SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Baasquote:Op maandag 27 januari 2025 09:55 schreef ToT het volgende: [..] We hebben een aantal weken gechat, en gisteren voor het eerst zitten videobellen!
![]()
:')![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
Leuk ToT. Maak een tekening voor der!![]()
![]()
![]()
Maar ik duik de sportzaal in; we hebben aan elkaar beloofd er zo tiptop mogelijk voor elkaar uit te gaan zien voor de eerste date!![]()
![]()
You go girl ToTquote:Op maandag 27 januari 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
Maar ik duik de sportzaal in; we hebben aan elkaar beloofd er zo tiptop mogelijk voor elkaar uit te gaan zien voor de eerste date!![]()
![]()
![]()
O wat leuk, hopelijk loopt het uit naar een leuke date en een leuke tijd.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit momenteel leuk te chatten met een lieve dame die interesse in mij heeft!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
sportse ToT! En hou ons op de hoogte van jullie eh, liefdesleven?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is een mooie stok achter de deurquote:Op maandag 27 januari 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
Maar ik duik de sportzaal in; we hebben aan elkaar beloofd er zo tiptop mogelijk voor elkaar uit te gaan zien voor de eerste date!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Als ze er is, moet ik echt een foto maken van haar bij de Jysk, of er iets mee doen, dat staat vastquote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 09:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als ze er is, moet ik echt een foto maken van haar bij de Jysk, of er iets mee doen, dat staat vast![]()
![]()
![]()
Eigenlijk moet ik een fake geboortebewijs maken met die naam en met het verhaal naar ze toe gaan, misschien peuter ik nog wat losquote:
Jawel, tot vanochtend maar dat had niet met de epilepsie te makenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
Maar ik duik de sportzaal in; we hebben aan elkaar beloofd er zo tiptop mogelijk voor elkaar uit te gaan zien voor de eerste date!is er al zicht op de eerste date?
Nu weet ik weer waarom ik een hekel heb aan daten, moet ik nog gaan sporten ook
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gewoon vanaf het begin af aan zijn wie je altijd bent. Ik ga echt niet sporten om een vent of zo te zoekenquote:Op maandag 27 januari 2025 10:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]is er al zicht op de eerste date?
Hello dit ben ik, deal er mee of ga wieberen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zodat de man er na een paar weken achter komt dat je eigenlijk een lui varken bent? Ik zou gewoon recht toe recht aan zijn: ik sport niet, what you see is what you getquote:Op maandag 27 januari 2025 10:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar wel wat anders vervelend? Of komt het goed (het komt altijd goed)quote:Op maandag 27 januari 2025 10:05 schreef _UserName_ het volgende:
Jawel, tot vanochtend maar dat had niet met de epilepsie te makenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Goh, zijn we het alweer 100% eens, wat is er toch aan de hand vandaag?quote:Op maandag 27 januari 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon vanaf het begin af aan zijn wie je altijd bent. Ik ga echt niet sporten om een vent of zo te zoeken
hormonale aanval waarbij mijn kat vliegles kreeg, was een beetje boos op vrouwliefstout.. maar ze schrok er zelf ook van en voelt haar flink schuldig ook welquote:Op maandag 27 januari 2025 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Maar wel wat anders vervelend? Of komt het goed (het komt altijd goed)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik een fake geboortebewijs maken met die naam en met het verhaal naar ze toe gaan, misschien peuter ik nog wat los![]()
En dat vloggen he!!![]()
En k zet het dan op YT zodat de mensen hier het ook kunnen zien, met uitgebreide analyses natuurlijk
Ach het is maar net waar je je kennismaking mee begint.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:07 schreef MizzezAmy het volgende:
"Hello I'm ToT from Holland and I'm a fitness-addict"
En dan kan zij niet achterblijven![]()
![]()
En niet vergeten hier eindeloos de linkjes te postenquote:Op maandag 27 januari 2025 10:15 schreef _UserName_ het volgende:
En k zet het dan op YT zodat de mensen hier het ook kunnen zien, met uitgebreide analyses natuurlijk![]()
![]()
uiteraard nietquote:Op maandag 27 januari 2025 10:17 schreef maily het volgende:
[..]
En niet vergeten hier eindeloos de linkjes te posten
Ik denk nu zo aan die scene van Flodder in Amerika in Central Parkquote:Op maandag 27 januari 2025 10:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ach het is maar net waar je je kennismaking mee begint.
"Hello I'm ToT from Holland and I'm a fitness-addict"
En dan kan zij niet achterblijven![]()
Nounounou, dat is weer een beetje overdreven, ik heb wel gewoon een fulltime studie (WO+) naast een fulltime baan gedaan. Ik heb gewoon nog geen sport gevonden die ik echt leuk vind, iig niet waar ik me in verticale positie bevindquote:Op maandag 27 januari 2025 10:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
zodat de man er na een paar weken achter komt dat je eigenlijk een lui varken bent? Ik zou gewoon recht toe recht aan zijn: ik sport niet, what you see is what you getSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nounounou, dat is weer een beetje overdreven, ik heb wel gewoon een fulltime studie (WO+) naast een fulltime baan gedaan. Ik heb gewoon nog geen sport gevonden die ik echt leuk vind, iig niet waar ik me in verticale positie bevindHij was wat grof, besefte ik mij ook. Er hoeft dus geen date aan te pas komen wil jij sporten.. Zwemsport kan zowel horizontaal als verticaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG had dus al tijdje nieuwe kleding enzo die we aan moeten. want keurmerk blablabal veilig voor alles.
en wist al. volgens mij is die jas veel kouder als die ik had, met ff geprobeerd dan...
Koude ellende enzo alleen al stukje jnaar laadpaal auto zetten enzo.
nu weet ik niet of ik nu het verkeerde besteld heb of niet?
`maar die jas iig niet voor winter toepasselijk, wel mooie reflecterende gele strrepen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Haha nee, als ik voor een date dingen moet gaan doen die ik niet leuk vind, dan haak ik wel af. Blijf ik liever alleen.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hij was wat grof, besefte ik mij ook. Er hoeft dus geen date aan te pas komen wil jij sporten.. Zwemsport kan zowel horizontaal als verticaal
En wandelen en fietsen is ook gewoon gezond
Haha ja, maar ik vind horizontaal toch vaak net iets fijner![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon vanaf het begin af aan zijn wie je altijd bent. Ik ga echt niet sporten om een vent of zo te zoeken
Hello dit ben ik, deal er mee of ga wieberenamen
:')sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nounounou, dat is weer een beetje overdreven, ik heb wel gewoon een fulltime studie (WO+) naast een fulltime baan gedaan. Ik heb gewoon nog geen sport gevonden die ik echt leuk vind, iig niet waar ik me in verticale positie bevindIk vind ook geen enkele sport leuk. Ik doe het echt als een klusje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Same, ik ben ook niet van het sporten, althans, niet in teamverband. Laat mij maar op de MTB crossen door de bossen, dat vind ik wel leukquote:Op maandag 27 januari 2025 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, als ik voor een date dingen moet gaan doen die ik niet leuk vind, dan haak ik wel af. Blijf ik liever alleen.
En wandelen en fietsen is ook gewoon gezond
Haha ja, maar ik vind horizontaal toch vaak net iets fijner![]()
En zwemmen idd, ben wel een waterrat
Allebei slecht geslapenquote:Op maandag 27 januari 2025 10:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goh, zijn we het alweer 100% eens, wat is er toch aan de hand vandaag?Of allebei gezond verstand
Is maar net hoe je het benaderd, sommige fietsen als sport, ik fiets als ontspanning, terwijl het eigenlijk inspanning isquote:Op maandag 27 januari 2025 10:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind ook geen enkele sport leuk. Ik doe het echt als een klusje...
Dat laatste kan niet, laten we het op het eerste houdenquote:Op maandag 27 januari 2025 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allebei slecht geslapenOf allebei gezond verstand
Wou je nu zeggen dat jij geen gezondverstand hebtquote:Op maandag 27 januari 2025 10:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat laatste kan niet, laten we het op het eerste houden
nouja auto weer aan de lader, morgen weer ver weg, dart was mijn doel voorn vandaag
Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja, ik heb een wajong op het geestelijke dus kan zomaar kloppenquote:Op maandag 27 januari 2025 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wou je nu zeggen dat jij geen gezondverstand hebt
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Kan me niet voorstellen dat je daar plezier in hebtquote:Op maandag 27 januari 2025 10:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is maar net hoe je het benaderd, sommige fietsen als sport, ik fiets als ontspanning, terwijl het eigenlijk inspanning is:')![]()
Oepsquote:Op maandag 27 januari 2025 10:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb een wajong op het geestelijke dus kan zomaar kloppen
Valt wel mee toch, met jou denkvermogen is toch niets misWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou en? weet niet want zover ken ik je niet, nog zicht op "normaal" werk?quote:Op maandag 27 januari 2025 10:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb een wajong op het geestelijke dus kan zomaar kloppen
Let wel vraag het uit beieuwdheid he. niet om af te zeiken. want snap het naar al te goed.Do what you love, love what you do!![]()
Iedereen is anders he.. ben op zich wel een snelheidsmaniak, hou van de natuur, combineer dat en je gaat met 25-30 km/h door de bossen.. ik moet er dan ook wel energie voor hebben en dat laatste is nogal een punt de laatste maandenquote:Op maandag 27 januari 2025 10:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je daar plezier in hebt
Valt ook wel mee, ik heb hem heel makkelijk gekregen in de tijd dat je ze bij een pakje boter kreeg.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps
Valt wel mee toch, met jou denkvermogen is toch niets misMet de juiste begeleiding kan ik gewoon normaal werk doen ja, maar dat is et 'm juist, met de juiste begeleiding en daarom de wajong.. Stel ik krijg niet de juiste begeleiding, val ik niet teru in WW/bijstand, maar de hogere wajong, omdat het niet altijd aan mij te wijten is, zoals mijn laatste baan.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou en? weet niet want zover ken ik je niet, nog zicht op "normaal" werk?
Let wel vraag het uit beieuwdheid he. niet om af te zeiken. want snap het naar al te goed.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nu moet ik ook zegen, ik heb keihard aan mijzelf gewerkt, op zich zou ik zonder kunnen.. maar het is nooit slim om een vangnet weg te knippen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Hoewel ik fietsen/mountain biken op vakantie altijd wel leuk vind. Vooral omdat het een fijne manier is om veel van een land te zien.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Iedereen is anders he.. ben op zich wel een snelheidsmaniak, hou van de natuur, combineer dat en je gaat met 25-30 km/h door de bossen.. ik moet er dan ook wel energie voor hebben en dat laatste is nogal een punt de laatste maanden:')![]()
ik snap het wel. ik had natuurlijk ook bijstand. maar viel dan weer niet in WAJONG ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, ik heb hem heel makkelijk gekregen in de tijd dat je ze bij een pakje boter kreeg.
[..]
Met de juiste begeleiding kan ik gewoon normaal werk doen ja, maar dat is et 'm juist, met de juiste begeleiding en daarom de wajong.. Stel ik krijg niet de juiste begeleiding, val ik niet teru in WW/bijstand, maar de hogere wajong, omdat het niet altijd aan mij te wijten is, zoals mijn laatste baan.
uiteindelijk maakt het neit uit want functioneer wel enzo, Maar soms best wel lastig ofzo.....Do what you love, love what you do!![]()
Zo is datquote:Op maandag 27 januari 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is het ook, het is maar net hoe je het bekijkt. Als ik het als sport zou benaderen, moet ik bv elke week fietsen, mezelf in tijden verbeteren ed.. nu ben=ader ik het als ontspanning en ga ik ook wel voor de snelste tijd, maar is het geen doelquote:Op maandag 27 januari 2025 10:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoewel ik fietsen/mountain biken op vakantie altijd wel leuk vind. Vooral omdat het een fijne manier is om veel van een land te zien.
(wat een portie gezond verstand zeg, tis alweer bijna op voor vandaag)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
weet je wat lastige is (en heb er onderhand toch wel beetje over gepraat met manager). maar dat ik gewoon echt mijn werk wel goed kan doen. maar ben soms wel beetje gesloopt dan afhankelijk van hoe en wat.
dat valt ze niet zo op op werk. en prima, maarja toch merk ik wel heb het er wel eens lastig mee. van uitgeput ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
wajong is ook heel streng tegenwoordig, ik zou er nu ook niet meer inkomen als ik er geen hadquote:Op maandag 27 januari 2025 10:39 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap het wel. ik had natuurlijk ook bijstand. maar viel dan weer niet in WAJONG ofzo.
uiteindelijk maakt het neit uit want functioneer wel enzo, Maar soms best wel lastig ofzo.....Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
misschien omdat je niet een ritme hebt?quote:Op maandag 27 januari 2025 10:41 schreef kree het volgende:
weet je wat lastige is (en heb er onderhand toch wel beetje over gepraat met manager). maar dat ik gewoon echt mijn werk wel goed kan doen. maar ben soms wel beetje gesloopt dan afhankelijk van hoe en wat.
dat valt ze niet zo op op werk. en prima, maarja toch merk ik wel heb het er wel eens lastig mee. van uitgeput ofzo.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
nou dat is het niet, want kan wel hebben. en het geeft ook nog verkeerd beeld dat ik hier mss dan lang post.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
misschien omdat je niet een ritme hebt?
laat zo zeggen, dat is ook maar afleiding van he?Do what you love, love what you do!![]()
Ja kree was vannacht ook weer de hele nacht aan het posten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dat zegt wat denk je?quote:Op maandag 27 januari 2025 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja kree was vannacht ook weer de hele nacht aan het posten.Do what you love, love what you do!![]()
wow terwijl ze asbest aan het verwijderen zijn........ hier naast me.
vandaar zolang duurde nieuwe buren.
ik me beetje afvragend van wat was er hier toen ik 3 jaar terug erin kwam? niks over gehoord nl?
oog weggehaald of anders had ik het wss wel gezien.Do what you love, love what you do!![]()
Je spreekt je wel tegen.. hoe weet je dat dat het niet is? Het is bewezen dat eenheid in dag-nachtritme meer energie geeft. Je zegt net dat je wel uitgeput bent na je werk..quote:Op maandag 27 januari 2025 10:44 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is het niet, want kan wel hebben. en het geeft ook nog verkeerd beeld dat ik hier mss dan lang post.
laat zo zeggen, dat is ook maar afleiding van he?
Maar goed, jou keus natuurlijk
jij denkt dat een heel weekend doorhalen op FOK! geen invloed heeft op de rest van je week ?quote:Op maandag 27 januari 2025 10:44 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is het niet, want kan wel hebben. en het geeft ook nog verkeerd beeld dat ik hier mss dan lang post.
laat zo zeggen, dat is ook maar afleiding van he?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
waar. maar over het algemeen is mijn dag/nacht wel goed, jullie zien ook alleen natuurlijk wanneer ik die niet aanhouquote:Op maandag 27 januari 2025 10:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je spreekt je wel tegen.. hoe weet je dat dat het niet is? Het is bewezen dat eenheid in dag-nachtritme meer energie geeft. Je zegt net dat je wel uitgeput bent na je werk..
Maar goed, jou keus natuurlijk
dat zei ik nietquote:Op maandag 27 januari 2025 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat een heel weekend doorhalen op FOK! geen invloed heeft op de rest van je week ?
Zeg wel het is wel afleiding.Do what you love, love what you do!![]()
Newsflash, dat is niet goed. Maar het is mij al vaker opgevallen dat je niet heel snel dingen van een ander aanneemt dus ga ik er ook geen energie in stoppen jou te overtuigen.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:49 schreef kree het volgende:
[..]
waar. maar over het algemeen is mijn dag/nacht wel goed, jullie zien ook alleen natuurlijk wanneer ik die niet aanhouTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Je bent 35? ongeveer?quote:Op maandag 27 januari 2025 10:50 schreef kree het volgende:
[..]
dat zei ik niet
Zeg wel het is wel afleiding.
je wilt eigenlijk een wat meer burgerlijk bestaan
maar kiest ervoor de weekenden volledig op FOK! te besteden
en vervolgens ben je moe op je werk
tis geen verwijt Kree
maar als je iets aan je leven wilt veranderen zul je dat zelf moeten doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Koffie
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
hoeft ook niet, maar het is gevolg van dat ik nou eenmaal niet zo snel meer aanneem van anderen. en daarom.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Newsflash, dat is niet goed. Maar het is mij al vaker opgevallen dat je niet heel snel dingen van een ander aanneemt dus ga ik er ook geen energie in stoppen jou te overtuigen.
kijk het is niet voor niks dat ik ook in bijstand kwam he? er is een hele shitload aan fout gegaan en door blablabla.
maar kan wel zeggen. litteken gemaakt.
en kwam er redelijk uit, maar natuurlijk wel heeft dat effect op me gehad.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Poffer, nog een met gezond verstand!
En 11 uur geslapenwas nodig.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoinquote:
mee eens wel, toch wel schattig dat je me jonger schat trouwensquote:Op maandag 27 januari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent 35? ongeveer?
je wilt eigenlijk een wat meer burgerlijk bestaan
maar kiest ervoor de weekenden volledig op FOK! te besteden
en vervolgens ben je moe op je werk
tis geen verwijt Kree
maar als je iets aan je leven wilt veranderen zul je dat zelf moeten doen
40 dusquote:Op maandag 27 januari 2025 10:54 schreef kree het volgende:
[..]
mee eens wel, toch wel schattig dat je me jonger schat trouwensThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
weet je ik wil er ook niet zo over zeuren enzo, maargoed omdat het beetje ter spake kwam.
heb er wel eens moeite mee enzo zelf ook.
of voor mezelf dus.Do what you love, love what you do!![]()
* Fogel geeft een kopje slaapquote:I'm surrounded by morons!
Maar je wil er ook niks aan doen, zeur er dan ook niet over..quote:Op maandag 27 januari 2025 10:56 schreef kree het volgende:
weet je ik wil er ook niet zo over zeuren enzo, maargoed omdat het beetje ter spake kwam.
of voor mezelf dus.
Next.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
de enige die wat kan veranderen ben jijzelf Kreequote:Op maandag 27 januari 2025 10:56 schreef kree het volgende:
of voor mezelf dus.
en ja
hoogtijd
wordt volwassen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hmmmms niks aan doen?quote:Op maandag 27 januari 2025 10:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar je wil er ook niks aan doen, zeur er dan ook niet over..
Next.
dan mis je een aantal jaar van wel aan willen doen?
en gelukt ook, maar nog steeds vind ik het dan soms lastig. dat zeg ik? want het "werkt" wel. maar kan me uitgeput voelen wel soms.
maarja joh. niet zo aanstellen enzo he.
Ik heb je niet gemist hoorquote:Op maandag 27 januari 2025 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze enige persoon die me mist![]()
![]()
![]()
Dat zou kunnen, maar we leven in het nu.. ik maak je nu mee..quote:Op maandag 27 januari 2025 10:59 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms niks aan doen?
dan mis je een aantal jaar van wel aan willen doen?
en gelukt ook, maar nog steeds vind ik het dan soms lastig. dat zeg ik? want het "werkt" wel. maar kan me uitgeput voelen wel soms.
maarja joh. niet zo aanstellen enzo he.
Mijn vrouw heeft ook jaren onterecht in de bijstand gezeten, zat alleen maar in dr slonzige kleren op de bank en deed niks, die heb ik er ook van af getrapt. En zie nu, voor de zwangerschap werkte ze 3 dagen, 1 middag oppassen, 1 middag wandelen... Iedereen heeft wel eens een moeilijke fase in het leven gehad. En nu.. doet ze wederom niks (door zwangerschap) maar ze vergelijkt het niet met toen omdat ze weet wat ze kan.
En jij weet ook wel wat je kan, en daar hoort hele nachten doorhalen op FOK! niet bij, niet meer op jouw leeftijd. Of onze eigenlijk want zoveel schelen we niet. Wees trots op dat wat is gelukt en ga daar op verder zou ik zeggen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
nou dat is toch mooi?quote:Op maandag 27 januari 2025 11:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar we leven in het nu.. ik maak je nu mee..
Mijn vrouw heeft ook jaren onterecht in de bijstand gezeten, zat alleen maar in dr slonzige kleren op de bank en deed niks, die heb ik er ook van af getrapt. En zie nu, voor de zwangerschap werkte ze 3 dagen, 1 middag oppassen, 1 middag wandelen... Iedereen heeft wel eens een moeilijke fase in het leven gehad. En nu.. doet ze wederom niks (door zwangerschap) maar ze vergelijkt het niet met toen omdat ze weet wat ze kan.
En jij weet ook wel wat je kan, en daar hoort hele nachten doorhalen op FOK! niet bij, niet meer op jouw leeftijd. Of onze eigenlijk want zoveel schelen we niet. Wees trots op dat wat is gelukt en ga daar op verder zou ik zeggen.
en zo ik ook hoor ben er gewoon weer ingegaan met werk en normaal enzo? had niet eens extra rechten ook niet met woningbouw of weet ik veel.
puur voor mezelf dus, maar je onderschat het wel nu? want jij? (jullie?) zien een kree dagen en nachten doorhalen. nu doe ik dat wel soms? als kan. maar dat is maar mss 10% waarvan het kan ook enzo? dat ik dat doe?
en hoef me niet eens te verdedigen want waar. maar ok wil maar zeggen dat ik het soms lastig vind om dan werk weer los te halen. en ja dan is fok wel afleiding.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zeg bolkI'm surrounded by morons!
OhI'm surrounded by morons!
tis nooit slim. en begreep ik al. om op basis van hier gelijk conclusies te trekken he?
en ok ik heb wel min of meer over jaren verteld dus van mij kunnen jullie het mss snappen nog.
Maar dat denk ik ook soms van mezelf, mss niet te kortzichtig zijn op anderen.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb mijn mening wel aardig bijgesteld over jaren denk ik, kan het nog hard mss soms over komen. maar toch. klein hartje he.Do what you love, love what you do!![]()
Kennelijk kan dat niet, anders zou je ook niet moe of uitgeput zijn op je werk. Dan zou je ook niet denken (denk ik) om naar 32 uur te gaan.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:07 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is toch mooi?
en zo ik ook hoor ben er gewoon weer ingegaan met werk en normaal enzo? had niet eens extra rechten ook niet met woningbouw of weet ik veel.
puur voor mezelf dus, maar je onderschat het wel nu? want jij? (jullie?) zien een kree dagen en nachten doorhalen. nu doe ik dat wel soms? als kan. maar dat is maar mss 10% waarvan het kan ook enzo? dat ik dat doe?
en hoef me niet eens te verdedigen want waar. maar ok wil maar zeggen dat ik het soms lastig vind om dan werk weer los te halen. en ja dan is fok wel afleiding.
Feit is en blijft dat een regelmatig ritme gezond is en je meer energie hebt, geldt ook voor mij en ik ervaar dat net zo. Gelukkig hoef ik geen rekening te houden met werk waardoor ik het daadwerkelijk kan (nachten wakker zijn, wat niet eens een bewuste keuze is).Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
waar en zou voor naar 32 uur eigenlijk willen, maar dat is neit mijn contract ff nog voor alsnog.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kennelijk kan dat niet, anders zou je ook niet moe of uitgeput zijn op je werk. Dan zou je ook niet denken (denk ik) om naar 32 uur te gaan.
Feit is en blijft dat een regelmatig ritme gezond is en je meer energie hebt, geldt ook voor mij en ik ervaar dat net zo. Gelukkig hoef ik geen rekening te houden met werk waardoor ik het daadwerkelijk kan (nachten wakker zijn, wat niet eens een bewuste keuze is).
maar boeit niet eens want lukt me wel. maar snap je beetje wat ik zeg? dat meer belangrijk ff voor mij nu denk?Do what you love, love what you do!![]()
32 uur werken is niks mis mee Kreequote:Op maandag 27 januari 2025 11:16 schreef kree het volgende:
[..]
waar en zou voor naar 32 uur eigenlijk willen, maar dat is neit mijn contract ff nog voor alsnog.
maar boeit niet eens want lukt me wel. maar snap je beetje wat ik zeg? dat meer belangrijk ff voor mij nu denk?
als je daarnaast een gezond leven lijdt
tenzij je het zelf geen probleem vindt om te leven zoals je nu doetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik snap wel wat je zegt, alleen ik denk dat dat helemaal niet goed is voor je. ipv hele nachten hier doorhalen kan je beter je rust pakken.. overdag kan je toch net zo goed afleiding vinden hier? Dat snap ik niet.. Maar wellicht zal ik dat ook niet gaan snappen, iedereen is andersquote:Op maandag 27 januari 2025 11:16 schreef kree het volgende:
[..]
waar en zou voor naar 32 uur eigenlijk willen, maar dat is neit mijn contract ff nog voor alsnog.
maar boeit niet eens want lukt me wel. maar snap je beetje wat ik zeg? dat meer belangrijk ff voor mij nu denk?
qua geld maakt het mij niet eens uit?quote:Op maandag 27 januari 2025 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
32 uur werken is niks mis mee Kree
als je daarnaast een gezond leven lijdt
tenzij je het zelf geen probleem vindt om te leven zoals je nu doet
maar ben daarop aangenomen omdat ze FTE nodig hebben he? dus dit is iets wat ik niet zo kan eisen, wel vragen trouwens. en denk daar serieus over.Do what you love, love what you do!![]()
Meer koffie?I'm surrounded by morons!
tis en fysiek is het niet zwaar. maar zeker in elektra moet je dingen rekening houden met anderen. afgezien van alle regelgeving en doe dat ok. maar echt eind van de week denk ik pffffffffffffffff ff niks dan.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik snap wel wat je zegt, alleen ik denk dat dat helemaal niet goed is voor je. ipv hele nachten hier doorhalen kan je beter je rust pakken.. overdag kan je toch net zo goed afleiding vinden hier? Dat snap ik niet.. Maar wellicht zal ik dat ook niet gaan snappen, iedereen is andersDo what you love, love what you do!![]()
ik heb al te weinig aan twee handen en krijg nog 2x bezoek vandaag du beter ff nietquote:
En dat eind van de week kan je doorbreken door fit aan de week te beginnen door een fatsoenlijk dag/nachtritme, maar dat wil je niet aannemen, terwijl het niks meer dan goedbedoeld isquote:Op maandag 27 januari 2025 11:21 schreef kree het volgende:
[..]
tis en fysiek is het niet zwaar. maar zeker in elektra moet je dingen rekening houden met anderen. afgezien van alle regelgeving en doe dat ok. maar echt eind van de week denk ik pffffffffffffffff ff niks dan.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
weet je wat ook lastig is? dat ik nog moet koken of eten regelen enzo als ik thuiskom.
afgezien van dat huishouden was doen en afwas etc etc.
En dan nog ff stukje over voor hobby, naja mss komt het door mij omdat natuurlijk deel ik het niet goed in. maar vind het best lastig zo met 40 uur werken erbij. laat staan storingsdiensten nog.Do what you love, love what you do!![]()
ik weet het. en zo vaak gehoord, in de praktijk enzo ik heb er moeite mee.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En dat eind van de week kan je doorbreken door fit aan de week te beginnen door een fatsoenlijk dag/nachtritme, maar dat wil je niet aannemen, terwijl het niks meer dan goedbedoeld is
maar genoeg persoonlijks over mezelf wel weer gezegd.
haha doe ff wat leuks enzo hier
En nachten doorhalen...quote:Op maandag 27 januari 2025 11:24 schreef kree het volgende:
weet je wat ook lastig is? dat ik nog moet koken of eten regelen enzo als ik thuiskom.
En dan nog ff stukje over voor hobby, naja mss komt het door mij omdat natuurlijk deel ik het niet goed in. maar vind het best lastig zo met 40 uur werken erbij. laat staan storingsdiensten nog.
Ik geloof best wel dat dat pittig is, ik zou het niks vinden om 40 uur te werken, huishouden, boodschappen.. Ik snap het echt wel.. Net als hobby, vind ik ook lastig, al heb ik vorig jaar meegebouwd met de corsowagen, dat was wel leuk
nouja daarom. ik vertel maar ff stukje zoals ik het meemaak hequote:Op maandag 27 januari 2025 11:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En nachten doorhalen...
Ik geloof best wel dat dat pittig is, ik zou het niks vinden om 40 uur te werken, huishouden, boodschappen.. Ik snap het echt wel.. Net als hobby, vind ik ook lastig, al heb ik vorig jaar meegebouwd met de corsowagen, dat was wel leuk
aaah zielepiet moet je nog een huishouden doen naast je werkquote:Op maandag 27 januari 2025 11:24 schreef kree het volgende:
En dan nog ff stukje over voor hobby, naja mss komt het door mij omdat natuurlijk deel ik het niet goed in. maar vind het best lastig zo met 40 uur werken erbij. laat staan storingsdiensten nog.![]()
* Fogel gaat koffie zetten
Zelfs al willen jullie niet
haha jaaaaaaaquote:Op maandag 27 januari 2025 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah zielepiet moet je nog een huishouden doen naast je werk![]()
lekkerquote:Op maandag 27 januari 2025 11:29 schreef Fogel het volgende:
* Fogel gaat koffie zetten
Zelfs al willen jullie niet
Nou ja, hier doet mijn vrouw dat veelal..nu momenteel niet dan, maar tochquote:Op maandag 27 januari 2025 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah zielepiet moet je nog een huishouden doen naast je werk
jullie weten he? het boeit me niet zoveel wat anderen van me denken? anders had ik niet zoveel verteld denk ik en eerlijk?
Dus dit ook niet? vertel maar waar ik tegen aan loop
en dacht beetje mss moet ik dat niet meer doen enzo, maar ben erop terug gekomen, tis mss juist wel goed om gewoon toch te zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
ik doe alles in huisquote:Op maandag 27 januari 2025 11:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja, hier doet mijn vrouw dat veelal..nu momenteel niet dan, maar toch
en daarnaast hebben we een eigen bedrijf
je gaat er niet dood aanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
is ook niet erg Kreequote:Op maandag 27 januari 2025 11:30 schreef kree het volgende:
jullie weten he? het boeit me niet zoveel wat anderen van me denken? anders had ik niet zoveel verteld denk ik en eerlijk?
maar je zult het eens zijn dat iedereen ongeveer hetzelfde meemaakt
en ook een huis moet bijhouden
en zichzelf moet onderhouden
leven is nu eenmaal zo ingericht dat er geld verdient moet wordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou weet ik niet? niet iedereen verteld er zo open over?quote:Op maandag 27 januari 2025 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook niet erg Kree
maar je zult het eens zijn dat iedereen ongeveer hetzelfde meemaakt
en ook een huis moet bijhouden
en zichzelf moet onderhouden
leven is nu eenmaal zo ingericht dat er geld verdient moet worden
Tuurlijk wel van aantal weet ik het of schat in?
Maar er is iig niks mee om gewoon te vertellen. enne oke. ik krijg er nog wel eens opmerkingen over voor mij of wat ik zeg over mss conservatieve mening.
Dat is niet erg. zolang respectvol is of grappig.
Maar zie ook nog wel eens wat verkeerd gaan hier, tegen mij of andere?
nergens voor nodig?Do what you love, love what you do!![]()
ik weet niet hoe jouw hoofd werktquote:Op maandag 27 januari 2025 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet ik niet? niet iedereen verteld er zo open over?
Tuurlijk wel van aantal weet ik het of schat in?
Maar er is iig niks mee om gewoon te vertellen. enne oke. ik krijg er nog wel eens opmerkingen over voor mij of wat ik zeg over mss conservatieve mening.
Dat is niet erg. zolang respectvol is of grappig.
Maar zie ook nog wel eens wat verkeerd gaan hier, tegen mij of andere?
nergens voor nodig?
maar jij bent een ster in oud zeer te betrekken in huidige conversaties
geen verwijt slechts een observatieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat mag, ik trek alleen conclusie evenquote:Op maandag 27 januari 2025 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jouw hoofd werkt
maar jij bent een ster in oud zeer te betrekken in huidige conversaties
geen verwijt slechts een observatie
Ik vertel ook veel en ben ook een open iemand, alleen ik kom niet zeurend over (denk ik..) daar zit het verschil in. En het is ook dat je een beetje moet weten wat je wanneer zegt, daar gaat het bij jou wel eens mis. Ik zou best wel heel eerlijk willen zijn, maar dat zou je dan niet leuk vinden gok ik zo. Maar soit, ik ga het toch doen.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:30 schreef kree het volgende:
en dacht beetje mss moet ik dat niet meer doen enzo, maar ben erop terug gekomen, tis mss juist wel goed om gewoon toch te zeggen.
Jij bent iemand die graag het woord wil hebben, die iedereen meezuigt in datgeen wat jij aan het doen bent. Je wil graag gezien worden maar doet dat zo overdreven dat men van jou wegloopt. Eigenlijk ben jij helemaal niet zo gezellig, het gaat vaak om jou. Ik noem het dan ook gekscherend "De grote kree show". Je hebt niet in de gaten wat er om je heen gebeurt, kree ziet enkel kree. Eigenlijk is dit ook de grote kree show, want het "moet" om jou draaien, terwijl niemand daar eigenlijk op zit te wachten. Maar toch blijf je maar doordrammen, ken je geen stop.
Ik vind het kut zo te moeten brengen maar je vroeg eerder eerlijkheid, dit is hoe ik jou zie, terwijl ik tegelijkertijd weet dat er meer in je zit dan dit. Maar aan de andere kant, heeft het wel zin om dit te typen? Ik denk het niet maar het lucht wel even op.
nee je trekt een conclusie aan de hand van wat er ooit eens wasquote:Op maandag 27 januari 2025 11:39 schreef kree het volgende:
[..]
dat mag, ik trek alleen conclusie even
en dat doe je vaker
omdat je wel eens de kous op de kop hebt gekregen, haal je dat er elke keer weer bij
je kunt niet in het verleden blijven levenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
haha niet eens hier mee hoor?quote:Op maandag 27 januari 2025 11:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik vertel ook veel en ben ook een open iemand, alleen ik kom niet zeurend over (denk ik..) daar zit het verschil in. En het is ook dat je een beetje moet weten wat je wanneer zegt, daar gaat het bij jou wel eens mis. Ik zou best wel heel eerlijk willen zijn, maar dat zou je dan niet leuk vinden gok ik zo. Maar soit, ik ga het toch doen.
Jij bent iemand die graag het woord wil hebben, die iedereen meezuigt in datgeen wat jij aan het doen bent. Je wil graag gezien worden maar doet dat zo overdreven dat men van jou wegloopt. Eigenlijk ben jij helemaal niet zo gezellig, het gaat vaak om jou. Ik noem het dan ook gekscherend "De grote kree show". Je hebt niet in de gaten wat er om je heen gebeurt, kree ziet enkel kree. Eigenlijk is dit ook de grote kree show, want het "moet" om jou draaien, terwijl niemand daar eigenlijk op zit te wachten. Maar toch blijf je maar doordrammen, ken je geen stop.
Ik vind het kut zo te moeten brengen maar je vroeg eerder eerlijkheid, dit is hoe ik jou zie, terwijl ik tegelijkertijd weet dat er meer in je zit dan dit. Maar aan de andere kant, heeft het wel zin om dit te typen? Ik denk het niet maar het lucht wel even op.
het maakt ook niet uit, soms gaat het zo hier in topic. en als het grappig is who cares?
dat hele grote kree show is verzonnen hier door jullie of iemand? ik denk valt wel mee.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is een verzinsel van mijzelf inderdaad. En je hoeft het er niet mee eens te zijn, jij wilde eerlijkheid. Dat heb je gekregenquote:Op maandag 27 januari 2025 11:42 schreef kree het volgende:
[..]
haha niet eens hier mee hoor?
het maakt ook niet uit, soms gaat het zo hier in topic. en als het grappig is who cares?
dat hele grote kree show is verzonnen hier door jullie of iemand? ik denk valt wel mee.
en btw snap je he. daar niet van, maar denk niet dat ik onwijs ga veranderen?Do what you love, love what you do!![]()
een heel klein deel ben ik met UN eensquote:Op maandag 27 januari 2025 11:42 schreef kree het volgende:
[..]
haha niet eens hier mee hoor?
dat hele grote kree show is verzonnen hier door jullie of iemand? ik denk valt wel mee.
je hebt het graag over zaken die jij leuk vindt
maar ik denk niet dat jij bewust een heel subdeel naar jouw hand zet of wilt zetten
soms zie je niet helemaal dat anderen het ook gezellig hebben zonder hele lappen tekstThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee maar dat had ik al wel verwacht.quote:Maar aan de andere kant, heeft het wel zin om dit te typen? Ik denk het nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
mag ook toch. hahaha het mag ook gewoon grappig zijn? ,maar weet dat mijn bedoeling nooit naar jullie allemaal slecht is, kritisch over ja dat wel. verder mag iedereen denken wat ie zelf wil hoor. en beetje gein in topic ook wel. ik kan er wel tegen.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is een verzinsel van mijzelf inderdaad. En je hoeft het er niet mee eens te zijn, jij wilde eerlijkheid. Dat heb je gekregenDo what you love, love what you do!![]()
Ik stel ook niet dat het bewust is, dat geloof ik namelijk ook niet. Maar het is wel wat er gebeurtquote:Op maandag 27 januari 2025 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
een heel klein deel ben ik met UN eens
je hebt het graag over zaken die jij leuk vindt
maar ik denk niet dat jij bewust een heel subdeel naar jouw hand zet of wilt zetten
soms zie je niet helemaal dat anderen het ook gezellig hebben zonder hele lappen tekstTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ook voor jouquote:Op maandag 27 januari 2025 11:44 schreef _UserName_ het volgende:
Nee maar dat had ik al wel verwacht.
[..]
je kunt niet verwachten dat mensen veranderen voor jou
mensen kunnen alleen veranderen als ze hier zelf de noodzaak van inzien
en enige wat jij kunt is veranderen hoe je er mee om gaatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je bent ook geen slecht iemandquote:Op maandag 27 januari 2025 11:45 schreef kree het volgende:
[..]
mag ook toch. hahaha het mag ook gewoon grappig zijn? ,maar weet dat mijn bedoeling nooit naar jullie allemaal slecht is, kritisch over ja dat wel. verder mag iedereen denken wat ie zelf wil hoor. en beetje gein in topic ook wel. ik kan er wel tegen.
nou laten we het hierbij houden want anders eindeloze discussie. vind ik ook niet van jou dusquote:
Klopt, ik verwacht ook geen verandering.. En ik probeer er ook veel langs te lezen maar soms.. en dit was een mooie gelegenheid het te uitenquote:Op maandag 27 januari 2025 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook voor jou
je kunt niet verwachten dat mensen veranderen voor jou
mensen kunnen alleen veranderen als ze hier zelf de noodzaak van inzien
en enige wat jij kunt is veranderen hoe je er mee om gaat
;denk dat jij zelfs een hele goede vriend voor je naasten bentquote:Op maandag 27 januari 2025 11:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou laten we het hierbij houden want anders eindeloze discussie. vind ik ook niet van jou dusThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
precies en niks mis meequote:Op maandag 27 januari 2025 11:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, ik verwacht ook geen verandering.. En ik probeer er ook veel langs te lezen maar soms.. en dit was een mooie gelegenheid het te uiten
wat anders en niks mee te maken met dit, ik hoor hoop sloop gebeuren hier naast me?
en is dat ik een warning zag op deur naast me met asbest. LOL :")Do what you love, love what you do!![]()
Dat zei je vorige week ook al.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:53 schreef kree het volgende:
wat anders en niks mee te maken met dit, ik hoor hoop sloop gebeuren hier naast me?
en is dat ik een warning zag op deur naast me met asbest. LOL :")
Ga vragen wat er is dan.![]()
ik heb het niet kunnen vinden. hier. maar aangezien ik sloop geluiden hoor? ff ventilatie toch maar dicht gezet.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:54 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zei je vorige week ook al.
Ga vragen wat er is dan.Do what you love, love what you do!![]()
naaaah doe niet zo raarrrrrquote:Op maandag 27 januari 2025 11:54 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zei je vorige week ook al.
Ga vragen wat er is dan.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik snap niet dat je daar geen bericht van hebt gekregen.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb het niet kunnen vinden. hier. maar aangezien ik sloop geluiden hoor? ff ventilatie toch maar dicht gezet.![]()
Asbest verwijderen gebeurt onder strikte voorwaardenquote:Op maandag 27 januari 2025 11:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb het niet kunnen vinden. hier. maar aangezien ik sloop geluiden hoor? ff ventilatie toch maar dicht gezet.
je zit in de installlatietechniek
dan weet je dit ookThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
vond beetje raar? maar mss was het hier weg voor ik erin trok?quote:Op maandag 27 januari 2025 11:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je daar geen bericht van hebt gekregen.
Ik ken het wel he asbest en chroom6 etc. nu kan ik dat hier allemaal niet ontdekken. dus of opgeknap al eerder?Do what you love, love what you do!![]()
hoeft ook nietquote:Op maandag 27 januari 2025 11:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je daar geen bericht van hebt gekregen.
toen wij asbest hebben laten verwijderen hoefden we geen bericht te doen aan de burenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
weet ik en ook dus dat er mss nog wel eens ff makkelijker over gedaan wordt.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Asbest verwijderen gebeurt onder strikte voorwaarden
je zit in de installlatietechniek
dan weet je dit ook
totaal niet mijn ervaringquote:Op maandag 27 januari 2025 11:58 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en ook dus dat er mss nog wel eens ff makkelijker over gedaan wordt.
dat er makkelijk over wordt gedaan
er wordt ook nog eens zeer streng op gecontroleerd
bij elk projectThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zal allemaal wel meevallen. wantik kon hier niks aan asbest vinden nl. toen ik introk.
vaag wel dat huis naast me 3 Maanen langer duurt enzo?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze enige persoon die me mist![]()
![]()
![]()
je afzuigbuis waarschijnlijkquote:Op maandag 27 januari 2025 11:59 schreef kree het volgende:
zal allemaal wel meevallen. wantik kon hier niks aan asbest vinden nl. toen ik introk.
vaag wel dat huis naast me 3 Maanen langer duurt enzo?
heb je nog een kanaal voor gas? waar een gaskachel ooit heeft gezeten?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vaak krijg je via mijnoverheid dergelijke berichten maar moet je dat wel aan zetten, ik krijg ook berichten over oa boomkap, wegafsluitingen en verbouwvergunningen.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je daar geen bericht van hebt gekregen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
nu wel blijkt? of dat was toen ik hierin kwam?quote:Op maandag 27 januari 2025 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
totaal niet mijn ervaring
dat er makkelijk over wordt gedaan
er wordt ook nog eens zeer streng op gecontroleerd
bij elk project
nog net waren de oude spullen niet weg van vorige overleden bewoner nl.Do what you love, love what you do!![]()
Dan zal het minder schadelijke asbest zijn wat ze naast je verwijderen.quote:Op maandag 27 januari 2025 11:58 schreef kree het volgende:
[..]
vond beetje raar? maar mss was het hier weg voor ik erin trok?
Ik ken het wel he asbest en chroom6 etc. nu kan ik dat hier allemaal niet ontdekken. dus of opgeknap al eerder?![]()
maar oude spullen van een bewoner zijn toch geen asbestquote:Op maandag 27 januari 2025 12:01 schreef kree het volgende:
[..]
nu wel blijkt? of dat was toen ik hierin kwam?
nog net waren de oude spullen niet weg van vorige overleden bewoner nl.
geen idee? ,mss moet ik woningbouw eens bellen?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:01 schreef maily het volgende:
[..]
Dan zal het minder schadelijke asbest zijn wat ze naast je verwijderen.
ik heb hier niks gezien, bovendien is asbest niet zo slecht. tenzij je het aan stukken gaat zagen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik neem aan als er schadelijke asbest verwijderd moet worden in jouw buurhuis dat je daar wel een brief van krijgt.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vaak krijg je via mijnoverheid dergelijke berichten maar moet je dat wel aan zetten, ik krijg ook berichten over oa boomkap, wegafsluitingen en verbouwvergunningen.![]()
nou niet dus, tis dat ik een aanplak zie op raam naast me?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik neem aan als er schadelijke asbest verwijderd moet worden in jouw buurhuis dat je daar wel een brief van krijgt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik neem aan als er schadelijke asbest verwijderd moet worden in jouw buurhuis dat je daar wel een brief van krijgt.![]()
![]()
een woningbouw kan informeren
maar is niet verplicht
alles wordt ingepakt
hele kamers worden luchtdicht gemaakt en speciale ventilatie ingezet
die weer gefilterd naar buiten gaat
en de asbest wordt verpakt in die kamers
is een heel procesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
DDan zal het niet schadelijk zijn voor de buurt?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:03 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet dus, tis dat ik een aanplak zie op raam naast me?
Alleen als je daar naar binnen gaat?
En anders bel je even?
Maar nu is het lunchpauze.![]()
Koffie
Ja, mij ook wel want berichten van mijnoverheid.nl zijn geen zekerheid van aankomstquote:Op maandag 27 januari 2025 12:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik neem aan als er schadelijke asbest verwijderd moet worden in jouw buurhuis dat je daar wel een brief van krijgt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oke.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
een woningbouw kan informeren
maar is niet verplicht
alles wordt ingepakt
hele kamers worden luchtdicht gemaakt en speciale ventilatie ingezet
die weer gefilterd naar buiten gaat
en de asbest wordt verpakt in die kamers
is een heel proces![]()
als je als particulier asbest laat verwijderenquote:
gaat dat ook niet via de gemeente
![]()
maar via een saneerderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
daar ga ik maar vanuit dan?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:04 schreef maily het volgende:
D
[..]
Dan zal het niet schadelijk zijn voor de buurt?
Alleen als je daar naar binnen gaat?
En anders bel je even?
Maar nu is het lunchpauze.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wandelen ging niet doorquote:
Ben alleen buiten geweest om te roken:')![]()
Mag je niet zelf een wandelingetje maken?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wandelen ging niet door
Ben alleen buiten geweest om te roken![]()
echt jij moet toch weten hoe dit werktquote:
als je in de bouw werktThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Mag ook wel denk ikquote:Op maandag 27 januari 2025 12:07 schreef maily het volgende:
[..]
Mag je niet zelf een wandelingetje maken?:')![]()
dit is zelfde als wij wss werkvergunningen tekenen., wss niet zoveel loos.
maar ok moest toch ff denken toen ik thuis kwam en er echt meter naast me allerlei stickers op zaten van asbest en melden bij uitvoerder etc.
en ok weet ik nog kan niet zoveel kwaad als je het gewoon los haalt, in zagen etc niet zo zeer. wat ik wel hoor. maargoed zal wel over nagedacht zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben er nu over na aan het denkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Weet je nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Waarom twijfel?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
zal ik ze bellen woningbouw? hahaha zit ff te twijfelen.:')![]()
omdat ik eigenlijk denk, het zal niet zoveel uitmaken..... aan de andere kant. mss was het wel ff netjes geweest als ik iets van ze hoorde.quote:Do what you love, love what you do!![]()
"openbaringen". had er mooi filmpje van. maar werd gelijk afgekraakt hier dus zal maar niet meer weer doen.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:11 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien vergaat de wereld voor die tijdDo what you love, love what you do!![]()
Noodpakket voorkomt allesquote:Op maandag 27 januari 2025 12:11 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien vergaat de wereld voor die tijd![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Doe eens gekquote:Op maandag 27 januari 2025 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
zal ik ze bellen woningbouw? hahaha zit ff te twijfelen.
bel ze![]()
liefst met filmpje op YT![]()
Vind @KillemWieft ook leuk![]()
ik wel
nu heb ik daar masker voor enzo he voor werk. met ok filters erop, maarja. om daar nou mee te gaan zitten?quote:Do what you love, love what you do!![]()
sensatiezoekers jullie. jullie gaan goed op drama/quote:Op maandag 27 januari 2025 12:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Doe eens gek
bel ze![]()
liefst met filmpje op YT![]()
Vind @:killemwieft ook leuk![]()
ik wel
maar bel ze wel ff.Do what you love, love what you do!![]()
Ze zijn vrijdag al begonnen toch?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:15 schreef kree het volgende:
[..]
nu heb ik daar masker voor enzo he voor werk. met ok filters erop, maarja. om daar nou mee te gaan zitten?![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:15 schreef kree het volgende:
[..]
sensatiezoekers jullie. jullie gaan goed op drama/
maar bel ze wel ff.![]()
![]()
drama lama![]()
goed dat je gaat bellen
denk ik al weet ik niet waar het over gaat maar beller is sneller dan hier ietsen op fokSmile, it's free therapy.![]()
toppiewoppiequote:Op maandag 27 januari 2025 12:16 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ja het gaat goed!Hoe is het met jou?
Nou inderdaadquote:Op maandag 27 januari 2025 12:18 schreef Kissingbird het volgende:
blij om te lezen @:aapje30 dat het goed met je gaat![]()
![]()
Veel fijner deze naam om te tikken![]()
![]()
U bent nummer 450 in de wachtrij, even geduld aub. [insert slecht wachtmuziekje in een loop]I'm surrounded by morons!
Rickrollquote:Op maandag 27 januari 2025 12:19 schreef Fogel het volgende:
U bent nummer 450 in de wachtrij, even geduld aub. [insert slecht wachtmuziekje in een loop]![]()
![]()
Deurtje open, rickroll eruit, deurtje dicht.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neee zit dat weer in mn hoofd nu![]()
![]()
Zou wel leuk zijn op zich.quote:I'm surrounded by morons!
jij maakt dramaquote:Op maandag 27 januari 2025 12:15 schreef kree het volgende:
[..]
sensatiezoekers jullie. jullie gaan goed op drama/
maar bel ze wel ff.
Zou ik wel doen maar ik vermoed dat we het er over 8 weken nog over hebbenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:11 schreef kree het volgende:
[..]
zal ik ze bellen woningbouw? hahaha zit ff te twijfelen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Meh, 34 dagen tot mijn volgende reis. Duurt lang
Dan kun je misschien februari winnenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:21 schreef Fogel het volgende:
Meh, 34 dagen tot mijn volgende reis. Duurt lang![]()
![]()
tis vrij simpelquote:Op maandag 27 januari 2025 12:22 schreef kree het volgende:
paar keer doorverbinden. maar er is contact
ze halen asbest weg
en zolang jij daar niet komt is er niks aan de hand
die borden hangen er niet voor niets
je bent toch niet van gisterenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ben er niet zo bang. voor en denk boeit niet zoveel,. maar wil gewoon ff weten wat woningbouw hierover te zeggen heeft.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zou ik wel doen maar ik vermoed dat we het er over 8 weken nog over hebbenDo what you love, love what you do!![]()
Moet hierom lachenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:20 schreef maily het volgende:
[..]
Deurtje open, rickroll eruit, deurtje dicht.
puber komt naar beneden en zit me na te doen nu ook nog.
Rickroll zit er nog
minimaalquote:Op maandag 27 januari 2025 12:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zou ik wel doen maar ik vermoed dat we het er over 8 weken nog over hebben
3x per dag
gewoon omdat het kan
Heet je puber Rick en rolt ie over de vloer?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet hierom lachen
Rickroll zit er nog
phone homequote:Op maandag 27 januari 2025 12:22 schreef kree het volgende:
paar keer doorverbinden. maar er is contactSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet hierom lachen
Rickroll zit er nog![]()
![]()
Gelachen in ieder geval!!![]()
![]()
![]()
onder de 14 mag je hier geen account maken zonder toestemming van volwassenequote:Op maandag 27 januari 2025 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis vrij simpel
ze halen asbest weg
en zolang jij daar niet komt is er niks aan de hand
die borden hangen er niet voor niets
je bent toch niet van gisteren![]()
Whaaa nee wel normale Ned naamquote:Op maandag 27 januari 2025 12:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heet je puber Rick en rolt ie over de vloer?
hij doet hahahaatjes van mij naSmile, it's free therapy.![]()
nou ok persoon aan de telefoon en technische ook, het valt wss allemaal mee? maar ok dat het ff duidelijk is dat ze mss wel ff buren moeten informeren voor overal stickers te plakken met er is asbest etc......
in mijn beleving niet zo zorgen over omdat ik wel weet hoe en wat, maar toch is dat tip voor hun denk om mss ff beter te informeren.Do what you love, love what you do!![]()
Zeker!quote:Op maandag 27 januari 2025 09:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een mooie stok achter de deur
ff 5 kwartier gesport, daarna gedoucht en daarna de was opgehangen en wat schoongemaakt hier, als cooling-down zullen we maar zeggen!
Maar idd, een mooie stok achter de deur!
Zij gaat ook regelmatig naar de sportzaal en wil dat nu een tandje hoger doen voor mij!![]()
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
ff 5 kwartier gesport, daarna gedoucht en daarna de was opgehangen en wat schoongemaakt hier, als cooling-down zullen we maar zeggen!
Maar idd, een mooie stok achter de deur!
Zij gaat ook regelmatig naar de sportzaal en wil dat nu een tandje hoger doen voor mij!
Maar gg, stond ik bij je op de foe-lijst of zo, dat je dacht dat jij al die puntjes kreeg toen ik dat plaatje van Zegler gepost had?![]()
![]()
![]()
![]()
nu maar hopen op leuke buren dan. daar maak ik me eigenlijk nog meer zorgen over..... maarja daar kan ik niks over eisen. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
die lijsten zijn wel beetje voor mietjes he?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:31 schreef ToT het volgende:
Maar gg, stond ik bij je op de foe-lijst of zo, dat je dacht dat jij al die puntjes kreeg toen ik dat plaatje van Zegler gepost had?![]()
man3 kreequote:Op maandag 27 januari 2025 12:28 schreef kree het volgende:
nou ok persoon aan de telefoon en technische ook, het valt wss allemaal mee? maar ok dat het ff duidelijk is dat ze mss wel ff buren moeten informeren voor overal stickers te plakken met er is asbest etc......
in mijn beleving niet zo zorgen over omdat ik wel weet hoe en wat, maar toch is dat tip voor hun denk om mss ff beter te informeren.
dramalamaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga er van uit dat het een hikje was of zo, want later reageerde hij wel op mij!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:32 schreef kree het volgende:
[..]
die lijsten zijn wel beetje voor mietjes he?![]()
![]()
Nou eerst nog ff wat meer videobellen enzo, en dan een visum en vliegticket regelen!quote:Op maandag 27 januari 2025 10:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik een hekel heb aan daten, moet ik nog gaan sporten ook![]()
Maar wat haar betreft kan het al binnen een paar maand gebeuren!Maar ze is volgens mij doller op Mini-ToT dan op mij.
Ik zei al tegen haar dat hij idd echt wel een babe-magnet is!
(Wilde niet gelijk met "pussy magnet" aan komen zo vroeg in onze beginnende relatie!)
![]()
Ja passief in huis er op zitten wachten tot er eentje jouw kant op komt rennen op de vlucht voor Poetin gaat niet echt werken he!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:33 schreef kree het volgende:
hoop nog steeds op leuke blonde meid uit Oostblok enzo.![]()
![]()
Hoezo geen irritante buren, die gaan nu toch dood al alle asbest enzo, ben je daar ook weer snel vanaf. Toch?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:31 schreef kree het volgende:
nu maar hopen op leuke buren dan. daar maak ik me eigenlijk nog meer zorgen over..... maarja daar kan ik niks over eisen. hahahaI'm surrounded by morons!
nee gaat het niet om. aan de andere kant heb ik buren uit Sudan Somalië enzo?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja passief in huis er op zitten wachten tot er eentje jouw kant op komt rennen op de vlucht voor Poetin gaat niet echt werken he!
nou hoop ander kant wat leuker. hoewel geen problemen met die ook? mag hem wel die gozer. alleen dat eten stinkt zo wat ze koken.Do what you love, love what you do!![]()
niet overdrijven,,,, je snapt best wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoezo geen irritante buren, die gaan nu toch dood al alle asbest enzo, ben je daar ook weer snel vanaf. Toch?Do what you love, love what you do!![]()
Ah dus je hoopt op een nieuwe vrijgezelle buurvrouw als deze door de asbest omkiepen of zo?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:38 schreef kree het volgende:
[..]
nee gaat het niet om. aan de andere kant heb ik buren uit Sudan Somalië enzo?
nou hoop ander kant wat leuker. hoewel geen problemen met die ook? mag hem wel die gozer. alleen dat eten stinkt zo wat ze koken.
Eentje met dikke tieten en zelfspot die geen stinkende eten kookt?![]()
nou aangezien Kree ervoor kiest om over alles wat ik er over heb gepost heen te lezen
vind ik het wel primaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ach, als hij het niet negeert, veegt hij er wel z'n kont mee af.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:40 schreef greysbones het volgende:
nou aangezien Kree ervoor kiest om over alles wat ik er over heb gepost heen te lezen
vind ik het wel prima
What else is new?![]()
asbest weg halen doen ze toch wel?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah dus je hoopt op een nieuwe vrijgezelle buurvrouw als deze door de asbest omkiepen of zo?
Eentje met dikke tieten en zelfspot die geen stinkende eten kookt?
mss leuke buuf. ja zou ik leuk vinden.Do what you love, love what you do!![]()
tja begin er dan niet overquote:Op maandag 27 januari 2025 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, als hij het niet negeert, veegt hij er wel z'n kont mee af.
What else is new?
hij werkt verdorie zelf in de bouw
dan weet je echt wel hoe het werkt
of heb je een enorme plaat voor je kopThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Eerst uitprinten?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, als hij het niet negeert, veegt hij er wel z'n kont mee af.
What else is new?I'm surrounded by morons!
Nee hoor. Ik heb niemand of de foe of friend lijst staan...quote:Op maandag 27 januari 2025 12:31 schreef ToT het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb niet het hele verhaal terug gelezen.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:41 schreef kree het volgende:
[..]
asbest weg halen doen ze toch wel?
mss leuke buuf. ja zou ik leuk vinden.
Maar asbest kan geen kwaad zolang je er niet in gaat toet toet boing boing hakken en zagen.![]()
Een betonnen plaat!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja begin er dan niet over
hij werkt verdorie zelf in de bouw
dan weet je echt wel hoe het werkt
of heb je een enorme plaat voor je kop![]()
![]()
spaart je een puppy die mensen gebruiken als magneetquote:Op maandag 27 januari 2025 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou eerst nog ff wat meer videobellen enzo, en dan een visum en vliegticket regelen!![]()
Maar wat haar betreft kan het al binnen een paar maand gebeuren!Maar ze is volgens mij doller op Mini-ToT dan op mij.
Ik zei al tegen haar dat hij idd echt wel een babe-magnet is!
(Wilde niet gelijk met "pussy magnet" aan komen zo vroeg in onze beginnende relatie!)
![]()
mini is ook
Whehe nee ging ik ook al niet van uit!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb niemand of de foe of friend lijst staan...
Maar je zag mijn shopje dus niet en dacht lekker binnen te lopen met de punckten!![]()
![]()
Ja dit dus!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
spaart je een puppy die mensen gebruiken als magneet![]()
mini is ook
Deze dame heeft al in een deuk gelegen om allerlei filmpjes van hem!Met name die met de cavia's!
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tenzij.. je liever veegt met een beeldscherm over reetGodver! Mental image nu!
Allemaal harige tarrels over het scherm!
![]()
Die is ook leuk die van de cavia'squote:Op maandag 27 januari 2025 12:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit dus!
Deze dame heeft al in een deuk gelegen om allerlei filmpjes van hem!Met name die met de cavia's!
![]()
klopt en vandaar dat ik ff ging bellen. want hoor zagen boren hakken etc al de hele dag. en sticker en aanplak zit erop vanaf voor weekend. dus tja. zal allemaal wel meevallen. maargoed vind dat ik daar wat mag over zeggen tegen woningbouw.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb niet het hele verhaal terug gelezen.
Maar asbest kan geen kwaad zolang je er niet in gaat toet toet boing boing hakken en zagen.Do what you love, love what you do!![]()
Echt wel he!quote:Op maandag 27 januari 2025 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die is ook leuk die van de cavia's![]()
![]()
![]()
Dus ze zitten daar te slopen terwijl er een waarschuwingssticker van asbest geplakt is?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en vandaar dat ik ff ging bellen. want hoor zagen boren hakken etc al de hele dag. en sticker en aanplak zit erop vanaf voor weekend. dus tja. zal allemaal wel meevallen. maargoed vind dat ik daar wat mag over zeggen tegen woningbouw.
Je ziet geen maanmannetjes rondlopen en allemaal beschermende plastic zeilen e.d. die overal hangen?![]()
Zou me niks verbazen als sommigen dat doen. Met hun telefoon.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tenzij.. je liever veegt met een beeldscherm over reetI'm surrounded by morons!
kreeg ik echt iemand technisch aan de telefoon. dus snel uitgepraat dat het wss bullshit was en veiligheid regels.
maarja. betaal ook huur. ze hadden op zijn minst ff kunnen informeren.Do what you love, love what you do!![]()
oepsiequote:Op maandag 27 januari 2025 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]Godver! Mental image nu!
Allemaal harige tarrels over het scherm!
![]()
jaaaaaa![]()
![]()
zie het wel voor me.. beeldscherm , telefoon
Kan gewoon
denk eigenlijk.. stiekem zijn er die het doen
rare snuiters op de wereld soms
vraag me nu af of dit een fetisj kan zijnSmile, it's free therapy.![]()
tipquote:Op maandag 27 januari 2025 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en vandaar dat ik ff ging bellen. want hoor zagen boren hakken etc al de hele dag. en sticker en aanplak zit erop vanaf voor weekend. dus tja. zal allemaal wel meevallen. maargoed vind dat ik daar wat mag over zeggen tegen woningbouw.
lees eens wat er op die stickers en borden staat
ja precies! denk van wel.. echtquote:Op maandag 27 januari 2025 12:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als sommigen dat doen. Met hun telefoon.Smile, it's free therapy.![]()
Net als die reclame van vroeger van iemand die kauwgom onder d'r schoen wegschraapt met d'r mobieltje en de kauwgom met mobieltje en al de prullenbak in flikkert omdat het makkelijk is om zo weer een nieuwe te krijgen bij een bepaalde provider.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als sommigen dat doen. Met hun telefoon.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja precies! denk van wel.. echt
want ze halen bij jou asbest weg???quote:Op maandag 27 januari 2025 12:48 schreef kree het volgende:
kreeg ik echt iemand technisch aan de telefoon. dus snel uitgepraat dat het wss bullshit was en veiligheid regels.
maarja. betaal ook huur. ze hadden op zijn minst ff kunnen informeren.
er lopen maanmannetjes bij jou in huis?
kerol doe niet zo onwetendThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ken ik niet en hoef het ook niet te kennen.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Net als die reclame van vroeger van iemand die kauwgom onder d'r schoen wegschraapt met d'r mobieltje en de kauwgom met mobieltje en al de prullenbak in flikkert omdat het makkelijk is om zo weer een nieuwe te krijgen bij een bepaalde provider.I'm surrounded by morons!
hahaha ik loop die dagelijks tegen, volledige pak bescherming. mond maskers blabla zoveel. etc etc etc.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
tip
lees eens wat er op die stickers en borden staat
niet betreden. melden bij uitvoerder????
genoeg dusDo what you love, love what you do!![]()
Een 23 inch oled scherm door je bilnaad heen rossen?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oepsie![]()
jaaaaaa![]()
![]()
zie het wel voor me.. beeldscherm , telefoon
Kan gewoon
denk eigenlijk.. stiekem zijn er die het doen
rare snuiters op de wereld soms
vraag me nu af of dit een fetisj kan zijn
Ik zou zeggen: zoek er naar op de hub!![]()
![]()
dus dan weet je toch wat je moet wetenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:50 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ik loop die dagelijks tegen, volledige pak bescherming. mond maskers blabla zoveel. etc etc etc.
genoeg dusThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow was in de jaren '90 geloof ik, misschien begin '00s.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ken ik niet en hoef het ook niet te kennen.![]()
1 meter verder wel?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
want ze halen bij jou asbest weg???
er lopen maanmannetjes bij jou in huis?
kerol doe niet zo onwetendDo what you love, love what you do!![]()
Je schreef zoek hulp verkeerd.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Een 23 inch oled scherm door je bilnaad heen rossen?
Ik zou zeggen: zoek er naar op de hub!I'm surrounded by morons!
als ik erop googlequote:
jup wel benieuwd
krijg ik wel porn links (gelukkig alleen tekst) whaa gooorSmile, it's free therapy.![]()
Owww dus wel maanmannetjes en plastic en dergelijke?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:50 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ik loop die dagelijks tegen, volledige pak bescherming. mond maskers blabla zoveel. etc etc etc.
genoeg dus
Dan heb je niks te vrezen.
Als je maar niet zo dom bent om je kop door dat plastic te gaan steken en stevig te inhaleren, zit alles goed.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Een 23 inch oled scherm door je bilnaad heen rossen?
Ik zou zeggen: zoek er naar op de hub!![]()
![]()
als je googled op fetisj kont afvegen met beeldscherm
krijg je wel porn links!!![]()
![]()
nee ik klik er niet op!
wilde alleen weten of er een naam voor is ..Smile, it's free therapy.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
er wordt voor de veiligheid een soort kordon gemaakt waar de leek niet mag komen
die bordjes hangen er niet voor niksThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
"Shitposting in DTS"?quote:Op maandag 27 januari 2025 12:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
als je googled op fetisj kont afvegen met beeldscherm
krijg je wel porn links!!![]()
![]()
nee ik klik er niet op!
wilde alleen weten of er een naam voor is ..![]()
maar het is kreequote:Op maandag 27 januari 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
er wordt voor de veiligheid een soort kordon gemaakt waar de leek niet mag komen
die bordjes hangen er niet voor niks
ja ik ga wat nuttigs doenquote:
ipv iemand iets vertellen
die er geen reet mee doetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jullie denken dat ik grap maak. wacht. fotoquote:Op maandag 27 januari 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
die bordjes hangen er niet voor niksDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: