quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.livescore.com(...)/league-stage/table/
Beetje vroeg om hier al mee bezig te zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn nu de potentiele tegenstanders van Feyenoord resp PSV?
PSV - Celtic/Brest en Feyenoord-Benfica/PSG?
Waterkans? Nederlands gaarnequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aangezien Manchester City zijn voorsprong dikwijls weggeeeft is er nog een waterkans voor mijn CLUB BRUGGE
Club Brugge is allang geplaatst joh. Boeiend.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aangezien Manchester City zijn voorsprong dikwijls weggeeeft is er nog een waterkans voor mijn CLUB BRUGGE
Coco trapt even op de remquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Beetje vroeg om hier al mee bezig te zijn.
Nouja best wel wat uitslagen die al redelijk vast liggen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Beetje vroeg om hier al mee bezig te zijn.
onneembare vesting genotquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:21 schreef ISVV het volgende:
Wat een heksenketel weer in ONS Philips Stadion
Wel het probleem is dat ik een betje heb geplaats waar bij een gelijkspel meer dan 100 te verdienen isquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Club Brugge is allang geplaatst joh. Boeiend.
Gokken is voor tokkies.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel het probleem is dat ik een betje heb geplaats waar bij een gelijkspel meer dan 100 te verdienen is
Zagreb.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:23 schreef DobbyDobby het volgende:
Bij een Switch hoort spanning te zijn, maar buiten City ff is er weinig spanning he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |