SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Arne heeft al gezegd dat hij geen 90 min. zal spelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:43 schreef Zorro het volgende:
Arne moet aan het belang van Liverpool denken. Beter wisselt ie Gakpo in de rust met het oog op de competitie.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
JAAAAAAAAAAquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
JAAAAAA[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Oei oei, City.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
GOOOOAAAAALLLLBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Deze goal zat eraan te komen.
City heeft zonder vleugelspelers totaal geen dynamiek in het spel, terwijl Brugge tot hiervoor de counters dramatisch uitspeelde.![]()
Wie had het over de counter van Brugge?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Flashscore loopt vast.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
In minuut 90+8 voorgoed die familie elimineren.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
@:powerloungen
AnnounceRED ONS HENNIEGOD![]()
2e doelpunt van Griezmann. Nog 1 voor hattrickquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Atletico derde doelpunt tegen Salzburg. 0-3.
Chologodgraag op anoniem![]()
verspeeldquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:47 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Jij denkt dat die hem gaat afkeuren omdat Robertson die bal verspeeld?![]()
![]()
Waarom 2x geel
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fake Newsquote:
Oh allebei.
Waarom Karsdorp dan
Un dann rettet kein Kavallerie,
Nee tuurlijk niet. PSV heeft toch altijd de scheids mee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:47 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Jij denkt dat die hem gaat afkeuren omdat Robertson die bal verspeeld?![]()
Ooit speelde Feyenoord 3-3 gelijk tegen het Helders Elftal (bijeengeraapt lokaal gelegenheidselftal).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Was het nou fout van de scheids of RobertsonUn dann rettet kein Kavallerie,
JAAAAAAAAA[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
GOOOAALLLLLBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Jeetje.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
dat doen ze wel goedDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nog knotsgekkerquote:
Ga eens rusten PSV.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Oei er wordt gebeld[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De Nederlandse clubs krijgen lekker veel speeltijd vooralsnog.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit lijkt me geen buitenspel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pepi misschien wel net.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gol
Mooi, hij staat. Dat was millimeterwerk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
5 minuten checken want er zou maar een teen buitenspel hebben gestaan
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Is het dan mazzel of goed voetbal?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, hij staat. Dat was millimeterwerk|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Xavi en Savinho zullen wel balen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:49 schreef KingRoland het volgende:
deze ploegen redden het op dit moment niet
[ afbeelding ]![]()
Is shirt sponsor van Ajaxquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:52 schreef GGMM het volgende:
Vergeet Ziggo niet uit te zetten tijdens de rust, zodat ze geen reclameinkomsten ontvangen![]()
Geweldig dit. Kut VAR.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Maar dan mis ik de analyse.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:52 schreef GGMM het volgende:
Vergeet Ziggo niet uit te zetten tijdens de rust, zodat ze geen reclameinkomsten ontvangenWhat can change the nature of a man?![]()
Vermakelijke 1e helftEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is het dan mazzel of goed voetbal?Un dann rettet kein Kavallerie,
Die ontvangen ze wel hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:52 schreef GGMM het volgende:
Vergeet Ziggo niet uit te zetten tijdens de rust, zodat ze geen reclameinkomsten ontvangenBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Mijn voorspelling van PSV - Liverpool kan de prullenbak in.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pep is de grootste fraudeur ooit. Willekeurige koffiejuffrouw had het beter gedaan dit seizoen in de CL.
![]()
Zit die kale gek daar nu nog steeds.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:54 schreef DobbyDobby het volgende:
Pep is de grootste fraudeur ooit. Willekeurige koffiejuffrouw had het beter gedaan dit seizoen in de CL.
![]()
Dat switchen bevalt me wel. Tweede helft wel zonder FOK! Beetje druk zo.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn voorspelling van PSV - Liverpool kan de prullenbak in.
What can change the nature of a man?![]()
Volgens mij is het met de huidige standen Monaco of Celtic.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik klik door jou altijd op random websites om mijn steun te betuigen. Nu een infostealer. Wijf weg alles weg vierduizend euro schuld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:52 schreef GGMM het volgende:
Vergeet Ziggo niet uit te zetten tijdens de rust, zodat ze geen reclameinkomsten ontvangen
Bedankt pik.![]()
Wat is jouw favoriete nummer van The Scene? @Cocoquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
kunnen WE hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is het met de huidige standen Monaco of Celtic.U MAD?![]()
Het interesseert niemand iets wat jij doetquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik klik door jou altijd op random websites om mijn steun te betuigen. Nu een infostealer. Wijf weg alles weg vierduizend euro schuld.
Bedankt pik.![]()
VAR afschaffen. Dit gaat gewoon nergens meer over.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:53 schreef -XOR- het volgende:
5 minuten checken want er zou maar een teen buitenspel hebben gestaan![]()
Ik eet een Wieringer Jodekoek, of sportkoek zoals ze in Den Helder worden genoemd.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Blauwquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van The Scene? @:CocoWhat can change the nature of a man?![]()
Geniet er maar van danquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik eet een Wieringer Jodekoek, of sportkoek zoals ze in Den Helder worden genoemd.
Al vind ik het erg laat om nog koek te eten![]()
watquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik eet een Wieringer Jodekoek, of sportkoek zoals ze in Den Helder worden genoemd.U MAD?![]()
dubbel gevoel hier 15 euro ingezet op een gelijk spel. iets van 112 uitbetaling ofzo.
Maar ben supporter van Club Brugge.
Een overwinning is mooi. Maar een gelijkspelletje is ook goed
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik eet eigenlijk zelden koek, maar op een historische avond als vanavond maak ik een uitzondering.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er maar van dan
Al vind ik het erg laat om nog koek te eten|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Geloof me nou maar er is altijd iemand die om je geeft. Er is hoop voor je.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het interesseert niemand iets wat jij doet
De belastingdienst bijvoorbeeld.![]()
Ik een bakje kwark voor SPIERBEHOUDquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er maar van dan
Al vind ik het erg laat om nog koek te eten![]()
Sow, giftig sfeertje hier.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het interesseert niemand iets wat jij doetU MAD?![]()
Er is nog een helft…quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:00 schreef RamboDirk het volgende:
Feyenoord weer ouderwets onder PSV in de stand.![]()
Club Brugge of PSG, die kan Feyenoord ook wel hebben.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die zullen inderdaad nog wel de boel kantelen, al zou het wel genot zijn als zo'n club er nu uitvliegtquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
City zal wel 3 pingels krijgen in de tweede helft. UEFA moet wel de controle houden hé.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Spiderman gaat in de 2e helft scoren voor Atletico
echte kenners weten wie ik bedoelgraag op anoniem![]()
Ohquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt mijn voorspelling er niet eens in verwerkt(niet dat die goed zijn)
What can change the nature of a man?![]()
Die had Sjittie wel mogen maken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je kijkt de wedstrijd niet, hé?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
City zal wel 3 pingels krijgen in de tweede helft. UEFA moet wel de controle houden hé.![]()
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik bedoelde thee maar dat wisten jullie vast wel
Maar welke smaak nou dan![]()
quote:Werden hier vroeger (echt vroeger, toen we pas net betaald voetbal hadden in Nederland vroeger) veel verkocht bij schoolsporttoernooien, sportdagen, zwemlessen etc.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jammer dat Sporting nu goed wegkomt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:49 schreef KingRoland het volgende:
deze ploegen redden het op dit moment niet
[ afbeelding ]![]()
GEEN WOORDEN MAAR DADEN horen jullie dat op City- ClubIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
City heeft geen woorden en geen daden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
GEEN WOORDEN MAAR DADEN horen jullie dat op City- Club|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wel fascinerend dat Leipzig er zo anoniem uitvliegt, en niemand er een fuck om geeft.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jammer dat Sporting nu goed wegkomt.![]()
Sportkoek?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik eet een Wieringer Jodekoek, of sportkoek zoals ze in Den Helder worden genoemd.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Stuttgart er nog 2 maken en Sporting er nog wat tegen krijgen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jammer dat Sporting nu goed wegkomt.![]()
Pfiew, was al bang voor gezapige tweede helften.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Indd tenzij City wintquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jammer dat Sporting nu goed wegkomt.graag op anoniem![]()
In Lille gooien ze propjes op het veld.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat is Cruks?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:07 schreef Enawh het volgende:
Cruks ligt eruit dus kan nergens inloggen voor een leuk betje
Iedereen scoort er nu op los![]()
Goed dat ze Bijlow niet meer kunnen raken daarmee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
In Lille gooien ze propjes op het veld.![]()
PSV is ook weer begonnen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet goed voor het klimaatquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
In Lille gooien ze propjes op het veld.
@jettegraag op anoniem![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:07 schreef Enawh het volgende:
Iedereen scoort er nu op losEen goksite die op zo'n moment eruit ligt is denk wenl zwaar verliesquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:07 schreef Enawh het volgende:
Iedereen scoort er nu op los
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
@capuchon_jongen is gelukkigquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Jammer, City door
Ha, hebben ze (nog) niets aan!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
We krijgen WAAR voor ons geld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het wordt nog een ZINDERENDE tweede helft.What can change the nature of a man?![]()
Nu nog vasthouden. En dat lijkt me niet simpelquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik heb geen idee, de live stand van Flashscore laat me danig in de steekquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Goed dat de Feyenoordaanhang is geweigerd anders zou het publiek zich misschien nog zijn gaan misdragen.![]()
Boycot zequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, de live stand van Flashscore laat me danig in de steekgraag op anoniem![]()
Gohquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:11 schreef GGMM het volgende:
Het Feyenoord-publiek misdraagt zich weer eens.What can change the nature of a man?![]()
unibet ook alquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
VAR checkquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:13 schreef KingRoland het volgende:
BREST met de gelijkmaker! tegen REAL 1-1graag op anoniem![]()
livescore is wel nog actiefIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zolang PSV en Feyenoord maar door zijn is mij verder alles worst op PSG na dan die gun ik niet erg veel.![]()
Hier heb je ook live scores.
https://www.uefa.com/uefa(...)sults/#/d/2025-01-29Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
gewaagde uitsprakenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:14 schreef Cherni het volgende:
Zolang PSV en Feyenoord maar door zijn is mij verder alles worst op PSG na dan die gun ik niet erg veel.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Jeetje Milaan.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Livescorequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, de live stand van Flashscore laat me danig in de steek![]()
Kobel![]()
![]()
Tzolis bijna met de 1-2Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Wat een blunder van Kobel
Mijn pagina met livescores doet het nog van Flashscore maar de virtuele tussenstand ben ik kwijt helaas.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Arne (oh Arne) leest dit wel goed, anders had ie m in de rust gewisseldquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee goh.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je kijkt de wedstrijd niet, hé?U MAD?![]()
Misschien kan je het aan DeepSeek vragenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn pagina met livescores doet het nog van Flashscore maar de virtuele tussenstand ben ik kwijt helaas.![]()
Hmm die geeft zo te zien ook alleen scores. Die heb ik met Futbol24. Maar de live stand van Flashscore mis ik welquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
futbol24 genotquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hmm die geeft zo te zien ook alleen scores. Die heb ik met Futbol24. Maar de live stand van Flashscore mis ik welWhat can change the nature of a man?![]()
Rip Feyenoord.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nou, City ipv Zagreb dus. Tsja.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kloptquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vervalt de eerste hier mee?
Of moet ik die ook nog onthouden?![]()
GVD KUZOOI
MILJAAR NONDEJUUUUIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nou nou nou nou nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
GVD KUZOOI
MILJAAR NONDEJUUUU![]()
https://www.livescore.com(...)/league-stage/table/quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hmm die geeft zo te zien ook alleen scores. Die heb ik met Futbol24. Maar de live stand van Flashscore mis ik wel![]()
Ik ga switchen (ba dumm tsss) naar PSV.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
In Lille is het wel gespeeld, ja.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Daar gaat mijn Cocototo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.livescore.com(...)/league-stage/table/
Wie zijn nu de potentiele tegenstanders van Feyenoord resp PSV?
PSV - Celtic/Brest en Feyenoord-Benfica/PSG?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Aangezien Manchester City zijn voorsprong dikwijls weggeeeft is er nog een waterkans voor mijn CLUB BRUGGEIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Beetje vroeg om hier al mee bezig te zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn nu de potentiele tegenstanders van Feyenoord resp PSV?
PSV - Celtic/Brest en Feyenoord-Benfica/PSG?What can change the nature of a man?![]()
Waterkans? Nederlands gaarnequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aangezien Manchester City zijn voorsprong dikwijls weggeeeft is er nog een waterkans voor mijn CLUB BRUGGE![]()
Club Brugge is allang geplaatst joh. Boeiend.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aangezien Manchester City zijn voorsprong dikwijls weggeeeft is er nog een waterkans voor mijn CLUB BRUGGE![]()
Coco trapt even op de remquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Beetje vroeg om hier al mee bezig te zijn.![]()
Nouja best wel wat uitslagen die al redelijk vast liggen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Beetje vroeg om hier al mee bezig te zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
onneembare vesting genotquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:21 schreef ISVV het volgende:
Wat een heksenketel weer in ONS Philips Stadion![]()
![]()
Wel het probleem is dat ik een betje heb geplaats waar bij een gelijkspel meer dan 100 te verdienen isquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Club Brugge is allang geplaatst joh. Boeiend.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
PSV gaat dit gewoon 3-2 houden om de reeks in stand te houdenUn dann rettet kein Kavallerie,
Gokken is voor tokkies.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel het probleem is dat ik een betje heb geplaats waar bij een gelijkspel meer dan 100 te verdienen is![]()
Zagreb.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:23 schreef DobbyDobby het volgende:
Bij een Switch hoort spanning te zijn, maar buiten City ff is er weinig spanning he.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:23 schreef RamboDirk het volgende:
Sporting ligt er met deze stand uit.![]()
![]()
roken ookquote:
alcohol ookIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Coëfficiëntenpolonaisequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:23 schreef RamboDirk het volgende:
Sporting ligt er met deze stand uit.![]()
Nintendo?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:23 schreef DobbyDobby het volgende:
Bij een Switch hoort spanning te zijn, maar buiten City ff is er weinig spanning he.![]()
Eens. Ziggo Go.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb echt totaal de verkeerde spelers in de UEFA Fantasy
Al besproken een paar topics terug.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oh als ik dat zeg zie ik captain Kane eindelijk scoren, godzijdank.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toen moest er ook niemand lachenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al besproken een paar topics terug.![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel het probleem is dat ik een betje heb geplaats waar bij een gelijkspel meer dan 100 te verdienen isquote:![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb echt totaal de verkeerde spelers in de UEFA Fantasy
Misschien heb jij gewoon een verrotte TV. Ik hou de opties gewoon even open.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal het alleen de wedstrijd van Feyenoord zijn
Dat praat het niet opeens goed natuurlijk![]()
Ik doe niet aan een wekker.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef ISVV het volgende:
Hoe laat gaat jullie wekker? Ik morgen lekker vrij maar ja, dadlife. 7 uur op.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
om 5 uur. De fabriek roept om 6u ( ja woon niet zo ver van de fabriek)quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef ISVV het volgende:
Hoe laat gaat jullie wekker? Ik morgen lekker vrij maar ja, dadlife. 7 uur op.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Maar ik kijk via de app op m'n computerquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien heb jij gewoon een verrotte TV. Ik hou de opties gewoon even open.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: