abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216446555
Jazeker, het is alweer tijd voor het WK veldrijden. Drie dagen lang wordt er gesteren om 7 wereldtitels; 3 titels per gender en dan ook nog op vrijdag de gemengde estafette, nu al een unaniem belachelijk succes.

We zijn dit weekend in Liévin, Frankrijk, waar de regen van de afgelopen tijd ervoor zorgt dat de ondergrond lekker zompig is. Het droogt deze week wel op, dus of we een modderpoel krijgen is nog niet helemaal duidelijk. Wel duidelijk is dat Mathieu van der Poel opgaat voor zijn zevende wereldtitel, waarmee hij op gelijke hoogte qua titels kan komen met Eric De Vlaeminck. Enige serieuze uitdager lijkt Wout Valn Aert te zijn, die zondag 'heel verrassend' alsnog zijn deelname aankondigde. De rest is ziek (Nys), te zwak (Iserbyt) of al misselijk bij de gedachte om Van der Poel te moeten volgen (de rest).

Bij de vrouwen ligt het wat meer open, gezien de resultaten van de afgelopen weken. Constante factor is wel de sympatieke Lucinda Brand, die wedstrijd na wedstrijd op het podium staat. Regerend kampioene Fem van Empel lijkt het de laatste weken niet te hebben en de technisch superieure Puck Pieterse blijkt toch niet zo technisch superieur te zijn, ondanks naar Nederlandse titel. Een Nederlands podium lijkt allerminst zeker, want Blanka Vas blijkt sinds ze verlost is van Lars Boom als trainer, wel opeens weer te kunnen veldrijden. Oftewel; het kan vele kanten op.

Parcours

Programma
quote:
VRIJDAG, 31 JANUARI, 2025
12:30 – 13:30 2023 UCI Cyclo-Cross World Championships Team Relay

ZATERDAG, 1 FEBRUARI, 2025
11:00 2023 UCI Women Junior Cyclo-Cross World Championships
13:00 2023 UCI Men Under 23 Cyclo-Cross World Championships
15:00 2023 UCI Women Elite Cyclo-Cross World Championships

ZONDAG, 2 FEBRUARI, 2025
11:00 2023 UCI Men Junior Cyclo-Cross World Championships
13:00 2023 UCI Women Under 23 Cyclo-Cross World Championships
15:00 2023 UCI Men Elite Cyclo- Cross World Championships
Selecties NL
quote:
Selectie Netherlands in UCI Cyclo-cross World Championships Liévin 2025
Lars van der Haar
Pim Ronhaar
Mees Hendrikx
Corné van Kessel
Joris Nieuwenhuis
Ryan Kamp
Mathieu van der Poel

Selectie Netherlands in UCI Cyclo-cross World Championships Liévin 2025
Ceylin del Carmen Alvarado
Lucinda Brand
Inge van der Heijden
Marianne Vos
Denise Betsema
Annemarie Worst
Puck Pieterse
Fem van Empel
Manon Bakker

Selectie Netherlands in UCI Cyclo-cross World Championships Liévin U23 2025
Tibor Del Grosso
Danny van Lierop
Guus van den Eijnden
David Haverdings
Senna Remijn
Keije Solen

Selectie Netherlands in UCI Cyclo-cross World Championships Liévin U23 2025
Leonie Bentveld
Lauren Molengraaf
Puck Langenbarg
Bloeme Kalis
Sara Sonnemans

Selectie Netherlands in UCI Cyclo-cross World Championships Liévin U19 2025
Cas Timmermans
Michiel Mouris
Rick Versloot
Noël Goijert

Selectie Netherlands in UCI Cyclo-cross World Championships Liévin U19 2025
Mae Cabaca
Noï Moes
Bente Jochems
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 27 januari 2025 @ 10:42:46 #2
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_216447559
Mooi dat Wout "gewoon" zn best doet om het Mathieu moeilijk te maken.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_216447832
quote:
UCI Cyclo-Cross World Championships Team Relay
Wil ik weten wat dit is of begint het WK pas zaterdag.
pi_216447892
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 11:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Laatste bericht is - als ik me niet vergis - dat het nergens uitgezonden wordt. Dat zegt alles _O-
pi_216447952
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 11:29 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Laatste bericht is - als ik me niet vergis - dat het nergens uitgezonden wordt. Dat zegt alles _O-
En Nederland doet er niet aan mee
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  maandag 27 januari 2025 @ 14:02:52 #6
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_216449507
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 11:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Het is een parcoursverkenning op volle snelheid, niet meer, niet minder
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
pi_216452351
Ook weer een poll op Sporza.
Waar zie jij Wout van Aert zondag eindigen op het WK?
Natuurlijk vul ik in: "Hij wordt wereldkampioen". Ik wil het gekwijl van Sporza op de WK-kansen van Wout niet bederven.
pi_216455517
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 18:31 schreef Idisrom het volgende:
Natuurlijk vul ik in: "Hij wordt wereldkampioen". Ik wil het gekwijl van Sporza op de WK-kansen van Wout niet bederven.
Staat genoteerd.
pi_216455522
quote:
Wout van Aert zal op WK pas vanop derde startrij vertrekken, ook Thibau Nys niet op eerste rij

Geen goed nieuws voor de Belgische WK-gangers. Mag Mathieu van der Poel (30) zondag wél op de eerste rij starten, dan geldt dat niet voor de Belgische kopmannen Wout van Aert (30) en Thibau Nys (22). Van Aert start pas op de derde rij.

De startorde op het WK wordt grotendeels bepaald door het eindklassement van de Wereldbeker. Concreet: de eerste acht in dat eindklassement staan straks op rij één, de nummers negen tot zestien staan op rij twee. Mathieu van der Poel, vierde in dat eindklassement, mag zich dus gelukkig prijzen. Hij staat zondag, net als eindwinnaar en Belgische schaduwkopman Michael Vanthourenhout, in Liévin op de eerste rij.

Dat is niet zo voor Thibau Nys. Door zijn forfait in Maasmechelen en opgave in Hoogerheide tuimelde hij in laatste instantie naar de tiende plek in de Wereldbeker waardoor hij zondag op de tweede rij moet plaatsnemen. Nog minder ideaal is de situatie voor Wout van Aert. Hij besliste pas zondagavond toch aan het WK deel te nemen maar zal, als zeventiende in het eindklassement van de Wereldbeker, pas op de derde rij mogen starten. Heel even hoopte hij nog op te schuiven naar rij twee. Jens Adams, vijftiende in de Wereldbeker en dus in principe wel op de tweede rij, is er in Liévin immers niet bij. Van Aert hoopte zijn plek te kunnen innemen. Maar dat zal niet gebeuren. Vanaf de derde rij, of bij afwezigen uit de top 16 van de Wereldbeker, geldt namelijk de UCI-ranking in de cyclocross en daarop stond Van Aert vorige week pas 41ste. Meer dan een plek op rij drie zit er niet in.
Dit is gespeeld.
pi_216456267
Zal de UCI nog snel een nieuwe regel verzinnen net als bij het mountainbiken?
Jack does it in real time...
  dinsdag 28 januari 2025 @ 08:31:45 #11
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_216456655
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 18:31 schreef Idisrom het volgende:
30% denkt dat hij wint _O-

De Duveltjes smaken goed zo te zien
pi_216456734
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 08:31 schreef Fretwork het volgende:

[..]
30% denkt dat hij wint _O-

De Duveltjes smaken goed zo te zien
De Belgjes kennende vind ik 30% nog heel weinig eigenlijk.
pi_216457308
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 08:42 schreef Pistolero het volgende:

[..]
De Belgjes kennende vind ik 30% nog heel weinig eigenlijk.
minimaal 50% op Wout en 75% op Sanne Cant
  Moderator dinsdag 28 januari 2025 @ 14:07:51 #14
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_216459445
Vos
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_216461342
quote:
WONDERLIJK WK. Hoe Jan Ullrich bijna wereldkampioen veldrijden werd: “Hij reed op turnpantoffels. Echt waar”

Hij zou de Tour winnen, olympisch kampioen worden en uitgroeien tot een van de meest controversiële renners ooit. Maar zijn eerste mondiale optreden maakte Jan Ullrich als veldrijder. Elke dag rakelen we hier een verhaaltje uit de geschiedenis van het WK veldrijden op. Vandaag: hoe Jan Ullrich nipt naast een regenboogtrui in het veld pakte.

Oslo 1993. In de gietende regen wordt ene Lance Armstrong wereldkampioen op de weg bij de profs. Maar een dag eerder heeft een andere merkwaardige renner zich voor het eerst aan de hele wereld getoond. Ook hij zal later de Tour winnen, olympisch kampioen worden en uitgroeien tot een van de meest omstreden renners uit de geschiedenis. Maar hier in Oslo is dat nog ver weg. Met verve wint de in Oost-Duitsland geboren knul in een sprint met vijf de wereldtitel bij de amateurs. Jan Ullrich. Een nieuwe naam aan het firmament. Hoewel, nieuw? In een handvol Vlaamse woningen kijken ze die septemberdag in ’93 naar mekaar. Ullrich? Een Duitser? Is dat niet die rare kwibus van het WK veldrijden bij de junioren tweeënhalf jaar eerder?

Meer dan een uit de kluiten gewassen biografie is er over Jan Ullrich de voorbije jaren verschenen. Honderden bladzijden met de meest pietluttige details over zijn leven en loopbaan. Maar over zijn cyclocrossbestaan? Nooit meer dan een zinnetje. Koen Beeckman, vandaag directeur topsport bij Cycling Vlaanderen maar in februari 1991 als 17-jarige Vlaming erbij op het WK veldrijden voor junioren, kan het zich nochtans zo weer voor de geest halen. “Het WK was in Gieten, Nederland. Een ijskoude dag. Maar nog altijd zie ik hem aan de start staan. Hij had turnpantoffels aan zijn voeten. Echt waar. Ullrich reed met loopschoenen met haken.”

De WK-selectie van de pas 17 geworden Ullrich is er al stoemelings gekomen. Hij had in en om Berlijn wel eens een cross gereden, maar was pas echt in beeld gekomen toen hij amper drie weken eerder – dan al op sneakers – derde was geworden op het Duits kampioenschap veldrijden. De Duitse bondscoach zag de opportuniteit: wie weet kon die snuiter dat ook op een WK?

Hij zou het zich niet betreuren. Terwijl Beeckman al op de eerste zandstrook over kop gaat en met gekneusde ribben samen met de andere Belgen de mist ingaat, heerst Oost-Europa over Gieten. Met vijf zijn ze vooruit, drie Tsjechen, een Pool en die gewezen Oost-Duitser op dat vreemde schoeisel. Maar die laatste, voor het eerst in de kleuren van het verenigde Duitsland, is wel de man. Geen zandstrook die voor hem veilig is. Beeckman: “Hij reed de hele tijd aan de leiding, met overtuiging.” Een eerste wereldtitel wenkt voor Ullrich.

Maar die titel komt er niet. Wat veel later Sagan en Alaphilippe zal overkomen – ook zij grijpen als junior net naast de wereldtitel veldrijden – overkomt in 1991 Jan Ullrich. Als vijfde komt hij over de streep. Waarom? Hoe? Wat er is gebeurd? Jarenlang haalt het niet eens de voetnoten van de dikste biografieën of naslagwerken. Pas in 2018, als de throwback-rage een foto van een piepjonge crossende Ullrich op Facebook doet belanden, zal Ullrich erop terugblikken. Hij schrijft dat hij dolgraag dat WK had gewonnen. “Maar in het laatste rechte stuk raakte ik niet meer in de haken van mijn pedalen”, lezen we. “Zo reden die vier andere jongens mij nog voorbij.” Jammer? “Ach, voor mijn carrière was dat misschien nog niet zo slecht. Bij winst was ik waarschijnlijk mountainbiker geworden.”

pi_216466975
twitter

Van der Poel Van Aert wereldkampioen
pi_216467044
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 09:28 schreef franklop het volgende:
[ x ]

Van der Poel Van Aert wereldkampioen
Misschien heeft Roodhooft inmiddels wel geshopt bij Niels Albert :D
pi_216467737
Bieles revisited
  woensdag 29 januari 2025 @ 11:01:55 #19
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_216467891
Extra tof dat Wout mee doet dan, blijft de spanning er veel langer op zitten hopelijk.
pi_216478797
quote:
WONDERLIJK WK. Kaïn en Abel in de cross: de val van twee Poolse broers

Alles en iedereen rijden ze aan gort, de broers Szczepaniak, op het WK voor beloften in 2010. Als dat maar niet te mooi is om waar te zijn? Elke dag rakelen we hier een klein verhaaltje uit de geschiedenis van het WK veldrijden op. Vandaag: de val van twee Poolse broers.

Kaïn en Abel worden ze gedoopt op het podium van het WK beloften in 2010. En of het een dijk van een verhaal is. Dat van de twee Poolse broers met een tongbreker van een naam die het hele WK onder 21 naar hun hand hebben gezet. Pawel (20) en Kacper (19) Szczepaniak. De aanwezige Vlaamse journalisten, gewend om namen als Albert, Nys en Wellens in te tikken, vervloeken er hun toetsenbord bij. Maar voor hun suprematie kunnen ook zij alleen maar complimenten hebben. Zelfs het nieuwe Belgische toptalent, Tom Meeusen, heeft in Tabor zijn tanden op het Poolse broederpaar stukgebeten. Bij elke langere strook was Meeusen, vierde aan de streep, adem en PK’s tekortgeschoten. “Niks aan te doen”, zegt hij over zijn Poolse rivalen.

Toch had daar in Tabor misschien al een alarmbel moeten afgaan. Bij die overmacht: dat de broertjes Szczepaniak iets in hun mars hadden, oké, maar dit? Maar nog meer bij het plaatje op het podium. Echt vrolijk hadden ze niet gekeken. Ze gunden mekaar geen blik, wisselden geen woord. Vooral Kacper had erbij gezeten als een borrelende vulkaan. Broerlief had hem in de voorlaatste ronde zonder verpinken ter plaatse gelaten toen hij wisselde van fiets. Je reinste broedermoord. De twee mogen elkaar niet. Toen de twee maanden eerder van Polen naar Vlaanderen waren verhuisd, had de ene voor Waarschoot gekozen, terwijl de andere 120 kilometer verderop in Baal verbleef. Zoals ze ook beiden voor een andere ploeg reden. En samen trainen? “Misschien één keer per maand.” Maar goed zijn ze wel. Steengoed. Zelfs bij de UCI glunderen ze bij de uitslag daar in Tabor. Is met Polen – eindelijk - een nieuwe veldritnatie opgestaan?

Neen dus. Zoals met de Bijbelse Kaïn en Abel loopt het ook met hun Poolse cyclocrossvariant tragisch af. Amper zes weken later moeten de Vlaamse journalisten opnieuw hun toetsenbord teisteren. In Polen is een brief van de UCI op de mat beland: beide broers zijn tijdens het WK op epo betrapt. Weg goud, weg zilver, weg veldritcarrière. In Polen slaat de paniek toe – Kacper probeert zelfmoord te plegen. Maar het kwaad is geschied, de val onvermijdelijk. Nog één keer zullen de broers het nieuws halen, als Pawel kort na de positieve dopingcontrole zijn relaas doet. Hoe hij altijd zuiver had gereden, maar in paniek was geraakt bij een vormdip kort voor het WK. Hoe hij zijn broer overtuigd had samen ‘vitamines’ te nemen – neen, ze wisten echt niet dat het om epo ging. Maar ook dat ze het gedaan hadden om hun familie vooruit te helpen. Met een buschauffeur als vader en een kapster als moeder was het al jaren krasselen. En dat ze nu niet eens geld hadden voor een tegenexpertise.

Het had het laatste kunnen zijn dat we ooit hoorden van Pawel en Kasper Szczepaniak. Twee maanden later is de UCI onverbiddelijk: vier jaar schorsing voor de ene, acht jaar voor de andere. Hun namen worden uit de uitslag geschrapt. Crossen doen ze jarenlang niet meer. Tot een rondje facebook ons deze maand opnieuw op hun namen deed stoten. Pawel verhuurt vandaag fietsen op Mallorca. En wie werd deze maand zowaar Pools kampioen bij de masters in de cross? Op één, in de categorie M1 A: Kacper Szczepaniak.
pi_216479195
pi_216482021
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 11:01 schreef Fretwork het volgende:
Extra tof dat Wout mee doet dan, blijft de spanning er veel langer op zitten hopelijk.
Denk niet dat hij heel veel kans maakt tegen MvdP, maar leuk dat 'ie mee doet idd.
pi_216482267
Leuke rubriek dat Nederland te beroerd is om op de mixed te starten
pi_216482518
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 11:29 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Hoogste tijd om het uit te breiden met een mannen en een vrouwen versie.

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 11:37 schreef gianni61 het volgende:

[..]
En Nederland doet er niet aan mee
Zou het schaatsen lering uit kunnen trekken.
pi_216482596
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 12:45 schreef Nober het volgende:

[..]
Hoogste tijd om het uit te breiden met een mannen en een vrouwen versie.
[..]
Zou het schaatsen lering uit kunnen trekken.
En verschillende bonden mekkeren nu al over de kosten van WK's.
pi_216486811
quote:
Mooi rondje hoor!
pi_216486882
quote:
Is een wereldtitel veldrijden bij de junioren eigenlijk een garantie op later succes?

Hoe het Mathieu van der Poel is vergaan sinds hij dertien jaar geleden met blozende kaken op het podium van het WK veldrijden bij de junioren stond, weten we allemaal. Maar effent een titel op je 17de sowieso de weg richting succes? Wij gingen op zoek naar het juniorenpodium van de jongste 25 WK’s: let op een jonge Zwitser die deze week zijn eerste profzege pakte en een schietgrage Amerikaan!

1999
1. Matthew Kelly (VS)
2. Sven Vanthourenthout (Bel)
3. Thijs Verhagen (Ned)
Quizvraag voor gevorderden. Wie is de enige Amerikaan die ooit wereldkampioen veldrijden werd? Matthew Kelly dus, als junior. In 1999 klopt hij topfavoriet Sven Vanthourenthout in de sprint. Maar wie denkt dat het voor Kelly de springplank is richting gouden toekomst? Amper twee jaar later trekt hij er van de ene op de andere dag de stekker uit . Burn-out. Hij hangt maanden rond op de stranden van Hawai, wordt skiër in Colorado en ontpopt zich jarenlang als pleitbezorger van de biologische landbouw. In 2005 keert hij nog even terug in enkele bescheiden Amerikaanse teams om vervolgens definitief in de anonimiteit te verdwijnen. Niet wat je van het nummer twee kan zeggen.

FLOP

2000
1. Bart Aernouts (Bel)
2. Walker Ferguson (VS)
3. David Kasek (Tsj)
Eindelijk weer een Belg als beste junior. Als Aernouts in 2000 wint, is dat dertien jaar, van Marc Janssens, geleden. Vier jaar later levert het hem een ticket bij de profs op. Daar is Aernouts tien jaar lang een vaste waarde in de subtop. Regelmatig top tien, af en toe top vijf, elk jaar wel een zege. Genre: Woerden of Rucphen. Illustratief is zijn hoogtepunt: vijfde op het WK in Koksijde in 2012. Maar zelfs daar is hij ‘maar’ de vijfde Belg. Na zijn carrière wordt Aernouts “pompier in’t stad”. Brandweerman in Antwerpen dus. Nog steeds geeft hij co-commentaar in het veldrijden bij Proximus. Let ook op het nummer twee: opnieuw een beloftevolle Amerikaan die geteisterd door mentale issues snel uit de sport zou verdwijnen.

MIDDELMAAT

2001
1. Martin Bina (Tsj)
2. Radomir Simunek (Tsj)
3. Jan Kunta (Tsj)
Een volledig Tsjechisch podium in eigen land. Maar niet één die tot de absolute top zal doordringen. Wereldkampioen Bina wordt wel prof, staat bijna jaarlijks op het podium van het Tsjechisch kampioenschap, draait mee in het Vlaamse circuit en wint in 2013 zelfs de Wereldbekercross in Hoogerheide. Maar daarnaast kent hij vooral pech en tot tweemaal toe staat hij twee jaar lang aan de kant. Na zijn carrière stort hij zich op de sportcosmetica met zijn eigen bedrijf ‘BINA’. Voor al uw gels, massageoliën en beschermende crèmes.

MIDDELMAAT

2002
1. Kevin Pauwels (Bel)
2. Krzystof Kuzniak (Pol)
3. Zdenek Stybar (Tsj)
Eindelijk weer eens een wereldkampioen junior die ook bij de profs een topper wordt. Dat is van 1989 en Richard Groenendaal geleden. Het allerhoogste, een regenboogtrui bij de profs, lukt de zwijgzame Pauwels niet, maar met onder meer vijfmaal brons op een WK draait Pauwels een tiental jaar mee in de top van de cross. Na zijn actieve carrière bouwt hij eigenhandig zijn eigen huis waar hij tot vandaag teruggetrokken leeft.

2003
1. Lars Boom (Ned)
2. Eddy van IJzendoorn (Ned)
3. Zdenek Stybar (Tsj)
De eerste renner deze eeuw die zowel bij de junioren als bij de profs (in 2008) wereldkampioen veldrijden wordt. Alleen Niels Albert, Mathieu van der Poel en Pidcock zullen het hem nadoen. Boom twijfelt lange tijd tussen veld en weg. Als crosser is hij absolute wereldtop, als wegrenner een steengoede subtopper, met onder meer ritwinst in de Tour in 2014. Let opnieuw op het nummer drie bij de junioren. Stybar wint later vijf wereldtitels - twee bij de beloften, drie bij de profs – maar bij de junioren lukt het nooit.

2004
1. Niels Albert (Bel)
2. Roman Kreuziger (Tsj)
3. Clément Lhotellerie (Fra)
Dat Niels Albert in de winter van 2003-2004 de beste junior is, lijdt geen twijfel. Op één cross na wint hij alles. Dus ook het WK. Het is de definitieve start van een carrière met nadien nog drie wereldtitels: in 2008 bij de beloften, in 2009 en 2012 bij de profs. Amper twee jaar na die laatste titel maakt een hartkwaal een einde aan zijn loopbaan. Blijft Albert grotendeels bij het veld, het nummer twee van het junioren-WK in 2004 doet dat niet. Kreuziger wordt als wegrenner een mondiale subtopper met onder meer winst in de Amstel Gold Race.

2005
1. Davide Malacarne (Ita)
2. Julien Taramarcaz (Zwi)
3. Christoph Pfingsten (Dui)
« Veldrijden is mijn leven, veel meer dan die saaie, lange wegritten”. Als Italiaan Davide Malacarne in 2005 wereldkampioen veldrijden wordt, heeft hij nog het vaste plan in de voetsporen van zijn grote idool Sven Nys te stappen, maar niet veel later neemt zijn loopbaan toch de afslag richting weg. Bij het Belgische Quick-Step ziet Lefevere nog een grote belofte in hem, maar later bij Europcar en Astana zit er niet meer dan een knechtenrol in. Op zijn 29ste is hij prof al af en richt zich noodgedwongen op het mountainbiken.

MIDDELMAAT

2006
1. Boy van Poppel (Ned)
2. Robert Gavenda (Slo)
3. Tom Meeusen (Bel)
Zijn vader Jean-Paul won in de vorige eeuw negen ritten en de groene trui in de Tour, zijn vijf jaar broer Danny zit vandaag nog steeds in het peloton. Maar de enige Van Poppel – in 2006 wonen ze met z’n allen in het Belgische… Poppel – die zich wereldkampioen mag noemen is Boy. Lang duurt zijn veldritcarrière niet. Bij UnitedHealthcare, Vacansoleil, Trek-Segafredo en Intermarché-Wanty wordt Van Poppel een gewaardeerde knecht op de weg, tot hij er vorig jaar de brui aan geeft.

MIDDELMAAT

2007
1. Joeri Adams (Bel)
2. Daniel Summerhill (VS)
3. Jiri Polnicky (Tsj)
Over de winnaar kunnen we kort zijn: bij de beloften werd Joeri Adams nog wel Belgisch kampioen, bij de profs ontstijgt hij nooit de grijze anonimiteit. Alles wat je niet kan zeggen van het nummer twee. Op de fiets bakt de Amerikaan Summerhill er buiten het kleinere Amerikaanse circuit weinig van, maar hij haalt in 2007 wel het nieuws als hij bij een trainingritje zomaar een pistool bovenhaalt en in het wilde weg in het rond schiet in een woonwijk. Zonder gewonden, maar het kost hem wel zijn contract bij United Healthcare. Zijn uitleg: “Ik moest even ventileren”. Een positieve dopingcontrole in 2022 maakt het plaatje van ‘enfant terrible’ compleet.

MIDDELMAAT

2008
1. Arnaud Jouffroy (Fra)
2. Peter Sagan (Slo)
3. Lubomir Petrus (Tsj)
Toegegeven, voor zijn wereldtitel bij de beloften twee jaar later had de Fransman Jouffroy een gelukje – en een positieve dopingplas van de Poolse nummers één en twee – nodig, maar die bij de junioren is er eentje met allure. Zeker gezien de naam van de man die in de slotronde twee slippertjes maakt en daardoor vrede moet nemen met de tweede plek. Het levert Jouffroy later een profcontract op bij Telenet-Fidea, maar na twee winters zit ook dat avontuur erop. Pas zes jaar later keert Jouffroy terug in de sport, met een eigen crossacademie en als commentator bij L’Equipe.

FLOP

2009
1. Tijmen Eising (Ned)
2. Corné van Kessel (Ned)
3. Alexandre Billon (Fra)
Zilveren Van Kessel wordt later een vaste waarde in de subtop, met zijn gouden landgenoot loopt het minder goed af. Eising wordt wel prof, maar wordt hij in 2013 ontslagen bij het toenmalige Sunweb-Napoleon Games wegens ondemaatse prestaties. Op de weg houdt hij het langer vol, zij het bij derderangsteams. Zijn grootste succes: een Nederlandse titel in het gravel in 2021.

FLOP

2010
1. Tomas Paprstka (Tsj)
2. Julian Alaphilippe (Fra)
3. Emiel Dolfsma (Ned)
Een naam als van een zak chips, tja. Paprstka zal weliswaar tot 2021 in het crosscircuit meedraaien, maar de enige ereplaatsen bij de elite laat hij in de Tsjechische Toi Toi Cup optekenen. In de Vlaamse topcrossen haalt hij hooguit de top-25. Wel iets om zijn kleinkinderen later op te wijzen: de renner hij in een prangend sprintje klopte op dat junioren-WK in 2010. Geen kleine naam.

FLOP

2011
1. Clément Venturini (Fra)
2. Fabien Doubey (Fra)
3. Loïc Doubey (Fra)
Een volledig Frans podium, met een tweeling op twee en drie. Het drietal klopt onder meer de Belgische broertjes – en favorieten - Laurens en Diether Sweeck. Maar wordt Laurens Sweeck een van de betere crossers van zijn generatie, dan richten de Fransen zich stelselmatig meer op de weg. Hoogvliegers worden het geen van allen. Al neemt het nationale crosspalmares van Venturini, met zeven Franse titels in de jongste elf jaar, wel stilaan Liboton-allures aan.

MIDDELMAAT

2012
1. Mathieu van der Poel (Ned)
2. Wout van Aert (Bel)
3. Quentin Jauregui (Fra)
Daar duikt zijn naam voor het eerst op een WK wielrennen op: Mathieu van der Poel. En wie is, in Koksijde, daar al het nummer twee? Frappant is de vraag waarmee de aanwezige journalist van Het Nieuwsblad dan al zijn artikel over de nieuwe wereldkampioen bij de junioren afsluit: ‘Blijft hij in de cross of trekt hij naar de weg?’

2013
1. Mathieu van der Poel (Ned)
2. Martijn Budding (Ned)
3. Adam Toupalik (Tsj)
Tweede WK veldrijden voor Van der Poel en een tweede wereldtitel. Van Aert is dan al doorgeschoven naar de beloften – en pakt er meteen brons. Het laat Van der Poel toe het hele veld van start tot finish te overvleugelen. Ook zijn zilveren landgenoot Martijn Budding voor wie als prof hooguit een verre bijrol is weggelegd in het veld en op de weg.

2014
1. Thijs Aerts (Bel)
2. Yannick Peeters (Bel)
3. Jelle Schuermans (Bel)
Een volledig Belgisch podium. Maar niet één die het helemaal zal waarmaken. Van Peeters en Schuermans is nog voor hun 25ste geen spoor meer terug te vinden. Thijs Aerts, ook tweemaal Belgisch kampioen bij de beloften, houdt het het langst vol. Maar wegens te licht voor de top neemt ook hij straks, nog voor zijn dertigste verjaardag, afscheid van de profs.

MIDDELMAAT

2015
1. Simon Andreassen (Den)
2. Eli Iserbyt (Bel)
3. Max Gulickx (Ned)
Een verrassende Deense winnaar die er dan al geen geheim van maakt dat, anders dan bij het Belg naast hem op het podium, zijn hart veel meer bij het mountainbike ligt. In het veld breekt Andreassen buiten Denemarken nadien nog weinig potten. In het mountainbike is hij vandaag regerend wereldkampioen marathon. Dan heeft de bronzen medaille minder geluk. Minder dan een half jaar na het WK stopt Gulicxk wegens hartproblemen.

MIDDELMAAT

2016
1. Jens Dekker (Ned)
2. Mickaël Crispin (Fra)
3. Thomas Bonnet (Fra)
Veel talent, maar fragiel. Na zijn wereldtitel wordt Dekker, neef van de bekende ex-renner Erik Dekker, zodanig geplaagd door blessures dat hij nog voor zijn profcarrière echt uit de startblokken komt, uit de sport verdwijnt. Drie jaar later, in 2023, maakt hij een comeback, maar door mentale problemen strandt die poging in december 2024. “Ik kreeg concrete zelfmoordgedachten”, zegt hij later over zijn identiteitscrisis. Dekker is vandaag coach van jonge wielrenners.

FLOP

2017
1. Tom Pidcock (Eng)
2. Daniel Tulett (Eng)
3. Ben Turner (Eng)
Als Pidcock zijn eerste wereldtitel pakt, staat hij wijd en zijd bekend als het grootste wielerfenomeen van zijn generatie, zowel op de weg als in het veld. Zes jaar is hij bij de profs nog steeds een van de veelzijdigste van allemaal, met zeges in de Strade Bianche, een Tourrit op Alpe d’Huez, de Amstel Gold Race en dubbel olympisch goud op de mountainbike.

2018
1. Ben Tulett (Eng)
2. Tomas Kopecky (Tsj)
3. Ryan Kamp (Ned)
Net zoals voor zijn Britse voorgangers een jaar eerder is het veld voor Ben Tulett al snel te klein. Eerst pikt Ineos Grenadiers hem op, sinds dit jaar zit hij bij Visma-Lease a Bike. Op de weg is het nog wachten op zijn doorbraak.

MIDDELMAAT

2019
1. Ben Tulett (Eng)
2. Witse Meeussen (Bel)
3. Ryan Cortjens (Bel)
Wéér Tulett. Twee junioren-wereldtitels op een rij, alleen Mathieu van der Poel heeft het hem ooit voorgedaan. Let ook op de Belgische nummer drie: amper vier jaar later kapt Cortjens al met wielrennen. Te veel blessures. En: “Het plezier is gewoon weg.”

MIDDELMAAT

2020
1. Thibau Nys (Bel)
2. Lennert Belmans (Bel)
3. Emiel Verstrynghe (Bel)
De superfavoriet die het afmaakt: Thibau Nys doet in 2020 wat zijn vader nooit is gelukt. Sven Nys deed bij de junioren nooit beter dan een vierde plek op het WK. Voor zoon Nys is de titel de definitieve start van een carrière waarin hij inmiddels ook op de weg – negen profzeges in 2024 - hoge toppen scheert.

2022
1. Jan Christen (Zwi)
2. Aaron Dockx (Bel)
3. Nathan Smith (Eng)
Het is nog vroeg en misschien dat we over tien jaar onze mening over Jan Christen, de eerste wereldkampioen na de corona-onderbreking, toch nog moeten bijsturen. Maar wie op zijn twintigste, amper drie jaar na zijn junioren wereldtitel in het veld, bij de hoofdmacht van UAE fietst, recent nog derde werd in het WK tijdrijden bij de beloften,er al een degelijke Ronde van Romandië en Zwitserland opzitten heeft en woensdag zijn eerste profzege pakte in Mallorca, catalogeren wij voorlopig als…

Te vroeg om te beoordelen:
In 2023 werd de Fransman Léo Bisiaux wereldkampioen. Twee jaar later kent zijn carrière een hoge vlucht. Deze winter, nog voor zijn 20ste verjaardag, maakte Bisiaux de overstap naar de WorldTourploeg van AG2R-Decathlon. De Italiaan Stefano Viezzi, wereldkampioen in Tabor vorig jaar, kende de afgelopen maanden in zijn eerste winter bij de beloften een degelijk seizoen, zonder meer.
pi_216487341
quote:
Het valt op dit moment erg mee met de modder zo te zien. Het blijft de komende dagen droog maar wel met nachtvorst dus kan flink glad worden. Al met al kan het als het een paar dagen verder uit droogt ook zo maar een erg snelle ronde worden. Wie had dat vorige week gedacht.
pi_216488606
Kan dit?

pi_216488847
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 20:20 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Het valt op dit moment erg mee met de modder zo te zien. Het blijft de komende dagen droog maar wel met nachtvorst dus kan flink glad worden. Al met al kan het als het een paar dagen verder uit droogt ook zo maar een erg snelle ronde worden. Wie had dat vorige week gedacht.
Dit lijkt mij ook een hele snelle cross te worden. Die gasten in de filmpje gaan uiteraard niet volle bak en die gaan al met gemak door het gras/modder. Dat zal na drie dagen droogte nog een stuk eenvoudiger zijn.

Het heeft wel wat weg van Hoogerheide twee jaar geleden. Lijkt mij een parcours waar een goede Wout lang in het wiel van Mathieu kan blijven.
pi_216488955
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 21:39 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Dit lijkt mij ook een hele snelle cross te worden. Die gasten in de filmpje gaan uiteraard niet volle bak en die gaan al met gemak door het gras/modder. Dat zal na drie dagen droogte nog een stuk eenvoudiger zijn.

Het heeft wel wat weg van Hoogerheide twee jaar geleden. Lijkt mij een parcours waar een goede Wout lang in het wiel van Mathieu kan blijven.
Morgen blijkbaar toch kans op wat regen. Zoals bij elk wk gaat er dagen gespeculeerd worden over de staat van het parcours :9
pi_216488956
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kan dit?

[ afbeelding ]
Alles is mogelijk
pi_216490655
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kan dit?

[ afbeelding ]
Dat gaat over de relay van morgen.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 06:49:01 #35
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_216491131
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 21:46 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Morgen blijkbaar toch kans op wat regen. Zoals bij elk wk gaat er dagen gespeculeerd worden over de staat van het parcours :9
Momenteel spettert het in Lievin *O*
pi_216491202
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 23:50 schreef wimderon het volgende:

[..]
Dat gaat over de relay van morgen.
Die erkennen we niet
pi_216493825
Niemand het aan het volgen?
pi_216493842
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 12:47 schreef franklop het volgende:
Niemand het aan het volgen?
Dit is het programma wat we hier erkennen: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250130_94660383
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_216493849
Italië op 1, vlak voor Frankrijk. België op 1,5 minuut al
pi_216493970
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 12:50 schreef franklop het volgende:
Italië op 1, vlak voor Frankrijk. België op 1,5 minuut al
Belgie komt rap dichter. Geen idee wie er rijdt nu, maar waarschijnlijk een elite renner tegen veel jeugd
pi_216493989
Ah mannen u23 tegen vooral vrouwen.
pi_216494031
Joe es e naar de leiding in ronde 4.

Italië en Frankrijk nog in de buurt. België verliest weer terrein maar wel op plek 4
pi_216494073
GB nu opgwrukt naar 2 (als enige met een man nu) en komt rap dichter op p1. België zakt naar 6

Nog 2 te gaan (vooral W en M elite)
pi_216494168
VS nog marge van 15 seconden. Italië, Frankrijk en GB bij elkaar in de buurt voor p2, Italië heeft hun man al wel ingezet en rijdt zo met mu23
pi_216494189
Minder dan 10 seconden bij laatste wissel! Spannend
pi_216494207
Frankrijk lijkt af te haken. VS, GB en Italië verdelen de plakken waarschijnlijk
pi_216494223
GB naar 2, 6 seconden nog
pi_216494232
Mein is erbij! Gaat GB erop en erover?
pi_216494249
Frankrijk nog maar 6 seconden achter p3, wat een spanning!
pi_216494262
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 13:21 schreef franklop het volgende:
Mein is erbij! Gaat GB erop en erover?
Waar volg je dit? Een live ticker?
pi_216494276
Mein gaat GB naar de titel loodsen. Erachter is nog alles open

België compleet kansloos overigens
pi_216494277
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 13:22 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Yup
pi_216494289
Italië nog 2 seconden achter VS , Frankrijk daar 3 achter!
pi_216494309
GB wint! In de sprint kwam Italië nog dicht, maar dat zal door feestvieren komen.

Italië 2e op 2 seconden, Frankrijk 3e op 5 en VS heeft niks op 8 seconden!
pi_216494329
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 13:22 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Was gewoon op live timing overigens via de UCI
pi_216494343
dit topic is sneller dan de wielerflits liveblog :D
pi_216494356
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 13:29 schreef gianni61 het volgende:
dit topic is sneller dan de wielerflits liveblog :D
En dat terwijl ik alles op mobiel deed. En daarbij tabbladen moest wisselen
  vrijdag 31 januari 2025 @ 15:22:27 #58
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_216495193
Serieus snelle tijd van Oscar Amey.
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 15:45:46 #59
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216495391
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 13:23 schreef franklop het volgende:
Mein gaat GB naar de titel loodsen. Erachter is nog alles open

België compleet kansloos overigens
Maar kan Cant voor nog een medaille gaan!???!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_216498147
quote:
Puck is 'kapoett' (naar eigen zeggen) na dit rondje, maar het lijkt mij niet zo'n zwaar parkoers.
pi_216498158
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 20:16 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Puck is 'kapoett' (naar eigen zeggen) na dit rondje, maar het lijkt mij niet zo'n zwaar parkoers.
Dit wordt een racebaan zondag.
pi_216498981
Sporza schiet ernstig tekort, met de deelname van WOUT had ik minimaal een uitzending van extra time cross verwacht. Maar niets van dat alles..
pi_216499535
POLL

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 13:26 schreef franklop het volgende:
GB wint! In de sprint kwam Italië nog dicht, maar dat zal door feestvieren komen.

Italië 2e op 2 seconden, Frankrijk 3e op 5 en VS heeft niks op 8 seconden!
Vierde met een bronzen randje is ook mooi in dit legendarische evenement.
pi_216502971
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
Sporza schiet ernstig tekort, met de deelname van WOUT had ik minimaal een uitzending van extra time cross verwacht. Maar niets van dat alles..
Hopelijk is er nog wel iemand beschikbaar om mee te lopen met vrouw en kinderen voor een reportage achteraf
pi_216503366
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 15:45 schreef Szura het volgende:

[..]
Maar kan Cant voor nog een medaille gaan!???!
:') kun je rekenen
U MAD?
pi_216503406
Wk dag *O*
  zaterdag 1 februari 2025 @ 08:25:23 #68
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_216503603
Ik sta volledig achter Rafaelle Carrier.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 09:03:05 #69
311468 Van_Poppel
pi_216503775
Benieuwd hoe snel het parcours zal opdrogen.
pi_216504174
In Brabant is het in ieder geval ideaal WK weer. Volle bak zon, aan gevroren ondergrond en straks net boven het vriespunt. Als ze dat in Lievin kopiëren, krijgen we een leuke omstandigheden.
pi_216504191
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 10:02 schreef Faraday01 het volgende:
In Brabant is het in ieder geval ideaal WK weer. Volle bak zon, aan gevroren ondergrond en straks net boven het vriespunt. Als ze dat in Lievin kopiëren, krijgen we een leuke omstandigheden.
Ik zat net te kijken en dat zijn exact ook de omstandigheden en verwachtingen in Lievin voor dit weekend.
pi_216504769
Zijn we er klaar voor? *O*
  zaterdag 1 februari 2025 @ 10:50:46 #73
311468 Van_Poppel
pi_216504792
Karrel is live
pi_216504798
Karrel heb ik deze winter niet gemist.
The owls are not what they seem
pi_216504808
Karrel kent maar één onderwerp: WOUT
  zaterdag 1 februari 2025 @ 10:52:11 #76
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216504809
WOUT genoemd
pi_216504818
WAT KAN WOUT TEGEN MATHIEU VAM DER POEL

De Belg is live.
pi_216504825
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 10:53 schreef Nober het volgende:
WAT KAN WOUT TEGEN MATHIEU VAM DER POEL

De Belg is live.
Eerste vraag ook _O-
  zaterdag 1 februari 2025 @ 10:55:41 #79
311468 Van_Poppel
pi_216504844
LOTTE genoemd
pi_216504849
Je bent je krukje vergeten Karl.
pi_216504852
Het LOTTE Kopecky effect.
pi_216504856
Er is nog werk aan de winkel @Slobeend om te reeksen.
pi_216504868
Hopen op een top 15 voor de Belgjes _O- :o
pi_216504964
quote:
Jij verwacht Nederlandse dominantie? :o dat lijkt me wat te positief.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:05:48 #86
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216504989
ach Belgische
pi_216504993
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 11:04 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Jij verwacht Nederlandse dominantie? :o dat lijkt me wat te positief.
Uiteraard. Hoor ook Candees Carrier en Amerikaan Cusack misschien en een paar Françaises?
pi_216504994
Chute
pi_216505009
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 10:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je bent je krukje vergeten Karl.
Karl is ook flink wat kilo's aangekomen,of ligt dat aan mij?
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:06:53 #90
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216505018
Ik zie het al, dit wordt een Franse swiep
pi_216505022
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 11:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Chute
Ze hebben het helemaal gemist bij Sporza.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_216505031
Frankrijk serieus op de brommer.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:09:36 #93
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_216505058
Bukovska nog niet op de afspraak.
pi_216505059
Mae komt goed naar voren
pi_216505061
Benieuwd hoeveel zachter het rijdt als we een paar uur verder zijn.
pi_216505064
Nummer 13 niet op z'n kop, Cabaca doet niet aan die onzin. w/
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 11:10:21 #97
pi_216505070
Dit is snel beklonken. Je zou kunnen spreken van een Revolutie.
pi_216505079
Cabaca is toch van die vervelende vader?
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 11:11:14 #99
pi_216505086
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 11:10 schreef DiegoFuser het volgende:
100%.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:11:31 #100
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216505091
Maarten zoekt zich suf naar Belgen
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:11:46 #101
311468 Van_Poppel
pi_216505092
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 11:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd hoeveel zachter het rijdt als we een paar uur verder zijn.
Het wordt 5 graden, dan zal het wel rap zachter worden.
pi_216505093
quote:
:Y

https://wielerrevue.nl/ar(...)en-van-drie-jaar-oud
pi_216505107
Ik vind het volgens mij maar een saai rondje zonder identiteit
pi_216505112
quote:
Ach Jos sloeg ze ook de kartbaan over als aan Max kwamen.
pi_216505117
Ach Ruben
Ach Pol
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 11:13:40 #106
pi_216505120
Ach, Ruben en Pol.
pi_216505122
Toch benieuwd wat Tonny de Jong bezielde toen ze haar dochter Nico noemde.
pi_216505126
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 11:13 schreef Nober het volgende:

[..]
Ach Jos sloeg ze ook de kartbaan over als aan Max kwamen.
Wie?
pi_216505133
Nico Knoll-DE JONG 14de w/
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 11:14:53 #110
pi_216505142
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 11:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nouja, als je zelf al Tonny heet.
pi_216505150
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 11:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Nouja, als je zelf al Tonny heet.
Ja, daar zeg je wat.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:15:49 #112
311468 Van_Poppel
pi_216505153
Stroompanne -O-
pi_216505156
Algemene stroomstoring, ach Uci. Geen geld voor een aggregaat _O-
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:16:38 #114
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_216505161
Bukovska is op stoom geraakt.
pi_216505163
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 11:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als je ziet wat Tonny tegenwoordig allemaal uitkraamt dan is je dochter Nico noemen nog het minst vreemd.
pi_216505166
Bukovska op komst, die won in Hoogerheide.
pi_216505169
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 11:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Bukovska nog niet op de afspraak.
Die lijkt de brommer aangeslingerd te hebben
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:17:29 #118
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216505172
Zitten we met Karl opgescheept
  FOK!fotograaf zaterdag 1 februari 2025 @ 11:17:39 #119
842 Zorro
Z
pi_216505174
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 11:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Bukovska is op stoom geraakt.
Die heeft geen stoomstoring?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_216505179
Dit lijkt me straks ideaal voor Del Grosso om een enorm nummer op te voeren
pi_216505188
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 11:18 schreef Faraday01 het volgende:
Dit lijkt me straks ideaal voor Del Grosso om een enorm nummer op te voeren
Lachwekkend dat die niet gewoon bij de elite start.
pi_216505194
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 11:17 schreef Szura het volgende:
Zitten we met Karl opgescheept
Doen ze express.
pi_216505196
Gaan we richting de Rhino's?
pi_216505197
Zeer sympathiek dat onze tegenstander heeft afgezegd vandaag
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:22:40 #125
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_216505216
Vreemde plek om van je fiets te stappen, kost je gewoon zes seconden en misschien wel de wedstrijd.
pi_216505219
5 rondjes? lang voor de juniores
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:23:30 #127
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_216505225
Van +14 naar +20 naar +12, sterk.
pi_216505227
Wordt een lange cross voor de meisjes, 45 minuten + als het parcours nog verder vertraagt
pi_216505241
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 11:19 schreef DiegoFuser het volgende:

[..]
Lachwekkend dat die niet gewoon bij de elite start.
Lachwekkender dan de Pechstein van het veldrijden, Zdenek Stybar?
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:25:51 #130
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_216505251
Hoe dan ook een eerstejaars als wereldkampioen, mooi.
pi_216505252
Franse zoekt muntjes
pi_216505257
Française heeft een probleem
  FOK!fotograaf zaterdag 1 februari 2025 @ 11:26:22 #133
842 Zorro
Z
pi_216505261
Dit is gespeeld
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:26:40 #134
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216505262
De rest al op een minuut ofzo
pi_216505285
Cabaca naar 5.
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 11:29:36 #136
pi_216505293
Gummibeer is pluspapa Kurt aan het interviewen.
  FOK!fotograaf zaterdag 1 februari 2025 @ 11:29:39 #137
842 Zorro
Z
pi_216505295
Elastiekje van Revol staat op knappen
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 11:30:24 #138
pi_216505306
Wij feliciteren de Tsjechische.
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 11:31:25 #139
pi_216505317
Ho, ho, ho.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:31:28 #140
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_216505318
Levert gewoon weer zomaar 6 seconden in omdat ze ervoor kiest te gaan lopen.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:31:42 #141
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216505321
Kijk nou wat ze doet
pi_216505327
Dit wordt nog makkelijker een minuut verschil.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:40:52 #143
311468 Van_Poppel
pi_216505409
Revol komt dichterbij
pi_216505412
Vreemde cross
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:41:06 #145
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216505414
Raar verloop, komt die Française weer
  Redactie Sport zaterdag 1 februari 2025 @ 11:41:24 #146
451829 crew  H.Vviv
pi_216505417
_O-
pi_216505418
Hilbert
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:41:30 #148
311468 Van_Poppel
pi_216505421
Hilbert, je moet nog een rondje!
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:41:30 #149
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216505422
Hahahahahaha
pi_216505423
_O-
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:41:31 #151
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_216505424
JE MOET NOG EEN RONDJE!
pi_216505425
Hahahaha
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 11:41:47 #153
pi_216505427
_O-
pi_216505430
Revol dacht hetzelfde schijnbaar want die komt ook niet meer vooruit
pi_216505432
Is tellen een Tsjechisch probleem?
  FOK!fotograaf zaterdag 1 februari 2025 @ 11:42:32 #156
842 Zorro
Z
pi_216505433
Ach kijk nou wat ze doet
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:42:58 #157
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216505437
Nederlandse Italiaan is ook spoorloos verdwenen
pi_216505446
Ik was effe pissen fijn dat ze nog een rondje doen.
pi_216505464
Dit is slow-motion
  FOK!fotograaf zaterdag 1 februari 2025 @ 11:45:20 #160
842 Zorro
Z
pi_216505468
Bukovska is op, die had hier niet op gerekend _O-
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:45:52 #161
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216505473
Tsjechische op weg naar de Brienenoord
pi_216505487
In ieder geval bij beiden in de weg gereden.
pi_216505519
Topshow
pi_216505523
Mooi duel
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:50:04 #165
311468 Van_Poppel
pi_216505536
het is gespeeld
  FOK!fotograaf zaterdag 1 februari 2025 @ 11:50:07 #166
842 Zorro
Z
pi_216505537
Dit is wederom gespeeld
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:50:17 #167
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216505545
De Skoda loopt uit het spoor
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:50:18 #168
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_216505546
Monumentale choke.
pi_216505552
Het eerst wk trauma is een feit
  Redactie Sport zaterdag 1 februari 2025 @ 11:50:47 #170
451829 crew  H.Vviv
pi_216505558
De betere veldrijdster wint
pi_216505559
Hebben ze een Brienenoord in Tsjechië?
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 11:50:52 #172
pi_216505562
Toch wel een wereldse choke.
  FOK!fotograaf zaterdag 1 februari 2025 @ 11:51:34 #173
842 Zorro
Z
pi_216505572
En dan is ze nog blij ook. Of is het een act?
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:52:32 #174
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216505582
Cabaca mag lekker terug naar de pizzakeuken
pi_216505614
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 11:52 schreef Szura het volgende:
Cabaca mag lekker terug naar de pizzakeuken
Een plek hoger geëindigd dan vorig jaar.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 12:00:51 #176
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216505714
België 19, 30, 35

Het LOTTE effect @DiegoFuser?
pi_216505721
We weten niet exact waar ze zijn binnengekomen.

Karl weet het niet waar de Belgjes finishte.
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 12:05:23 #178
pi_216505778
Is dit het zusje van Verdonschot?
  zaterdag 1 februari 2025 @ 12:10:12 #179
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_216505835
Hand op sleutelbeen, altijd ontroerend.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 12:11:52 #180
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216505852
Tibor gaat huishouden straks
  zaterdag 1 februari 2025 @ 12:17:53 #181
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_216505932
Ik hoop dat Sparfel en Bisiaux iets kunnen neerzetten straks.
pi_216506234
Hup Thibau!
pi_216506315
De altijd afgetrainde Bart W.
pi_216506361
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 12:55 schreef TommyL0204 het volgende:
De altijd afgetrainde Bart W.
Heb jij vanmorgen niet gesport dan?
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:01:15 #185
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216506372
Sinds wanneer heeft Karl zo’n bierpens
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 13:02:45 #186
pi_216506394
Toch fijn om getrakteerd te worden op het zoetgevooisde stemgeluid van Astrid Joosten.
pi_216506405
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:00 schreef Nober het volgende:

[..]
Heb jij vanmorgen niet gesport dan?
Ik heb tussen de dames juniores en nu nog snel 45 min gefietst 8-)
pi_216506412
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:01 schreef Szura het volgende:
Sinds wanneer heeft Karl zo’n bierpens
Heeft geen vrouw meer die gezond voor hem kookt.
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 13:06:45 #189
pi_216506454
Op z'n Mathieus opschuiven in de bochten. _O_
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 13:07:41 #190
pi_216506463
Er zit een laag modder op die fiets, bangelijk.
pi_216506466
Maar goed, extreem nat/blubberig gaat het niet zijn

Het plakt allemaal wel
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:08:35 #192
311468 Van_Poppel
pi_216506471
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:08 schreef franklop het volgende:
Maar goed, extreem nat/blubberig gaat het niet zijn
Met een beetje pech wordt het morgen een racebaan.
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 13:08:41 #193
pi_216506473
Rudydebie.
pi_216506476
Hij is al vertrokken
pi_216506478
1, 2 en 4 w/ *O*
pi_216506480
Hij rijdt 10 meter verder bergop :D
  Redactie Sport zaterdag 1 februari 2025 @ 13:09:09 #197
451829 crew  H.Vviv
pi_216506483
Het is al gedaan.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:09:10 #198
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_216506484
Bisiaux komt.
pi_216506489
Ribbedebie
  FOK!fotograaf zaterdag 1 februari 2025 @ 13:09:21 #200
842 Zorro
Z
pi_216506490
Het is van dat
pi_216506491
Saai.
pi_216506495
Zoals altijd ziet het eruit als een trainingsritje
pi_216506505
10,7qgetakt na de brug
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:10:31 #204
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216506510
Het is toch 2,5 minuut spannend geweest
pi_216506534
Dit wordt een demonstratie die doet denken aan de groten der veldritwereld
pi_216506551
21 seconden al
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:15:13 #207
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_216506565
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:12 schreef Faraday01 het volgende:
Dit wordt een demonstratie die doet denken aan de groten der veldritwereld
Het is vooral een treurnis dat dit soort renners, ook een Backstedt, zoveel waarde hechten aan ordinair stat padden in plaats van voor hun kans te gaan bij de elite.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:16:49 #208
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216506586
Ruben heeft maar weer eens een familiegeschiedenis opgehaald
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:17:04 #209
311468 Van_Poppel
pi_216506593
Chute
pi_216506599
Voor wie het aangehaalde artikel wil lezen:

https://www.volkskrant.nl(...)-aanwaaien~b0260964/
pi_216506603
Status quo met Michels
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 13:19:31 #212
pi_216506622
Zonder Del Grosso was dit wel een spannende cross geweest.
pi_216506625
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Het is vooral een treurnis dat dit soort renners, ook een Backstedt, zoveel waarde hechten aan ordinair stat padden in plaats van voor hun kans te gaan bij de elite.
Zeker omdat hij de titel al in bezit heeft. Zou het Tibor zelf zijn die het zo wil of de Roodhooftjes en de bond die druk hebben gezet?

Misschien van U23 naar U21 gaan voor de beloften?
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:20:24 #214
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_216506631
Bisiaux lek.
pi_216506646
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Bisiaux lek.
Dat is geen goede timing
pi_216506656
7 rondjes
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 13:22:21 #217
pi_216506659
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:19 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Zeker omdat hij de titel al in bezit heeft. Zou het Tibor zelf zijn die het zo wil of de Roodhooftjes en de bond die druk hebben gezet?

Misschien van U23 naar U21 gaan voor de beloften?
Del Grosso wilde zelf liever hier nog een wereldtitel ophalen.
pi_216506662
Maarten heeft de Belgische journalisten opleiding ook met succes afgerond en een familielid gevonden voor een interview.
  FOK!fotograaf zaterdag 1 februari 2025 @ 13:22:43 #219
842 Zorro
Z
pi_216506665
Mag je eigenlijk terug of moet je de ronde gewoon volgen ook al rijd je lek 50m na de post?
pi_216506668
Roodhooftjes hebben het hele podium in handen
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:24:13 #221
311468 Van_Poppel
pi_216506687
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:22 schreef Zorro het volgende:
Mag je eigenlijk terug of moet je de ronde gewoon volgen ook al rijd je lek 50m na de post?
Spookrijden mag niet
pi_216506689
quote:
Er staat een markering halverwege de post, daarvoor mag je terug en anders moet je doorrijden
pi_216506691
quote:
Voorbij de vlag is niet meer terug.
  FOK!fotograaf zaterdag 1 februari 2025 @ 13:25:08 #224
842 Zorro
Z
pi_216506698
Dank voor alle antwoorden :)
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:26:54 #225
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216506707
Voor de rest weinig oranje te zien
  FOK!fotograaf zaterdag 1 februari 2025 @ 13:28:19 #226
842 Zorro
Z
pi_216506713
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:26 schreef Szura het volgende:
Nee als je del Grosso weg denkt bakt Nederland er weinig van.
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 13:28:41 #227
pi_216506716
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:26 schreef Szura het volgende:
Van Lierop heeft altijd een snelle start om vervolgens 35e te worden.

Remijn zakt ook helemaal weg, daar hadden we eventueel iets meer van mogen verwachten.
pi_216506719
Karcher troep
pi_216506720
Geen waterdruk _O-
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:29:04 #230
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216506722
Tuinman Wellens vindt de hogedrukspuit kut
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 13:29:06 #231
pi_216506723
Hogedrukreinigers van de Aldi, Franse slag. _O_
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:29:22 #232
311468 Van_Poppel
pi_216506724
Hogedrukspuiten met een prostaatprobleem
pi_216506728
Zijn er eigenlijk regels voor hoeveel fietsen je in de zone mag hebben?
pi_216506729
Ruben is iets op het spoor.
pi_216506732
Wat een bizarre stijl heeft Del Grosso toch. Ook op zware stroken zit hij zo rustig op zijn fiets dat het niet eens lijkt alsof hij zich aan het inspannen is, en dan toch zo'n power leveren.

In Oisterwijk was dat verschil met de andere profs ook zo goed te zien. Bizar
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:33:30 #236
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216506758
Michels heeft het zwaar tegen die Italiaan
pi_216506761
DE SLANG
pi_216506763
Ach, de hoge druk.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_216506775
Drinker Nico Mattan kijkt mee.
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 13:37:14 #240
pi_216506808
Dat moet pijn doen.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:37:23 #241
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216506809
Sjuut
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 13:37:29 #242
pi_216506810
Het is een kuttrap.

- Pol
pi_216506811
Tibor zet zelfs de waterslang onder druk
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:37:39 #244
311468 Van_Poppel
pi_216506812
Een kuttrap, aldus Pol
pi_216506888
2 slangen _O_
pi_216506897
Te weinig debiet!
Album top 100 2024
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:47:06 #247
311468 Van_Poppel
pi_216506917
Emmertjes water _O-
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 13:47:19 #248
pi_216506920
Twee emmertjes water halen.

Slapstick.
pi_216506922
Geen water meer _O-
Album top 100 2024
pi_216506924
Emmertjes _O-
pi_216506931
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:47 schreef DiegoFuser het volgende:
Emmertjes _O-
Krijgen we dit ook in beeld straks?
Album top 100 2024
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:49:13 #252
311468 Van_Poppel
pi_216506941
De citerne is leeg
pi_216506942
U23 rijden langer dan de vrouwen straks?
pi_216506951
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:47 schreef Felagund het volgende:
Geen water meer _O-
DEI komt iedereen halen.
pi_216506959
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:49 schreef Nober het volgende:
U23 rijden langer dan de vrouwen straks?

Denk beide 7 rondjes, op een WK mag het wel een rondje langer als het anders 45/46 minuten is.

Ik keek verkeerd dat worden er 6.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:51:53 #256
311468 Van_Poppel
pi_216506967
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Denk beide 7 rondjes.
Vrouwen gaan straks rondjes van >9 minuten rijden; dat worden er dus 5 of 6.
pi_216506970
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Denk beide 7 rondjes.
Vermoed 6 bij de vrouwen, dan ga je al naar 50+ minuten
pi_216506985
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:52 schreef franklop het volgende:

[..]
Vermoed 6 bij de vrouwen, dan ga je al naar 50+ minuten
Vrouwen gaan geen 7 rondjes rijden nee.
Album top 100 2024
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 13:54:09 #259
pi_216506995
Kevin Pauwels heeft geïnvesteerd in vastgoed.

Dit kan niet echt zijn.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:55:05 #260
311468 Van_Poppel
pi_216507003
D'n Kevin doet volgende week weer mee *O*
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:55:33 #261
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216507015
Tiborgod
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 13:55:38 #262
pi_216507016
TiborGod
pi_216507018
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:51 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Vrouwen gaan straks rondjes van >9 minuten rijden; dat worden er dus 5 of 6.
Zo langzaam zijn de vrouwen nou ook weer niet. Vorige week was het verschil 8% tussen U23 mannen en vrouwen elite dus worden er 6.
pi_216507024
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:55 schreef Van_Poppel het volgende:
D'n Kevin doet volgende week weer mee *O*
Dat worden weer boeiende interviews
pi_216507032
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kevin Pauwels heeft geïnvesteerd in vastgoed.

Dit kan niet echt zijn.
Pauwels sauzen magazijn natuurlijk
  zaterdag 1 februari 2025 @ 13:57:31 #266
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216507046
Michels wordt nog bijgehaald
pi_216507050
Wat deed Tibor? Ik heb dat even gemist.
Album top 100 2024
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 13:58:33 #268
pi_216507066
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef Felagund het volgende:
Een sprongetje bij de brug.

En nu nog een. _O-
pi_216507067
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:57 schreef Felagund het volgende:
Hij deed het nog een keer voor je
pi_216507073
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 13:58 schreef franklop het volgende:

[..]
Hij deed het nog een keer voor je
Sympathiek van hem. _O-
Album top 100 2024
pi_216507078
Als je dit soort dingen gaat doen is het nog triester dat hij niet gewoon morgen start.
pi_216507082
Dit is niet leuk.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_216507090
Mooie strijd voor p2
pi_216507099
Rugnummer eraf halen is geen DQ?
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 14:01:56 #275
pi_216507101
Het is wel een mannetje.
pi_216507111
Klinkt niet echt Nederlands.
#superniger2020
pi_216507140
Horen we hier Renaat hakkelen in het Engels? Die is voor de UCI aan het werk en niet voor Sporza.
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 14:06:31 #278
pi_216507143
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 14:05 schreef DiegoFuser het volgende:
Horen we hier Renaat hakkelen in het Engels? Die is voor de UCI aan het werk en niet voor Sporza.
We horen hier onmiskenbaar Renaat hakkelen.
pi_216507153
Leuk, Davis cup België- Chili hierna.
#superniger2020
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 14:12:28 #280
pi_216507202
Die emmertjes. _O-

Dat kan toch niet Johan.
pi_216507259
Is er een maximum hoeveel fietsen je mee mag nemen? Want met dit gedoe neem je beter een paar fietsen extra mee.
pi_216507398
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 14:16 schreef Faraday01 het volgende:
Is er een maximum hoeveel fietsen je mee mag nemen? Want met dit gedoe neem je beter een paar fietsen extra mee.
Denk niet dat de deelnemers voor vertrek wisten van dit probleem.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 14:31:46 #283
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216507435
WOUT WOUT
pi_216507436
Opzich is de fiets van Eli wel schoon met 1 emmertje :+
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 14:34:28 #285
pi_216507467
Ik ben toch bang dat Fem vandaag gaat pieken. :{
pi_216507478
Ik vind Fem niet eens onsympathiek, maar heb heel weinig zin in een derde wereldtitel op rij.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 14:36:35 #287
311468 Van_Poppel
pi_216507490
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 14:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die gaat minstens één keer onderuit; daarna laat ze de schouders hangen.
pi_216507496
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 14:35 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik vind Fem niet eens onsympathiek, maar heb heel weinig zin in een derde wereldtitel op rij.
Fem doet geen vlieg kwaad maar is vooral gewoon ontzettend saai.

Fem die vandaag opeens weer gaat schroeien om vervolgens op de weg weer als een toerist rond te rijden, daar heb ik absoluut geen zin in.
pi_216507505
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 14:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is wel echt een parcours voor Fem. En ze woont hier in de buurt. Toch zit ik in team Puck. Maar zie het eigenlijk niet gebeuren.
pi_216507514
RIVKAAAAAAAH
#superniger2020
  Moderator zaterdag 1 februari 2025 @ 14:39:00 #291
pi_216507522
Halve Belgische.
pi_216507528
Vas, halve Belgische.

Karrel blijft Karrel.
pi_216507557
Fem moet de druppels als een eend van haar af laten glijden.

- Pol
pi_216507582
#werkenbijdenos
#superniger2020
  zaterdag 1 februari 2025 @ 14:50:06 #295
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_216507600
Present.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 14:50:33 #296