SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gaatjes
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Welterusten gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vrijdag middag vanaf 17:00 stipt is het tuinhuisje weer geopend.quote:
Dan kun je je gaatjes weer gevuld krijgen zo vol als je maar wil
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
sow vieze woordjesquote:Well, life can be a riot
Is dat zo'n tuinhuisje met groot gat er in waar iemand achter zit/ligt?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrijdag middag vanaf 17:00 stipt is het tuinhuisje weer geopend.
Dan kun je je gaatjes weer gevuld krijgen zo vol als je maar wilIk vraag dit voor een vriend @kree
Well, life can be a riot
@kree is al jaaaaaaaren een vaste gast in het tuinhuisje. Die heeft geen enkele vraag mee over het tuinhuisjequote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is dat zo'n tuinhuisje met groot gat er in waar iemand achter zit/ligt?Ik vraag dit voor een vriend @:kree
Ich werde deine Löcher mit meiner Arschlgeige füllenquote:Well, life can be a riot
Oh. Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Zolang dat tuinhuisje maar geen asbest heeft kom ik ook wel even aanwaaien danquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:kree is al jaaaaaaaren een vaste gast in het tuinhuisje. Die heeft geen enkele vraag mee over het tuinhuisje
Well, life can be a riot
Ja, dit weekend is daar Russische roulette geďntroduceerd: achter 5 gaatjes liggen zeer ervaren Oekraďense hoertjes die legendarisch goed kunnen Nilfisken, en achter eentje zit een pitbull die een week niks gegeten heeft.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is dat zo'n tuinhuisje met groot gat er in waar iemand achter zit/ligt?Ik vraag dit voor een vriend @:kree
![]()
Nee, het tuinhuisje is hyper modern en is van de meest moderne technologie voorzienquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh. Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Zolang dat tuinhuisje maar geen asbest heeft kom ik ook wel even aanwaaien dan
Owww je bedoelde 1 pitbullquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, dit weekend is daar Russische roulette geďntroduceerd: achter 5 gaatjes liggen zeer ervaren Oekraďense hoertjes die legendarisch goed kunnen Nilfisken, en achter eentje zit een pitbull die een week niks gegeten heeft.![]()
![]()
Ik dacht dat je een dozijn Rottweilers die al een maand geen eten hadden gehad omdat je het zo vaak bleef herhalen![]()
Potverdorie, en dan moet ik zeker weer proefkonijn spelen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, dit weekend is daar Russische roulette geďntroduceerd: achter 5 gaatjes liggen zeer ervaren Oekraďense hoertjes die legendarisch goed kunnen Nilfisken, en achter eentje zit een pitbull die een week niks gegeten heeft.![]()
Ouwe nilfisker
Well, life can be a riot
Is deze inmiddels al geďnstalleerd?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, het tuinhuisje is hyper modern en is van de meest moderne technologie voorzien![]()
Airco in het tuinhuisje en speciale "afzuiging" ?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, het tuinhuisje is hyper modern en is van de meest moderne technologie voorzien
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owww je bedoelde 1 pitbull![]()
![]()
Ik dacht dat je een dozijn Rottweilers die al een maand geen eten hadden gehad omdat je het zo vaak bleef herhalen![]()
Ja fuck! Hoe lang kunnen die krengen zonder eten voor ze een keer omkiepen?
![]()
Daar hadden we 5 jaar geleden al 8 van staan.quote:
Dat zou jij als geen ander moeten weten
Ohjaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mensen komen er wel achter, geen zin om dat expliciet hier neer te zetten. Ben niet voor niets nu Grotetijd.
Was t alweer vergeten♡♡♡♡![]()
Ja nou je mag zelf weten of je bij iemand achter zo'n gat op je knieën wil gaan proeven hoe z'n leuter smaakt, maar ik dacht dat @DerRabbit en @Homijn hier de konijnen waren?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Potverdorie, en dan moet ik zeker weer proefkonijn spelen?![]()
Ouwe nilfisker [ afbeelding ]![]()
Owww wacht, eentje daarvan had toch die prostaatmassage-plugin he?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar hadden we 5 jaar geleden al 8 van staan.
Dat zou jij als geen ander moeten weten![]()
Wat is homijn dan voor een konijn? Is dat een kruising tussen een Haas en een Komijn? Of Homijnenkaas?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou je mag zelf weten of je bij iemand achter zo'n gat op je knieën wil gaan proeven hoe z'n leuter smaakt, maar ik dacht dat @:DerRabbit en @:homijn hier de konijnen waren?
JONGE IK HEB ZOVEEL VRAGEN NOU
Well, life can be a riot
Ligt eraan wat voor worsten ze in het tuinhuisje krijgenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]Ja fuck! Hoe lang kunnen die krengen zonder eten voor ze een keer omkiepen?
@Homijn is het huisdiertje van een beroemde DJ hier!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat is homijn dan voor een konijn? Is dat een kruising tussen een Haas en een Komijn? Of Homijnenkaas?
JONGE IK HEB ZOVEEL VRAGEN NOU![]()
![]()
@hemarookworst ?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor worsten ze in het tuinhuisje krijgen![]()
Kijk eens aan. Een heuze beroemdheid in ons middenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
@:homijn is het huisdiertje van een beroemde DJ hier!
Well, life can be a riot
Ja hij is de elfde DJ.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Een heuze beroemdheid in ons midden![]()
![]()
Je moet niet met hazen komen daar heeft @Homijn een zware hekel aanquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat is homijn dan voor een konijn? Is dat een kruising tussen een Haas en een Komijn? Of Homijnenkaas?
JONGE IK HEB ZOVEEL VRAGEN NOU
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
De elfde!?quote:Well, life can be a riot
Ja die zijn veel te groot voor z'n holletje.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je moet niet met hazen komen daar heeft @:homijn een zware hekel aan![]()
Lijkt me wel lastig om nooit het hazenpad te kunnen nemenWell, life can be a riot
En die bepaalt zelf!?quote:Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die zijn veel te groot voor z'n holletje.
Uw ADH vitamine Worst
Ja je weet nooit wat je daar op je pad tegen zult komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:32 schreef Grotetijd het volgende:
Lijkt me wel lastig om nooit het hazenpad te kunnen nemensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen, anders gaan we jou eens stevig bepalen!
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Zou willen dat ik kon relaxenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets minder heftig als bij jou, relax!
:')![]()
Raak helemaal confuus van je.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je weet nooit wat je daar op je pad tegen zult komen natuurlijk.
Nu gaat 't weer over padden
Ik heb echt een opkikker nodigWell, life can be a riot
Klein stijfje gekregen welquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen, anders gaan we jou eens stevig bepalen!
Well, life can be a riot
nou niet mee eens dit en zo uitgebreid was het niet besproken want sinds vanmiddag weet ik pas weer het laatste. althans van zie het laatste dus
Verder doe niet zo snel topic reports. zeker niet naar jou
Do what you love, love what you do!![]()
Hmmm gaat niet echt lekker daar?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou willen dat ik kon relaxen![]()
maar bolk maar lekker door
trusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Mwoah het gaat wel. Moet niet zeuren. Kom vast wel in slaap zoquote:![]()
Misschien moet je 't m ff DMen in plaats van 1 topic later op de 2e pagina opeens invallenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:34 schreef kree het volgende:
nou niet mee eens dit en zo uitgebreid was het niet besproken want sinds vanmiddag weet ik pas weer het laatste. althans van zie het laatste dus
Verder doe niet zo snel topic reports. zeker niet naar jou
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Raak helemaal confuus van je.
Nu gaat 't weer over padden
Ik heb echt een opkikker nodig
Voel jij je wel kiplekker?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:35 schreef kree het volgende:
maar bolk maar lekker door
trusteJa we zijn hier echt alleen maar "Bolk" aan het roepen nu idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
boeie. ik bespreek het maar even zo openbaarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Misschien moet je 't m ff DMen in plaats van 1 topic later op de 2e pagina opeens invallenwat via dm moet doe ik wel via DM.
ff een aardende meditatie doen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mwoah het gaat wel. Moet niet zeuren. Kom vast wel in slaap zo![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik drink hier vet veel cup a soupquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voel jij je wel kiplekker?
Nee ben niet zo kippigquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(ontzettend zoute zooi is dat trouwens..M'n ma kwam een paar dagen terug aan met van die cup a soup tomatensoep bouilion dingen en ik heb er 1 geprobeerd en na 3 slokken maar gauw m'n tong afgebeten. blegh. Geen fan van)
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ik doe wel soms slaapmeditaties als ik niet kan slapen. Heb een hele playlist.quote::')![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik drink hier vet veel cup a soup![]()
![]()
Ik wist niet eens dat het nog steeds bestond!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee ben niet zo kippig
(ontzettend zoute zooi is dat trouwens..M'n ma kwam een paar dagen terug aan met van die cup a soup tomatensoep dingen en ik heb er 1 geprobeerd en na 3 slokken maar gauw m'n tong afgebeten. blegh)
![]()
![]()
die creme achtige van ze zijn wel aardigquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee ben niet zo kippig
(ontzettend zoute zooi is dat trouwens..M'n ma kwam een paar dagen terug aan met van die cup a soup tomatensoep dingen en ik heb er 1 geprobeerd en na 3 slokken maar gauw m'n tong afgebeten. blegh)
champignon of tomato creme. die goulash ook nog aardig.
maar het is wel zoute zooi idd
Wel zonde want was lief bedoeld omdat ik ziek was/ben. Maar ik krijg het gewoon echt niet door m'n keelVeel te zout
Well, life can be a riot
misschien een beetje minderen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik drink hier vet veel cup a soup![]()
Ja blijkbaar vinden mensen het nog steeds lekkerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het nog steeds bestond!Nou. Als het dan toch echt moet dan liever gewoon van Unox
Well, life can be a riot
Tomaat vond ik altijd nog wel "oke" maar sinds een paar jaar is mijn smaak veranderd i guess, krijg het niet meer naar binnenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
die creme achtige van ze zijn wel aardig
maar het is wel zoute zooi idd
Well, life can be a riot
gratis op werk die dingen. althans op paar locaties, ik neem er nog wel eens eentje trouwens, wel lekker als je buiten hebt gestaan enzo en wat warms.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja blijkbaar vinden mensen het nog steeds lekkerNou. Als het dan toch echt moet dan liever gewoon van Unox
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Die champignon is de beste iddquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
die creme achtige van ze zijn wel aardig
maar het is wel zoute zooi idd:')![]()
Ad Visser heeft ook een heerlijke meditatie-CD........OP DIE GODSGRUWELIJK GRAFIRRITANTE KUTTINGELS VAN DIE TINGSHA'S NA DIE OP ELKE WILLEKEURIG RANDOM FUCKING KUTMOMENT JE TROMMELVLIEZEN PENETREREN!!!!!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doe wel soms slaapmeditaties als ik niet kan slapen. Heb een hele playlist.![]()
![]()
![]()
.....ennnnnnnn rust...........Om mani padme hum...
ॐ भूर्भुवः स्व:
तत्सवितुर्वरेण्यं भर्गो
देवस्य धीमहि
धियो यो नः प्रचोदयात् ॥![]()
Als je daar niet van in een heerlijk rusige diep slaap komtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ad Visser heeft ook een heerlijke meditatie-CD........OP DIE GODSGRUWELIJK GRAFIRRITANTE KUTTINGELS VAN DIE TINGSHA'S NA DIE OP ELKE WILLEKEURIG RANDOM FUCKING KUTMOMENT JE TROMMELVLIEZEN PENETREREN!!!!!![]()
![]()
![]()
.....ennnnnnnn rust...........Om mani padme hum...
ॐ भूर्भुवः स्व:
तत्सवितुर्वरेण्यं भर्गो
देवस्य धीमहि
धियो यो नः प्रचोदयात् ॥![]()
![]()
Ben het echt al heel lang niet meer ergens op locatie tegengekomen. Automaten met koffie/thee/chocomel word je mee doodgegooid, maar die cupasoup automaten? Denk dat ik echt wel over 10 jaar terug spreek wanneer ik er 1 gezien hebquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
gratis op werk die dingen. althans op paar locaties, ik neem er nog wel eens eentje trouwens, wel lekker als je buiten hebt gestaan enzo en wat warms.
Well, life can be a riot
valt wel mee wss, maar zit wel hoop zout in?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Is het zo ongezond?
Maargoed dat is beetje die foodie generatie enzo, tuurlijk kun je betere soep krijgen.
maar alles uit de bedrijfskantine waar ie wel is. is ook gewoon massa geproduceerd enzo. Deze kunnen we nog gratis pakken.Do what you love, love what you do!![]()
Wat denk je hoeveel zout daar in zit manquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Well, life can be a riot
![]()
Ik heb er echt nog nooit een gezienquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben het echt al heel lang niet meer ergens op locatie tegengekomen. Automaten met koffie/thee/chocomel word je mee doodgegooid, maar die cupasoup automaten? Denk dat ik echt wel over 10 jaar terug spreek wanneer ik er 1 gezien heb:')![]()
Die tingels zijn juist bedoeld om je alert te houden als je te ver wegdommelt, maar ik heb een aantal keren echt geweldig mooie visuals gekregen door die meditatie en dan ineens TINGNGNGNGNGNG!!!!!!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je daar niet van in een heerlijk rusige diep slaap komt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vraag is is of dat onwijs erg is?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat denk je hoeveel zout daar in zit man
Denk valt wel mee, of je moet overal met de rest van eten ook heel veel zout in gooien. en dan nog.
uiteindelijk krijg je van alles kanker
1 Portie cup a soup tomaat bevat 28%!! Van je dagelijkse aanbevolen hoeveelheid zout. PFOEWell, life can be a riot
Verrek, die bestonden vroeger idd ook, ja!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben het echt al heel lang niet meer ergens op locatie tegengekomen. Automaten met koffie/thee/chocomel word je mee doodgegooid, maar die cupasoup automaten? Denk dat ik echt wel over 10 jaar terug spreek wanneer ik er 1 gezien heb![]()
![]()
Dat laatste deed mij even hard lachenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
vraag is is of dat onwijs erg is?
Denk valt wel mee, of je moet overal met de rest van eten ook heel veel zout in gooien. en dan nog.
uiteindelijk krijg je van alles kankerKwam totaal uit het niks. Godverdomme wat ben je weer lekker subtiel
Well, life can be a riot
owh dat valt mee dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:43 schreef Grotetijd het volgende:
1 Portie cup a soup tomaat bevat 28%!! Van je dagelijkse aanbevolen hoeveelheid zout. PFOE
als ik er 3 per week van neem? heb ik nog hoop ruimte over
1/4 dus ook echt. damn. ga me nu wel echt zorgen maken.
Sjezus, afgelopen paar weken heb ik meerdere keren 2 zakjes in een mok gedaan!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:43 schreef Grotetijd het volgende:
1 Portie cup a soup tomaat bevat 28%!! Van je dagelijkse aanbevolen hoeveelheid zout. PFOE![]()
![]()
Jaaaaa opa verteltquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Verrek, die bestonden vroeger idd ook, ja!
Ik vind die koffiemachines tegenwoordig wel tof hoor. Grote schermen er op
Well, life can be a riot
Moet je de rest van de dag wel op een slaatje bla gaan zitten knagen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
owh dat valt mee dan?
als ik er 3 per week van neem? heb ik nog hoop ruimte over![]()
Veel erger van een patatje mayo waar 85% van je DAH zout, 180% carbs en 450 miljoen miljard % vet in zit.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:43 schreef Grotetijd het volgende:
1 Portie cup a soup tomaat bevat 28%!! Van je dagelijkse aanbevolen hoeveelheid zout. PFOE
zit veel te veel zout in.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan er ook voor zorgen dat je zo lang wakker blijft![]()
![]()
Ik had een bolk bewerking verwachtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
vind het overdreven om dat zo onwijs slecht te noemen eigenlijk. maar ok ieder zijn dingquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je de rest van de dag wel op een slaatje bla gaan zitten knagen.
Dat valt mee?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
owh dat valt mee dan?
als ik er 3 per week van neem? heb ik nog hoop ruimte overVind dat best schokkend, zeker omdat het iets is wat verder 0 voedingswaarde heeft, niet vullend is, en smaakt naar zout.
Well, life can be a riot
![]()
Ik drink er zo drie op een avondquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:43 schreef Grotetijd het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je de rest van de dag wel op een slaatje bla gaan zitten knagen.
Een slaatje blaJonge. Ik weet niet of het is omdat ik net ziek geweest ben, maar ik ga hier helemaal stuk om jullie
Kree met z'n subtiele "kanker" jij met je slaatje bla
Well, life can be a riot
"Sellect frappuchino met extra crunchy caramel zeezout en asbest-marshmellow topings cascaded met maple syrup dream-style smaakstoffen. Extra zoet."quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jaaaaa opa vertelt
Ik vind die koffiemachines tegenwoordig wel tof hoor. Grote schermen er op![]()
is het zo erg denk? nou ik denk het valt mee. maarja jullie zijn gevoelig voor de lobby.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat valt mee?Vind dat best schokkend, zeker omdat het iets is wat verder 0 voedingswaarde heeft, niet vullend is, en smaakt naar zout.
durf te wedden jullie eten een hoop met e-nummers ook enzo. en als ik daar cijfers van ga opzoeken. dan is dat ook wel focking slecht voor je
Cup a soup is toch gemaakt voor mensen die graag slokjes zeewater nemen maar niet vlakbij zee wonen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Sjezus, afgelopen paar weken heb ik meerdere keren 2 zakjes in een mok gedaan!Uw ADH vitamine Worst
Ik ben snel, maar ook weer niet zo snel!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had een bolk bewerking verwacht![]()
![]()
nou dat wordt weer niet slapenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik drink er zo drie op een avondsinterklaaskapoentje
![]()
Wat zorgt er dan voor dat je wakker blijft?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
zit veel te veel zout in.
kan er ook voor zorgen dat je zo lang wakker blijft:')![]()
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
"Sellect frappuchino met extra crunchy caramel zeezout en asbest-marshmellow topings cascaded met maple syrup dream-style smaakstoffen. Extra zoet."
Ik had een tijd terug trouwens koffie met van die vet gekke hipstermelk er in in Duitsland, en ik vond het oprecht heel erg lekker
Then again waande ik mij hipster deluxe want had een bagel met mozzarella en tomaat
Well, life can be a riot
Ach, als je niet zo heel erg gehecht bent aan je nieren: ga lekker aan een liksteen zitten knagen dan!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
vind het overdreven om dat zo onwijs slecht te noemen eigenlijk. maar ok ieder zijn ding![]()
![]()
het zout. dat zorgt ervoor dat je bloeddruk omhoog gaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat zorgt er dan voor dat je wakker blijft?![]()
Oh dus dat bedoelen ze met "ik proef de zee"quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Cup a soup is toch gemaakt voor mensen die graag slokjes zeewater nemen maar niet vlakbij zee wonen?Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Een slaatje blaJonge. Ik weet niet of het is omdat ik net ziek geweest ben, maar ik ga hier helemaal stuk om jullie
Kree met z'n subtiele "kanker" jij met je slaatje bla![]()
Waar moest je laatst ook zo onwijs om lachen trouwens?![]()
![]()
Ik vraag me af, als je er soms 3 op een avond drinkt @sinterklaaskapoentje heb je dan niet ontzettend hoofdpijn?
Heb ik met Noodles. Als ik soms avondeet met 2 pakjes noodles (dus 2 porties) dan heb ik of diezelfde nacht, of de volgende ochtend vrij matige hoofdpijn
Well, life can be a riot
Lang niet alle e-nummers zijn slecht voor je.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
is het zo erg denk? nou ik denk het valt mee. maarja jullie zijn gevoelig voor de lobby.
durf te wedden jullie eten een hoop met e-nummers ook enzo. en als ik daar cijfers van ga opzoeken. dan is dat ook wel focking slecht voor jesinterklaaskapoentje
![]()
Oh joh...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
het zout. dat zorgt ervoor dat je bloeddruk omhoog gaat.
Ik gooi altijd extra zout over alles:')![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Cup a soup is toch gemaakt voor mensen die graag slokjes zeewater nemen maar niet vlakbij zee wonen?![]()
![]()
![]()
hahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, als je niet zo heel erg gehecht bent aan je nieren: ga lekker aan een liksteen zitten knagen dan!Do what you love, love what you do!![]()
Ja hier vraag je watquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Waar moest je laatst ook zo onwijs om lachen trouwens?![]()
Ik weet het niet meerWas dat ook om iets hier? Zal wel om Kree of Mario gegaan zijn dan of zo
Well, life can be a riot
Hoge bloeddruk?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat zorgt er dan voor dat je wakker blijft?
Het geluid van uitvallende nieren?![]()
Doe je dan ook twee keer smaakpoeder?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:48 schreef Grotetijd het volgende:
Ik vraag me af, als je er soms 3 op een avond drinkt @:sinterklaaskapoentje heb je dan niet ontzettend hoofdpijn?
Heb ik met Noodles. Als ik soms avondeet met 2 pakjes noodles (dus 2 porties) dan heb ik of diezelfde nacht, of de volgende ochtend vrij matige hoofdpijnUw ADH vitamine Worst
dat is ook niet zo, net als zout dat ook niet isquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Lang niet alle e-nummers zijn slecht voor je.
meer keuringsdienst van waarde moeten jullie kijken. het is allemaal marketing enzo. ook de "gezonde" producten.
fan van dat programma btw.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh joh...
Ik gooi altijd extra zout over alles![]()
![]()
De E-313 heb je nodig om naar Belgie te komenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Lang niet alle e-nummers zijn slecht voor je.
Well, life can be a riot
![]()
Mijn bloeddruk is 4 dagen achter elkaar gemeten en was elke keer in ordequote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoge bloeddruk?
Het geluid van uitvallende nieren?:')![]()
Ik eet teringveel zout, maar nooit hoofdpijn van gehad of zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:48 schreef Grotetijd het volgende:
Ik vraag me af, als je er soms 3 op een avond drinkt @:sinterklaaskapoentje heb je dan niet ontzettend hoofdpijn?
Heb ik met Noodles. Als ik soms avondeet met 2 pakjes noodles (dus 2 porties) dan heb ik of diezelfde nacht, of de volgende ochtend vrij matige hoofdpijnsinterklaaskapoentje
![]()
Ik neem ook alles wel met een korreltje zout idd.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh joh...
Ik gooi altijd extra zout over alles![]()
Nee, ik doe maar 1x die smaak dingen. En zelfs daar doe ik niet alles van meestalquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe je dan ook twee keer smaakpoeder?Al gebruik ik wel veel die pittige verpakking en die seasoning.
Well, life can be a riot
vreemd .....quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk is 4 dagen achter elkaar gemeten en was elke keer in orde![]()
Ja nee was ook om één of andere debiele opmerking die ik gemaakt had met mijn wazige gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja hier vraag je wat![]()
Ik weet het niet meerWas dat ook om iets hier? Zal wel om Kree of Mario gegaan zijn dan of zo
![]()
![]()
Dan heb je mazzel. Hoef maar naar zout te kijken of mijn bloeddruk lijkt wel te verschietenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik eet teringveel zout, maar nooit hoofdpijn van gehad of zo.En als dat gebeurd kan ik er vergif op innemen dat ik hoofdpijn heb later
Well, life can be a riot
Een liksteen door je strot heen rammen is serieus echt niet goe.....ach laat ook maar!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
dat is ook niet zo, net als zout dat ook niet is
meer keuringsdienst van waarde moeten jullie kijken. het is allemaal marketing enzo. ook de "gezonde" producten.
fan van dat programma btw.Enjoy!
![]()
![]()
Was dat niet om die Blof photoshop toestand!?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee was ook om één of andere debiele opmerking die ik gemaakt had met mijn wazige gevoel voor humor.
Ik heb er nog een aantal opgeslagen en elke keer als ik kijk ga ik helemaal gestrektWell, life can be a riot
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De E-313 heb je nodig om naar Belgie te komen![]()
![]()
Er zijn heel veel dingen niet goed. Daarom moet je 't ook in mate doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Een liksteen door je strot heen rammen is serieus echt niet goe.....ach laat ook maar!Enjoy!
Well, life can be a riot
Gelukkig is mijn salsa zoutloos:
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
Ik heb de mijne in geen jaren meer gemeten, maar dat was een tijd lang iets van 130 / 110 of whatever. Ik weet het niet eens meer precies. Was in ieder geval te hoog, maar ik hoefde me geen zorgen te maken, want ik was nog geen 50 jaar en dan kon het prima.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk is 4 dagen achter elkaar gemeten en was elke keer in orde
Ehhhh hoe oud ben ik nu ook al weer?
Ah, kut!![]()
![]()
nee joh dat doen die koeien wel, haha waarvan jij het vlees weer opeet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Een liksteen door je strot heen rammen is serieus echt niet goe.....ach laat ook maar!Enjoy!
trouwens Marijnalleen al reden om dat programma te kijken.
Whehehe!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was dat niet om die Blof photoshop toestand!?
Ik heb er nog een aantal opgeslagen en elke keer als ik kijk ga ik helemaal gestrekt
Leuk dat je dat doet!
Nee was iets met een uitdrukking of een woordgrap of zo.
Ik weet het al niet meer.![]()
![]()
Ben geen matennaaier!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er zijn heel veel dingen niet goed. Daarom moet je 't ook in mate doen.![]()
![]()
Laatste x dat die van mij gemeten werd door m'n ex begin vorig jaar was 'ie 135/100 of zo, was een half uur na 't drinken van koffie dus dacht "is wel wat aan de hoge kant" maar voor m'n gevoel is 'ie nu een stuk lager sinds ik én meer op eten ben gaan letten en nog minder zout op eten ben gaan doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de mijne in geen jaren meer gemeten, maar dat was een tijd lang iets van 130 / 110 of whatever. Ik weet het niet eens meer precies. Was in ieder geval te hoog, maar ik hoefde me geen zorgen te maken, want ik was nog geen 50 jaar en dan kon het prima.
Ehhhh hoe oud ben ik nu ook al weer?
Ah, kut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Oh heb ook echt geen idee meerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Leuk dat je dat doet!
Nee was iets met een uitdrukking of een woordgrap of zo.
Ik weet het al niet meer.
Ja die Blof dingen vind ik geniaal.Well, life can be a riot
Wie is Marijn en wat vreet die uit met de koeien die ik opvreet?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh dat doen die koeien wel, haha waarvan jij het vlees weer opeet.
trouwens Marijnalleen al reden om dat programma te kijken.
![]()
![]()
booyah marinequote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
In de marine, daar heb je pas matenDo what you love, love what you do!![]()
Geen liters maar vaten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
In de marine, daar heb je pas matenWell, life can be a riot
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh heb ook echt geen idee meer
Ja die Blof dingen vind ik geniaal.![]()
![]()
Shitts Creekquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Wut, waar haal je zo ineens een gigolo vandaan?![]()
![]()
quote:
Well, life can be a riot
Ik kan totaal niet painten helaasquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Leef je uit trouwens!Well, life can be a riot
Snuffel dan gewoon lekker rond daar!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kan totaal niet painten helaas![]()
![]()
Marijn franks. altijd al crash op gehadquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie is Marijn en wat vreet die uit met de koeien die ik opvreet?Do what you love, love what you do!![]()
Dat zegt @ToT ook altijdquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kan totaal niet painten helaas![]()
![]()
Een 747?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Marijn franks. altijd al crash op gehad![]()
Total loss?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Marijn franks. altijd al crash op gehad![]()
euh nee?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:03 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ff notitie maken voor een toekomstige date voor kree: hij is dus biseksueel!Do what you love, love what you do!![]()
Dat is wel een leuke vrouw jaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Marijn franks. altijd al crash op gehad
Well, life can be a riot
quote:Nou, volgens mij heeft Kree Hem al gevonden.
Well, life can be a riot
ze heeft wat ofzo. weet niet echt wat, maar iets erin spreekt mij dan aanquote:
Ja hij is in Den Heere, we all know.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Nou, volgens mij heeft Kree Hem al gevonden.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als ik op "Marijn" google, zie ik zowel vrouwen als mannen!. beter googlen dan.
maargoed bedtijd voor mij, als ik door de alarm kan slapen van zeg maar hier naast.
als ik niet meer reageer, helaas jongens. ben dood gegaan door asbest.
LOL
wordt vervolgd dat morgen.
truste
Precies. Kree gaat vol overtuigen voor Hem natuurlijk. Zoals Hij dat zou willen.quote:Well, life can be a riot
Je blijft niet tot het eindelijk een keer gezellig gaat worden nadat wij hier zijn gaan slapen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:06 schreef kree het volgende:
maargoed bedtijd voor mij, als ik door de alarm kan slapen van zeg maar hier naast.
als ik niet meer reageer, helaas jongens. ben dood gegaan door asbest.
LOL
wordt vervolgd dat morgen.
trusteTrusten man!
![]()
oja en trek niet teveel conclusies enzo he.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies. Kree gaat vol overtuigen voor Hem natuurlijk. Zoals Hij dat zou willen.
En jij niet te veel trekken he!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
oja en trek niet teveel conclusies enzo he.meur ze!
![]()
GATSIEDARRIEquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En jij niet te veel trekken he!meur ze!
Well, life can be a riot
normaal wel, maar moet werken enzo morgen. en tis al te laat eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Je blijft niet tot het eindelijk een keer gezellig gaat worden nadat wij hier zijn gaan slapen?Trusten man!
spaar vragen maar op. kijk wel ff of ik morgen momentje heb om alles weer te beantwoorden.Do what you love, love what you do!![]()
ECHT HE. GROTE PLAATJES ALTIJD VERDORIEquote:Well, life can be a riot
Ik maak ze altijd met vééééél meer water aan dan er op staatquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee ben niet zo kippig
(ontzettend zoute zooi is dat trouwens..M'n ma kwam een paar dagen terug aan met van die cup a soup tomatensoep bouilion dingen en ik heb er 1 geprobeerd en na 3 slokken maar gauw m'n tong afgebeten. blegh. Geen fan van)
Dan is het te doen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
NajaWell, life can be a riot
Oh jij laat ze echt helemaal verdrinken? Doe ik dus nooitquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd met vééééél meer water aan dan er op staatDan is het te doen
Misschien eens proberen
Well, life can be a riot
Ik weet ff de merknaam niet, ligt in een keukenkastje hier. Cheap-ass noodles in een rode verpakking, shrimp flavour, extra spicy.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd met vééééél meer water aan dan er op staatDan is het te doen
Daar doe ik altijd echt nauwelijks water in, echt net genoeg om de noodles zacht te krijgen maar zodat de smaak ultra geconcentreed blijft!
ZO!![]()
FUCKING!![]()
LEKKER!!!![]()
![]()
Unox -> Unileverquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja blijkbaar vinden mensen het nog steeds lekkerNou. Als het dan toch echt moet dan liever gewoon van Unox
Cup-a-Soup -> Unilever
Die van YumYum zijn dat volgens mij.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet ff de merknaam niet, ligt in een keukenkastje hier. Cheap-ass noodles in een rode verpakking, shrimp flavour, extra spicy.
Daar doe ik altijd echt nauwelijks water in, echt net genoeg om de noodles zacht te krijgen maar zodat de smaak ultra geconcentreed blijft!
ZO!![]()
FUCKING!![]()
LEKKER!!!
Die zijn goddelijk ja
Vroeger kon je bij de Trekpleister een 5 pack kopen voor 1 euro. Nou die heb ik verslonden!!Well, life can be a riot
Unoxquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Unox -> Unilever
Cup-a-Soup -> Unilever
Well, life can be a riot
en zo zoutquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet ff de merknaam niet, ligt in een keukenkastje hier. Cheap-ass noodles in een rode verpakking, shrimp flavour, extra spicy.
ZO!![]()
FUCKING!![]()
LEKKER!!!
LOl heb laatst hele serie van die pakjes gehaald trouwens, nog niet alles geprobeerd. maar ook wel fan van ja
Heeft dat mannetje een mond zonder neus of een neus zonder mondquote:Uw ADH vitamine Worst
Veel meer verdund. Niet zo zout of sterk meer van smaak.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh jij laat ze echt helemaal verdrinken? Doe ik dus nooitMisschien eens proberen
Ieuw. Sowieso noodles.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
ZO!![]()
FUCKING!![]()
LEKKER!!!
Maar die scherpe smaak(jes):S
![]()
je weet dat het qua zout dan uiteindelijk niks uitmaakt he? LOLquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Veel meer verdund. Niet zo zout of sterk meer van smaak.
[..]
Ieuw. Sowieso noodles.
Maar die scherpe smaak(jes):S
![]()
Lag je inmiddels niet al te fappen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
en zo zout
LOl heb laatst hele serie van die pakjes gehaald trouwens, nog niet alles geprobeerd. maar ook wel fan van ja![]()
![]()
Volgens mij ook jaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Die maken @:hemarookworst tegenwoordig vandaag de dag toch ook?Well, life can be a riot
Ja. Maar.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Die maken @:hemarookworst tegenwoordig vandaag de dag toch ook?
Wel een ander recept hoor?!
(aldus de klantenservice![]()
)
Mond zonder neus denk ik, maar dat kun je beter aan Dev vragen!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft dat mannetje een mond zonder neus of een neus zonder mond![]()
![]()
Prodent ook, maar smaakt toch andersquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Unox -> Unilever
Cup-a-Soup -> UnileverUw ADH vitamine Worst
Denk dat Kree de pilletjes niet kon vinden.quote:Well, life can be a riot
Je moet de volgende keer dan ook Kukident proberenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Prodent ook, maar smaakt toch andersWell, life can be a riot
In hoeveelheid niet nee.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
je weet dat het qua zout dan uiteindelijk niks uitmaakt he? LOL
Maar wat je smaakpapillen in één keer te verduren krijgen wel.
Dat weet je toch hopelijk ook he?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja het is de UI van @devzero maar niet zijn ontwerpquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Mond zonder neus denk ik, maar dat kun je beter aan Dev vragen!
Uw ADH vitamine Worst
Maar goed, ik ga het goede voorbeeld aan kree geven!
Wat SLAPEN betreft he!Prettige voortplanting hier!
![]()
Truth!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja het is de UI van @:devzero maar niet zijn ontwerp![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk dat Kree de pilletjes niet kon vinden.Oh. Dat staat wat ehm, lulligquote:![]()
![]()
Maar eh, mss wat andere pilletjes ook wel ja
Neus, niet pilletjes!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:20 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Oh. Dat staat wat ehm, lullig![]()
![]()
Maar eh, mss wat andere pilletjes ook wel ja![]()
![]()
Oh... ik zag alleen een neus erinquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:20 schreef ToT het volgende:
Echt nog nooit gezien dat het idd een neus kan zijn!
Ja.ja.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:20 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Oh. Dat staat wat ehm, lullig![]()
![]()
Maar eh, mss wat andere pilletjes ook wel jaStaat wat ongelukkig, maar misschien zit er een kern van waarheid in
Well, life can be a riot
Begrijp dit welquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
TL;DR
Kree ziet een bussie met Polen die asbest komt verwijderen naast hem. Wist er niks van af, vindt dat kut.
Maakt zich zorgen om asbestvezels, maar toch eigenlijk ook niet want het is meer een principekwestie; hij werkt zelf ook wel eens met asbest, maar die Polen gaan natuurlijk never nooit niet volgens de strenge regels werken en nu gaan ze stiekem TÓCH sluizen e.d. aanleggen om de asbestvezels tegen te houden en dat past niet bij zijn vooroordeel over hen en dan krijgt hij kortsluiting in zijn bovenkamer, dus gaat hij hen doxen met foto's. Nu blijkt er een badkamerraampje boven open te staan en heeft die sluis beneden dus geen nut en misschien komen er wel vezels door de ventilatieroosters van de buren via de buitenlucht door de ventilatieroosters in zijn huis, en de machine van dat bussie met Polen doet ook piep piep piep.
@kree♡♡♡♡![]()
quote:![]()
gammacorrecties op beeldschermen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh ik dacht n neus zonder mondquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Mond zonder neus denk ik, maar dat kun je beter aan Dev vragen!
@devzero help!♡♡♡♡![]()
waar en eensquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:19 schreef Sally het volgende:
[..]
In hoeveelheid niet nee.
Maar wat je smaakpapillen in één keer te verduren krijgen wel.
Dat weet je toch hopelijk ook he?
En zout is NIET het probleem.quote:
Disclaimer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Maar veel/te veel zout is óók weer niet goed voor je.
Maar! Je lijf kan heel veel zelf oplossenWell, life can be a riot
WAT DE NEUKquote:
Well, life can be a riot
Groetn aan tante riekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
BolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:26 schreef Sally het volgende:
[..]
En zout is NIET het probleem.
Disclaimer:Klopt ik zei dan ook niet dat t slecht was perceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bolk!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nu ga ik even op slakken zout leggenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt ik zei dan ook niet dat t slecht was perceper se
Kijk @Grotetijd - het gaat ineens over slakken
Neus zonder mondquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft dat mannetje een mond zonder neus of een neus zonder mond![]()
Was een of andere filesharing service en als je niet wilde betalen, dan moest je vaak wachten tot je kon down loaden. Daar zat een animatie bij met dat poppetjequote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja het is de UI van @:devzero maar niet zijn ontwerp![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:![]()
Ik had het goed gezien
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Deze witte ridder komt al aan geredenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh ik dacht n neus zonder mond
@:devzero help!![]()
Een onderkin is het zeker nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
Ik had het goed gezien
[..]![]()
![]()
quote:![]()
GaaapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oh.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
JaaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NeeeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja moe![]()
en een verkapte bolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Oh..![]()
Bingotijd?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hč nee... vervelend.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Maar ik ben mijn kaart kwijt
Mooi!quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze witte ridder komt al aan gereden
Stap gauw af en vertel het ons♡♡♡♡![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik schrijf soms sneller dan mijn schaduw
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Soms heeft de computer moeite je tempo bij te houden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 00:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hahahaquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig zag ik t goed♡♡♡♡![]()
Misschien moet je dat overdag niet, maar niet 's nachts voor het slapenquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:35 schreef HappyCharly het volgende:
Kijk een vreselijk verdrietig docu![]()
Misschien heb je gelijkquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet je dat overdag niet, maar niet 's nachts voor het slapen
♡♡♡♡![]()
stiekemslokjewaterenterugnaarbedbolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Oei, 1 uur alweer.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 29 januari 2025 01:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoe later op de avond, hoe schoner het volk.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb vanavond een paar uur geslapen en ben nu klaarwakker.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh dat is vervelend als je dat hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, dat is inderdaad effe wat minder.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Herkenbaar wel morgen vroeg op ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Helaas wel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh dat isaltijd rotquote:Op woensdag 29 januari 2025 01:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een paar uur geslapen en ben nu klaarwakker.♡♡♡♡![]()
Het is niet anders. Maar oei, het is half twee alquote:![]()
Een fijne nacht allen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sterktequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten!quote:Op woensdag 29 januari 2025 01:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is niet anders. Maar oei, het is half twee al![]()
Een fijne nacht allen.
♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: