SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je hebt genoeg in te brengen GG
Niet van die gekke dingen zeggen
Thats what she saidquote:Op maandag 27 januari 2025 14:58 schreef greysbones het volgende:
Niet van die gekke dingen zeggen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik had 'Maandagmiddag' als TTAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Sterkte. Zo leuk, zo laat op de dag nog.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Tijd voor de volgende vergadering, 2 uur langAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb nog een vergadering tussen 4 en 5Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jawel hoorquote:
Naja lichamelijk weet ik niet, maar in het gesprek wel
GGG
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 08:46 schreef Kissingbird het volgende:
Ja maar konijn zeker als je ze mals maakt met nachtje azijn is![]()
2 gegeten afgelopen week, 2 liggen nog in de vriezer![]()
Zou jou niet eten homijntje![]()
Met kerst ben ik toch ondergedokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik heb geen vergadering maar moet wel ff belletje of als het tegenzit een lang belletjeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nog maar 1 factuur en mijn administratie is klaar
Nou, ik weet niet of het zo boeiend is voor de anderen hier. Ik stel me zoveel mogelijk neutraal op en houd het op mijn koffiebolkjes.quote:Op maandag 27 januari 2025 14:58 schreef greysbones het volgende:
Niet van die gekke dingen zeggen☕
.
Maar: als jullie het willen weten: mijn wasmachine is net klaar met wasronde nr 1 en ik ga even naar boven om het ding voor de 2e ronde te vullen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb trouwens per ongeluk m'n tanden gepoetst![]()
![]()
De opzetborstel was kapot.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Pfff. Geen pretje.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog een vergadering tussen 4 en 5Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dan weer de belasting blij maken met mijn centen
quote:Op maandag 27 januari 2025 15:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of het zo boeiend is voor de anderen hier. Ik stel me zoveel mogleijk neutraal op en houd het op mijn koffiebolkjes.☕
.
Maar: als jullie het willen weten: mijn wasmachine is net klaar met wasronde nr 1 en ik ga even naar boven om het ding voor de 2e ronde te vullen.super GG
Ach tja, mooie afsluiter van de maandagquote:
Trotste mama van Ambar
![]()
Oja, ik heb vanochtend met koffie geknoeid. De volle mok ging over mijn toetsenbord heen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maakte Jus je aan het lachen ?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, ik heb vanochtend met koffie geknoeid. De volle mok ging over mijn toetsenbord heen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
gewoon jezelf autonoom verklarenquote:Op maandag 27 januari 2025 15:05 schreef drakin het volgende:
En dan weer de belasting blij maken met mijn centenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee dit is btwquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zo werkt dat niet he?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon jezelf autonoom verklarenTrotste mama van Ambar
Ik was niet eens aan het FOK!ken, ik was met Excel bezig. Even snel papieren pakken en klets, daar ging de mok.quote:![]()
Voortaan even beter opletten dus en de koffie verder wegzetten.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
en toen?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was niet eens aan het FOK!ken, ik was met Excel bezig. Even snel papieren pakken en klets, daar ging de mok.![]()
Voortaan even beter opletten dus.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Niet mokken.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was niet eens aan het FOK!ken, ik was met Excel bezig. Even snel papieren pakken en klets, daar ging de mok.![]()
Voortaan even beter opletten dus en de koffie verder wegzetten.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Enola?quote:Op maandag 27 januari 2025 13:39 schreef kree het volgende:
umoburu stam aan Enola virus overleden. hehehehe
Gay?
en waarom hehehehe?![]()
![]()
GRAFZOOI!!!![]()
![]()
Fotolijstje van de muur gepleurd, inductiekookplaat naar de klote!![]()
![]()
![]()
Hopen dat ik niet het zelfde gedoe ga krijgen als @Dr.Mikey met een nieuwe bestellen!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: