quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
En...zo.... traag...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Hoezo praat ze ineens plat? Deed ze bij haar intro minder
quote:
quote:
Ja cute toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:08 schreef RipCity het volgende:
Jezus ze lijkt wel 11 en weggelopen uit Jan jans en de kinderen
Geen airco in die loodsquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Justin heeft twinkelingen in z’n haar
Ze houdt van Ajaksquote:
Vast een fan van Brobbey. Nooit hoeven juichen.quote:
De Brub vind ik wel leuk. Als personage.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vast een fan van Brobbey. Nooit hoeven juichen.
Jij ook?quote:
Ja, domme karakters doen het ook altijd goed in tv-series.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De Brub vind ik wel leuk. Als personage.
Ze is wel lief. Waarsch stijf van de spanning zo te zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Zit ze daar in haar oma vest
De tandjes zeg
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:16 schreef RipCity het volgende:
Amsterdammers lullen echt 1000 woorden in een minuut he.
Ja wat is het nou?quote:
Wat een topvrouw.quote:
Echt he. Ze liep ook wel te flirten richting het eind.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer hebben we ooit 10 foto’s gekregen met een succesje?
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:44 schreef DKUp het volgende:
Man
Frau
X
Iemand
Iemand
Iemand
Neukt alles @:poefbank
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Goede neus
Is Pelle een Joodse naam?
Gewoon die hele provincie. Zelfs Urk heeft nog meer glans.quote:
Hellokittygodinquote:
Ze is ook te normaal en leuk. Ik snap je.quote:
Krijg teveel lesbische vibes en een te vervelend aanwezig karakter.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is ook te normaal en leuk. Ik snap je.
Jij doet juist al die gekke bi meiden. Nu raak ik in de war.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Krijg teveel lesbische vibes en een te vervelend aanwezig karakter.
Beetje Fok!kenquote:
Gewoon de hele uitstraling bevalt me niet ofzo. Houd ook nooit zo van die vlotte halfbloedmensen of wat zij is. Van de soort mensen die in een sneakerwinkel werken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij doet juist al die gekke bi meiden. Nu raak ik in de war.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Deze jongen. Ik zie telkens Mrs. Doubtfire voor me.
Dit klinkt echt te erg.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon de hele uitstraling bevalt me niet ofzo. Houd ook nooit zo van die vlotte halfbloedmensen of wat zij is. Van de soort mensen die in een sneakerwinkel werken.
Ik kijk idd altijd naar jullie en 20% van het programma zie ikquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:45 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Heb jij geen ondertiteling of kijk je naar je FOK! scherm>
Bedoel het niet racistisch, maar voel de vibe gewoon niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit klinkt echt te erg.
We gaan door.
Hij heeft het programma nog nooit gezienquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:47 schreef DKUp het volgende:
“Ik hoorde dat ze Denice heet…”
Wat the hell gebeurd hier
Panseksueelquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:49 schreef Evangelion het volgende:
Komen de gays nog of is dat die panseksueel?
Ze is totaal niet lelijk inderdaadquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ylja wel een make-over willen geven
Heeft verder een prima gezicht, geen reden om je lelijk te voelen
GOUDquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Dat accent/dialect van die vrouw steeds
Ze is ook teveel tutje voor hem, al weet hij dat zelf nog nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:55 schreef Evangelion het volgende:
Bishrel is leuk maar gaat nee zeggen
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Nee die Asperger merk je idd niet
Kuch
Ja ben ik ook geen fan van. Maar stiekem vind ik het een lieverd.quote:
Dan zou het een lesbienne zijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Een nieuw jasje
Een voetballer @:dkup
Eroverheenquote:
Wacky Wednesdayquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:03 schreef Evangelion het volgende:
Misschien wel een recordaantal mentale beperkingen vandaag
Die kabouter heeft alluresquote:
Wie weet kan hij daar tijdens het scharrelen zijn ei nog kwijt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
kip gaat nog even hennen checken op de wallen
Dit!quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:14 schreef Evangelion het volgende:
En de Asperger autist geeft goede levensadviezen, had ik niet verwacht na die 1e minuut
Vrolijke meiden in een truck?quote:
Ik was er al een beetje bang voor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:20 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik loop achter. Nee dat Jesse en Ylga (de autisten) geen 2e date hebben gehad.
had het blauw haar?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:34 schreef DKUp het volgende:
@:Jimbo @:Aurelius @:Leonos Woke Game ontwikkelaar JOY
Leuk leukquote:
Ik dacht Purmerend of Hoornquote:
Zekerquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht Purmerend of Hoorn
Dan liever Noord
Noord Gestoord, ja toch.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht Purmerend of Hoorn
Dan liever Noord
Wat hoor je liever. Amsterdams of Zachte g?quote:
Ja ze is al even uit beeldquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik loop achter denk ik, of gaat het over die Samantha of hoe heet ze.
@Bugno3 doet het elke avond trouwquote:
Amsterdams, wij zijn Hollandersquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat hoor je liever. Amsterdams of Zachte g?
Dit kan ik bevestigen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:bugno3 doet het elke avond trouw
Haaitjes van rond de 18, kunnen niks en gedragen zich als prinsesjes wat niks doen en kunnen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:37 schreef RipCity het volgende:
Komt er ook nog een zinnig gesprek uit die 2
Zoals 70%quote:
Stees is een echtequote:Op donderdag 30 januari 2025 19:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Deze blonde dame niet met tatoeages
Zijn er nog maar weinigquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stees is een echte
Wat een topwijf
Wil zelf misschien ook naar Lowlands dit jaarquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Het woord van dit seizoen: festival
Voorkeur voor BLACKED, vermoed ik.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Deze vrouw met r&b? Ik dacht Dreetje Hazes
Scherp.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Voorkeur voor BLACKED, vermoed ik.
Ja maar die festivals bedoelen ze nooitquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wil zelf misschien ook naar Lowlands dit jaar
Als ze verder nou echt perfect is op dit ene dingetje na?quote:
Wat bedoelen ze wel, Mysteryland enzo? Of bestaat dat niet meer.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar die festivals bedoelen ze nooit
Dooie mensen die alleen in de zomer uitgaan.
(Lowlands is overigens leuk, toch.)
De jonge broertjes daarvan, ja.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze wel, Mysteryland enzo? Of bestaat dat niet meer.
Oja die is er idd nog wel steeds, Ground Zero. Kan het hier altijd wel horen als de wind mijn kant op staat. Alleen nooit behoefte gehad om er naartoe te gaan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De jonge broertjes daarvan, ja.
Dominator, Defqon, Ground Zero.
Type intercedentequote:
Ik hoor in dit programma wel eens dingen wat ik niet weet. Nu is het heel simpel en krijg je uitleg.quote:
Gelukkig is je topo altijd on pointquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik hoor in dit programma wel eens dingen wat ik niet weet. Nu is het heel simpel en krijg je uitleg.
Wel net zo vrolijk als Wolterquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:51 schreef Bugno3 het volgende:
Hij praat als een Wolter Kroes-tekst.
Dan leer ik het haar gewoon af. Stukje tafelmanieren.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze verder nou echt perfect is op dit ene dingetje na?
Lange 11 minuten Rippie.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dan leer ik het haar gewoon af. Stukje tafelmanieren.
Ja val In slaap van het slappe gelul in deze uitzending. Onsympathieke mensen vandaagquote:
Susan van Freek is impressedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |