SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gaatjes
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Welterusten gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vrijdag middag vanaf 17:00 stipt is het tuinhuisje weer geopend.quote:
Dan kun je je gaatjes weer gevuld krijgen zo vol als je maar wil
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
sow vieze woordjesquote:Well, life can be a riot
Is dat zo'n tuinhuisje met groot gat er in waar iemand achter zit/ligt?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrijdag middag vanaf 17:00 stipt is het tuinhuisje weer geopend.
Dan kun je je gaatjes weer gevuld krijgen zo vol als je maar wilIk vraag dit voor een vriend @kree
Well, life can be a riot
@kree is al jaaaaaaaren een vaste gast in het tuinhuisje. Die heeft geen enkele vraag mee over het tuinhuisjequote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is dat zo'n tuinhuisje met groot gat er in waar iemand achter zit/ligt?Ik vraag dit voor een vriend @:kree
Ich werde deine Löcher mit meiner Arschlgeige füllenquote:Well, life can be a riot
Oh. Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Zolang dat tuinhuisje maar geen asbest heeft kom ik ook wel even aanwaaien danquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:kree is al jaaaaaaaren een vaste gast in het tuinhuisje. Die heeft geen enkele vraag mee over het tuinhuisje
Well, life can be a riot
Ja, dit weekend is daar Russische roulette geïntroduceerd: achter 5 gaatjes liggen zeer ervaren Oekraïense hoertjes die legendarisch goed kunnen Nilfisken, en achter eentje zit een pitbull die een week niks gegeten heeft.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is dat zo'n tuinhuisje met groot gat er in waar iemand achter zit/ligt?Ik vraag dit voor een vriend @:kree
![]()
Nee, het tuinhuisje is hyper modern en is van de meest moderne technologie voorzienquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh. Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Zolang dat tuinhuisje maar geen asbest heeft kom ik ook wel even aanwaaien dan
Owww je bedoelde 1 pitbullquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, dit weekend is daar Russische roulette geïntroduceerd: achter 5 gaatjes liggen zeer ervaren Oekraïense hoertjes die legendarisch goed kunnen Nilfisken, en achter eentje zit een pitbull die een week niks gegeten heeft.![]()
![]()
Ik dacht dat je een dozijn Rottweilers die al een maand geen eten hadden gehad omdat je het zo vaak bleef herhalen![]()
Potverdorie, en dan moet ik zeker weer proefkonijn spelen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, dit weekend is daar Russische roulette geïntroduceerd: achter 5 gaatjes liggen zeer ervaren Oekraïense hoertjes die legendarisch goed kunnen Nilfisken, en achter eentje zit een pitbull die een week niks gegeten heeft.![]()
Ouwe nilfisker
Well, life can be a riot
Is deze inmiddels al geïnstalleerd?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, het tuinhuisje is hyper modern en is van de meest moderne technologie voorzien![]()
Airco in het tuinhuisje en speciale "afzuiging" ?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, het tuinhuisje is hyper modern en is van de meest moderne technologie voorzien
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owww je bedoelde 1 pitbull![]()
![]()
Ik dacht dat je een dozijn Rottweilers die al een maand geen eten hadden gehad omdat je het zo vaak bleef herhalen![]()
Ja fuck! Hoe lang kunnen die krengen zonder eten voor ze een keer omkiepen?
![]()
Daar hadden we 5 jaar geleden al 8 van staan.quote:
Dat zou jij als geen ander moeten weten
Ohjaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mensen komen er wel achter, geen zin om dat expliciet hier neer te zetten. Ben niet voor niets nu Grotetijd.
Was t alweer vergeten♡♡♡♡![]()
Ja nou je mag zelf weten of je bij iemand achter zo'n gat op je knieën wil gaan proeven hoe z'n leuter smaakt, maar ik dacht dat @DerRabbit en @Homijn hier de konijnen waren?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Potverdorie, en dan moet ik zeker weer proefkonijn spelen?![]()
Ouwe nilfisker [ afbeelding ]![]()
Owww wacht, eentje daarvan had toch die prostaatmassage-plugin he?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar hadden we 5 jaar geleden al 8 van staan.
Dat zou jij als geen ander moeten weten![]()
Wat is homijn dan voor een konijn? Is dat een kruising tussen een Haas en een Komijn? Of Homijnenkaas?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou je mag zelf weten of je bij iemand achter zo'n gat op je knieën wil gaan proeven hoe z'n leuter smaakt, maar ik dacht dat @:DerRabbit en @:homijn hier de konijnen waren?
JONGE IK HEB ZOVEEL VRAGEN NOU
Well, life can be a riot
Ligt eraan wat voor worsten ze in het tuinhuisje krijgenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]Ja fuck! Hoe lang kunnen die krengen zonder eten voor ze een keer omkiepen?
@Homijn is het huisdiertje van een beroemde DJ hier!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat is homijn dan voor een konijn? Is dat een kruising tussen een Haas en een Komijn? Of Homijnenkaas?
JONGE IK HEB ZOVEEL VRAGEN NOU![]()
![]()
@hemarookworst ?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor worsten ze in het tuinhuisje krijgen![]()
Kijk eens aan. Een heuze beroemdheid in ons middenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
@:homijn is het huisdiertje van een beroemde DJ hier!
Well, life can be a riot
Ja hij is de elfde DJ.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Een heuze beroemdheid in ons midden![]()
![]()
Je moet niet met hazen komen daar heeft @Homijn een zware hekel aanquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat is homijn dan voor een konijn? Is dat een kruising tussen een Haas en een Komijn? Of Homijnenkaas?
JONGE IK HEB ZOVEEL VRAGEN NOU
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
De elfde!?quote:Well, life can be a riot
Ja die zijn veel te groot voor z'n holletje.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je moet niet met hazen komen daar heeft @:homijn een zware hekel aan![]()
Lijkt me wel lastig om nooit het hazenpad te kunnen nemenWell, life can be a riot
En die bepaalt zelf!?quote:Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die zijn veel te groot voor z'n holletje.
Uw ADH vitamine Worst
Ja je weet nooit wat je daar op je pad tegen zult komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:32 schreef Grotetijd het volgende:
Lijkt me wel lastig om nooit het hazenpad te kunnen nemensinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen, anders gaan we jou eens stevig bepalen!
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Zou willen dat ik kon relaxenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets minder heftig als bij jou, relax!
:')![]()
Raak helemaal confuus van je.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je weet nooit wat je daar op je pad tegen zult komen natuurlijk.
Nu gaat 't weer over padden
Ik heb echt een opkikker nodigWell, life can be a riot
Klein stijfje gekregen welquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen, anders gaan we jou eens stevig bepalen!
Well, life can be a riot
nou niet mee eens dit en zo uitgebreid was het niet besproken want sinds vanmiddag weet ik pas weer het laatste. althans van zie het laatste dus
Verder doe niet zo snel topic reports. zeker niet naar jou
Do what you love, love what you do!![]()
Hmmm gaat niet echt lekker daar?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou willen dat ik kon relaxen![]()
maar bolk maar lekker door
trusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Mwoah het gaat wel. Moet niet zeuren. Kom vast wel in slaap zoquote:![]()
Misschien moet je 't m ff DMen in plaats van 1 topic later op de 2e pagina opeens invallenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:34 schreef kree het volgende:
nou niet mee eens dit en zo uitgebreid was het niet besproken want sinds vanmiddag weet ik pas weer het laatste. althans van zie het laatste dus
Verder doe niet zo snel topic reports. zeker niet naar jou
Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Raak helemaal confuus van je.
Nu gaat 't weer over padden
Ik heb echt een opkikker nodig
Voel jij je wel kiplekker?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:35 schreef kree het volgende:
maar bolk maar lekker door
trusteJa we zijn hier echt alleen maar "Bolk" aan het roepen nu idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
boeie. ik bespreek het maar even zo openbaarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Misschien moet je 't m ff DMen in plaats van 1 topic later op de 2e pagina opeens invallenwat via dm moet doe ik wel via DM.
ff een aardende meditatie doen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mwoah het gaat wel. Moet niet zeuren. Kom vast wel in slaap zo![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik drink hier vet veel cup a soupquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voel jij je wel kiplekker?
Nee ben niet zo kippigquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(ontzettend zoute zooi is dat trouwens..M'n ma kwam een paar dagen terug aan met van die cup a soup tomatensoep bouilion dingen en ik heb er 1 geprobeerd en na 3 slokken maar gauw m'n tong afgebeten. blegh. Geen fan van)
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ik doe wel soms slaapmeditaties als ik niet kan slapen. Heb een hele playlist.quote::')![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik drink hier vet veel cup a soup![]()
![]()
Ik wist niet eens dat het nog steeds bestond!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee ben niet zo kippig
(ontzettend zoute zooi is dat trouwens..M'n ma kwam een paar dagen terug aan met van die cup a soup tomatensoep dingen en ik heb er 1 geprobeerd en na 3 slokken maar gauw m'n tong afgebeten. blegh)
![]()
![]()
die creme achtige van ze zijn wel aardigquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee ben niet zo kippig
(ontzettend zoute zooi is dat trouwens..M'n ma kwam een paar dagen terug aan met van die cup a soup tomatensoep dingen en ik heb er 1 geprobeerd en na 3 slokken maar gauw m'n tong afgebeten. blegh)
champignon of tomato creme. die goulash ook nog aardig.
maar het is wel zoute zooi idd
Wel zonde want was lief bedoeld omdat ik ziek was/ben. Maar ik krijg het gewoon echt niet door m'n keelVeel te zout
Well, life can be a riot
misschien een beetje minderen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik drink hier vet veel cup a soup![]()
Ja blijkbaar vinden mensen het nog steeds lekkerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het nog steeds bestond!Nou. Als het dan toch echt moet dan liever gewoon van Unox
Well, life can be a riot
Tomaat vond ik altijd nog wel "oke" maar sinds een paar jaar is mijn smaak veranderd i guess, krijg het niet meer naar binnenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
die creme achtige van ze zijn wel aardig
maar het is wel zoute zooi idd
Well, life can be a riot
gratis op werk die dingen. althans op paar locaties, ik neem er nog wel eens eentje trouwens, wel lekker als je buiten hebt gestaan enzo en wat warms.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja blijkbaar vinden mensen het nog steeds lekkerNou. Als het dan toch echt moet dan liever gewoon van Unox
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Die champignon is de beste iddquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
die creme achtige van ze zijn wel aardig
maar het is wel zoute zooi idd:')![]()
Ad Visser heeft ook een heerlijke meditatie-CD........OP DIE GODSGRUWELIJK GRAFIRRITANTE KUTTINGELS VAN DIE TINGSHA'S NA DIE OP ELKE WILLEKEURIG RANDOM FUCKING KUTMOMENT JE TROMMELVLIEZEN PENETREREN!!!!!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik doe wel soms slaapmeditaties als ik niet kan slapen. Heb een hele playlist.![]()
![]()
![]()
.....ennnnnnnn rust...........Om mani padme hum...
ॐ भूर्भुवः स्व:
तत्सवितुर्वरेण्यं भर्गो
देवस्य धीमहि
धियो यो नः प्रचोदयात् ॥![]()
Als je daar niet van in een heerlijk rusige diep slaap komtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ad Visser heeft ook een heerlijke meditatie-CD........OP DIE GODSGRUWELIJK GRAFIRRITANTE KUTTINGELS VAN DIE TINGSHA'S NA DIE OP ELKE WILLEKEURIG RANDOM FUCKING KUTMOMENT JE TROMMELVLIEZEN PENETREREN!!!!!![]()
![]()
![]()
.....ennnnnnnn rust...........Om mani padme hum...
ॐ भूर्भुवः स्व:
तत्सवितुर्वरेण्यं भर्गो
देवस्य धीमहि
धियो यो नः प्रचोदयात् ॥![]()
![]()
Ben het echt al heel lang niet meer ergens op locatie tegengekomen. Automaten met koffie/thee/chocomel word je mee doodgegooid, maar die cupasoup automaten? Denk dat ik echt wel over 10 jaar terug spreek wanneer ik er 1 gezien hebquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
gratis op werk die dingen. althans op paar locaties, ik neem er nog wel eens eentje trouwens, wel lekker als je buiten hebt gestaan enzo en wat warms.
Well, life can be a riot
valt wel mee wss, maar zit wel hoop zout in?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Is het zo ongezond?
Maargoed dat is beetje die foodie generatie enzo, tuurlijk kun je betere soep krijgen.
maar alles uit de bedrijfskantine waar ie wel is. is ook gewoon massa geproduceerd enzo. Deze kunnen we nog gratis pakken.Do what you love, love what you do!![]()
Wat denk je hoeveel zout daar in zit manquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Well, life can be a riot
![]()
Ik heb er echt nog nooit een gezienquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben het echt al heel lang niet meer ergens op locatie tegengekomen. Automaten met koffie/thee/chocomel word je mee doodgegooid, maar die cupasoup automaten? Denk dat ik echt wel over 10 jaar terug spreek wanneer ik er 1 gezien heb:')![]()
Die tingels zijn juist bedoeld om je alert te houden als je te ver wegdommelt, maar ik heb een aantal keren echt geweldig mooie visuals gekregen door die meditatie en dan ineens TINGNGNGNGNGNG!!!!!!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je daar niet van in een heerlijk rusige diep slaap komt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vraag is is of dat onwijs erg is?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat denk je hoeveel zout daar in zit man
Denk valt wel mee, of je moet overal met de rest van eten ook heel veel zout in gooien. en dan nog.
uiteindelijk krijg je van alles kanker
1 Portie cup a soup tomaat bevat 28%!! Van je dagelijkse aanbevolen hoeveelheid zout. PFOEWell, life can be a riot
Verrek, die bestonden vroeger idd ook, ja!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben het echt al heel lang niet meer ergens op locatie tegengekomen. Automaten met koffie/thee/chocomel word je mee doodgegooid, maar die cupasoup automaten? Denk dat ik echt wel over 10 jaar terug spreek wanneer ik er 1 gezien heb![]()
![]()
Dat laatste deed mij even hard lachenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
vraag is is of dat onwijs erg is?
Denk valt wel mee, of je moet overal met de rest van eten ook heel veel zout in gooien. en dan nog.
uiteindelijk krijg je van alles kankerKwam totaal uit het niks. Godverdomme wat ben je weer lekker subtiel
Well, life can be a riot
owh dat valt mee dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:43 schreef Grotetijd het volgende:
1 Portie cup a soup tomaat bevat 28%!! Van je dagelijkse aanbevolen hoeveelheid zout. PFOE
als ik er 3 per week van neem? heb ik nog hoop ruimte over
1/4 dus ook echt. damn. ga me nu wel echt zorgen maken.
Sjezus, afgelopen paar weken heb ik meerdere keren 2 zakjes in een mok gedaan!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:43 schreef Grotetijd het volgende:
1 Portie cup a soup tomaat bevat 28%!! Van je dagelijkse aanbevolen hoeveelheid zout. PFOE![]()
![]()
Jaaaaa opa verteltquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Verrek, die bestonden vroeger idd ook, ja!
Ik vind die koffiemachines tegenwoordig wel tof hoor. Grote schermen er op
Well, life can be a riot
Moet je de rest van de dag wel op een slaatje bla gaan zitten knagen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
owh dat valt mee dan?
als ik er 3 per week van neem? heb ik nog hoop ruimte over![]()
Veel erger van een patatje mayo waar 85% van je DAH zout, 180% carbs en 450 miljoen miljard % vet in zit.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:43 schreef Grotetijd het volgende:
1 Portie cup a soup tomaat bevat 28%!! Van je dagelijkse aanbevolen hoeveelheid zout. PFOE
zit veel te veel zout in.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan er ook voor zorgen dat je zo lang wakker blijft![]()
![]()
Ik had een bolk bewerking verwachtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
vind het overdreven om dat zo onwijs slecht te noemen eigenlijk. maar ok ieder zijn dingquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je de rest van de dag wel op een slaatje bla gaan zitten knagen.
Dat valt mee?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
owh dat valt mee dan?
als ik er 3 per week van neem? heb ik nog hoop ruimte overVind dat best schokkend, zeker omdat het iets is wat verder 0 voedingswaarde heeft, niet vullend is, en smaakt naar zout.
Well, life can be a riot
![]()
Ik drink er zo drie op een avondquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:43 schreef Grotetijd het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je de rest van de dag wel op een slaatje bla gaan zitten knagen.
Een slaatje blaJonge. Ik weet niet of het is omdat ik net ziek geweest ben, maar ik ga hier helemaal stuk om jullie
Kree met z'n subtiele "kanker" jij met je slaatje bla
Well, life can be a riot
"Sellect frappuchino met extra crunchy caramel zeezout en asbest-marshmellow topings cascaded met maple syrup dream-style smaakstoffen. Extra zoet."quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jaaaaa opa vertelt
Ik vind die koffiemachines tegenwoordig wel tof hoor. Grote schermen er op![]()
is het zo erg denk? nou ik denk het valt mee. maarja jullie zijn gevoelig voor de lobby.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat valt mee?Vind dat best schokkend, zeker omdat het iets is wat verder 0 voedingswaarde heeft, niet vullend is, en smaakt naar zout.
durf te wedden jullie eten een hoop met e-nummers ook enzo. en als ik daar cijfers van ga opzoeken. dan is dat ook wel focking slecht voor je
Cup a soup is toch gemaakt voor mensen die graag slokjes zeewater nemen maar niet vlakbij zee wonen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Sjezus, afgelopen paar weken heb ik meerdere keren 2 zakjes in een mok gedaan!Uw ADH vitamine Worst
Ik ben snel, maar ook weer niet zo snel!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had een bolk bewerking verwacht![]()
![]()
nou dat wordt weer niet slapenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik drink er zo drie op een avondsinterklaaskapoentje
![]()
Wat zorgt er dan voor dat je wakker blijft?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
zit veel te veel zout in.
kan er ook voor zorgen dat je zo lang wakker blijft:')![]()
Nou dat dus.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
"Sellect frappuchino met extra crunchy caramel zeezout en asbest-marshmellow topings cascaded met maple syrup dream-style smaakstoffen. Extra zoet."
Ik had een tijd terug trouwens koffie met van die vet gekke hipstermelk er in in Duitsland, en ik vond het oprecht heel erg lekker
Then again waande ik mij hipster deluxe want had een bagel met mozzarella en tomaat
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: