Jezus en dat zegt hij de meester klagerquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:10 schreef Ebinas het volgende:
Keanu: Sommige mensen hier komen net uit de luiers
quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:10 schreef Ebinas het volgende:
Keanu wil in het BB hotel denk ik.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:08 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen COS'rs![]()
![]()
Keanu heeft keelpijn![]()
Hij wil de appeldief in de aflevering terug zien
quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu je kan beter je mond houden
Voor iedereen beter
Ik uhm kan hier wel om lachen eigenlijkquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:13 schreef Koos1958 het volgende:
Pff ga even wat anders doen. Pp de ene stream het boudoir en andere Jeffrey. Niet te doen.
Hij zit er nog in.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:10 schreef Ebinas het volgende:
Die deden toch echt heel anders ik heb me ook heel erg geamuseerd met die twee. Dat was echt van het niveautje... nou wat ik toch gehoord heb jaa ahh je meent het jeetje ja nou moet je luisteren wat zij deed bla bla bla. Maar dit jaar is het van het niveau kwetsend echt tegen het gemene aan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral qua casting. Vorige jaar was ashley de generaal maar was het vooral tactisch en wie er genomineerd zou worden. Doriana en rohanin spraken ook slecht over mensen. Maar nu is het op niels na de hele Belgische deelnemers groep inclusief keanu.
eerstknijpsquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:16 schreef Kodiak100 het volgende:
De filmkusjes zijn ook weer uitgedeeld
Meteen na die huisjes op pensioenquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:22 schreef Ireth het volgende:
Zo na 48 uur geen streams (werken) ben ik er klaar voor! Kom maar op met die actie, intriges en drama!
![]()
Hebben ze eigenlijk na die vogelhuisjes nog moeten werken of was dat weer het spannende business-week
quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:22 schreef Ireth het volgende:
Zo na 48 uur geen streams (werken) ben ik er klaar voor! Kom maar op met die actie, intriges en drama!
![]()
Hebben ze eigenlijk na die vogelhuisjes nog moeten werken of was dat weer het spannende business-week
Die staat voor de keus om de terugkaatser in te zetten daar loopt hij sinds gister mee. De optie is om het niet in te zetten en dan hopen dat Charise haar gc inzet en dat hij dus gewoon op de bank gaat zitten met zijn gc opzak en die dan volgende week gebruiken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik kijk de kookstreams. Vind Jolien er nu niet veel beter uitzien nu ze haar kleding heeft.
Oh switch naar Jordy in bed (slaapzak)? Ziek? Of depri?
Ja heel slim van hem. Niet inzetten nu. Niels zit ook alleen buiten. Is heel diep aan het denken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:23 schreef marky het volgende:
[..]
Die staat voor de keus om de terugkaatser in te zetten daar loopt hij sinds gister mee. De optie is om het niet in te zetten en dan hopen dat Charise haar gc inzet en dat hij dus gewoon op de bank gaat zitten met zijn gc opzak en die dan volgende week gebruiken.
Het was eigenlijk ook wel te verwachtenquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meteen na die huisjes op pensioen
Dat je juist deze leegloper neemt. Verbaast me dat die zelf niet in BB huis zit.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:00 schreef marky het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mag maar dit filmpje is heel verhelderend
Bekijk deze YouTube-video
Als Sharice haar gamechanger inzet, denk ik dat BB verteld welke gamechangers zijn ingezet. Wanneer er meerdere zijn ingezet, moet ze denk ik toch een keuze maken welke ze ongedaan maakt..quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:23 schreef marky het volgende:
[..]
Die staat voor de keus om de terugkaatser in te zetten daar loopt hij sinds gister mee. De optie is om het niet in te zetten en dan hopen dat Charise haar gc inzet en dat hij dus gewoon op de bank gaat zitten met zijn gc opzak en die dan volgende week gebruiken.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat je juist deze leegloper neemt. Verbaast me dat die zelf niet in BB huis zit.
Gewoon vriendschappelijk kan ook nog hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:25 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is een gelegenheidskoppel dat totaal niets met elkaar heeft en nergens echt matchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |