Nu haat ik hem nog meer.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:37 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Anna Eikendal. Vriendin van Tibo
Weet ik, helaas zijn ze niet te koop.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zulke dames zitten gewoon aan de kassa
Geld toe en ik heb nog geen interessequote:Op zondag 2 februari 2025 16:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Weet ik, helaas zijn ze niet te koop.
quote:jos dedecker
2 uur geleden
Sterke remonte van Wout na zijn mislukte start. Wout is voor mij de morele winnaar vandaag. Wout wint hier zijn zesde Morele WK-titel, tegen vier voor Mathieu.
Mathieu over de poel.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:18 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Wel een iets ander parcours. We gaan schijnbaar over het water rijden.
Crossseizoen van 22/23 toch ook? Toen het opeens draaide op het WKquote:Op zondag 2 februari 2025 19:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het duel, het duel. De enige 'overwinning' van Wout was het feit dat hij in Parijs het wiel kon houden van Mathieu en daarmee de weg plaveide voor Remco. Daarvoor moet je al terug tot Roubaix '22.
Ach, Wout wint vaak genoeg alleen Mathieu is zo slim om het duel niet aan te gaan als Wout de betere isquote:Op zondag 2 februari 2025 19:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het duel, het duel. De enige 'overwinning' van Wout was het feit dat hij in Parijs het wiel kon houden van Mathieu en daarmee de weg plaveide voor Remco. Daarvoor moet je al terug tot Roubaix '22.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |