SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je hebt genoeg in te brengen GG
Niet van die gekke dingen zeggen
Thats what she saidquote:Op maandag 27 januari 2025 14:58 schreef greysbones het volgende:
Niet van die gekke dingen zeggen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik had 'Maandagmiddag' als TTAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Sterkte. Zo leuk, zo laat op de dag nog.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Tijd voor de volgende vergadering, 2 uur langAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb nog een vergadering tussen 4 en 5Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jawel hoorquote:
Naja lichamelijk weet ik niet, maar in het gesprek wel
GGG
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 08:46 schreef Kissingbird het volgende:
Ja maar konijn zeker als je ze mals maakt met nachtje azijn is![]()
2 gegeten afgelopen week, 2 liggen nog in de vriezer![]()
Zou jou niet eten homijntje![]()
Met kerst ben ik toch ondergedokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik heb geen vergadering maar moet wel ff belletje of als het tegenzit een lang belletjeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nog maar 1 factuur en mijn administratie is klaar
Nou, ik weet niet of het zo boeiend is voor de anderen hier. Ik stel me zoveel mogelijk neutraal op en houd het op mijn koffiebolkjes.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:58 schreef greysbones het volgende:
Niet van die gekke dingen zeggen☕
.
Maar: als jullie het willen weten: mijn wasmachine is net klaar met wasronde nr 1 en ik ga even naar boven om het ding voor de 2e ronde te vullen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb trouwens per ongeluk m'n tanden gepoetst![]()
![]()
De opzetborstel was kapot.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Pfff. Geen pretje.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog een vergadering tussen 4 en 5Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dan weer de belasting blij maken met mijn centen
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of het zo boeiend is voor de anderen hier. Ik stel me zoveel mogleijk neutraal op en houd het op mijn koffiebolkjes.☕
.
Maar: als jullie het willen weten: mijn wasmachine is net klaar met wasronde nr 1 en ik ga even naar boven om het ding voor de 2e ronde te vullen.super GG
Ach tja, mooie afsluiter van de maandagquote:
Trotste mama van Ambar
![]()
Oja, ik heb vanochtend met koffie geknoeid. De volle mok ging over mijn toetsenbord heen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maakte Jus je aan het lachen ?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, ik heb vanochtend met koffie geknoeid. De volle mok ging over mijn toetsenbord heen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
gewoon jezelf autonoom verklarenquote:Op maandag 27 januari 2025 15:05 schreef drakin het volgende:
En dan weer de belasting blij maken met mijn centenUw ADH vitamine Worst
Nee dit is btwquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zo werkt dat niet he?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon jezelf autonoom verklarenTrotste mama van Ambar
Ik was niet eens aan het FOK!ken, ik was met Excel bezig. Even snel papieren pakken en klets, daar ging de mok.quote:![]()
Voortaan even beter opletten dus en de koffie verder wegzetten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
en toen?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was niet eens aan het FOK!ken, ik was met Excel bezig. Even snel papieren pakken en klets, daar ging de mok.![]()
Voortaan even beter opletten dus.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Niet mokken.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was niet eens aan het FOK!ken, ik was met Excel bezig. Even snel papieren pakken en klets, daar ging de mok.![]()
Voortaan even beter opletten dus en de koffie verder wegzetten.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Enola?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:39 schreef kree het volgende:
umoburu stam aan Enola virus overleden. hehehehe
Gay?
en waarom hehehehe?![]()
![]()
GRAFZOOI!!!![]()
![]()
Fotolijstje van de muur gepleurd, inductiekookplaat naar de klote!![]()
![]()
![]()
Hopen dat ik niet het zelfde gedoe ga krijgen als @Dr.Mikey met een nieuwe bestellen!![]()
![]()
OOpstalverzekeringquote:Op maandag 27 januari 2025 15:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
GRAFZOOI!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hopen dat ik niet het zelfde gedoe ga krijgen als @:Dr.Mikey met een nieuwe bestellen!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2025 15:15:40 ]![]()
Uit medelijden met ToT heb ik niet tijdig gebolktMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Dit is een keuken, niet op stalquote:
![]()
Ik laat best vaak iets vallen, maar dit is mij nog nooit gebeurdquote:Op maandag 27 januari 2025 15:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
GRAFZOOI!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hopen dat ik niet het zelfde gedoe ga krijgen als @:Dr.Mikey met een nieuwe bestellen!
Trotste mama van Ambar
Plots hele hoge koorts en last van paddestoelenquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Prutser. Was het een foto van je ex?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
GRAFZOOI!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hopen dat ik niet het zelfde gedoe ga krijgen als @:Dr.Mikey met een nieuwe bestellen!I'm surrounded by morons!
O ik miste het plaatje van ToT
Nee he, dat wordt bestellenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Enola Gay is een bommenwerper.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Plots hele hoge koorts en last van paddestoelen
Een hele bekende zelfs.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Enola_Gay
en ook een liedje![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Prutser. Was het een foto van je ex?![]()
![]()
![]()
er zit me toch nog wel wat dingetjes dwars jongens en meiden. als ik ff mag zeggen?Do what you love, love what you do!![]()
Reparatie is vaak zo rond de 300 eu, vergoeden ze meestal wel, mits de plaat niet heul oud isquote:Op maandag 27 januari 2025 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is een oud ding, maar ik ga idd proberen er iets voor terug te krijgen.![]()
Dat liedje zat al in mijn hoofdquote:Op maandag 27 januari 2025 15:18 schreef maily het volgende:
[..]
Enola Gay is een bommenwerper.
Een hele bekende zelfs.
en ook een liedjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
slechte bolkquote:Op maandag 27 januari 2025 15:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
GRAFZOOI!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hopen dat ik niet het zelfde gedoe ga krijgen als @:Dr.Mikey met een nieuwe bestellen!![]()
![]()
Ja duh, waar denk je dat het symptoom paddestoel door komt? En die stralings’koorts’?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:18 schreef maily het volgende:
[..]
Een hele bekende zelfs.
en ook een liedjeI'm surrounded by morons!
![]()
Van der bezemsteel gevallenquote:
ik moet jullie ff onderwijzen. want neeeeee niet alles wat nu op tv is is ok.
dit wel.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Je moet niet, je wil.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:23 schreef kree het volgende:
ik moet jullie ff onderwijzen. want neeeeee niet alles wat nu op tv is is ok.
dit wel.
Bekijk deze YouTube-videoI'm surrounded by morons!
Ik heb net Oppenheimer gezienquote:Op maandag 27 januari 2025 15:18 schreef maily het volgende:
[..]
Een hele bekende zelfs.
en ook een liedje
viel mij beetje tegen eerlijk gezegd. had meer van verwacht.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Niet alles was boeiend, en toch vond ik het watquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heb je ook Barbie gekeken?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:26 schreef kree het volgende:
[..]
viel mij beetje tegen eerlijk gezegd. had meer van verwacht.I'm surrounded by morons!
Barbieheimer?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
GRAFZOOI!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hopen dat ik niet het zelfde gedoe ga krijgen als @:Dr.Mikey met een nieuwe bestellen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
In Noorwegen noemen ze zo'n paddestoelwolk røyksoppquote:Op maandag 27 januari 2025 15:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja duh, waar denk je dat het symptoom paddestoel door komt? En die stralings’koorts’?
![]()
![]()
nee joh. hoewel mss best leuke film als ik hoor? maarre nee dat is niet mijn smaakquote:
die Oppenheimer wel en het verhaal was wel oke. en ook nog boeiend. maar langdradig ook wel. niet de meest top film ooit. hoewel. hij komt mss nog wel in top 10?Do what you love, love what you do!![]()
Vorige week ook Sing Sing gezien, dat vond ik best een mooie film
Opperbarbie was mijn volgorde.quote:Het was een vermakelijke film.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh. hoewel mss best leuke film als ik hoor? maarre nee dat is niet mijn smaak
die Oppenheimer wel en het verhaal was wel oke. en ook nog boeiend. maar langdradig ook wel. niet de meest top film ooit. hoewel. hij komt mss nog wel in top 10?I'm surrounded by morons!
Ik wist niet dat er een leeftijd verbonden zat aan het eten van lekkere dingenTrotste mama van Ambar
Nee, soppsky. Røyksopp is een bepaald soort paddestoel, tevens de naam van een toffe band.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:28 schreef Homijn het volgende:
[..]
In Noorwegen noemen ze zo'n paddestoelwolk røyksoppI'm surrounded by morons!
Zellufquote:Op maandag 27 januari 2025 15:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, soppsky. Røyksopp is een bepaald soort paddestoel, tevens de naam van een toffe band.Trotste mama van Ambar
ik heb paar B-films gezien die mijn dan verbaasde en ben kritisch.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben geen toffe band.quote:I'm surrounded by morons!
Dacht ik ook eens een keertje slim te zijnquote:Op maandag 27 januari 2025 15:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, soppsky. Røyksopp is een bepaald soort paddestoel, tevens de naam van een toffe band.
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dacht ik ook eens een keertje slim te zijn
KUT!quote:Op maandag 27 januari 2025 15:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Reparatie is vaak zo rond de 300 eu, vergoeden ze meestal wel, mits de plaat niet heul oud isIk heb net de kabel af geknipt om hem weg te flikkeren!
![]()
![]()
quote:moet kunnen, ik drink ook wel eens kindercolaquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
KUT!Ik heb net de kabel af geknipt om hem weg te flikkeren!
![]()
![]()
nieuwe vit D besteld, kom ik erachter dat ik nog een potje hebt ergens diep verstopt, wel over paar maanden THT maar zijn beetje aan elkaar geplakt
Uw ADH vitamine Worst
Oei.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
nieuwe vit D besteld, kom ik erachter dat ik nog een potje hebt ergens diep verstopt, wel over paar maanden THT maar zijn beetje aan elkaar geplakt
Wat zegt google, is het nog veilig?![]()
Ik heb een nieuw productidee, een gat in de markt. Rookworst verrijkt met vitaminen. Ik heb het heel spontaan bedacht, zomaar ineens. Ik ga het Vitarookworst noemen.
de zijn niet heiß, ja heeft frau mutti me gekoptquote:Op maandag 27 januari 2025 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je nog heisse stufu nutten gegeten?![]()
Die dingen zijn zo lang houdbaar dat een paar maanden extra echt geen probleem isquote:Op maandag 27 januari 2025 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
nieuwe vit D besteld, kom ik erachter dat ik nog een potje hebt ergens diep verstopt, wel over paar maanden THT maar zijn beetje aan elkaar geplakt![]()
![]()
de THT is pas over paar maanden en over de datum kan je ook zonder gevaar innemen maar de werking kan minder zijnquote:Op maandag 27 januari 2025 15:37 schreef maily het volgende:
[..]
Oei.
Wat zegt google, is het nog veilig?Uw ADH vitamine Worst
frau mutti ist ein lieve frau jongens
dat zie ik gelijk!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zit frau mutti op voetbal?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zijn niet heiß, ja heeft frau mutti me gekopt
Oh shit.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
GRAFZOOI!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Frau Muttiquote:Op maandag 27 januari 2025 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zijn niet heiß, ja heeft frau mutti me gekopt![]()
![]()
de stufu nutten of kinder maxi?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zijn niet heiß, ja heeft frau mutti me gekoptUw ADH vitamine Worst
lol hoop dat mijn bolletjes over de datum niet is enzo? of althans als ik groene vlekken zie pleur ik ze weg.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Legendarische FOK!-post, dit. Een reactie van @:gebrokenglas op een gebroken glasplaat
Zover had ik niet eens gedacht...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Legendarische FOK!-post, dit. Een reactie van @:gebrokenglas op een gebroken glasplaat![]()
![]()
whehequote:Op maandag 27 januari 2025 15:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Legendarische FOK!-post, dit. Een reactie van @:gebrokenglas op een gebroken glasplaat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
@ToT je kunt er altijd nog zoiets van maken:quote:Op maandag 27 januari 2025 15:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Legendarische FOK!-post, dit. Een reactie van @:gebrokenglas op een gebroken glasplaat![]()
![]()
True!quote:Op maandag 27 januari 2025 15:42 schreef maily het volgende:
[..]
@:ToT je kunt er altijd nog zoiets van maken:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zou er niet aan beginnen. Dat wordt geen succesquote:Op maandag 27 januari 2025 15:42 schreef maily het volgende:
[..]
@:ToT je kunt er altijd nog zoiets van maken:
[ afbeelding ]
Hondball?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zij kijkt geen voetbal ook geen tennisball ook geen hondball![]()
wat is ditik bel een gemeente op met werktelefoon, algemeen nummer: dit nummer is niet in gebruik, eigen telefoon werkt wel
Uw ADH vitamine Worst
stufu ,erder had ik 5 dagen niet, had ik nur zachte poepquote:Op maandag 27 januari 2025 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de stufu nutten of kinder maxi?![]()
![]()
Omdat ze gekopt had, dacht ik datquote:Op maandag 27 januari 2025 15:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zij kijkt geen voetbal ook geen tennisball ook geen hondballWat is hondball? Mogen boxers daar ook aan meedoen?
Bel: 14 gevolgd door het netnummer van je gemeentequote:Op maandag 27 januari 2025 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
wat is ditik bel een gemeente op met werktelefoon, algemeen nummer: dit nummer is niet in gebruik, eigen telefoon werkt wel
Een glazen bolk.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan beginnen. Dat wordt geen succes
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja dat deed ik ookquote:Op maandag 27 januari 2025 15:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bel: 14 gevolgd door het netnummer van je gemeenteUw ADH vitamine Worst
Ik heb nu 2 mensen op werk waar ik rekening mee moet houden betreft vakantie
Trotste mama van Ambar
Je woont zeker in de gemeente Echt?quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Laat me raden: Tommy en Pinoquote:Op maandag 27 januari 2025 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu 2 mensen op werk waar ik rekening mee moet houden betreft vakantie
Als Tommy vrij is dan moet ik het werk overnemen van Tommy. Is Pino vrij dan moet ik het werk overnemen van Pino.quote:
Als ik vrij ben, dan hoeven zij beide niets over te nemen.Trotste mama van Ambar
zeker eishockeyquote:Op maandag 27 januari 2025 15:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zij kijkt geen voetbal ook geen tennisball ook geen hondballOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vervelende situatiequote:Op maandag 27 januari 2025 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als Tommy vrij is dan moet ik het werk overnemen van Tommy. Is Pino vrij dan moet ik het werk overnemen van Pino.
Als ik vrij ben, dan hoeven zij beide niets over te nemen.
nee en het is ook niet mijn eigen gemeente die ik belquote:Op maandag 27 januari 2025 15:52 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je woont zeker in de gemeente Echt?Uw ADH vitamine Worst
sowiesoquote:
ik zeg Kölner Haie fan
die hard, haaienmuts op dr koppie en jauchenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat ook gauw vervelen hoor...quote:
ik eis tetten?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:00 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat gaat ook gauw vervelen hoor...
[ afbeelding ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2025 16:00 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
wel like gegevenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ze heet geen Enzoquote:Op maandag 27 januari 2025 16:01 schreef kree het volgende:
[..]
werkvoorbereider ja? want dan heb ik wat tips EnzoUw ADH vitamine Worst
hallo nix köln, ik zit in oostenrijk hoveel keer zall ik dit je nog zeggen?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
sowieso
ik zeg Kölner Haie fan
die hard, haaienmuts op dr koppie en jauchen![]()
Ik vergat trouwens te zeggen dat de rechter gelijk heeftquote:Op maandag 27 januari 2025 16:00 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Zeg het hem!quote:En du auch!quote:Op maandag 27 januari 2025 16:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo nix köln, ik zit in oostenrijk hoveel keer zall ik dit je nog zeggen?![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 16:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo nix köln, ik zit in oostenrijk hoveel keer zall ik dit je nog zeggen?![]()
Bekijk deze YouTube-videoMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Denk je echt dat ieniminimuis in Sesamstraat werkt?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:05 schreef kree het volgende:
probeer je nog wat goed te doen, naja zoek het anders maar uit.![]()
![]()
niet????? wtf?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
Denk je echt dat ieniminimuis in Sesamstraat werkt?Do what you love, love what you do!![]()
Dacht ik ook altijd. En als daar een personeelsoverschot is, wordt ze uitgeleend aan Die Sendung mit der Mausquote:Op maandag 27 januari 2025 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
Denk je echt dat ieniminimuis in Sesamstraat werkt?
ja die competitie boeit mutti frau niet zoquote:Op maandag 27 januari 2025 16:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo nix köln, ik zit in oostenrijk hoveel keer zall ik dit je nog zeggen?
die wil gewoon Eisbären sehen
Bekijk deze YouTube-videoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2025 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
Denk je echt dat ieniminimuis in Sesamstraat werkt?of bij duitse kindertv
![]()
Das ist ein GroBBe maus, Kein Ieniemieniequote:Op maandag 27 januari 2025 16:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dacht ik ook altijd. En als daar een personeelsoverschot is, wordt ze uitgeleend aan Die Sendung mit der MausDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jeetje ToT!! verdorie wat een pech zeg!quote:Op maandag 27 januari 2025 15:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
GRAFZOOI!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hopen dat ik niet het zelfde gedoe ga krijgen als @:Dr.Mikey met een nieuwe bestellen!Smile, it's free therapy.![]()
Ik zit beter in mijn vel dan een hemarookworstquote:
![]()
Heb je ook een loodje?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zit beter in mijn vel dan een hemarookworst
Ik vraag dit voor een vriend.![]()
Loot in je schoenenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je ook een loodje?
Ik vraag dit voor een vriend.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
liever konijn dan hemaworstquote:Op maandag 27 januari 2025 16:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zit beter in mijn vel dan een hemarookworst![]()
al eet hema heel gezond, hema worst is vettigerSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je ook een loodje?
Ik vraag dit voor een vriend.
Smile, it's free therapy.![]()
goede reden dan om op jou te jagenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zit beter in mijn vel dan een hemarookworstUw ADH vitamine Worst
neee lootje trekkenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 27 januari 2025 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goede reden dan om op jou te jagen
Smile, it's free therapy.![]()
Een loodje?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je ook een loodje?
Ik vraag dit voor een vriend.
Net als kadden en hontenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Sinterpasenquote:
neeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Paasstol ligt al klaar sinds decemberDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik vind de sfeer hier ineens heel onaangenaam. Bovendien haal ik veel te weinig punten, met jullie geholk de hele tijd.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
verander er wat aan zou ik zeggen?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:25 schreef Homijn het volgende:
Ik vind de sfeer hier ineens heel onaangenaam. Bovendien haal ik veel te weinig punten, met jullie geholk de hele tijd.
Do what you love, love what you do!![]()
wanneer is het pasenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ga je nou zeuren om punten?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:25 schreef Homijn het volgende:
Ik vind de sfeer hier ineens heel onaangenaam. Bovendien haal ik veel te weinig punten, met jullie geholk de hele tijd.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Misschien moet ik kalk gaan strooien om de zuurtegraad te verlagenquote:
holkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
er zit een verhaal achter pasen en het waarom dus.... maargoed dat kunnen jullie tere zieltjes niet aan denk.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:28 schreef Homijn het volgende:
[..]
Misschien moet ik kalk gaan strooien om de zuurtegraad te verlagenDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben geen teer zieltje. Ik heb de wederopzwemming van Maanvis meegemaakt.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:30 schreef kree het volgende:
[..]
er zit een verhaal achter pasen en het waarom dus.... maargoed dat kunnen jullie tere zieltjes niet aan denk.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op maandag 27 januari 2025 16:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik ben geen teer zieltje. Ik heb de wederopzwemming van Maanvis meegemaakt.![]()
![]()
HolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat eten we vandaag?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
doel niet eens over het al om bekende verhaal enzo? pasen Pinksteren. heb geleerd onderhandquote:Op maandag 27 januari 2025 16:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik ben geen teer zieltje. Ik heb de wederopzwemming van Maanvis meegemaakt.
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb nog een beetje kip over van gister, maar ook een kabeljauwfilet.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:33 schreef maily het volgende:
[..]
Lasagne.
Gisteren grote bak gemaakt.
Vandaag 2e helft.
En jij?
En roerbakgroenten, moet nog even puzzelen hoe ik dit ga combinerenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 27 januari 2025 16:33 schreef maily het volgende:
[..]
Lasagne.
Gisteren grote bak gemaakt.
Vandaag 2e helft.
En jij?
Uw ADH vitamine Worst
surf 'n turf dus.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje kip over van gister, maar ook een kabeljauwfilet.
En roerbakgroenten, moet nog even puzzelen hoe ik dit ga combineren
Hey Kree, nog steeds hier. Of heb je tussendoor geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oef !!quote:Op maandag 27 januari 2025 15:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
GRAFZOOI!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hopen dat ik niet het zelfde gedoe ga krijgen als @:Dr.Mikey met een nieuwe bestellen!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
allang alquote:Op maandag 27 januari 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, nog steeds hier. Of heb je tussendoor geslapen?
Het antwoord is in dit topic al gegevenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje kip over van gister, maar ook een kabeljauwfilet.
En roerbakgroenten, moet nog even puzzelen hoe ik dit ga combinerenquote:quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Nee en nee.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:01 schreef kree het volgende:
[..]
werkvoorbereider ja? want dan heb ik wat tips EnzoTrotste mama van Ambar
Geen huis aan huis bladen en geen ongeadresseerd reclamedrukwerkquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Wat een grote wok!quote:Op maandag 27 januari 2025 16:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het antwoord is in dit topic al gegeven
[..]
[..]
Daar past wel een heel konijn in![]()
![]()
![]()
Poh ik had vanochtend nog hele mooie ongeadresseerd drukwerk
Uw ADH vitamine Worst
Nee heeft hij nietquote:Op maandag 27 januari 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, nog steeds hier. Of heb je tussendoor geslapen?
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Ik wil graag het huis aan huis blad maar krijg het nooitquote:Op maandag 27 januari 2025 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen huis aan huis bladen en geen ongeadresseerd reclamedrukwerk
:')![]()
quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* Homijn overweegt z'n tijdelijke onderduikadres weer in gereedheid te brengen
Nooit gedacht dat dit nodig was op 27 januariMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
En schoon te makenquote:Op maandag 27 januari 2025 16:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar toch te weinig tijd om soep te maken![]()
Ow da's wel een kutte datum daarvoor.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:44 schreef Homijn het volgende:
Nooit gedacht dat dit nodig was op 27 januari
Solly![]()
![]()
Met Kibi in de buurt is altijd gevaarlijkquote:Op maandag 27 januari 2025 16:44 schreef Homijn het volgende:
Nooit gedacht dat dit nodig was op 27 januari
Gekke LimburgersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
is die ook bestand tegen raketten?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:44 schreef Homijn het volgende:
Nooit gedacht dat dit nodig was op 27 januariUw ADH vitamine Worst
gaan we hier mijn slaap analyseren dan nu?quote:
Ok kom maar op doe ik die van jullie ook gelijk even over een week enzo
Wtf weer.Do what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op maandag 27 januari 2025 16:47 schreef kree het volgende:
[..]
gaan we hier mijn slaap analyseren dan nu?
Wtf weer.
Geen zin om jouw patronen te analyserenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou gelukkig, en denk de rest ook niet, want als jullie willen gaan we dat doen hoor, maar dan ook die van jullie.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Geen zin om jouw patronen te analyserenDo what you love, love what you do!![]()
Nivea Kreequote:Op maandag 27 januari 2025 16:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou gelukkig, en denk de rest ook niet, want als jullie willen gaan we dat doen hoor, maar dan ook die van jullie.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar kan ik geen mededelingen over doen.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is die ook bestand tegen raketten?
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrrsinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb echt shit geslapen vannachtquote:Op maandag 27 januari 2025 16:47 schreef kree het volgende:
[..]
gaan we hier mijn slaap analyseren dan nu?
Wtf weer.
ik ookquote:Op maandag 27 januari 2025 16:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb echt shit geslapen vannachtDo what you love, love what you do!![]()
Ik ookquote:Op maandag 27 januari 2025 16:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb echt shit geslapen vannachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gelukkig ben je daar niet alleen inquote:Op maandag 27 januari 2025 16:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb echt shit geslapen vannacht
Hoe heb jij geslapen dot?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig ben je daar niet alleen inThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
quote:quote:Kunnen we met zn allen uitgeput zijnquote:Op maandag 27 januari 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig ben je daar niet alleen in
Geen tijd voorquote:Op maandag 27 januari 2025 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kunnen we met zn allen uitgeput zijn
Hartstikke lang, tot 3.30 uur vanmorgenquote:![]()
hahaha mss beetje wel, hoewel ga optijd slapen straks en komt het wel weer goed bij mij?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
en jullie?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Ik slaap al 32 jaar slecht, soms maar 1 of 2 uurtjes in de nachtquote:Op maandag 27 januari 2025 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik laat mij er niet gek door maken, het is zo het is denk ik altijd maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 27 januari 2025 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hartstikke lang, tot 3.30 uur vanmorgen![]()
![]()
Vooral de natte zekerquote:Op maandag 27 januari 2025 16:56 schreef kree het volgende:
[..]
leuke dromen gehad ja? ik hou daarvan he dromen.
Geen.quote:Op maandag 27 januari 2025 16:56 schreef kree het volgende:
[..]
leuke dromen gehad ja? ik hou daarvan he dromen.![]()
Ik hoefde mij niet te vervelen had wat trs weg te werkenquote:
Ow ja tis gezel zag ik welquote:Op maandag 27 januari 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoefde mij niet te vervelen had wat trs weg te werken
Vind het wel goed
Zal af en toe wat posten
Maar dat hele negatieve is niet zo mijn dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat zei ik niet.....?quote:
geloof dat ik die fase ook wel voorbij ben trouwens.
maarja leuke dromen enzo. vind het heerlijk vooral als ik weet dat mijn wekker niet gaat en dan nog ff door in de Twilight zone enzo.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
Als je de dag nog kan overleven na zo'n nacht...quote:Op maandag 27 januari 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik slaap al 32 jaar slecht, soms maar 1 of 2 uurtjes in de nacht
Ik laat mij er niet gek door maken, het is zo het is denk ik altijd maar:')![]()
Dat is ook niet gezondquote:Op maandag 27 januari 2025 17:00 schreef mario390 het volgende:
ben om nach 8 00 eingeslapen om dat de brasilbewohners om 4 00 slapen gingenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Soms gaat het ook nergens overquote:Op maandag 27 januari 2025 16:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ja tis gezel zag ik wel
Vind het wel goed
Zal af en toe wat posten
Maar dat hele negatieve is niet zo mijn dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat zeg ik ook niet, maar omdat je altijd je boxer aanhoudt in geval datquote:Op maandag 27 januari 2025 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
dat zei ik niet.....?
geloof dat ik die fase ook wel voorbij ben trouwens.
maarja leuke dromen enzo. vind het heerlijk vooral als ik weet dat mijn wekker niet gaat en dan nog ff door in de Twilight zone enzo.
welkom in krees zomerhuizen. lol wat een ellende was dat, blij dat ik daar vanaf ben.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:00 schreef mario390 het volgende:
ben om nach 8 00 eingeslapen om dat de brasilbewohners om 4 00 slapen gingen
ging er haast aan onderdoor. echt waar.Do what you love, love what you do!![]()
Ja i ben gelukkig positief ingesteldquote:Op maandag 27 januari 2025 17:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je de dag nog kan overleven na zo'n nacht...
Ik ga als ik een paar van die nachten gehad heb wel eens een uurtje op de bank liggen om even te slapen.
Maar wil dat niet iedere dag doen want dan wen je daar weer aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Ik slaap meestal gewoon goed eigenlijk. Word misschien een keer wakker. Maar als ik een slechte nacht heb zoals gister gooit het gelijk alles in de warquote:Op maandag 27 januari 2025 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja i ben gelukkig positief ingesteld
Ik ga als ik een paar van die nachten gehad heb wel eens een uurtje op de bank liggen om even te slapen.
Maar wil dat niet iedere dag doen want dan wen je daar weer aan:')![]()
Heb daar gelukkig geen last van. Je hebt alleen je zelf er mee als je er mee gaat zitten. Je veranderd er niets meer aan. Overdag even een uurtje gaan slapen en in de avond op tijd het bed inquote:Op maandag 27 januari 2025 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik slaap meestal gewoon goed eigenlijk. Word misschien een keer wakker. Maar als ik een slechte nacht heb zoals gister gooit het gelijk alles in de warWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Ik sliep wel bijna maar werd wakker gemaakt voor een gesprek... Daarna lukte t niet meer. K ga vanavond wel op tijd naar bedquote:Op maandag 27 januari 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb daar gelukkig geen last van. Je hebt alleen je zelf er mee als je er mee gaat zitten. Je veranderd er niets meer aan. Overdag even een uurtje gaan slapen en in de avond op tijd het bed in:')![]()
ik snap dat btw hoor dat met slapen problemen. En ok jullie zien mij vooral als ik dus vrij ben of weekend heb.
Maar door de weeks enzo? echt ben ik 17:00 ongeveer thuis en ben dan top vanaf 6:00
dat ik al niet eens meer de puf heb om eten te koken? want val in slaap gelijk ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
O dat is kut, nou dan vanavond lekker vroeg naar bed en hopen dat je doorslaaptquote:Op maandag 27 januari 2025 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik sliep wel bijna maar werd wakker gemaakt voor een gesprek... Daarna lukte t niet meer. K ga vanavond wel op tijd naar bedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had je mooi heel de dag de tijd voor vandaag.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:05 schreef kree het volgende:
ik snap dat btw hoor dat met slapen problemen. En ok jullie zien mij vooral als ik dus vrij ben of weekend heb.
Maar door de weeks enzo? echt ben ik 17:00 ongeveer thuis en ben dan top vanaf 6:00
dat ik al niet eens meer de puf heb om eten te koken? want val in slaap gelijk ofzo.![]()
Ik ben ook top vanaf 7 uurquote:Op maandag 27 januari 2025 17:05 schreef kree het volgende:
dat ik al niet eens meer de puf heb om eten te koken? want val in slaap gelijk ofzo.
♡♡♡♡![]()
in theorie wel jah. maar had er geen zin in.....quote:Op maandag 27 januari 2025 17:07 schreef maily het volgende:
[..]
Had je mooi heel de dag de tijd voor vandaag.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom blijf je dan hele nachten op als je vrij bent? Dat is toch niet gezond?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:05 schreef kree het volgende:
dat ik al niet eens meer de puf heb om eten te koken? want val in slaap gelijk ofzo.
Als ik zou kunnen slapen ging ik echt niet de hele nacht op internet zitten of opblijvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: