krijgen. Ik moet even verse zetten. Sorry.....
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: