Yupquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waar volg je dit? Een live ticker?
Was gewoon op live timing overigens via de UCIquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waar volg je dit? Een live ticker?
En dat terwijl ik alles op mobiel deed. En daarbij tabbladen moest wisselenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:29 schreef gianni61 het volgende:
dit topic is sneller dan de wielerflits liveblog
Maar kan Cant voor nog een medaille gaan!???!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:23 schreef franklop het volgende:
Mein gaat GB naar de titel loodsen. Erachter is nog alles open
België compleet kansloos overigens
Puck is 'kapoett' (naar eigen zeggen) na dit rondje, maar het lijkt mij niet zo'n zwaar parkoers.quote:
Dit wordt een racebaan zondag.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Puck is 'kapoett' (naar eigen zeggen) na dit rondje, maar het lijkt mij niet zo'n zwaar parkoers.
Vierde met een bronzen randje is ook mooi in dit legendarische evenement.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:26 schreef franklop het volgende:
GB wint! In de sprint kwam Italië nog dicht, maar dat zal door feestvieren komen.
Italië 2e op 2 seconden, Frankrijk 3e op 5 en VS heeft niks op 8 seconden!
Hopelijk is er nog wel iemand beschikbaar om mee te lopen met vrouw en kinderen voor een reportage achterafquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
Sporza schiet ernstig tekort, met de deelname van WOUT had ik minimaal een uitzending van extra time cross verwacht. Maar niets van dat alles..
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar kan Cant voor nog een medaille gaan!???!
Ik zat net te kijken en dat zijn exact ook de omstandigheden en verwachtingen in Lievin voor dit weekend.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:02 schreef Faraday01 het volgende:
In Brabant is het in ieder geval ideaal WK weer. Volle bak zon, aan gevroren ondergrond en straks net boven het vriespunt. Als ze dat in Lievin kopiëren, krijgen we een leuke omstandigheden.
Eerste vraag ookquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:53 schreef Nober het volgende:
WAT KAN WOUT TEGEN MATHIEU VAM DER POEL
De Belg is live.
Jij verwacht Nederlandse dominantie?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:01 schreef Nober het volgende:
LIVE Timing
https://www.uci.org/race-(...)=women-junior-final0
Noï tegen Mae?
Uiteraard. Hoor ook Candees Carrier en Amerikaan Cusack misschien en een paar Françaises?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij verwacht Nederlandse dominantie?dat lijkt me wat te positief.
Karl is ook flink wat kilo's aangekomen,of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je bent je krukje vergeten Karl.
Ze hebben het helemaal gemist bij Sporza.quote:
100%.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:10 schreef DiegoFuser het volgende:
Cabaca is toch van die vervelende vader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |