Jezus en dat zegt hij de meester klagerquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:10 schreef Ebinas het volgende:
Keanu: Sommige mensen hier komen net uit de luiers
quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:10 schreef Ebinas het volgende:
Keanu wil in het BB hotel denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:08 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen COS'rs![]()
![]()
Keanu heeft keelpijn![]()
Hij wil de appeldief in de aflevering terug zien
quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu je kan beter je mond houden
Voor iedereen beter
Ik uhm kan hier wel om lachen eigenlijkquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:13 schreef Koos1958 het volgende:
Pff ga even wat anders doen. Pp de ene stream het boudoir en andere Jeffrey. Niet te doen.
Hij zit er nog in.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:10 schreef Ebinas het volgende:
Die deden toch echt heel anders ik heb me ook heel erg geamuseerd met die twee. Dat was echt van het niveautje... nou wat ik toch gehoord heb jaa ahh je meent het jeetje ja nou moet je luisteren wat zij deed bla bla bla. Maar dit jaar is het van het niveau kwetsend echt tegen het gemene aan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral qua casting. Vorige jaar was ashley de generaal maar was het vooral tactisch en wie er genomineerd zou worden. Doriana en rohanin spraken ook slecht over mensen. Maar nu is het op niels na de hele Belgische deelnemers groep inclusief keanu.
eerstknijpsquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:16 schreef Kodiak100 het volgende:
De filmkusjes zijn ook weer uitgedeeld
Meteen na die huisjes op pensioenquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:22 schreef Ireth het volgende:
Zo na 48 uur geen streams (werken) ben ik er klaar voor! Kom maar op met die actie, intriges en drama!
![]()
Hebben ze eigenlijk na die vogelhuisjes nog moeten werken of was dat weer het spannende business-week
quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:22 schreef Ireth het volgende:
Zo na 48 uur geen streams (werken) ben ik er klaar voor! Kom maar op met die actie, intriges en drama!
![]()
Hebben ze eigenlijk na die vogelhuisjes nog moeten werken of was dat weer het spannende business-week
Die staat voor de keus om de terugkaatser in te zetten daar loopt hij sinds gister mee. De optie is om het niet in te zetten en dan hopen dat Charise haar gc inzet en dat hij dus gewoon op de bank gaat zitten met zijn gc opzak en die dan volgende week gebruiken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik kijk de kookstreams. Vind Jolien er nu niet veel beter uitzien nu ze haar kleding heeft.
Oh switch naar Jordy in bed (slaapzak)? Ziek? Of depri?
Ja heel slim van hem. Niet inzetten nu. Niels zit ook alleen buiten. Is heel diep aan het denken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:23 schreef marky het volgende:
[..]
Die staat voor de keus om de terugkaatser in te zetten daar loopt hij sinds gister mee. De optie is om het niet in te zetten en dan hopen dat Charise haar gc inzet en dat hij dus gewoon op de bank gaat zitten met zijn gc opzak en die dan volgende week gebruiken.
Het was eigenlijk ook wel te verwachtenquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meteen na die huisjes op pensioen
Dat je juist deze leegloper neemt. Verbaast me dat die zelf niet in BB huis zit.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:00 schreef marky het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mag maar dit filmpje is heel verhelderend
Bekijk deze YouTube-video
Als Sharice haar gamechanger inzet, denk ik dat BB verteld welke gamechangers zijn ingezet. Wanneer er meerdere zijn ingezet, moet ze denk ik toch een keuze maken welke ze ongedaan maakt..quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:23 schreef marky het volgende:
[..]
Die staat voor de keus om de terugkaatser in te zetten daar loopt hij sinds gister mee. De optie is om het niet in te zetten en dan hopen dat Charise haar gc inzet en dat hij dus gewoon op de bank gaat zitten met zijn gc opzak en die dan volgende week gebruiken.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat je juist deze leegloper neemt. Verbaast me dat die zelf niet in BB huis zit.
Gewoon vriendschappelijk kan ook nog hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:25 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is een gelegenheidskoppel dat totaal niets met elkaar heeft en nergens echt matchen.
Die logica ontgaat mij even?quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:29 schreef Kissingbird het volgende:
Niels stemt normaal op gevoel ,dan milena en jolien
maar wil jordy saven dus gaat hij Axel erop zetten
(hoorde ik toch goed he? dat gemompel vind ik zo slecht te volgen)
edit goed gehoord zie ik in de post onder me![]()
Ze wil die van Jordy ongedaan maken. Daarom liep Jordy gister al bij haar te droppen dat hij zijn gc gaat inzetten. Daar zij weer kwaad over. Ik weet niet of zij hem achteraf mag inzetten. Volgens mij maakt het ding alle ingezette gc ongedaan dus kan ook zijn dat die ingezet moet worden bij het nomineren.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:26 schreef Verity het volgende:
[..]
Als Sharice haar gamechanger inzet, denk ik dat BB verteld welke gamechangers zijn ingezet. Wanneer er meerdere zijn ingezet, moet ze denk ik toch een keuze maken welke ze ongedaan maakt..
Jane heeft daar al lopen bleren dat Axel heel goed erop staat in de buitenwereldquote:
Nominerenquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
Huh? wat is dit voor een geluid?
BB: elsa kom naar de dbk
Dat doet hij al steeds. Daarbij merk je dat hij wat ouder is dan de rest.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:31 schreef Koos1958 het volgende:
Niels zegt dat hij met axel een valse start had. Dat hij axel een mooi mens vind. Hij gaat axel erop zetten. Zijn gevoel had op jolien en milena gestemt. Maar nu voor axel kiest om jordy te saven. Zijn band met mensen waar hij had dacht een band mee te hebben nu toch niet eerlijk zijn. Zo sterk van niels dit dat hij dit eerlijk te zeggen. Hij zeg ik was gewoon verkeerd
Siert hem wel dat hij dit tegen Axel zelf zegt.. en dit ook inziet..quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:31 schreef Koos1958 het volgende:
Niels zegt dat hij met axel een valse start had. Dat hij axel een mooi mens vind. Hij gaat axel erop zetten. Zijn gevoel had op jolien en milena gestemt. Maar nu voor axel kiest om jordy te saven. Zijn band met mensen waar hij had dacht een band mee te hebben nu toch niet eerlijk zijn. Zo sterk van niels dit dat hij dit eerlijk te zeggen. Hij zeg ik was gewoon verkeerd
vind het wel mooi..quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:35 schreef Verity het volgende:
Ik had dit gesprek tussen Niels en Axel niet verwacht. Stiekem hoop ik nu dat er niemand vertrekt vrijdag.
Mooi gesprek dit. Eerlijk van Niels. En zeker logisch dat hij wil proberen Jordy te redden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:30 schreef Verity het volgende:
Niels: Ik ben aan het malen, gaat ff niet over mij. Je weet dat we een valse start hebben gehad, maar alles wat uit mijn mond komt is wel eerlijk. Ik ben blij dat er achter die tactische muur een mooie persoonlijkheid zit.
Normaal zou ik stemmen op gevoel en dan zou ik Jolien en Milena stemmen. Maar nu moet ik Jordy saven, dus moet ik op jou stemmen.
Niels: Ik hoop als ik mag blijven, onze band sterker wordt.
Axel: Ja ja, die band die hebben we wel.
Zoveel mogelijk stemmen op Axel dan staat Axel erop en Jordy niet. Wat Niels niet weet is dat hij daarmee ook zijn eigen exit zeker stelt al is het nu wel zo dat ik voor Niels ga als Jordy er niet op staat. Dan Wicky maar naar huis. Feitelijk voegt die niet veel toe.quote:
ja , dit vind ik wel een mooi, open, eerlijk gesprek.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:38 schreef Verity het volgende:
Axel probeert Jordy zelfs te overtuigen! Leuk om te zien dit, dit is tactisch spel. Geen geroddel.
bah naar om te zien!quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:39 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey weer liegen, trap erniet in jordy.
Dit bondje komt te laat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:38 schreef Verity het volgende:
Axel probeert Jordy zelfs te overtuigen! Leuk om te zien dit, dit is tactisch spel. Geen geroddel.
Daar is Jane niet voor nodig, kunnen ze zelf ook uitrekenenquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jane heeft daar al lopen bleren dat Axel heel goed erop staat in de buitenwereld
Dat gaat natuurlijk weg op het moment dat ze niet eerlijk blijken te zijn geweest. En ik hoop dat dat gebeurd en Jordy in de handen van Axel en Jane gedreven wordt dan is het spel echt op de wagen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:41 schreef basicsaint het volgende:
Wonderlijk dat Jordy Jeffrey vertrouwt.
Ja.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ook wel te verwachten
Jordy die zijn hele leven nooit ergens bij heeft gehoord en zeker niet bij de populaire jongens denkt dat hij er nu wel bij hoort... dat maakt het spel van Jeff en Matti nog viezer.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:42 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe naïef is jordy toch. Die vertrouwt de verkeerde mensen. Mattie heeft nog niet beslist
En denkt dat hij alles goed overziet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:45 schreef Ireth het volgende:
Jordy is veel te goed van vertrouwen![]()
Dit kost hem de kop
Hij weet dus wel dat niemand te vertrouwen is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:47 schreef Koos1958 het volgende:
Toch erg dat jordy zo vertrouwen heeft in mensen. Jordy verteld dat niels heeft verteld dat hij liever zelf naar huis gaat dan jordy. Jordy zegt dat iedereen kan stemmen wat hij wil maar het wel wil weten. Jordy zegt iedereen zit vanaf het begin te lullen. Elke week afspraken maken hij houd zich aan de afspraak met keanu en dat mensen dat niet doen.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
Niet goed van Jordy dat ie de roddelclub vertrouwt.Die aarzelen niet om te liegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Dat weet Jordy toch? dat Niels het daarom wil doen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:50 schreef ledn81 het volgende:
Jordy is ook dom dat ie mee gaat in verhaal van Niels.
Niels wil niet samen met Jordy op de bank komen te zitten.. Daarom is deze hele heissa.
Jordy wilde dat ding al niet inzetten.
Als Jordy hem wel had ingezet, dan had Axel op op de dames gestemd en niet op Jordy.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:50 schreef ledn81 het volgende:
Niels wil niet samen met Jordy op de bank komen te zitten.. Daarom is deze hele heissa.
Nee Niels is juist bezig er voor te zorgen dat Jordy er niet opkomt. Hij zal ook beseffen dat ze in de zelfde vijver vissen ze beter niet samen op komen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:50 schreef ledn81 het volgende:
Zou dat besef er bij Jordy echt zijn, of is dat bij iedereen vriendjes willen zijn erin geslopen gedurende zijn hele leven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Als Jordy hem wel had ingezet, dan had Axel op op de dames gestemd en niet op Jordy.
Dan hadden de meiden meer stemmen gehad.
Ik denk dat Niels en Jordy beginnen te merken dat ze niet hoog in de groep staan bij Mattheus en Jeffrey
Verklaar je nader? Waarom is die dag zo belangerijk?quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:54 schreef Verity het volgende:
Niels: Je beslissing is gebaseerd op Valentijnsdag toch?
Jordy: Nee, is op basis van gevoel. Ik heb met Jeffrey en Mattheus gesproken.
Ik heb gezegd dat als ik er op sta, dat ik hun ook niet meer spaar en ze niet meer vertrouw.
Echt Wicky mag eruit dan hoop ik dat het Axel, Jane, Niels en Jordy gaat worden tegen de rest. Eventueel dat Eva nog gaat aansluiten die zweeft nog.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:52 schreef Verity het volgende:
[..]
Als Jordy hem wel had ingezet, dan had Axel op op de dames gestemd en niet op Jordy.
Dan hadden de meiden meer stemmen gehad.
Ik denk dat Niels en Jordy beginnen te merken dat ze niet hoog in de groep staan bij Mattheus en Jeffrey
Kaartjes van buiten is ieder jaar weer een ding.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Verklaar je nader? Waarom is die dag zo belangerijk?
Of zei ie dat alleen?
Eva praat al helemaal mee met die kliekquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:56 schreef marky het volgende:
[..]
Echt Wicky mag eruit dan hoop ik dat het Axel, Jane, Niels en Jordy gaat worden tegen de rest. Eventueel dat Eva nog gaat aansluiten die zweeft nog.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:57 schreef marky het volgende:
[..]
Kaartjes van buiten is ieder jaar weer een ding.
Ik gok, dat zei hij, dat ie zolang in zijn eigen wereld geleefd heeft dat ie sociaal gestoord is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:59 schreef lojanda het volgende:
Hoe kan het dat Jordy nog steeds niet door heeft dat hij Jeffrey en kornuiten niet meer kan vertrouwen.. hij heeft al meerdere malen aangegeven dat ze anders doen tegen hem en Niels maar nu dan toch uitgaan dat ze niet op hem gaan met het nominerenhoe dom kun je zijn
Kom op Jordy zou ik zeggen. Opgeheven hoofd op die bank gaan zitten en als je blijven mag hard erin.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: beslissing is gebaseerd op gevoel. Heb met hun 2 gepraat en gezegd als ik merk dat ik er morgen op sta houd ik me ook nergens meer aan. Loop iedereen te sparen hier.
of ik blijf of niet
dan is het helder hoe ik verder ga.
Jeffrey is een geniepig ventje dat van mij heel snel mag vertrekken! Heel jammer dat Jordy hem vertrouwt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:55 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: eerste wat jeffrey zei was dat hij sowieso geen afspraken meer maakt
YEAHH rrright
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon die pin inzetten en proberen deze week te overleven..quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:00 schreef marky het volgende:
[..]
Kom op Jordy zou ik zeggen. Opgeheven hoofd op die bank gaan zitten en als je blijven mag hard erin.
Maar aansluiting heeft ze nog niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eva praat al helemaal mee met die kliek
Pfff jezus hoe krijgt hij het uit zijn bek.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:00 schreef Verity het volgende:
Jeffrey: Er zijn vooral 2 mensen hier tactieken te bedenken. Zijn de laatste dagen, ze zijn niet aan het genieten.
Het was eerst een reflectie over hoe het spel is veranderd, wat overging in een persoonlijk gesprek.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:01 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey zeggen dat die 2 tactieken bespreken samen. Noemt ze onbetrouwbare mensen. Terwijl jordy en niels het gewoon over privedingen heeft.
De enige twee die te vertrouwen zijn zijn Jordi en Niels.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:01 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey zeggen dat die 2 tactieken bespreken samen. Noemt ze onbetrouwbare mensen. Terwijl jordy en niels het gewoon over privedingen heeft.
Dreigend? Juist die kliek en Jeffrey weer liegen jordy heeft niet gezegdquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:05 schreef Kinga het volgende:
Nice deze nominatiepraat. Jordy komt wel heel dreigend over, dat zal niet het effect hebben wat hij wil. Niels vind ik bijzonder geval, ergens komt ie sympathiek over. Maar dat gesprekje met Axel vond ik te neppig overkomen.
Het is zo’n misselijk makend arrogant ventjequote:Op woensdag 29 januari 2025 10:04 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat ik ga Jeffrey echt bijna verafschuwen. Hoe slecht persoon is dat. En nu weer over jordy besproken in het boudoir walgelijke walgelijke lui.
Ja dit. Jordy mag van mij ook nog wel blijven. Voor de balans met de popi jopies. Jeffrey moet zo snel mogelijk vertrekken. Hopelijk wordt Jolien dat weer een individu.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik hoop dat als Jordy op de bank zit (waar ik wel voor vrees) hij mag blijven en dat volgende week het groepje van Jeff en co op hun plaats gezet wordt en liefst van al dat Jeff naar huis gaat. Al zal dat laatste wel niet gebeuren, febo wil het "koppeltje" erin houden
quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:01 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Jeffrey is een geniepig ventje dat van mij heel snel mag vertrekken! Heel jammer dat Jordy hem vertrouwt.Als Jordy erop komt is het over met Jeffrey en Matti. Niels en Jordy hebben al eens uitgesproken dat Matti en Jeff je er eigenlijk iedere week op moet zetten die wanen zich ontastbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niels was in het begin te hard gefixeerd op Axel, en verloor daardoor het zicht wat er echt gebeurde rondom hem.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:59 schreef Verity het volgende:
Niels heeft langzaam het spel door, alleen te laat.
Niels: Merk jij het ook dat het vertrouwen en alles begint te draaien. Iedereen die hij eerst vertrouwen kan nu niet meer.
Niels: Ik heb ook een heel fijn en persoonlijke gesprek gehad met Axel. Ik merk dat ik dat soort gesprekken meer en liever wil hebben.
Ze liegen echt om jordy smerig neer te zetten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:07 schreef Ireth het volgende:
Jeff: "hij was mij aan het overhalen om op milena te gaan!"
Matt: "Ja mij ook, of jolien!"
![]()
Of ik moet dringend naar Schoonenberg of ze liegen!
Daarom moet Jordy hem nu niet inzetten. Na deze ronde is het veel beter. Dan komt er een heel ander spel en gaat er gehergroepeerd worden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:06 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice kan de Terugkaatser van Jordy ongedaan maken, dan heeft ie kans er alsnog op te komen.
Mattheus kan Jordy er hoe dan ook altijd opzetten met De Redding.
Keanu zit nu veilig in de apenrots, die gaat over 4 weken klagen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:08 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu is klaar met de tactische spelletjes van die 2. Nou ik ben die smeriger praktijken van jullie klaar mee.
"Als ik er op sta deze week, weet ik genoeg, en hou ik me aan geen enkele afspraak mocht ik blijven." Dat is gewoon je willetje doordrukken. Doe wat ik zeg, anders...quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dreigend? Juist die kliek en Jeffrey weer liegen jordy heeft niet gezegd
True. Met Queen Bee Milena. Die moet echt als eerste optiefen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
Nooit afspraken gemaakt zeggen mattie en Jeffrey. En vorige week nog boos zijn dat ze alleen maar een target hadden gekregen. Ik blijf het zeggen naar wat een smerig volk zijn die kliek in het boidoir
Hij heeft niet in de gaten dat die twee amper tactisch hebben gespeeld. En dat ze nu proberen zchzelf te redden en dat de mensen die tactisch spelen de mensen zijn waar hij zich bij aan heeft gesloten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:08 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu is klaar met de tactische spelletjes van die 2. Nou ik ben die smeriger praktijken van jullie klaar mee.
Neuh... is gewoon vertellen hoe je het spel wil gaan spelen..quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
"Als ik er op sta deze week, weet ik genoeg, en hou ik me aan geen enkele afspraak mocht ik blijven." Dat is gewoon je willetje doordrukken. Doe wat ik zeg, anders...
Als ie niet komt te vervallen na deze week. BB heeft gezegd dat ze beperkt houdbaar zijn zonder een houdbaarheidsdatum te geven. De kluis is dicht gebleven deze week, misschien willen ze volgende week een totale reset?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:08 schreef marky het volgende:
[..]
Daarom moet Jordy hem nu niet inzetten. Na deze ronde is het veel beter. Dan komt er een heel ander spel en gaat er gehergroepeerd worden.
Nee Jeffrey dan Milena dan Charice dan Matti.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
True. Met Queen Bee Milena. Die moet echt als eerste optiefen.
Dat is geen willetje doordrukken, dat is zeggen hoe hij erover denkt. En gelijk heeft hij.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
"Als ik er op sta deze week, weet ik genoeg, en hou ik me aan geen enkele afspraak mocht ik blijven." Dat is gewoon je willetje doordrukken. Doe wat ik zeg, anders...
Dan koop je nooit meer wat in die kluis dat is dan echt een verspilling van geld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ie niet komt te vervallen na deze week. BB heeft gezegd dat ze beperkt houdbaar zijn zonder een houdbaarheidsdatum te geven. De kluis is dicht gebleven deze week, misschien willen ze volgende week een totale reset?
Speculeer ook maar wat
Ja, maar dat is je opstelling doorgeven om te bewijzen dat je in jezelf gelooft.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:13 schreef Folies het volgende:
[..]
Dat is geen willetje doordrukken, dat is zeggen hoe hij erover denkt. En gelijk heeft hij.
Hij legt ze totaal niet op wat te doen, maar hij heeft (eindelijk) door hoe ze zijn.
snap het .. beperkte houdbaarheid , anderen kunnen ze niet meer kopen.. maar ergens ook apart.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ie niet komt te vervallen na deze week. BB heeft gezegd dat ze beperkt houdbaar zijn zonder een houdbaarheidsdatum te geven. De kluis is dicht gebleven deze week, misschien willen ze volgende week een totale reset?
Speculeer ook maar wat
Dit is dus wel prachtig om te zien hoe iemand die voor zichzelf besloten had open en eerlijk te zijn hoe hij erin staat gedwongen wordt om zijn spel volledig om te gooien.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:13 schreef Folies het volgende:
[..]
Dat is geen willetje doordrukken, dat is zeggen hoe hij erover denkt. En gelijk heeft hij.
Hij legt ze totaal niet op wat te doen, maar hij heeft (eindelijk) door hoe ze zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Dom kan je niet zeggen ze zijn in grote mate onwetend. Zij zaten nog op Axel maar de rest was opgeschoven naar hun. Ze hebben een hele week alleen maar goede keuzes gemaakt en het volk ging klagen. Het lijkt Nederland wel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is je opstelling doorgeven om te bewijzen dat je in jezelf gelooft.
Om er daarna op het veld achter te komen dat de tegenstander daarom zijn tactiek heeft aangepast.
Als ze nu al zo dom spelen, dan gaan we een lange periode kijken naar die kutbelgen.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:18 schreef Droopie het volgende:
Maar nu gaan ze nomineren vandaag en dan morgen rond 09.30/ 10.00 de bekendmaking toch?
Ik moet straks weg.ja ergens morgenvroeg.. soms rond 11 of wat eerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Dat zou heel goed kunnen iddquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Speculeer ook maar wat
Dan gaan ze niet meer gekocht worden want je kan ze niet inzetten wanneer je wil. Matti heeft die van hem al drie weken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen idd![]()
Het is voor het spel en programma natuurlijk ook veel beter als ze continu worden gebruikt. De kluis was vorige week leeg en waarschijnlijk moeten al die pins eerst weer terug voor dat ze weer kunnen wordengekocht.
Ik vond het ook zo mooi dat Mattheus daar niet aan mee deed maar ook hij is door de mand gevallen. Het is het spel maar het wordt op een trieste manier gespeeld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:14 schreef Verity het volgende:
Ik vind het Boudoir groepje triest. Het doorvertellen van van wat Niels en Jordy hebben gezegd is tactisch, dat is het spel. Wordt goed gespeeld door Jeffrey en Mattheus.
Maar alles daarom heen is gewoon laag, roddelen, mensen naar beneden halen (vooral Niels en Jordy) echt belachelijk maken, middel vingers...... Het is dat ze het niet in het gezicht van de mensen durven te doen, anders was het pesten geweest.
Grappige is nog dat ze zelf het meeste ook doen waar ze zich storen bij een ander, totaal geen zelfkennis bij deze mensen. Van mij mag heel dat groepje naar huis.
Er zijn er al 6 vervallen zonder gebruikt te zijn (Lennie, Linda en Wicky). Dat risico lopen ze altijd met het kopen van die dingen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:21 schreef marky het volgende:
[..]
Dan gaan ze niet meer gekocht worden want je kan ze niet inzetten wanneer je wil. Matti heeft die van hem al drie weken.
Inderdaad nog amper gebruikt. Loont het dan wel de moeite om ze te kopen ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er zijn er al 6 vervallen zonder gebruikt te zijn (Lennie, Linda en Wicky). Dat risico lopen ze altijd met het kopen van die dingen.
Een gevalletje van: waar je mee omgaat, wordt je mee besmetquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vond het ook zo mooi dat Mattheus daar niet aan mee deed maar ook hij is door de mand gevallen. Het is het spel maar het wordt op een trieste manier gespeeld.
Ja maar die mensen zijn ook uit het spel. Wicky raakte hem kwijt omdat hij er eigenlijk uit was.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er zijn er al 6 vervallen zonder gebruikt te zijn (Lennie, Linda en Wicky). Dat risico lopen ze altijd met het kopen van die dingen.
Ze zijn echt geen zwitserland meer. Matti zit in de reet van Jeff en Sharice is verliefd op Milena. Ze hebben zelf deze keuze gemaakt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:26 schreef Verity het volgende:
[..]
Een gevalletje van: waar je mee omgaat, wordt je mee besmet
Zowel Mattheus en Sharice zijn zoveel leuker wanneer ze Zwitserland zijn en zich niet zo laten mee trekken door die groep.
Als het niels, jordy, axel is, hoop ik dat Niels gaat. Jammer voor Jordy dan dat z'n maatje moet gaan maar hopelijk gaat Jordy dan het spel spelen met Axel en Janequote:Op woensdag 29 januari 2025 10:24 schreef lojanda het volgende:
En dan zeiden ze allemaal.. echt allemaal dat Axel heel vies speelde en daarom wilden ze hem er uit hebben. Ik vind eigenlijk dat hij echt de enige is die het van af het begin eerlijk heeft gespeeld. Hard maar wel heel eerlijk![]()
Ik hoop echt dat hij deze ronde weer overleefd
Dat klopt, dat zijn ze zeker niet meer. Vond ze toen gewoon leuker en sympathieker overkomen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:28 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zijn echt geen zwitserland meer. Matti zit in de reet van Jeff en Sharice is verliefd op Milena. Ze hebben zelf deze keuze gemaakt.
Hij overleefd wel. Wel of niet op de bank. Ik blijf het een oppervlakkige gast vinden. Niet echt spannend en janken als je ervoor kiest hard te spelen dan de gevolgen niet kunnen handelen blijf ik triest vinden. Dat zelfde probleem kreeg Ashley ook maar dat was niet na twee dagen maar pas toen de andere haar eindelijk hard gingen aanpakken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:24 schreef lojanda het volgende:
En dan zeiden ze allemaal.. echt allemaal dat Axel heel vies speelde en daarom wilden ze hem er uit hebben. Ik vind eigenlijk dat hij echt de enige is die het van af het begin eerlijk heeft gespeeld. Hard maar wel heel eerlijk![]()
Ik hoop echt dat hij deze ronde weer overleefd
Die zijn nooit Zwitserland geweest.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:26 schreef Verity het volgende:
[..]
Zowel Mattheus en Sharice zijn zoveel leuker wanneer ze Zwitserland zijn en zich niet zo laten mee trekken door die groep.
Naar mens. Roddelt ook slecht over niels en jordyquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:31 schreef Verity het volgende:
Sharice: Ik vind niet dat ik effectief in een groep zit
Pootje: Ja dat is echt zo, je vlindert wel he
Sharice: Ik vind het niet altijd leuk om in 1 groep te zitten.
Ik zie haar enkel bij Milena en de rest zitten
Ben ik eigenlijk wel met je eens.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die zijn nooit Zwitserland geweest.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:34 schreef marky het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk wel met je eens.
Het is echt een kut bb dit jaar 😁
Dat ze het uit haar bek kan krijgen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:31 schreef Verity het volgende:
Sharice: Ik vind niet dat ik effectief in een groep zit
Pootje: Ja dat is echt zo, je vlindert wel he
Sharice: Ik vind het niet altijd leuk om in 1 groep te zitten.
Ik zie haar enkel bij Milena en de rest zitten
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:26 schreef Verity het volgende:
[..]
Klopt, had het ook anders moeten verwoorden. Bedoelde meer dat toen ze zich niet mee deden met het negatief praten over mensen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die zijn nooit Zwitserland geweest.
Oh heeft hij haar wat aangedaan?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:36 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy verteld dat er een gezegd heeft van vol je gevoel en dat hij doet die persoon niet meer tegen hem praat. Is dus sharice.
Niels mag van mij echt gaan want vind hem zo niet leuk. Jane is ook totaal niet mijn type mens. Veelte grote mond en zo gebektquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Als het niels, jordy, axel is, hoop ik dat Niels gaat. Jammer voor Jordy dan dat z'n maatje moet gaan maar hopelijk gaat Jordy dan het spel spelen met Axel en Jane
Ja, de Belgen bij elkaar en de Ned bij elkaarquote:
Is ook wel heel erg dit jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, de Belgen bij elkaar en de Ned bij elkaar
Onderhand wel geworden ja..quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
David denkt het echt Nederland belgie is.
Dat Axel het even moeilijk kreeg ging echt niet omdat hij de gevolgen niet aan kon. Hij kwam later binnen en dan heb je al een achterstand en daarbij werd hij goed ziek. Dan voel je je ook al niet lekker en dat negeren was de druppel.. ik kan het me wel voorstellen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:32 schreef marky het volgende:
[..]
Hij overleefd wel. Wel of niet op de bank. Ik blijf het een oppervlakkige gast vinden. Niet echt spannend en janken als je ervoor kiest hard te spelen dan de gevolgen niet kunnen handelen blijf ik triest vinden. Dat zelfde probleem kreeg Ashley ook maar dat was niet na twee dagen maar pas toen de andere haar eindelijk hard gingen aanpakken.
Dat zegt hij toch ook. Hij geeft alleen wel aan het jammer te vinden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:43 schreef Lrod01 het volgende:
Heeft Jordy ooit naar BB gekeken? Volgens mij niet. In het begin is het heel vaak nog een hechte groep maar uiteindelijk ontstaan er altijd groepjes/bondjes, dat is nooit anders geweest.
Dat doet Jordy wel als ie met Niels zit te pratenquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt kies altijd op gevoel, noemt geen namen of iets negatiefs van anderen. Hij zegt dat hij met iedereen wel kan praten.
Dat was het niet maar daar gaat het nu wel op lijken.. jammer vind ik.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
David S heeft echt het gevoel dat het België Nederland is
Hij zei gisteren nog dat hij enkel Videoland heeft, geen Netflix. Daar kijkt ie BB op.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:43 schreef Lrod01 het volgende:
Heeft Jordy ooit naar BB gekeken? Volgens mij niet. In het begin is het heel vaak een hechte groep maar uiteindelijk ontstaan er altijd groepjes/bondjes, dat is nooit anders geweest.
Als je positief binnenkomt dan kan je ook hard spelen maar met iets meer tact. Dan had hij veel sneller een bondje kunnen hebben. Hij besloot zelf zichzelf terug te trekken. Het zijn allemaal keuzes geweest.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat Axel het even moeilijk kreeg ging echt niet omdat hij de gevolgen niet aan kon. Hij kwam later binnen en dan heb je al een achterstand en daarbij werd hij goed ziek. Dan voel je je ook al niet lekker en dat negeren was de druppel.. ik kan het me wel voorstellen.
Iedereen mag zijn eigen spel spelen maar het zou mooi zijbalk je dat dan op een manier doet die wel fair is
Maar dat is ook onzin wat Jordy zegt want dat doet hij wel. Hij en Niels doen dat wel degelijk met elkaar.. alleen niet waar de rest bij is. Toen ze de week in de suite waren lagen ze ook de hele tijd te roddelen en negatief te praten over anderen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt kies altijd op gevoel, noemt geen namen of iets negatiefs van anderen. Hij zegt dat hij met iedereen wel kan praten.
Wat ik uit zijn woorden haal is dat hij de hoop had dat het dit keer anders zou zijn, maar dat is gewoon niet reëel. Mensen trekken uiteindelijk altijd toe naar de personen waarbij ze zich het beste voelen vooral als je in zo'n bubbel leeft. Dat is logisch.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:46 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch ook. Hij geeft alleen wel aan het jammer te vinden.
En Keanu en Eva zit er nu ook elke keer bijquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:42 schreef Verity het volgende:
David: Ik vind het heel erg Belgie tegen Nederland is
Jordy&Niels: Nee, dat is het niet
David: de groep van Jeffrey gaat nooit bij Elsa ofzo zitten, dat vind ik jammer.
Ik snap wel wat David bedoeld. Het groepje van de Boudoir bestaat bijna alleen uit Belgen. En ze mengen zich niet met de rest.
Nee ze praten over wat hun opvalt aan iemand en of ze dat zelf wel of niet zouden doen. Maar zo laag als dat andere clubje heb ik in BB niet veel gezien.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat doet Jordy wel als ie met Niels zit te praten
Dat klopt maar het is niet zo dat hij het niet begrijpt ofzo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:50 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Wat ik uit zijn woorden haal is dat hij de hoop had dat het dit keer anders zou zijn, maar dat is gewoon niet reëel. Mensen trekken uiteindelijk altijd toe naar de personen waarbij ze zich het beste voelen vooral als je in zo'n bubbel leeft. Dat is logisch.
Klopt, vandaar "bijna" alleen maar uit Belgen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
En Keanu en Eva zit er nu ook elke keer bij
Af en toe loopt er eens iemand verloren om met de stofzuiger wat lawaai te maken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Vorige jaar vond BB het nodig dat het huis elke dag werd schoongemaakt, heb nu nog niet echt gehoord of gezien dat ze het doen
Lekker thuis gewone kleren, hij wil/ gaat toch weg..?quote:Op woensdag 29 januari 2025 10:53 schreef Jockari het volgende:
?Niels doet al 3 weken met slechts 4 onderbroeken zegt hij. Wil wel eens zijn gewone kleren.
Ik heb geen idee, heb daar eigenlijk niet op geletquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is ook wel heel erg dit jaar.
Of laat mijn geheugen mij in de steek?
Is een energie zuigerquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:01 schreef lojanda het volgende:
Keanu is op zich een lieve jongen maar zo vermoeiendhet lijkt bij hem wel of alles moeite kost.
Ze waren in begin ook heel duidelijk, GEEN schoonmaakschemaquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Vorige jaar vond BB het nodig dat het huis elke dag werd schoongemaakt, heb nu nog niet echt gehoord of gezien dat ze het doen
Elsa was in het begin het schoonmaak schemaquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze waren in begin ook heel duidelijk, GEEN schoonmaakschema
Net jekyll en hydequote:Op woensdag 29 januari 2025 11:12 schreef Verity het volgende:
Jeffrey komt volwassener en vriendelijker over in z'n filmpje dan nu in het huis. Best een groot verschil
Duidelijk dat het veel nep is wat hij allemaal in dat filmpje zegt want in het huis laat hij heel wat anders zien.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:12 schreef Verity het volgende:
Jeffrey komt volwassener en vriendelijker over in z'n filmpje dan nu in het huis. Best een groot verschil
Ja die facade kon hij bij een middagje opname nog wel hebben maar dat lukt niet drie weken lang.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:12 schreef Verity het volgende:
Ze mogen wel eens uitleg geven over de reden van die SL's in plaats van jaar in jaar uit te liegen dat het 24/7 te volgen isquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:12 schreef lojanda het volgende:
Echt elke keer wanneer er een interessant gesprek gaande is komt er een SLwaarom
Ik zou wel eens willen weten hoeveel uren er een SL is geweest tijdens een BB seizoenquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze mogen wel eens uitleg geven over de reden van die SL's in plaats van jaar in jaar uit te liegen dat het 24/7 te volgen is
OK maar je ziet ze weinig schoonmaken hoor,quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze waren in begin ook heel duidelijk, GEEN schoonmaakschema
Vorige week jordy denk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Gaat over dat Pootje heeft gehoord dat iemand Sharice heeft genomineerd. Maar wie?
Ook echt enige wat ze doenquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Af en toe loopt er eens iemand verloren om met de stofzuiger wat lawaai te maken.
Vast Jordyquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Gaat over dat Pootje heeft gehoord dat iemand Sharice heeft genomineerd. Maar wie?
Dat vind ik ook! Komt vooral wanneer ze zacht praten of fluisteren. En dat doen ze echt veel dit jaar!quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
OK maar je ziet ze weinig schoonmaken hoor,
Ik heb dit jaar erg veel moeten de Belgen te verstaan kortom versa ze niet! Voorgaande jaren wilde het nog wel na 2 weken ofzo.
Ik kan het niet verstaanquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat over die kamer achter daar zit jordy bijna niet bij.
Ik heb het over stemmenquote:Op woensdag 29 januari 2025 11:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy heeft verteld dat hij keanu heeft gesaved
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |