VAR checkquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:13 schreef KingRoland het volgende:
BREST met de gelijkmaker! tegen REAL 1-1
gewaagde uitsprakenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:14 schreef Cherni het volgende:
Zolang PSV en Feyenoord maar door zijn is mij verder alles worst op PSG na dan die gun ik niet erg veel.
Livescorequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, de live stand van Flashscore laat me danig in de steek
Arne (oh Arne) leest dit wel goed, anders had ie m in de rust gewisseldquote:
Nee goh.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je kijkt de wedstrijd niet, hé?
Misschien kan je het aan DeepSeek vragenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn pagina met livescores doet het nog van Flashscore maar de virtuele tussenstand ben ik kwijt helaas.
Hmm die geeft zo te zien ook alleen scores. Die heb ik met Futbol24. Maar de live stand van Flashscore mis ik welquote:
futbol24 genotquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hmm die geeft zo te zien ook alleen scores. Die heb ik met Futbol24. Maar de live stand van Flashscore mis ik wel
Kloptquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vervalt de eerste hier mee?
Of moet ik die ook nog onthouden?
Nou nou nou nou nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
GVD KUZOOI
MILJAAR NONDEJUUUU
https://www.livescore.com(...)/league-stage/table/quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hmm die geeft zo te zien ook alleen scores. Die heb ik met Futbol24. Maar de live stand van Flashscore mis ik wel
Ik ga switchen (ba dumm tsss) naar PSV.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
In Lille is het wel gespeeld, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |