Ik hoop het ook, maar vrees het ergste. Tegen domheid en een losgeslagen onderbuik is geen kruid gewassen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:57 schreef Vis1980 het volgende:
Nu maar hopen dat we het geluk hebben dat we deze show zien gebeuren en hier in NL nog op tijd proberen te ontsnappen aan zo'n circus hier. Het circus is hier wel gestart, maar er zullen figuren zijn die seizoen twee van de Amerikaanse versie inspiratievol vindt. Je zag hier al pogingen tot breken met alles wat ons land Nederland maakt, maar waarschijnlijk tevergeefs, hoop ik op dat we hier nog genoeg zelfreflectie hebben. Het is wat naïef, dat snap ik.
Op basis van een kleurtje? Wat vind je daar zelf van?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:47 schreef Ludachrist het volgende:
En als die piloot wel een voorkeurspositie had, wat dan?
Dit is een vraag beantwoorden met een wedervraag, wat niet erg netjes is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:03 schreef Rnie het volgende:
[..]
Op basis van een kleurtje? Wat vind je daar zelf van?
Dat mag je vinden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit is een vraag beantwoorden met een wedervraag, wat niet erg netjes is.
Sociopaten hebben vaker een bovengemiddelde intelligentiequote:Op donderdag 30 januari 2025 22:05 schreef Perrin het volgende:
Rara, welke van de drie is de verstandelijk beperkte sociopaat?
[ x ]
Maar goed, we zijn ook bij een moment beland dat sommige mensen bij een zwarte of andere "minority" piloot gaan beweren dat zo iemand wel een voorkeursbehandeling moet hebben gehad. Sowieso hebben ze daar een obsessie mee in de VS, rassen identiteit. Als je je inschrijft ergens dat je moet invullen dat je white/hispanic/black/mixed bent. Dat kun je in Nederland niet echt voorstellen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:42 schreef Rnie het volgende:
[..]
Of andersom, als het maar de beste Hawk helicopter is.
Kane & Lynch-vibes.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sociopaten hebben vaker een bovengemiddelde intelligentie
Psychopaat bedoel je
Musk is de sociopaat.
Over leuke combis gesproken
Mooi.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik noteer dat je de vraag niet wenst te beantwoorden, dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
De kromme teennagel van Rory Stewart is al veel wijzer dan heel JD Vance,quote:Op vrijdag 31 januari 2025 01:59 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ze maken niet echt vrienden daar he. Overigens zeer terecht dit commentaar van JD Vance, Rory Stewart vertegenwoordigt hier de algehele gedachtegang van de politieke elite in het westen. Opkomen voor de belangen van je eigen volk word gezien als iets vies. Figuren zoals Stewart dienen volgens hun zelf een hoger doel, die willen wereldproblemen oplossen terwijl ze daar totaal niet toe in staat zijn. Dat komt wel heel duidelijk naar voren in zijn commentaar waar hij impliceert dat liefde voor een vreemde gelijk zou moeten staan aan liefde voor je eigen kinderen. Totale waanzin natuurlijk maar helaas heel normaal bij de elite.
Dat blijkt niet uit die belachelijke tweet van hem.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 03:00 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
De kromme teennagel van Rory Stewart is al veel wijzer dan heel JD Vance,
Die kan ik niet zien want geen account, kan het zijn dat je hetgeen Rory schrijft gewoon niet begrijpt?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 03:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit die belachelijke tweet van hem.
Je bent zelf niet echt intelligent merk ik, je hebt commentaar op iets wat je niet kan lezen. Wat bewoog je om er dan toch op te reageren, is het ideologie of wou je gewoon iets zeggen omdat je niets te doen hebt?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 03:46 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die kan ik niet zien want geen account, kan het zijn dat je hetgeen Rory schrijft gewoon niet begrijpt?
Omdat ik Rory Stewart heel hoog heb zitten, daarom nogmaals, zijn kromme teennagel is al veel wijzer dan heel JD Vance.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 03:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je bent zelf niet echt intelligent merk ik, je hebt commentaar op iets wat je niet kan lezen. Wat bewoog je om er dan toch op te reageren, is het ideologie of wou je gewoon iets zeggen omdat je niets te doen hebt?
Ah blinde adoratie dus, het was een heel domme tweet van Rory Stewart en als je hem echt heel hoog hebt zitten dan zou ik als ik jou was diep teleurgesteld zijn over hoe hij tegen de wereld kijkt. Tenzij je het grondig met hem eens bent dat je loyaliteit niet perse bij je familie, land etc hoort te liggen maar dat de buitenstaander dat ook verdient.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 03:59 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Omdat ik Rory Stewart heel hoog heb zitten, daarom nogmaals, zijn kromme teennagel is al veel wijzer dan heel JD Vance.
Slaap lekker.
? Nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 04:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ah blinde adoratie dus, het was een heel domme tweet van Rory Stewart en als je hem echt heel hoog hebt zitten dan zou ik als ik jou was diep teleurgesteld zijn over hoe hij tegen de wereld kijkt. Tenzij je het grondig met hem eens bent dat je loyaliteit niet perse bij je familie, land etc hoort te liggen maar dat de buitenstaander dat ook verdient.
quote:WASHINGTON—Saying it was only by divine intervention that he was still standing, President Donald Trump stated during a press briefing Thursday that God had spared his life during last night’s midair collision of an Army helicopter and a passenger jet over the Potomac River. “Without the beautiful hand of God guiding that airplane away from the White House, I would have died in that terrible crash,” said Trump, who when informed by a reporter that the jetliner was on its approach to a runway at Reagan National Airport and not heading toward the Executive Residence interrupted to point out that the investigation was ongoing. “It’s very sad, what happened. Very sad. But it also could have been Air Force One in that crash, you know? God must have kept me alive for a reason, because it could easily have been me.” The president concluded his remarks by pumping his fist and chanting the word “Fight!” to himself as aides ushered him away from the podium.
JD VANCE:quote:Op vrijdag 31 januari 2025 03:46 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die kan ik niet zien want geen account, kan het zijn dat je hetgeen Rory schrijft gewoon niet begrijpt?
Aldus iemand die zegt dat er geen recht op gezondheidszorg kan zijn omdat iemand anders daar arbeid voor moet verrichten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 04:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ah blinde adoratie dus, het was een heel domme tweet van Rory Stewart en als je hem echt heel hoog hebt zitten dan zou ik als ik jou was diep teleurgesteld zijn over hoe hij tegen de wereld kijkt. Tenzij je het grondig met hem eens bent dat je loyaliteit niet perse bij je familie, land etc hoort te liggen maar dat de buitenstaander dat ook verdient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |