SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Baasquote:Op maandag 27 januari 2025 09:55 schreef ToT het volgende: [..] We hebben een aantal weken gechat, en gisteren voor het eerst zitten videobellen!
![]()
:')![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
Leuk ToT. Maak een tekening voor der!![]()
![]()
![]()
Maar ik duik de sportzaal in; we hebben aan elkaar beloofd er zo tiptop mogelijk voor elkaar uit te gaan zien voor de eerste date!![]()
![]()
You go girl ToTquote:Op maandag 27 januari 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
Maar ik duik de sportzaal in; we hebben aan elkaar beloofd er zo tiptop mogelijk voor elkaar uit te gaan zien voor de eerste date!![]()
![]()
![]()
O wat leuk, hopelijk loopt het uit naar een leuke date en een leuke tijd.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit momenteel leuk te chatten met een lieve dame die interesse in mij heeft!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
sportse ToT! En hou ons op de hoogte van jullie eh, liefdesleven?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is een mooie stok achter de deurquote:Op maandag 27 januari 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
Maar ik duik de sportzaal in; we hebben aan elkaar beloofd er zo tiptop mogelijk voor elkaar uit te gaan zien voor de eerste date!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Als ze er is, moet ik echt een foto maken van haar bij de Jysk, of er iets mee doen, dat staat vastquote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 09:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als ze er is, moet ik echt een foto maken van haar bij de Jysk, of er iets mee doen, dat staat vast![]()
![]()
![]()
Eigenlijk moet ik een fake geboortebewijs maken met die naam en met het verhaal naar ze toe gaan, misschien peuter ik nog wat losquote:
Jawel, tot vanochtend maar dat had niet met de epilepsie te makenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
Maar ik duik de sportzaal in; we hebben aan elkaar beloofd er zo tiptop mogelijk voor elkaar uit te gaan zien voor de eerste date!is er al zicht op de eerste date?
Nu weet ik weer waarom ik een hekel heb aan daten, moet ik nog gaan sporten ook
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Gewoon vanaf het begin af aan zijn wie je altijd bent. Ik ga echt niet sporten om een vent of zo te zoekenquote:Op maandag 27 januari 2025 10:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]is er al zicht op de eerste date?
Hello dit ben ik, deal er mee of ga wieberen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zodat de man er na een paar weken achter komt dat je eigenlijk een lui varken bent? Ik zou gewoon recht toe recht aan zijn: ik sport niet, what you see is what you getquote:Op maandag 27 januari 2025 10:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar wel wat anders vervelend? Of komt het goed (het komt altijd goed)quote:Op maandag 27 januari 2025 10:05 schreef _UserName_ het volgende:
Jawel, tot vanochtend maar dat had niet met de epilepsie te makenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Goh, zijn we het alweer 100% eens, wat is er toch aan de hand vandaag?quote:Op maandag 27 januari 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon vanaf het begin af aan zijn wie je altijd bent. Ik ga echt niet sporten om een vent of zo te zoeken
Hello dit ben ik, deal er mee of ga wieberen
hormonale aanval waarbij mijn kat vliegles kreeg, was een beetje boos op vrouwliefstout.. maar ze schrok er zelf ook van en voelt haar flink schuldig ook welquote:Op maandag 27 januari 2025 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Maar wel wat anders vervelend? Of komt het goed (het komt altijd goed)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik een fake geboortebewijs maken met die naam en met het verhaal naar ze toe gaan, misschien peuter ik nog wat los![]()
En dat vloggen he!!![]()
En k zet het dan op YT zodat de mensen hier het ook kunnen zien, met uitgebreide analyses natuurlijk
Ach het is maar net waar je je kennismaking mee begint.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:07 schreef MizzezAmy het volgende:
"Hello I'm ToT from Holland and I'm a fitness-addict"
En dan kan zij niet achterblijven![]()
![]()
En niet vergeten hier eindeloos de linkjes te postenquote:Op maandag 27 januari 2025 10:15 schreef _UserName_ het volgende:
En k zet het dan op YT zodat de mensen hier het ook kunnen zien, met uitgebreide analyses natuurlijk![]()
![]()
uiteraard nietquote:Op maandag 27 januari 2025 10:17 schreef maily het volgende:
[..]
En niet vergeten hier eindeloos de linkjes te posten
Ik denk nu zo aan die scene van Flodder in Amerika in Central Parkquote:Op maandag 27 januari 2025 10:17 schreef maily het volgende:
[..]
Ach het is maar net waar je je kennismaking mee begint.
"Hello I'm ToT from Holland and I'm a fitness-addict"
En dan kan zij niet achterblijven![]()
Nounounou, dat is weer een beetje overdreven, ik heb wel gewoon een fulltime studie (WO+) naast een fulltime baan gedaan. Ik heb gewoon nog geen sport gevonden die ik echt leuk vind, iig niet waar ik me in verticale positie bevindquote:Op maandag 27 januari 2025 10:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
zodat de man er na een paar weken achter komt dat je eigenlijk een lui varken bent? Ik zou gewoon recht toe recht aan zijn: ik sport niet, what you see is what you getSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nounounou, dat is weer een beetje overdreven, ik heb wel gewoon een fulltime studie (WO+) naast een fulltime baan gedaan. Ik heb gewoon nog geen sport gevonden die ik echt leuk vind, iig niet waar ik me in verticale positie bevindHij was wat grof, besefte ik mij ook. Er hoeft dus geen date aan te pas komen wil jij sporten.. Zwemsport kan zowel horizontaal als verticaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG had dus al tijdje nieuwe kleding enzo die we aan moeten. want keurmerk blablabal veilig voor alles.
en wist al. volgens mij is die jas veel kouder als die ik had, met ff geprobeerd dan...
Koude ellende enzo alleen al stukje jnaar laadpaal auto zetten enzo.
nu weet ik niet of ik nu het verkeerde besteld heb of niet?
`maar die jas iig niet voor winter toepasselijk, wel mooie reflecterende gele strrepen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Haha nee, als ik voor een date dingen moet gaan doen die ik niet leuk vind, dan haak ik wel af. Blijf ik liever alleen.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hij was wat grof, besefte ik mij ook. Er hoeft dus geen date aan te pas komen wil jij sporten.. Zwemsport kan zowel horizontaal als verticaal
En wandelen en fietsen is ook gewoon gezond
Haha ja, maar ik vind horizontaal toch vaak net iets fijner![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon vanaf het begin af aan zijn wie je altijd bent. Ik ga echt niet sporten om een vent of zo te zoeken
Hello dit ben ik, deal er mee of ga wieberenamen
:')sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nounounou, dat is weer een beetje overdreven, ik heb wel gewoon een fulltime studie (WO+) naast een fulltime baan gedaan. Ik heb gewoon nog geen sport gevonden die ik echt leuk vind, iig niet waar ik me in verticale positie bevindIk vind ook geen enkele sport leuk. Ik doe het echt als een klusje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Same, ik ben ook niet van het sporten, althans, niet in teamverband. Laat mij maar op de MTB crossen door de bossen, dat vind ik wel leukquote:Op maandag 27 januari 2025 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, als ik voor een date dingen moet gaan doen die ik niet leuk vind, dan haak ik wel af. Blijf ik liever alleen.
En wandelen en fietsen is ook gewoon gezond
Haha ja, maar ik vind horizontaal toch vaak net iets fijner![]()
En zwemmen idd, ben wel een waterrat
Allebei slecht geslapenquote:Op maandag 27 januari 2025 10:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goh, zijn we het alweer 100% eens, wat is er toch aan de hand vandaag?Of allebei gezond verstand
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is maar net hoe je het benaderd, sommige fietsen als sport, ik fiets als ontspanning, terwijl het eigenlijk inspanning isquote:Op maandag 27 januari 2025 10:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind ook geen enkele sport leuk. Ik doe het echt als een klusje...
Dat laatste kan niet, laten we het op het eerste houdenquote:Op maandag 27 januari 2025 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allebei slecht geslapenOf allebei gezond verstand
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: